ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ. Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΙΝΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΤΩΡΑ Η Ν.ΚΟΡΕΑ... ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΒΑΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΤΑΙΒΑΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΓΚΡΙΤΟΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ... ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΚΟΜΗ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ Ν.ΚΟΡΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΙΒΑΝ ΩΣ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΩΣ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΗΣ "ΔΥΣΗΣ". ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ Ν.ΚΟΡΕΑΣ, ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ F-35 , ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΤΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΕΑΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΙΒΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΚΕΑΝΙΑ (ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ-Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ) ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΤΩΡΑ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΕ ΔΥΤΙΚΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΙ/ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΗΝ ΡΩΣΣΙΑ (ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ) ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΟΡΜΟΣ ΤΟΥ ΣΙΝΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΛΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ... ΕΛΕΟΣ.
Η προοπτική έχει μεγάλη σημασία από τη στιγμή που φημολογείται έντονα πως θα συνοδευτεί με την παραγγελία νέων μαχητικών F-35B Lightning II.
Μέχρι σήμερα, το ναυτικό της Νότιας Κορέας έκανε χρήση των ελικοπτεροφόρων αποβατικών κλάσης ‘Dokdo’. Η κλάση αριθμεί προς το παρόν ένα πλοίο ενώ άλλα δύο προγραμματίζεται να ενταχθούν σε υπηρεσία στο μέλλον με το ένα από αυτά να πραγματοποιεί δοκιμές εν πλω. Πρόκειται για πλοία με σημαντικές ικανότητες, τα οποία καλύπτουν αυτή τη στιγμή τις επιχειρησιακές ανάγκες της Σεούλ μεταφέροντας έκαστο 750 πεζοναύτες με τα οχήματα και τον εξοπλισμό τους είτε από αέρος με τα ελικόπτερα που μεταφέρουν είτε από θαλάσσης με τη χρήση ελαφρών αεροστρώμνων. Το κορεατικό ναυτικό κατανοεί πως τα ‘Dokdo’ δεν είναι τελικά αρκετά μεγάλα για να θεωρηθούν αεροπλανοφόρα και να υποστηρίξουν αεροπορικές επιχειρήσεις. Τον Δεκέμβριο του 2017 είχε ανακοινωθεί πως η ηγεσία του Ναυτικού σχεδίαζε να μετατρέψει κατάλληλα τα υπό ναυπήγηση ελικοπτεροφόρα-αποβατικά ώστε να επιχειρούν τα νέα μαχητικά F-35 JSF από τα καταστρώματά τους.
Η παραπάνω διαπίστωση οδήγησε στην απόφαση να ναυπηγηθεί ένα μεγαλύτερο πλοίο αμφιβίων επιχειρήσεων ικανό να υποστηρίζει μια μοίρα μαχητικών αεροσκαφών καθώς και με μεγαλύτερες ικανότητες μεταφοράς πεζοναυτών. To νέο πλοίο αποκαλείται ήδη LPH-II και θα είναι διπλάσιο από το ‘Dokdo’ εκτοπίζοντας 30,000 περίπου τόνους και θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα από το υπάρχον πλοίο αμφίβιας επίθεσης που υπολογίζεται περίπου σε 3,000 πεζοναύτες και είκοσι περίπου τεθωρακισμένα οχήματα. Μόλις ολοκληρωθεί, θα είναι το πρώτο ελαφρύ αεροπλανοφόρο της Ν. Κορέας. Παρόλο μικρότερο από την αμερικανική κλάση ‘America’ πλοίων αμφιβίας εφόδου, το μελλοντικό κορεατικό LPH-II θα είναι τουλάχιστον μεγαλύτερο από την ιαπωνική κλάση ‘Izumo’. Αυτό το αναφέρουμε γιατί θα είναι η πρώτη φορά που το ναυτικό της Κορέας θα ξεπεράσει το ιαπωνικό σε έναν τομέα και -αν και τυπικά σύμμαχες και δεχόμενες και οι δύο την απειλή της Βόρειας Κορέας- οι δύο χώρες δεν διατηρούν ακριβώς φιλικές σχέσεις και η έξαρση των εξοπλισμών μπορεί να ιδωθεί ως στοιχείο ανταγωνισμού μεταξύ τους.
Η απόκτηση από την Ν. Κορέα ενός μικρού αεροπλανοφόρου, ωστόσο, έχει νόημα αν συνοδεύεται από την απόκτηση και αεροσκαφών κρούσης. Τοπικά μέσα στην Κορέα αναφέρουν πως η Σεούλ σχεδιάζει να παραγγείλει επιπλέον 20 μαχητικά F-35B Lightning II από τις ΗΠΑ, την έκδοση του μαχητικού κρούσης τεχνολογίας Stealth βραχείας από-προσνήωσης. Όπως προαναφέρθηκε, τα ελικοπτεροφόρα κλάσης ‘Dokdo’ τροποποιούνται κατάλληλα για να αντέχουν στην πίεση και τις θερμοκρασίες που ασκούν τα αεροσκάφη του τύπου στο κατάστρωμά τους αλλά το νέο LPH-II υπόσχεται άνετη φιλοξενία 16 μαχητικών. Τα μαχητικά αυτά θα μπορούσαν να ανήκουν και σε συμμαχικές αεροπορικές δυνάμεις, καθώς τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Ιαπωνία διαθέτουν μαχητικά F-35. H ικανότητα επιχειρήσεων μαχητικών αεροσκαφών από το μικρό αεροπλανοφόρο της Κορέας θα αναβαθμίσει τη στρατηγική σημασία του Ναυτικού της και θα ανοίξει νέους ορίζοντες επιχειρησιακής συνεργασίας με τους συμμάχους της.
Αν συνδυάσουμε την είδηση αυτή με την απόφαση της Ιαπωνίας να επενδύσει 23 δισεκατομμύρια για την απόκτηση 105 μαχητικών F-35, γενόμενη έτσι ο μεγαλύτερος χρήστης του τύπου εκτός ΗΠΑ, το σενάριο προσνήωσης και επιχειρήσεων ιαπωνικών και αμερικανικών F-35 από το μικρό κορεατικό αεροπλανοφόρο.
https://navaldefence.gr/mini-carriers-and-0f-35-for-south-korea/
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΕΑΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΙΒΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΚΕΑΝΙΑ (ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ-Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ) ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΤΩΡΑ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΕ ΔΥΤΙΚΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΙ/ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΗΝ ΡΩΣΣΙΑ (ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ) ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΟΡΜΟΣ ΤΟΥ ΣΙΝΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΛΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ... ΕΛΕΟΣ.
Η προοπτική έχει μεγάλη σημασία από τη στιγμή που φημολογείται έντονα πως θα συνοδευτεί με την παραγγελία νέων μαχητικών F-35B Lightning II.
Μέχρι σήμερα, το ναυτικό της Νότιας Κορέας έκανε χρήση των ελικοπτεροφόρων αποβατικών κλάσης ‘Dokdo’. Η κλάση αριθμεί προς το παρόν ένα πλοίο ενώ άλλα δύο προγραμματίζεται να ενταχθούν σε υπηρεσία στο μέλλον με το ένα από αυτά να πραγματοποιεί δοκιμές εν πλω. Πρόκειται για πλοία με σημαντικές ικανότητες, τα οποία καλύπτουν αυτή τη στιγμή τις επιχειρησιακές ανάγκες της Σεούλ μεταφέροντας έκαστο 750 πεζοναύτες με τα οχήματα και τον εξοπλισμό τους είτε από αέρος με τα ελικόπτερα που μεταφέρουν είτε από θαλάσσης με τη χρήση ελαφρών αεροστρώμνων. Το κορεατικό ναυτικό κατανοεί πως τα ‘Dokdo’ δεν είναι τελικά αρκετά μεγάλα για να θεωρηθούν αεροπλανοφόρα και να υποστηρίξουν αεροπορικές επιχειρήσεις. Τον Δεκέμβριο του 2017 είχε ανακοινωθεί πως η ηγεσία του Ναυτικού σχεδίαζε να μετατρέψει κατάλληλα τα υπό ναυπήγηση ελικοπτεροφόρα-αποβατικά ώστε να επιχειρούν τα νέα μαχητικά F-35 JSF από τα καταστρώματά τους.
Η παραπάνω διαπίστωση οδήγησε στην απόφαση να ναυπηγηθεί ένα μεγαλύτερο πλοίο αμφιβίων επιχειρήσεων ικανό να υποστηρίζει μια μοίρα μαχητικών αεροσκαφών καθώς και με μεγαλύτερες ικανότητες μεταφοράς πεζοναυτών. To νέο πλοίο αποκαλείται ήδη LPH-II και θα είναι διπλάσιο από το ‘Dokdo’ εκτοπίζοντας 30,000 περίπου τόνους και θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα από το υπάρχον πλοίο αμφίβιας επίθεσης που υπολογίζεται περίπου σε 3,000 πεζοναύτες και είκοσι περίπου τεθωρακισμένα οχήματα. Μόλις ολοκληρωθεί, θα είναι το πρώτο ελαφρύ αεροπλανοφόρο της Ν. Κορέας. Παρόλο μικρότερο από την αμερικανική κλάση ‘America’ πλοίων αμφιβίας εφόδου, το μελλοντικό κορεατικό LPH-II θα είναι τουλάχιστον μεγαλύτερο από την ιαπωνική κλάση ‘Izumo’. Αυτό το αναφέρουμε γιατί θα είναι η πρώτη φορά που το ναυτικό της Κορέας θα ξεπεράσει το ιαπωνικό σε έναν τομέα και -αν και τυπικά σύμμαχες και δεχόμενες και οι δύο την απειλή της Βόρειας Κορέας- οι δύο χώρες δεν διατηρούν ακριβώς φιλικές σχέσεις και η έξαρση των εξοπλισμών μπορεί να ιδωθεί ως στοιχείο ανταγωνισμού μεταξύ τους.
Η απόκτηση από την Ν. Κορέα ενός μικρού αεροπλανοφόρου, ωστόσο, έχει νόημα αν συνοδεύεται από την απόκτηση και αεροσκαφών κρούσης. Τοπικά μέσα στην Κορέα αναφέρουν πως η Σεούλ σχεδιάζει να παραγγείλει επιπλέον 20 μαχητικά F-35B Lightning II από τις ΗΠΑ, την έκδοση του μαχητικού κρούσης τεχνολογίας Stealth βραχείας από-προσνήωσης. Όπως προαναφέρθηκε, τα ελικοπτεροφόρα κλάσης ‘Dokdo’ τροποποιούνται κατάλληλα για να αντέχουν στην πίεση και τις θερμοκρασίες που ασκούν τα αεροσκάφη του τύπου στο κατάστρωμά τους αλλά το νέο LPH-II υπόσχεται άνετη φιλοξενία 16 μαχητικών. Τα μαχητικά αυτά θα μπορούσαν να ανήκουν και σε συμμαχικές αεροπορικές δυνάμεις, καθώς τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Ιαπωνία διαθέτουν μαχητικά F-35. H ικανότητα επιχειρήσεων μαχητικών αεροσκαφών από το μικρό αεροπλανοφόρο της Κορέας θα αναβαθμίσει τη στρατηγική σημασία του Ναυτικού της και θα ανοίξει νέους ορίζοντες επιχειρησιακής συνεργασίας με τους συμμάχους της.
Αν συνδυάσουμε την είδηση αυτή με την απόφαση της Ιαπωνίας να επενδύσει 23 δισεκατομμύρια για την απόκτηση 105 μαχητικών F-35, γενόμενη έτσι ο μεγαλύτερος χρήστης του τύπου εκτός ΗΠΑ, το σενάριο προσνήωσης και επιχειρήσεων ιαπωνικών και αμερικανικών F-35 από το μικρό κορεατικό αεροπλανοφόρο.
https://navaldefence.gr/mini-carriers-and-0f-35-for-south-korea/
Το youtube σου προτεινει καποια ασχετα βιντεο για θέαση. Ενα απ' αυτα που μου προτεινε λοιπον ηταν ενα κορεατικο με αγγλικους υποτιτλους οπου ο δημιουργος, ενας νοτιο κορεατης ρωταει νεους νεες νοτιο κορεατες τι τους ερχεται στο νου το άκουσμα της λεξης Ελλάδα. Οι περισσοτεροι απαντησαν για την "ελληνορωμαικη" μυθολογια που ειχαν κανει στο σχολιο. Σκεφτηκα παλι καλα.
ReplyDeleteΜετα το επομενο προτεινομενο βιντεο ηταν απο το ιδιο καναλι και με το ιδιο θεμα αλλα για την Τουρκια. Εδω οι περισσοτεροι απαντησαν οτι δεν ξερουν πολλα, μονο οτι ειναι ενα κρατος φιλίας με την Νότιο Κορέα.
Εδω σκέφτηκα, τι δουλειά εχει ενα φιλελευθερο κρατος να εχει φιλία με ενα δεσποτικο κρατος κι ας εμφανιζεται ως φιλελευθερο.. Μάλλον θα εχει πεσει προπαγανδα απο τα εκει ΜΜΕ.
Μίνως