29.1.18

ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΚΡΕΜΜΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ...



ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ.  ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΥΠΟΚΛΕΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΛΛΟΝ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ. ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ. ΤΕΛΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ:
Άνευ νοήματος η διαπραγμάτευση με τη ΠΓΔΜ, του Ιωάννη Μιχαλέτου
Νοτιομακεδόνες, Κατωμακεδόνες και Παλαιομακεδόνες ενωθείτε!

ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ:

1) Η Ελλάδα υποστηρίζει πλήρως την ένταξη της Αλβανίας στην ΕΕ
ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΟΖ; ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ; ΕΔΙΩΞΕ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ; ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ Β.ΗΠΕΙΡΟ; ΟΧΙ, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ;

2) ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΑΞΙΟΥ



ΑΣΧΕΤΟΙ, ΗΜΙΠΑΡΑΦΡΟΝΕΣ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ, ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ-ΧΩΡΟΥ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ.

3) Έδωσε το "πράσινο φως" για τον East Med μέσω Κρήτης η Κομισιόν

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΟ: ΠΩΣ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ (ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020) ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ-ΧΩΡΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΜΕΣΩ ΗΠΑ) ΤΗΝ ΝΗΣΟ ΚΡΗΤΗ. Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΧΩΡΑ-ΧΩΡΟΣ (ΠΛΗΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ) ΒΑΔΙΖΕΙ ΤΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΕΛΑΔΑ, ΔΛΔ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΖΩΝΗ ΦΡΑΓΗΣ ΤΩΝ ΡΩΣΣΩΝ, ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΔΙΑΚΑΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ "ΠΑΙΚΤΕΣ", ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΟΠΩΣ Ο ΦΡΑΓΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΟΙ, ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΜΕΓΑ ΠΛΗΘΟΣ ΜΑΣΩΝΩΝ ΕΝΘΕΝ ΚΙ ΕΚΕΙΘΕΝ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ (ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ ΟΜΩΣ) ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΣΜΟΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΩΣΙΜΩΝ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟ-ΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ

84 comments :

KERBEROS HELLAS said...

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΙΓΗΣΟΥΝ...
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!

Anonymous said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΛΠΙΖΩ Η ΕΛΕΥΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ!

-ΔΗΜΗΤΡΑ-

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ .............

ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΟ
.
ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΥΟ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΤΗΣ ΠΓΔΜ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ
Ο ΕΝΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ

.
ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΟ
.
1 Πρώην Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ παραδέχεται ότι οι Σκοπιανοί δεν κατάγονται από τον Μέγα Αλέξανδρο
.
2 Πρώην Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ παραδέχεται ότι οι Σκοπιανοί είναι Σλάβοι
.
.
ΒΙΝΤΕΟ 1
.
Πρώην Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ παραδέχεται ότι οι Σκοπιανοί δεν κατάγονται από τον Μέγα Αλέξανδρο
.
https://www.youtube.com/watch?v=bG2ZV-WBM3g&list=LLyLZIAaoivfE8DaWBYQpqMg&index=2
.
Δημοσιεύτηκε στις 29 Ιαν 2018
.
.
ΒΙΝΤΕΟ 2
.
Πρώην Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ παραδέχεται ότι οι Σκοπιανοί είναι Σλάβοι
.
https://www.youtube.com/watch?v=PVpkQvKmSlU&list=LLyLZIAaoivfE8DaWBYQpqMg&index=3
.
Δημοσιεύτηκε στις 29 Ιαν 2018
.
.
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
.
.
Το διάγγελμα του πρωθυπουργού μετά την ενημέρωση των πολιτικών αρχηγών για το Σκοπιανό
.
https://www.youtube.com/watch?v=UgZoMxIIC-s&t=58s
.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ
Киро Глигоров !!! ќе MONKEYDONIA !!03/6/1992 macedonia is greek!
.
https://www.youtube.com/watch?v=gTYHySUXIRs&index=120&list=LLyLZIAaoivfE8DaWBYQpqMg
.
Δημοσιεύτηκε στις 17 Οκτ 2014
.
.
O Κίρο Γκλιγκόροφ Δηλώνει ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ 3 6 1992
.
https://www.youtube.com/watch?v=9-huPB71OLY
.
Δημοσιεύτηκε στις 10 Νοε 2015
Σκοπιανός Πρόεδρος παραδέχεται οτι είναι σλάβος - Διετέλεσε δύο φορές Πρόεδρος
.
.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΠΑΔΑΚΗ
.
Ο Κίρο Γκλιγκόροφ Λέει την αλήθεια
.
https://www.youtube.com/watch?v=lomIzDspbzw
.
Δημοσιεύτηκε στις 11 Απρ 2012
.
Ο Κίρο Γκλιγκόροφ παραδέχεται ότι οι Σκοπιανοί δεν είναι ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ αλλά Σλάβοι ... τότε ο Μητσοτάκης ήθελε να ονομάσει τα Σκόπια Σλαβομακεδονία . Αλλα ο ΣΑΜΑΡΑΣ δεν ήθελε .. τώρα που ονομάζονται σκέτο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ τι έχει να πει ο ΣΑΜΑΡΑΣ ;
.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΝΙΚΗΣ
.
.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ !
.
ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ !
.
Ο Αντώνιος Αντωνάκος
.
εκ των κορυφαίων φιλολόγων μας και συγγραφέας,
.
και ο δημοσιογράφος-συγγραφέας, Ιωάννης Παπαζήσης,
.
ΒΙΝΤΕΟ
.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ Σ.3 ΕΠ.21 ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ
.
https://www.youtube.com/watch?v=2q_ZXH-Krik
.
Δημοσιεύτηκε στις 26 Ιαν 2018
.
Ο εκ των κορυφαίων φιλολόγων μας και συγγραφέας, Αντώνιος Αντωνάκος και ο δημοσιογράφος-συγγραφέας, Ιωάννης Παπαζήσης,
.
καταθέτουν όλες τις αποδείξεις και τις μαρτυρίες των αρχαίων μας συγρραφέων αλλά και των ξένων για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας.
.
Περισσότερα από εδώ http://www.eoellas.org/category/apoka...
.
.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
ΒΙΝΤΕΟ
.
.
Η Ζωή κ΄ το έργο του Μ. Αλεξάνδρου μέσα από αποσπάσματα των αρχαίων ιστορικών – Ήρκος Ρ. Αποστολίδης
.
https://www.youtube.com/watch?v=J2Lw3nphF_0
.
Δημοσιεύτηκε στις 26 Ιαν 2018
.
Οι ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ παρουσιάζουν την συνέντευξη
.
«Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
.
μέσα από αποσπάσματα των αρχαίων ιστορικών».
.
συζήτηση με τον κον ΗΡΚΟ Ρ. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ, φιλόλογο, ιστορικό, κριτικό λογοτεχνίας, συγγραφέα του ομωνύμου βιβλίου.
Οι πηγές της Ιστορίας του Μεγάλου Αλεξάνδρου
(αποσπάσματα των χαμένων έργων 42 ιστορικών)
συγκεντρωμένες για πρώτη φορά στην ελληνική βιβλιογραφία,
μὲ παράλληλη αντικρυστά μετάφραση καὶ υποσελίδειο φιλολογικό σχολιασμό
(πάνω ἀπὸ 1000 σημειώσεις).
Απόσταγμα της τριακονταετούς ενασχόλησης των Ήρκου και Στάντη Ρ. Αποστολίδη
με την περίοδο του Ελληνισμού. ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ 2015.
ΚΡΑΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ 2017.
Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στην ραδιοφωνική εκπομπή
των Φρυκτωριών και της Αρσινόης Δεληγιάννη «Φιλοσοφικές αναζητήσεις».
Μεταδόθηκε από τον ραδιοφωνικό
σταθμό Θεσσαλονίκης Radio1d
στις 23 Ιανουαρίου 2018.
.
ΣΧΟΛΙΟ
σταυρουλα ραϊκου
.
.
ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ !
.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ !
.
ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ !
.
ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΥΜΝΟΣ
.
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ
.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
.
ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ .....
.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ
.
.
ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ :

.
ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ !
.
.
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΟΛΟΙ …….
.
ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ !
.
ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ :
.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΦΡΟΥΡΕΙΤΑΙ ! ! !
.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΟ ΕΖΗΣΑ !
.
ΕΙΧΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ !
.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ! ! !
.
ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ , ΜΑΣ ΟΡΜΗΣΑΝ
.
ΜΕ ΒΑΡΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΡΑΓΙΣΑΝ
.
ΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΟΡΟΦΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ,
.
ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΕΙ …………..
.
ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΨYΧΡΑΙΜΙΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΕ
.
ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΘΑΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ …………
.
ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΔΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΑΣ ,
.
ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ,
.
ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
.
ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ……………..
.
ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
.
ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ
.
ΠΑΡΜΠΡΙΖ , ΕΜΕΙΣ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΙ ΟΟΟΟΛΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ
.
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ !
.
ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΤΗΣ ΝΤΠ ΟΤΙ :
.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ !
.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ,
.
ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΕΣ !
.
ΑΞΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ……………
.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
.
.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
Γενικος ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ (Για το συλλαλητηριο της ΑΘΗΝΑΣ)
https://1.bp.blogspot.com/-jhl6PIxRnVM/WnBfRJmlTwI/AAAAAAABqM8/n6MUGrjcR0sGkL_LGmPQMOXbf-o1gOSJACLcBGAs/s400/2018-01-30_140403.png


ΛΙΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ 4/2 ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού έχουμε δημιουργήσει μία αλφαβητική συγκεντρωτική λίστα, απλά επισκεφτείτε το γράμμα της πόλης από την οποία θέλετε να αναχωρήσετε

----------------------------------------------



** Η λίστα ανανεώνεται συνεχώς
** Αλλά λεωφορεία προσφέρουν δωρεάν μετάβαση κι άλλα με πληρωμή

https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/01/blog-post_7299.html

Anonymous said...

Απόλυτα σωστό. Αρνούμαστε να παραδώσουμε το όνομα και το δηλώνουμε περίτανα
στα συλλαλητήρια, προφορικό δημοψήφισμα, όπως γινόταν στην Απέλα στην αρχαία Σπάρτη.Αν δεν συμμορφωθούν, δικό τους θα είναι το πρόβλημα.

Anonymous said...

http://www.visaltis.net/2018/01/blog-post_30.html

-ΔΗΜΗΤΡΑ-

Anonymous said...

Καλως ορισατε αγαπητοι του Ισχυς. Χαιρομαι για την επιστροφη του ιστοτοπου.

Για το συλλαλητηριο.
Ποσο θα ηθελα Θεε μου, αυτη η κοινωνικη ειρηνικη εξεγερση, (για να μην παμε σε μια αλλη εξεγερση) να ειναι η αφετηρια το εναυσμα που θα φερει το γκρεμισμα, ΟΧΙ ΑΠΛΑ αυτων των μισελληνων που συγκυβερνουν.
Μιλαω για ΟΛΗ την εθνοκτονα παραγκα της μεταπολιτευσης.

Αυτης της ψευτικης Δημοκρατιας του εθνομιδενισμου του αφελληνισμου της πολυπολιτισμικοτητας & πολυφυλετικοτητας αυτη που μετατρεπει την Ελληνικη Παιδεια σε μια αντιχριστη ανθελληνικη μυηση ωστε να δημιουργηθει ενας οχλος ενας πολτος ανθρωπινου κιμα.
Αντι για ευσυνειδητους Ελληνες πολιτες.



υ.γ.
ΟΧΙ 1.5 'η 2.5 εκατομμυρια.
Την ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ θελω να πει το ΠΑΡΩΝ!


eksothen

Anonymous said...

Μας τα έκαναν τσουβάλια και με την novartis!Τώρα τί γίνεται;

Anonymous said...

@ 11/2/18 15:55

Εξαρτάται σε τι αναφέρεστε..

Τι γίνεται με τους εθνικιστές ; Καλά είναι/είμαστε και σας χαιρετούν/χαρετούμε/χαιρετιόμαστε
Τι γίνεται με την Ν.Δ ; Βρίσκεται σε εσωκομματικό πόλεμο μεταξύ "καραμανλικών" - "σαμαρικών"- "μητσοτακικών"
Τι γίνεται με τους ΑΝΕΛ; Προσπαθούν να εξασφαλίσουν την επανεκλογή κάποιων προβεβλημένων στελεχών τους και του Καμμένου, είτε ως κόμμα, είτε μέσω άλλων κομμάτων και μεταπηδήσεις τους.
Τι γίνεται με το πρώην ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΠΟΤΑΜΙ; Οι μισοί βρίζουν τους άλλους μισούς που βολεύτηκαν στον Συριζα , αλλά κρυφίως τους ζηλεύουν δίοτι τρώνε με χρυσά κουτάλια ενώ αυτοί έμειναν "στην απέξω".
Τι γίνεται στον ΣΥΡΙΖΑ; Είναι όλοι τους πολύ καλά βολεμένοι, παχαίνουν και υπογράφουν μανιωδώς ότι τους ζητηθεί προκειμένου να παρατείνουν την διατήρηση τους στην καρέκλα. Που και πού μερικοί δυσαρεστημένοι δημιουργούν ψιλοπροβληματάκια αλλά αμέσως τους μπουκώνουν με θέσεις και παχυλές αμοιβές κι έτσι πορεύονται. Έν τω μεταξύ έχουν αποκτήσει χεδόν πλήρη έλεγχο του κράτους σχεδόν σε όλους τους τομείς του, πλήν σε μερικών άκρως εξειδικευμένων θέσεων χαμηλής παρατηρησιμότητος όμως στις οποίες κανείς δικός τους δεν μπορούσε να καλύψει αλλά και σε αυτές τοποθέτησαν κομισσάριους κατα την τακτική των σοβιετικών.
Τι γίνεται με την Αλβανία; Δέχτηκαν τις αιτιάσεις τους και επαναπροσδιορίζουν την ΑΟΖ εξαιρόντας κόλπους. ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Τι γίνεται με το μακεδονικό; Βαδίζουν σε ξεπούλημα με τη σύμφωνη γνώμη όλων των κομμάτων , (πλην Χ.Α) εξουσιών, αρχών κ.λ.π
Τί γίνεται με την Τουρκία; Τίποτα. Την αφήνουν να κάνει ότι θέλει, όποτε θέλει , όπου θέλει. Ούτε καν διαμαρτύρονται (επισήμως και θεσμικώς) για τις ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΚΑΔΩΝ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ.
Τι γίνεται με την ΑΜΥΝΑ; ΤΙΠΟΤΑ και έτσι οπως πάει, όχι F-16 και φρεγάτες αλλά ούτε στολές για στρατευσίμους δεν θα χορηγούν πλέον.
Τι γίνεται με την παιδεία; ΠΛΗΡΗΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ.
Κ.Ο.Κ.Ε (και ούτω καθ'εξής)
Τι γίνεται με την οικονομία; Η σοβιετικοποίηση στο εσωτερικό εξελίσσεται ταυτόχρονα με τις προκαταρκτικές συμφωνίες για αποικιοκρατικές συμβάσεις σε ξένους. Ακολουθούν πιστά αυτό που έπραξε και ο Στάλιν. Ακόμη κι έτσι όμως δεν τους βγαίνει, οπότε εκδίδουν ομόλογα τα οποία αγοράζουν οι 4 συστημικές τράπεζες με σκοπό να δικαιολογήσουν και να απειλούν πάλι πως θα καταρρεύσουν αν δεν τις ξανα-πληρώσουμε.
Τι γίνεται με την ενέργεια; ΤΙΠΟΤΑ. Χωρίς ΑΟΖ δεν μπορεί να γίνει κάτι, αλλά ακόμη κι αν την ανακήρυσσαν , χωρίς ΑΜΥΝΑ δεν θα μπορούσαν να την υποστηρίξουν με αποτέλεσμα αντί να πάρει η χώρα τα 4/10 να πάρει το 1/20. (τα άλλα θα αφορούσαν το ρίσκο εξόρυξης).
Τι γίνεται με το λαθρομεταναστευτικό; Συνεχίζεται κανονικά η εισβολή .

Σχετικά με την NOVARTIS κι πέραν των λοιπών που επαρκώς συζητούνται ...έχετε προσέξει πως στην μαρτυρια της γραμματέως του ΦΡΥΖΗ, αναφέρεται ο πλήρης (ούτε e-mail) τεχνολογικός αναλφαβητισμός του; Αυτός λοιπόν ήταν πριν στον ΟΤΕ, αλλά και σε άλλες θέσεις ευθύνης. ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΝΕΜΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΗΝ χωρα-χωρο. Αυτός ο απίθανος τυπάκος με το μαύρισμα πόρνης τροπικών χωρών παρουσιάζει ένα εντυπωσιακότατο βιογραφικό (προσωπικά πολύ αμφιβάλλω για αυτό αλλά δεν έχει σημασία) με τίτλους σπουδών αλλά είναι τεχνολογικά αναλφάβητος, άρα ακατάλληλος όπως και η μεγάλη πλειοψηφία των ομοίων του.

Αν θέλετε πείτε μου κι εσείς την δική σας άποψη για το τι γίνεται με τον ελληνικό λαό. Αυτό με ενδιαφέρει πολυ περισσότερο από όλα τα άλλα.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ ΣΤΑ ΚΑΣΤΡΑ , ΤΙΣ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ! ! !
.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΟΟΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ……………..
.
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΙ
ΒΥΖΑΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ , ΑΣΕΛΓΟΥΝ , ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ,
ΑΛΛΑ ΞΕΣΧΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ .
.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ : "Οφ-σορ" εκ του αγγλικού όρου Offshore
.
Βικιπαίδεια,
.
Φορολογικός παράδεισος
.
τις λεγόμενες "Οφ-σορ" εκ του αγγλικού όρου Offshore (=υπεράκτιες εταιρίες ή υπερπόντιες εταιρίες) με έδρα αυτούς τους «παραδείσους» με απώτερο σκοπό την μικρότερη δυνατή φορολογική τους επιβάρυνση, και κατ΄ επέκταση την απαλλαγή φορολογίας τους από τη χώρα της μόνιμης διαμονής τους αλλά και η απόκρυψη δραστηριοτήτων οι οποίες μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι παράνομες.
Ο όρος offshore σημαίνει μακράν των ακτών, επειδή όμως δημιουργήθηκε στην Αγγλία που είναι μια μεγάλη νησος ο όρος αυτός κατ΄ επέκταση σημαίνει "εκτός επικράτειας", και με αυτή την έννοια κατέληξε διεθνής όρος επιχειρηματικότητας εξωτερικού, και ειδικότερα γι΄ αυτή που δημιουργείται σε "φορολογικό παράδεισο".
.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BF%CF%82
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ …………
.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ,
ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ , ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ , ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ , ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ,
ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ .
.
ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΧΡΗΜΑ …..
.
ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ σε "φορολογικό παράδεισο" ……..
.
ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΕΚΑΕΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ……………
.
ΑΠΟ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ . ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ,
.
ΚΑΙ ΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ :
.
ΒΙΝΤΕΟ
.
Οικονομια και Αντιθεσεις 31-01-18
.
https://www.youtube.com/watch?v=IiaT-X-iXfY
.
Δημοσιεύτηκε στις 1 Φεβ 2018
.
.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ
.
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ !
.
ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ …..
.
ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ………….
.
.
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
.
ΒΙΝΤΕΟ
.
Μακεδονία vs Σκόπια όλη η αλήθεια
.
https://www.youtube.com/watch?v=tDTrwui1TRM
.
Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιαν 2018
.
www.ereunitiko.blogspot.com
.
.

Anonymous said...

Λαός με πνευματική και ηθική ένδεια,ελληνικός δεν είναι...Ωστόσο,μία χαρά τον βλέπω να περνάει (ακόμη) και μεταξύ μας...για όλα αυτά που έγραψες (τα σωστά κατ'εμέ) σκορδοκαΐλα του.

Anonymous said...

Η δικη μου γνωμη ειναι οτι η πλειοψηφια των Ελληνων ειναι εκφυλισμενοι και δεν θα πρεπε να φερουν τον φωτεινο ορο Ελληνας. Η καταντεια μας οφειλεται σε πολλους παραγοντες, δεν ετυχε, αλλα πετυχε. Τα εχουμε ξαναπει..
Αν κατειχαν την εξουσια οι άριστοι τοτε θα εφτιαχναν και τους θεσμους του κρατους και θα ανεβαζαν και το επιπεδο του λαου.
Επειδη αυτο δεν προκειται να γινει μεχρι να πεσει το υπερσυστημα που κυβερνα το πλανητη, ας κανουμε αυτο που εγραψε ο Βλαχογιαννης στην προηγουμενη αναρτηση,

"Ασχοληθείτε με την προσωπική σας βελτίωση τόσο σωματική όσο και πνευματική αλλά και αξιακή και φτιάξτε οικογένεια και αναθρέψτε την ΕΘΝΙΚΑ και ακόμη σημαντικότερα ΑΞΙΑΚΑ, φτιάχοντας τις κατάλληλες δομές του μέλλοντος από τις οποίες θα ξαναγεννηθεί το έθνος μας.
Αυτό θα πει πραγματική εθνικιστική δράση."

Βλαχογιαννη τα σεβη μου. Θα ηταν χαρα μου να σε γνωρισω ή εστω να εχω επαφη μαζι σου.

Μενιος

Υ.Γ. Μπορει καποιος να μου πει, πως να κανω οικογενεια ρε φιλε με τις παρουσες οικονομικες και οχι μονο συνθηκες; Θα του ελεγα, τουλαχιστον κανε μια μικρη ομαδα αν βρεις ομοιδεατες και χωρις απαραιτητα να υπαρχει ενας τελικος στοχος.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
Παραδίδουν τη Μακεδονία με… ψηλά το κεφάλι
.
https://3.bp.blogspot.com/-u6XN8T7DBXg/WoPdpR-CjpI/AAAAAAAASVk/KFii4qz-ydQR4qCAEWVJRdnSSe1hTUHIgCLcBGAs/s1600/IMG_5634.JPG
.

http://arxaiaithomi.gr/2018/02/14/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b4%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%b5%ce%b4%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%88%ce%b7%ce%bb%ce%ac-%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%b5/
.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
.

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
.
ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΚΟΜΜΑ Ή ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
.
ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
.
http://autochthonesellhnes.blogspot.gr/
.
.
ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ – Τ. Ι. Π. Ο. Τ. Α…
.
Σας το είπα και σας το ξαναλέω
αλοίμονο στους Αγώνες που κρέμονται απ΄τα χαρτιά ,
το Γένος δεν χρειάζεται τα χαρτιά κανενός για την Λευτεριά του !
Έχετε Καρδιά ; ; ; Έχετέ Πίστη !
Αλλιώς καθήστε κεί που κάθεστε ,
Ραγιάδες ολα σας τα χρόνια ,
Ραγιάδες εσείς , Ραγιάδες και τα παιδιά σας ,
Ραγιάδες και τα παιδιά των παιδιών σας ………..
.
ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ
.
.
.
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ : ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ
.
ΕΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΜΟΝΑΧΑ ,
.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ ,
.
ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΚΙ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΙΑ
.
ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΞΑΡΜΑΤΩΡΤΟ…………..
.
.
ΥΣ. 1
ΡΑΓΙ ΘΑ ΠΕΙ : ΚΟΠΑΔΙ ……….
.
ΥΣ. 2
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ : ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΣΑΝ ΑΕΤΟΣ
.
.
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
.

Anonymous said...

Φίλτατε Μένιο,

Οι πιθανότητες να με γνωρίσεις προσωπικά είναι εξαιρετικά χαμηλές έως ανύπαρκτες για καθαρούς λόγους ασφαλείας.

Είμαι ένας φοβερά παρανοικός άνθρωπος που δεν εμπιστεύεται κανέναν και τίποτα και δεν πιστεύει σε κανέναν και τίποτα.

Και μια Φιλική συμβουλή (αν είσαι όντος ένας αγνός Εθνικιστής και οχι υπάλληλος κάποιας υπηρεσίας ασφαλείας): Μην ψάχνεις για γνωριμίες στο διαδίκτυο με άτομα για τα οποία δεν γνωρίζεις τίποτα. Άλλο βέβαια αν θέλεις να γίνεις μέλος κάποιας οργάνωσης όπου εξ αρχής πρέπει αναγκαστικά να γνωρίσεις δυο τρια πρόσωπα.

Η ανωνυμία (διαδικτυακή, κοινωνική κλπ.) και η ζωή του μοναχικού λύκου, σου εξασφαλίζουν τα μεγαλύτερα ποσοστά ασφαλείας.
Την ημέρα της μεγάλης σύγκρουσης θα γνωρίσεις τους πραγματικούς εθνικιστές που θα σταθούν στο πλευρό σου, η οποία ημέρα πλησιάζει για όλους εμάς όλο και περισσότερο. Οι διάφοροι ιδεολόγοι και κρατικοί μπλαμπλάδες της φάπας που παριστάνουν τους "αρχηγούς του εθνικισμού" θα εξαφανιστούν από την μια στιγμή στην άλλη, να είσαι απόλυτα βέβαιος γι αυτό.

Αυτό είναι το τελευταίο μου σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο.

Καλή συνέχεια, δύναμη και υγεία σε όλους τους τελευταίους και πραγματικούς Έλληνες.

-Βλαχογιάννης

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ……
.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΡΘΡΟ ,
.
ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ …………..
.
.
Η δημιουργία του Ελληνικού χρέους από το 1821 έως σήμερα
.
.
Όταν ομιλούμε για τη μακρόχρονη δημιουργία του Ελληνικού χρέους ουσιαστικά έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα πολύ απλό αλλά και περίεργο συνάμα ερώτημα:
Είναι δυνατόν μία τέτοια «φυσική» επιχείρηση με τέτοιο ουρανό και γή και θάλασσα να έχει ανάγκη δανεισμού ο οποίος τελικά θα την καταχρεώσει
αντί να προχωρήσει σε μία τέτοια ανάπτυξη η οποία κυριολεκτικά
θα την απογειώσει οικονομικά και όχι μόνο.
Η φυσική επιχείρηση είναι η Ελλάδα η οποία καταχρεωμένη
βαδίζει το δικό της Γολγοθά ο οποίος βέβαια εδώ και πολλά χρόνια έχει αποτυπωθεί ως σχέδιο στο μυαλό συγκεκριμένων ανθρώπων
διότι τέτοια πορεία μιάς χώρας μόνο τυχαία δεν είναι.
.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…………….
.
Η μεγαλύτερη επιχείρηση του Ελληνικού κράτους μετά τους Παγκοσμίους πολέμους ήταν το δημόσιο
εκεί όπου οι Έλληνες δούλεψαν συστηματικά
και στο τέλος τον πλούτο τους τον έκλεψε η ενωμένη Ευρώπη.
.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ……….
.
http://www.antibaro.gr/article/3742
.
.
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
.
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
.

Anonymous said...

Βλαχογιαννη φυσικα και δε περιμενα να σε γνωρισω, πρεπει να μας χωριζουν και χιλιομετρα συν τοις αλοις. Και γω δεν εμπιστευομαι κανεναν εθνικιστη. Και το υσεε πρεπει να ειναι μεσα στο κολπο..
Απο τι φαινεται και γω θα πορευτω ως μοναχικος λυκος. Ειναι δυσκολο να βρω ομοϊδεατες στο περιγυρω μου, ομως θα προσπαθησω να ενσταλαξω τις Ελληνικες ιδεες στους γυρω μου, στο βαθμο που τις κατεχω.
Κατι μου λεει ομως οτι το συστημα μας θελει μοναδες, βλεπε ατομοκεντρικη κοινωνια. Αυτοι τα εχουν καταφερει γιατι δρουν σαν ομαδα. Μηπως πρεπει και μεις να κανουμε τις δικες μας μυστικες ομαδες; Ας ειναι και λιγα ατομα. Η κοινωνια της αρχαιας Σπαρτης, μηπως δεν δρουσε σαν μια μεγαλη ομαδα;
Και κατι τελευταιο παροτι δεν θελω να περιαυτολογω, οποτε στραφηκα στο στειρο εγω μου, κατι μου συναιβενε σαν ηθελε να με επαναφερει στο σωστο δρομο. Αν εχουμε διαλεξει το δρομο της αρετης, πρεπει να τον ανεβουμε ως το τελος.
Μενιος

Anonymous said...

ΙΣΧΥΣ, τί έγινε στον Έβρο;

Anonymous said...

ΤΡΙΤΗ* ΔΟΚΙΜΗ-ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΑΟΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΕ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ. ΣΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΟΥΡΑΦΑ-ΛΑΔΟΞΕΡΑ.


*ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΝΤΙΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΓΑΥΔΟΣ" ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΟΖ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ.

ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΧΛΙΑΡΕΣ) ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ-ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ-ΑΛΒΑΝΟΥΣ-ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ -ΙΤΑΛΟΥΣ-ΕΒΡΑΙΟΥΣ-ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ-ΛΙΒΥΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑ "ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ-ΤΙΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ-ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΗΤΤΗΘΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΦΕΚΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΛΑ ΥΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΜΙΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ

Anonymous said...

Εκεί πήγε το μυαλό μου και μένα...Είναι αυτό που λένε...όταν τριτώσει το κακό,δεν έχει γυρισμό!Nα φανταστώ πως οι δύο στρατιωτικοί θα μείνουν στα αζήτητα;

Anonymous said...

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ, ΤΕΛΙΚΑ. ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ. ΦΥΣΙΚΑ Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ-ΧΩΡΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΡΗ-ΡΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ή ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ. ΙΣΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΤΙ , ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ "8", ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΗΣΣΟΝΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ , ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΑΡΠΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ-ΧΩΡΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΔΕΝ ΕΙΔΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, ΑΛΒΑΝΟΥΣ , ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ, ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΟΥΣ (ΑΥΤΟΙ ΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΑΡΑΔΕΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΜΟΥ). ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΨΑΡΕΥΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ 6, ΟΧΙ ΤΩΝ 12 Ν.Μ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ.

ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΕΔΩ, ΔΑΙΝΥΕΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΟΠΩΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΗΣ. ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ. ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΘΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΕΑΝ 1000 (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟΙ) ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΙ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΑΧΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΩΝ ΧΤΥΠΗΜΑΤΩΝ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ. ΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ , ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ-ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ...., ΣΤΑΜΑΤΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΝ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΗ ΤΩΝ G3 ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ. ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΣΤΩ ΥΠΟΤΥΠΩΔΩΣ. ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ. ΙΣΩΣ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ... ΕΚ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ

Anonymous said...

ΚΟΥΡΗΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ, ΠΑΡΑΘΕΤΩΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ:

«Είχα επισημάνει παλιότερα ότι το μέλλον της Δύσης είναι θεοκρατικό και όχι κομμουνιστικό ή δεθνιστοκαπιταλιστικό.»
«Το αν θα καταφέρει κάποιο κέντρο ή υπερδύναμη να το χειραγωγήσει (βλ. θεωρία “μετριοπαθές” Ισλάμ) και να έχει τον ολοκληρωτικό έλεγχο του, προς το παρόν θεωρείτε ακόμα ακατόρθωτο (βλ. δόγματα). Προσπάθεια ομογενοποίησης Ισλάμ - Δύσης μέσω μαζικής μετακίνησης σουνιτικών πληθυσμών (βλ. “πρόσφυγες”),
https://www.youtube.com/watch?v=uSOkpb4XbCo
https://www.youtube.com/watch?v=D0VSQlqhkcQ
https://www.youtube.com/watch?v=0JPymaeqJ6c
https://www.youtube.com/watch?v=oS4gAhb6eyI
https://www.youtube.com/watch?v=7rVQynGjkkQ
διασπάστηκε και αυτή πρόσφατα με την μερική “αποσκίρτηση” του γείτονα εξ’ ανατολών από το Δυτικό στρατόπεδο.»

«Στην ουσία η θεωρία του Fukuyama και της ενιαίας παγκοσμιοποιημένης αγοράς δημιουργεί τις συνθήκες για τη “Σύγκρουση των Πολιτισμών” (The clash of Civilizations) του Huntington. Με απλά λόγια ευκαιρία για business!»

«Σε κάποια κλιμάκια της ελίτ αυτή η αποτυχία είναι ήδη γνωστή και γίνονται αλλαγές. Η διεθνιστική ατζέντα θα συνεχιστεί με διαφορετικούς ρόλους, μέσα και τρόπους όμως. Οι βολεμένοι προς το παρόν αντιδρούν και γίνονται κάποιες σπασμωδικές συγκρούσεις σε χαμηλότερα κλιμάκια.»

«Η κρίση σχετικά με την παγκόσμια ειρηνική συνύπαρξη και διεθνή ασφάλεια δεν αποτελούν προσωπικές διαπιστώσεις, αλλά συμπεράσματα του Παγκόσμιου Συνεδρίου Ασφαλείας του Μονάχου (Munich Security Conference) 2018: “ Central topics of the new edition of the Munich Security Report include the crisis of the international order and of liberal democracies as well as European security and defense policy. In addition, the report assembles information on the threat emanating from jihadist groups, propaganda and fake news as security challenges...»
(https://www.securityconference.de/en/discussion/munich-security-report/)”

«Ίσως όταν οι νέες γενιές εξοικειωθούν με την ιδέα της μαζικής αλλαγής φύλου (βλ. transgender) μέσω της ορμονοθεραπείας και καταντήσουν εξαρτημένα άτομα όπως οι ναρκομανείς και ταυτόχρονα κλείσουν όλες οι πολεμικές βιομηχανίες, τότε ίσως να επιτευχθεί η ουτοπική αποστρατικοποιημένη και ειρηνική κοινωνία η οποία θα ελέγχετε και θα λειτουργεί αποκλειστικά με τη χρήση της τεχνολογίας (πλαστικό χρήμα, ηλεκτρονικές συναλλαγές, έξυπνες συσκευές κοκ). Αλλά έστω και εάν βρεθεί ένας να ταράξει την εύρυθμη λειτουργία της, τότε αυτό θα είναι αρκετό για ν’ανατρέξουμε σε ετεροχρονισμένες αστυνομικές και μιλιταριστικές μεθόδους. Η ταινία “The Demolition man” ήταν μία προφητική (!) διαπίστωση (https://en.wikipedia.org/wiki/Demolition_Man_(film) ).»

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

ΤΟ ΝΕΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΠΑΘΕΙΕΣ (VULNERABILITIES) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ «εάν δε ληφθούν υπόψιν η δυναμικότητα και αποτελεσματικότητα των τοπικών ελίτ και μεσαίας τάξης καθώς και των φυλετικών, θρησκευτικών και εθνικιστικών ιδιατεροτήτων και διαφορών που τις χαρακτηρίζουν» (βλ. ΓΕΙΤΟΝΑ ΕΞ’ ΑΝΑΤΟΛΩΝ). ΚΑΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΗΣ, ΥΛΙΣΤΙΚΗΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΑΟΥΣ....
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ “JOHN SPARTAN” (SYLVESTER STALLONE). ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΓΙΑ Ν ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΟΜΟΔΙΤΙΚΕΣ/ΠΑΛΑΙΟΤΑΞΙΚΕΣ - ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ - ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΕΞ’ ΑΝΑΤΟΛΩΝ , ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ!
«Με απλά λόγια ευκαιρία (ΩΡΑ) για business!».
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ ΑΠ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ!

INFOteller

ΙΣΧΥΣ, ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ....

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

.
.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ....
.
.
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ -Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΜΕΤ’ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ
Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν, κατοίκου Ἀθηνῶν, ὁδός Μαυρομιχάλη ἀρ. 182.
ΠΡΟΣ
Τόν Ἀξιότιμον Πρόεδρον τῆς Δημοκρατίας τῆς Ἑλλάδος κ.κ. Προκόπην Παυλόπουλον.
Ἀξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Εὐλαβῶς Σεβομένη τόν Ὓψιστον θεσμόν τοῦ Πολιτεύματός μας, εὑρίσκομαι εἰς τήν θλιβεράν ἀνάγκην νά Σᾶς θυμίσω τά κάτωθι:

1. Κατά τό Ἂρθρον 33§2 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματός μας ἐδώκατε τόν κάτωθι ὃρκον:
«Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίας και Αδιαίρετης Τριάδας να φυλάσσω το Σύνταγμα και τους νόμους, να μεριμνώ για την πιστή τους τήρηση, να υπερασπίζω την εθνική ανεξαρτησία και την ακεραιτότητα της Χώρας, να προστατεύω τα δικαιώματα και της ελευθερίες των Ελλήνων και να υπηρετώ το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού».
2. Ὡς διακεκριμένος ἐπιστήμων γνωρίζετε καλύτερον ὃλων ὃτι ὁ Αὐτόχθων Ἑλληνικός Λαός ἒχει πληγῆ κατάφωρα εἰς ἃπαντας τούς τομεῖς νομιμοφανῶς ὑπό τήν ἀπειλήν τῆς δῆθεν ἀνάγκης τῶν μνημονίων μέ τά «γνωστά» παρεπόμενά των, κυριολεκτικῶς κατεχόμενος ἀπό τήν «ΤΡΟΪΚΑ ἢ ΘΕΣΜΟΥΣ» ἀφαιμασσόμενος ἀπό κακόβουλα καί ἐξωφλημμένα δάνεια, διωκόμενος εἰς ἐξορίαν πέραν τῆς Πατρίδος, ἐμπαιζόμενος ἀπό «τούς περιφήμους ἑταίρους» τόσον εἰς τήν Εὐρωπαϊκήν Ἓνωσιν ὃσον καί εἰς τούς Διεθνεῖς Ὀργανισμούς, ἐκτοπιζόμενος μεθοδικῶς ἀπό «δῆθεν» πρόσφυγες.
Ἀξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
• Ὁ αὐτόχθων Ἑλληνικός Λαός ἒχει γενοκτονηθῆ!
• Ἡ Ἱερά Ἑλλάς «ἁρπάζεται» συστηματικά καί ἀπειλεῖται ἡ ἐδαφική ἀκεραιότης της.
• Ἡ Ἱερά Ἑλλάς ἐμπαίζεται εἰς τό Πρόσωπόν Σας ἀπό τήν Μέρκελ, τόν Γιούνκερ, τόν Ζάεφ, τόν Ἐρντογάν, τόν Ράμα ἀλλά καί ἀπό τούς ἐκπροσώπους τῆς Ἑλληνικῆς Βουλῆς καί τῆς Κυβερνήσεως οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται νά δώσουν τόν Συνταγματικόν Ὃρκον τους εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα καί νά πείθωνται εἰς τάς Συνταγματικάς ἐπιταγάς.
Ἀξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
Ἡ Κυβέρνησις καί ἡ Διοίκησις παραβαίνουν ἀνηλεῶς τάς διατάξεις τῶν ἂρθρων τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος.
Πάντα τ’ ἀνωτε΄ρω δέν χρειάζεται ν’ ἀναλυθοῦν διότι τά γνωρίζετε παντός ἑτέρου καλύτερον.
Ὃμως καί ὁ Ἑλληνικός Λαός γνωρίζει.
Καί ἑγώ ὡς Ἑλληνίδα πολῖτις γνωρίζω τά δικαιώματα καί τάς ὑποχρεώσεις μου, ὃπως ἀπορρέουν ἀπό τόν Ἀνώτατον Καταστατικόν Χάρτην τῆς Πολιτείας μας.
Ὃθεν Δ ι α μ α ρ τ υ ρ ο μ έ ν η, δι’ ὃσα ἐπιτρέπετε νά διαπράττωνται εἰς βάρος μου καί εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἒθνους μου.
Σᾶς ὑ π ε ν θ υ μ ί ζ ω τάς ἐκ τοῦ Συντάγματος ὑποχρεώσεις Σας ἒναντι τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἒθνους καί
Σᾶς κ α λ ῶ – ἒχουσα ἐκ τοῦ Συντάγματος τό Δικαίωμα ἃμα δέ καί τήν ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ – εἰς τήν ἐφαρμογήν τῶν Διατάξεων τοῦ Συντάγματος τῆς Ἑλλάδος.
Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μου ἁρμόδιος Δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως πρός τόν κ. Προκόπην Παυλόπουλον, Πρόεδρον τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας πρός γνῶσιν του καί διά τάς νομίμους συνεπείας, καλούμενον ὡς ἀνωτέρω, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
Ἀθῆναι 5/3/2018
Ἡ ἐξωδίκως διαμαρτυρομένη καί
προσκαλοῦσα Δικηγόρος.
Εστάλη από lampros stathopoylos lamstat@hotmail.com
Την δημοσίευση έκανε ο ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΥΛΟΥΣ
http://arxaiaithomi.gr
.
http://arxaiaithomi.gr/2018/03/05/%ce%b5%ce%be%cf%89%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%e1%bc%b0%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%82/#comment-12638

.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ……………………….
.

Anonymous said...

Καλύτερα να μασάς πολύ, παρά να μιλάς πολύ. Ο λαός είναι πάντα σοφός, και δια μέσω λαϊκών ρήσεων προειδοποιεί για τις εξελίξεις όσους λένε και υπόσχονται πολλά. Είναι αρκετός καιρός τώρα που στελέχη του Στρατού μας αλλά και οι εν αποστρατεία (Αξκοί, Υπξκοί), παλιοί και νέοι, όποτε συνευρίσκονται λένε το ανέκδοτο της ημέρας, δυστυχώς, βγαλμένο από την καθημερινότητα του στρατού μας και την αβάσταχτη ελαφρότητα της ηγεσίας του, πολιτικής και στρατιωτικής.

Ενώ τα προηγούμενα χρόνια τα ανέκδοτα ξεκινούσαν συνήθως με τον Τοτό, τώρα ξεκινάνε με τον «Κατακαημμένο» ή το Στρατό. Βέβαια η ανώτατη ηγεσία είναι υπερήφανη πολύ και σκέφτεται να κάνει και διαγωνισμό στρατιωτικού περπατήματος και μουσικής -αντίστοιχης αίγλης των καλλιστείων και Eurovision– μετά την πετυχημένη πασαρέλα στο ΓΕΣ στελεχών, στρατιωτών, εντυπωσιακών ηλεκτρονικών προβολών και τοπικών αγροτικών προϊόντων από Σχηματισμούς όλης της χώρας που ειλικρινά βοήθησε τα μάλα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα και βελτίωση των ικανοτήτων μάχης.

Εγώ διάβαζα καθημερινά σε τουρκικά έντυπα τις συνεχείς παραιτήσεις στελεχών πληροφοριών της ΜΙΤ και καθαιρέσεις ανωτάτων στελεχών της από τον σουλτάνο Ερντογάν, επειδή δεν κατάφεραν να ανακαλύψουν ότι αιχμή του δόρατος στη Ρόδο και το Καστελόριζο είχαμε το μελεκούνι, που δεν είναι πυραυλικό σύστημα αλλά λιχουδιά με μέλι, σησάμι, αμύγδαλα, κανέλα και πορτοκάλι, ενώ στη Θράκη οι λαγγίτες και τα μικίκια δεν ήταν οχυρωματικά έργα και συστήματα εγκαίρου προειδοποίησης, αλλά γλυκά για να «συγχωρεθούν» τα αγαπημένα τους πρόσωπα, και έλεγα δεν είναι δυνατόν, αυτοί δεν είναι τόσο παλαβοί, μάλλον εκπονούν παλαβό σχέδιο που ο κοινός ανθρώπινος νους δεν μπορεί να το συλλάβει!!!

Anonymous said...

Και καλά όλα αυτά … τις συνεχείς ατάκες που λέγονταν στις πρωινές αναφορές Λόχων που καμιά φορά η έκφραση κάποιου παραπόνου στρατιώτη στρίμωχνε λιγάκι … πάνε αυτά τώρα, αφού τώρα με άνεση λένε «να το πεις στον Αρχηγό που θα ‘ρθει πάλι σε 2 ημέρες» ενώ ταυτόχρονα σε κάποια άλλη μονάδα ο δεκανέας αλλαγής αισθανόταν περήφανος για το έργο του γιατί όσες φορές έβλεπε τους σκοπούς αυτός …. τόσες τους έβλεπε και ο Αρχηγός. Και μπορεί κάποιοι να έλεγαν «ζούμε μέρες που ο Αρχηγός είναι Λοχίας και όχι τις μέρες τις σωστές, που ο Λοχίας ήταν Αρχηγός», αλλά εγώ ήμουν πάντα αισιόδοξος. Πάντα πιστεύω ότι με κάποιο τρόπο θα ισορροπήσει η φύση και θα επανέλθουμε σε μια κανονικότητα. Δεν πτοούμουν δηλαδή ούτε από την ανισόρροπη απόφαση για το κλείσιμο όλων των Κέντρων.

Ούτε με ενόχλησε τόσο πολύ που η πισίνα του ΚΕΕΔ που χρειάστηκε τόσα χρήματα, χρόνο και αγώνα για να φτιαχτεί για την εκπαίδευση των δυτών μάχης, θα γίνει – μάλλον – χώρος για «ιαματικά ποδόλουτρα» μεταναστών παρανόμων, νομίμων ή υπό νομιμοποίηση ….κάτι δηλ. σαν ΚΑΑΥ Μεταναστών!!! Γιατί είμαι σίγουρος ότι τα στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων, που δίνουν πολύ περισσότερα από τον εαυτό τους και την ψυχή τους και στερούν τόσα πολλά από οικογένειες και οικείους, όσο πιο πολύ τα αδικεί και τα παραμελεί η ηγεσία τόσο πιο πολύ πεισμώνουν και θα ανέβουν ακόμα πιο ψηλά γιατί ξέρουν να μην λυγίζουν στον εχθρό ακόμα και αν αυτός είναι καμιά φορά πολύ πιο … εγγύς, από όσο περίμεναν. Και καλά όλα τα βίντεο και οι κόντρα ανακοινώσεις καθημερινά για επισκέψεις και τελετές και δώσε οι φωτογραφίες και τα βίντεο από το Γραφείο Εκπροσώπου Τύπου του ΓΕΣ. Μα καλά, τώρα που οι γονείς και συγγενείς των συλληφθέντων δηλώνανε σε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα ότι δεν είχαν «επίσημη ενημέρωση» και ενημερώνονταν από τα κανάλια και τα sites, τι πρέπει να κάνεις λατρεμένε μου γκαντέμη που επένδυσες στο όνειρο και την φαντασία και πιάστηκες απροετοίμαστος να διαχειριστείς την στυγνή πραγματικότητα; Μήπως να βάλεις φούστα Σουλιώτισσας και να φέρεις 2 γυροβολιές και μ’ ένα πήδο όλο χάρη, από την οροφή του δοξασμένου βασιλείου του Πενταγώνου να νοιώσεις την μαγεία της ελεύθερης πτώσης;

Anonymous said...

Όχι, φυσικά!!! Οφείλουμε να συστήσουμε ψυχραιμία σε όλους τούτες τις δύσκολες ώρες. Και αφού συσκεφθεί για άπειρες ώρες η ηγεσία σύσσωμη, και διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που η ηγεσία ζει σε κλίμα ευφορίας λες και η χρήση φαρμακευτικής κάνναβης έχει ξεκινήσει πιλοτικά μ’ αυτούς, αφού δουν ξεκάθαρα ότι οι υπόλοιποι της ηγεσίας που διοικεί στην περιοχή του Έβρου δεν πειράζει που δεν ήταν τσιτωμένοι την περίοδο αυτή λες και τους πέτυχε βολή πολυβόλου Botox στο κορμί όλο, αφού δεν ενοχλεί που η «εμφάνιση» των 2 συλληφθέντων στελεχών δεν αντανακλούσε περίσσεια εκπαίδευσης αλλά έλλειμμα γνώσεων, εκπαίδευσης, εκτίμησης και εκτέλεσης τυποποιημένων ενεργειών αντιμετώπισης ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΩΝ αλλά στατιστικώς ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΙΘΑΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ στην περιοχή του Έβρου, όχι μόνο από τους πρωταγωνιστές αλλά και από τους ασκούντες διοίκηση στην περιοχή, πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε την εξής επική ανακοίνωση «Μετά από διεξοδική, αναλυτική και επιτόπια έρευνα του συμβάντος στην περιοχή του Έβρου, από σύσσωμη την ηγεσία, διαπιστώθηκε ότι την αποκλειστική ευθύνη φέρει ο μάγειρας παρασκευής του συσσιτίου που έλαβαν τα 2 στελέχη το οποίο έφερε περίσσεια καρυκεύματος μ’ αποτέλεσμα να προβούν σε λάθος ενέργειες. Εδόθησαν σαφείς οδηγίες τρόπου παρασκευής συσσιτίου και ορίσθηκε βοηθός μάγειρας που θα προβαίνει σε έλεγχο αλατότητας και διασποράς τρίμματος πιπεροσπορίων συσσιτίου πριν την διάθεση αυτού εις τους τραπεζοκόμους.» Και τώρα που το καλοσκέφτομαι, δεν βλέπω κινητικότητα για το Πάσχα. Πότε ωρέ ηγέτες και επιτελείς περιμένετε να δοθούν οι οδηγίες για τα αρνιά και τα κρασιά και τα γλέντια; Αφήστε τις βολές και την εκπαίδευση και ασχοληθείτε με την προετοιμασία των κόκκινων αυγών. Πότε θα ξεκινήσουν οι δοκιμές τσουγκρίσματος; Tην τελευταία στιγμή; Θέλετε να πάθουμε καμιά νίλα και να αργήσει η προμήθεια των αυγών όπως των πυρομαχικών αρμάτων παλαιότερα και να ‘χουμε ντέρτια και καημούς; Πριν το πόλεμο είναι πάντα τα γλέντια ωρέ, γιατί αν γίνει πόλεμος ή κάνα «θερμό επεισόδιο» θα έχουμε άλλα γλέντια, που δεν μπορείτε να σκεφθείτε ωρέ…!!!

ΕΞΟΔΕΙΟΣ ΕΥΧΗ: Αχ, καλέ μου Χριστούλη, κάνε σε παρακαλώ πολύ την επερχόμενη Ανάσταση λίγο από το φως Σου να πάει σ’ όλους αυτούς που τόσο τυφλά, και με τόσο υστεροβουλία μας εκθέτουν καθημερινά και αφού θέλουν να υπηρετήσουν την εξωστρέφεια στείλε τους στο σύμπαν το εξώτερο, να βρουν τους εξωγήινους με τους οποίους έχουν ίδιο τρόπο σκέψης, για να γλυτώσει η πατρίδα μας αλλά και ο πλανήτης Γη.

Ο πάντα αισιόδοξος,

Νικόλαος Σκιαδάς, Ανχης ε.α Ειδικών Δυνάμεων

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ TELEMACHUS said...

ΤΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ... ΚΛΑΙΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΩ. ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ "Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ" ΚΑΙ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟ "ΑΧ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ" ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΛΑΨΑΣ.

Anonymous said...

Χρόνια πολλά Έλληνες!!
Μπορεί η απελευθέρωση του έθνους μας να μην ολοκληρώθηκε με την επανάσταση του 1821, αλλά κρατάμε ζωντανή την Ελλάδα μέσα μας.

https://www.youtube.com/watch?v=mgRAqPu17IA

Μένιος

Anonymous said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΧΡΟΝΙΑ ''ΚΑΛΑ'' ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΜΕΝΙΟ (ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ),ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ...

-ΔΗΜΗΤΡΑ-

Anonymous said...

Καλησπερα Δήμητρα, ας ειναι και λιγα αλλα καλά! Τουλαχιστον ας τιμαμε τους θεους και τις διαφορες εκφανσεις τους.
Μενιος

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ said...

Μακεδονικό Ζήτημα...
Apr 3, 2018
https://2.bp.blogspot.com/-d_hK2SaboTM/WsKc1DzlTRI/AAAAAAAAG-A/vRKIEYClJ-coQ1osxEN1w6gbN5luAVepwCLcBGAs/s320/s-makedoniko-stalinovenizelikoi%2B-%2BCopy.jpg

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
..το τελευταίο "συμβόλαιο θανάτου" τού ΚΚΕ.

Ποιοι είναι οι "εντολοδότες" και ποιοι οι "εκτελεστές"; "

Τι σχέση έχει ο πράκτορας της Στάζι Σωκράτης Κόκκαλης;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ………………

http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2018/04/makedoniko-stalinovenizelikoi.html

Anonymous said...

Καλησπέρα και συγγνώμη για το άσχετο σχόλιο μου. Είχα ρωτήσει προ ημερών για τον ερυθρό σταυρό αν χρηματοδοτείται κλπ. Θέλω να καταγγείλω το ίδιο το νοσοκομείο και κάποιους γιατρούς συγκεκριμένα για την εγκληματική αμέλεια, αδιαφορία και καθυστέρηση που έδειξαν απέναντι σε συγγενικό μου πρόσωπο. Υπάρχει κάποιος φορέας που μπορώ να απευθυνθώ(αστυνομία ίσως);;; Θα βρω το δίκιο μου άραγε;;;

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

7/3/19 17:04

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ, ΔΛΔ ΔΙΚΗΓΟΡΟ. ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΙΩΞΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΩΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ.

Μαχη said...

Καποτε ειχατε γραψει οτι ο αρρενας που θα προκυψει απο την διασταυρωση αλλοδαπου με Ελληνιδα δεν ειναι Ελληνας. Στην περιπτωση που ειναι θηλυκο τι ισχυει;

Εγω για παραδειγμα ειμαι γυναικα με πατερα αραβικης καταγωγης και μανα Ελληνιδα. Ηταν φοιτητες ιατρικης την δεκαετια του 80 στην Αγγλια, γνωριστηκαν και παντρευτηκαν στην Ελλαδα. Δεν εχω παρει κανενα χαρακτηριστικο του πατερα μου, αλλα μοιαζω εκλπληκτικα με την μανα μου (κατασπρη, ιδιο προσωπο χαρακτηριστικα κλπ) σαν δυο σταγονες νερο που λενε. Νιωθω Ελληνιδα 100% και στην ψυχη και στην καρδια η μανα μου φροντισε γι'αυτο, αλλα θα με ενδιεφερε πολυ να μαθω και που ανηκω φυλετικα/βιολογικα.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΠΡΟΣ "ΜΑΧΗ"

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ.
https://isxys.blogspot.com/2011/08/blog-post_1360.html

ΕΠΙΠΛΕΟΝ (ΧΟΝΔΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΕΝΙΚΑ)

* ΕΛΛΗΝ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΑΡΡΕΝ ΑΠΟΓΟΝΟΣ = ΕΛΛΗΝ
* ΕΛΛΗΝ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΘΗΛΥ ΑΠΟΓΟΝΟΣ = ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ.

* ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ, ΑΡΡΕΝ ΑΠΟΓΟΝΟΣ = ΜΗ ΕΛΛΗΝ (ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΡΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ >75%)
* ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ, ΘΗΛΥ ΑΠΟΓΟΝΟΣ = ΟΜΟΙΩΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ, ΔΛΔ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ.

Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΟΥ Η "ΙΣΧΥΣ" ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΟΝΟΝ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ "Υ" ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΡΕΝΕΣ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΛΕΥΚΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ή ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ.

Η ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙΣΑ, ΣΗΜΕΡΑ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΜΙΤΟΧΟΝΔΡΙΑΚΟ DNA, ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ "Υ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ. ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΣΑΙ 100% ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΕΑΝ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΠΡΟΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΛΕΣ (ή ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ >90%) ΟΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΙΜΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΣΟΥ, ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.

ΕΑΝ ΘΕΣ ΜΙΑ ..."ΣΚΛΗΡΗ" ΓΝΩΜΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΣΚΟΠΕΣ ...."ΜΑΛΑΚΙΕΣ". ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ, ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΟΛΩΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Μαχη said...

Ο παπππους μου εχει καταγωγη απο την Κρητη και η γιαγια μου απο Μαραθωνα και Τρικαλα. Ομοιως και οι προπαπππουδες και προγιαγιαδες. Ο πατερας μου απο την αλλη δεν ειναι μελαχρινος, αλλα ανοιχτοχρωμος (ματια, δερμα κλπ) Ο πατερας μου λεει οτι η ανθρωποτητα χρωσταει πολλα στους Ελληνες και νομιζω οτι εχει απολυτο δικαιο. Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας, να ειστε καλα!

Anonymous said...

https://kourdistoportocali.com/read-this/tzimeros-i-apili/

Anonymous said...

Μια ερώτηση. Ποια είναι η γνώμη σας για την ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ Ο.Υ.Α; Αν την έχετε ακουστά.

https://www.triklopodia.gr/category/%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%b4%ce%b1-%cf%85%cf%88%ce%b7%ce%bb%ce%b7%cf%83-%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%85%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b5%cf%85%cf%83%ce%b7%cf%83

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΩΣ ΣΧΟΛΙΟ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΗΡΤΗΣΑ.

https://isxys.blogspot.com/2019/02/iscsc.html

Anonymous said...

Σας ευχαριστώ.

Anonymous said...

δε βλεπω να σχολιαζεις τις εκλογες κουρητη..

τα δικα μου συμπερασματα των ευρωεκλογων, με μια λεξη... πικρα

στο ιδιο εργο θεατες.. το μελλον μας απο οτι φαινεται ειναι προδιαγεγραμμενο.. το εχουν δεσει γερα στα @@ του συστηματος και κρεμεται σε μια τριχα σαν εκκρεμες αριστερα-δεξια

ο τσιπραντρεας θα μας χρεωσει αλλα 100 εκ. ευρω τον αλλο μηνα, γιατι ηθελε πρωτα να εκτονωθει ο λαος πριν τον μαυρισει.. μελετημενα πραματα

δεν αλλαζει τιποτα σε αυτη τη χωρα... παντα μια απο τα ιδια, οτι και να γινει
δικομματισμος και αγιος ο θεουλης
η στροφη στη ακροδεξια ολης της ευρωπης δεν ηρθε και στην ελλαδα
το συστημα δε χανει ποτε, εχει παντου εφεδρειες και σφηνες
η μητρα της ελλαδας μπορει να ειναι δεξια, αλλα η αριστερα κερδιζει κατα κρατος
τα περισσοτερα (απο)κομματα ηταν γελοια, δε θα πρεπε ουτε καν να υπαρχουν
αλλα υπαρχουν (απο)κομματα για ολα τα γουστα και ολους τους παλαβους
σχεδον οι μισοι δεν πηγαν για ψηφο... απαξιωση αφου οι εκλογες ειναι κοροιδια
τα ακυρα/λευκα (δλδ κ τα δυο ακυρα) ηταν οσα ηταν παντα, και σε αριθμο κ σε %
ο χαμογελαστος κλεφτοψευτοπροδοτης εχασε 500.000 (κυλιομμενους ψηφοφορους)
η νδουλα εφερε πισω στο μαντρι 200.000 (ποταμισιους, κτλ..)
η ΧΑ δεν τραβαει.. αλλα ο αρχηγος δεν θα φυγει με τιποτα
το κουκουε εχει μπετον αρμε δεξαμενη ψηφοφορων γιαχωβαδων του περισσου
το πασΤοκ εχει μπετον αρμε δεξαμενη ψηφοφορων τα παππουδια
σε ροδοπη ξανθη σηκωσαν κεφαλι τα μουσλιμια.. θα φαμε καλα απο κει μια μερα..
ο μπεεελοπουλος θα ειναι ο νεος καρατζαγιοζοφερης σφηνα του συστηματος απο δεξια
ο βαρουφακης θα ειναι η νεα σφηνα του συστηματος απο αριστερα
ο βαρουφακης θελει συνδιαχειριση, αλλα που τα βρηκε τα λεφτα για το κομμα;;
ο βαρουφακης τα καταφερε λογω σακοραφας, απο κει πηρε ψηφους
ο μπεελοπουλος ειχε ψηφσει μνημονιο.. αυτο παραγραφηκε;;
ολοι οι αλλοι (χρησιμοι ηλιθιοι, ψωναρες, και λοιπες μαριονετες) πατωσαν..
ο λεβεντης αποδειχτηκε λιγος και χαθηκε οριστικα απο το προσκηνιο
ο +καμμενος προδοτης πατωσε και χαθηκε οριστικα απο το πολιτικο προσκηνιο
ακομα και καλοι υποψηφιοι χαθηκαν στην αφανεια
ο τζημερος το παλεψε, αλλα τον αγνοησαν ολοι
το ιδιο και ο φαηλος.. δεν αρκει να εισαι εξυπνος, πρεπει και να πειθεις
παει και η ελευθερη πατριδα, απατη.. το ιδι και το εθνικο μετωπο
τελικα ειχες δικιο, ο σταλιδης δεν τα καταφερε.. ουτε 1000 ανθρωποι δεν τον ψηφισαν
μλκκε κ οκδε εχουν 15000 μπετον αρμε ψηφοφορους.. κολλημενους αμετακινητους
τελικα τι νοημα εχει να ανακατευεσαι με την πολιτικη;;
αναρωτιεμαι ποση νοθεια εγινε; με τα χερια και ηλεκτρονικα

καποιοι πολιτικαντηδες ειναι πολυ εξυπνοι, χαμαιλεοντες, ξερουν να ελισσονται και παντα βγαινουν στην επιφανεια αλωβητοι.. εχω εντυπωσιαστει

εντωμεταξυ οποιον τους πασαρουν τα μαντρια τον ψηφιζουν..
τι ξερει η ηθοποιαντζα ο γυρολογος γεωργουλης απο πολιτικη και ευρωκυνοβουλιο;;
τι ξερει ο κυμπουροπουλος απο πολιτικη;; μου κανει εντυπωση με την περιπτωση του.. καποιοι απο πισω τον εσπρωχναν στην δημοσιοτητα απο την εποχη του 30φυλλοπουλου.. και αυτος φυτευτος;; η απλως η μανα του ηταν υπερφιλοδοξη;

η κουνε(λο)βα πηρε το μπουλο.. της ετυχε λαχειο της βουλγαρας, επαιξε το ρολακι, δρομο τωρα

τουλαχιστον η (αθωα) περιστερα εκανε μια καλη αρπαχτη.. διοριστηκε δια βιου η δασκαλα, αποκατασταθηκε, εκανε και το κομματι της πουλησε μουρη, ταξιδακια γνωριμιες.. λαχειο

Anonymous said...

προσεξε ποσο καλα ειχε κοψει τους ψηφοφορους ο εμμισθος πρακτορας της αναρσυας jodi.. τους ειχε βαλει σε 3 κατηγοροες.. αυτος που ολο το χρονο αλωνιζει την ελλαδα, προπαγανδιζει, και αναφερει τι γινεται για λογαριασμο των αφεντικων του

https://pbs.twimg.com/media/D7apSh2WkAARnr4.jpg

για να κανεις κομμα θες 5000 ευρωπουλα μονο για τον αρειο παγο... χωρια ολα τα αλλα.. που να τα βρεις;;; κοφτης

τοση προσπαθεια στο (ελευθερο ακομα) ιντερνετ, τζαπα και βερεσε.. τοσος κοπος για 20000 ψηφους μαξιμουμ

τελικα αμα δεν εχεις ραδιοφονο η τηλεοραση δε κανεις τιποτα... οσοι ειχαν προσβαση, πες πες εκαναν "θαυματα".. ψηστηρι και περαντζαδα/οργωμα ολη την ελλαδα χρειαζεται και για να τα καταφερεις.. αλλα πως καταφερε ενας χρεοκωπημενος τηλεπωλητης παλιων περιθωριακων βιβλιων να εχει δικο του ραδιοσταθμο και τοσο τηλεοπτικο χρονο;; αχραντο μυστηριο;; οχι βεβαια.. πιονι του συστηματος

αυτοι οι λιγοι του συστηματος που ξερουν καλα το ελλαδισταν παιζουν τους ελληνες στα δαχτυλα..
ηταν μια καλη προβα, για το πως θα ανακατανημουν τα κουκια, πριν τις εκλογες

κριμα τα τρολακια της υπογας (με λεφτα φορολογουμενων), θα μεινουν ανεργα

το ζαβοκουλι θα κανει μια απο τα ιδια αλλα 4 χρονια... μετα τον κουλη τι;; ποιος ξερει;; ετσι περνανε τα χρονια

2 ακομα 4ετιες απομενουν, 2 ακομα κυβερνησεις, μεχρι τον 3ο ΠΠ

ουτε ο πολεμος με την τουρκια (φετος η του χρονου) δε θα ξυπνησει τους ελληνες... ζουμε μερες εθνκης παρακμης.. τεσπα

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

"ο τζημερος το παλεψε, αλλα τον αγνοησαν ολοι"
ΕΝΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΛΑΚΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΝΟΤΟΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΓΙΩΣ ΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΛΗΠΤΗ. Η ΑΠΟΧΗ ΕΚΤΙΝΑΧΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ. ΕΤΣΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ 11 ΕΚΑΤ, ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ 9,5 ΕΚΑΤ. ΑΝΤΙ 7, ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ.

9,5/11 ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ. ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΩΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2.000.000 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ-ΑΠΕΧΟΥΝ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (ΑΠΟΧΗ-ΑΚΥΡΑ-ΛΕΥΚΑ) ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΘΕΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΔΙΑΘΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ.

Η Χ.Α ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΘΕΜΑ ΑΡΧΗΓΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΤΠΤ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ , ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΟΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΟΝΕΙΔΟΣ. Η Χ.Α ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ , ΔΛΔ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ , ΚΑΤ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ. ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΣΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑΣ.

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΣΥΓΚΛΙΣΕΙΣ, ΣΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. ΑΜΥΝΑ, ΣΥΝΟΡΑ, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ . Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΥΓΚΛΙΣΕΙΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. Ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΑΠΟΤΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

Η Χ.Α ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΣ. ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΔΛΔ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ. Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ.

ΣΤΟ ΚΚΕ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΚΕΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΩ ΑΝ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟΣ ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ.

ΤΟ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ή ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΞΕΠΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ , ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΜΕΝΩ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΔΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ ΠΑΣΟΚΟΙ ΗΤΑΝ.

Υ.Γ: ΕΠΕΣΑ ΕΞΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ. ΘΕΩΡΩΟΥΣΑ ΠΩΣ ΟΙ ΧΟΝΤΡΟΚΟΛΑΡΕΣ ΤΩΝ ΤΩΡΙΝΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ , ΑΡΑ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ, ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΟΠΟΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΤΑΞΕ. ΨΑΧΝΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙ ΑΦΟΡΜΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΜΟΝΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΡΟΧΕΙΡΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ said...

"αλλα πως καταφερε ενας χρεοκωπημενος τηλεπωλητης παλιων περιθωριακων βιβλιων να εχει δικο του ραδιοσταθμο και τοσο τηλεοπτικο χρονο;; αχραντο μυστηριο;; οχι βεβαια.. πιονι του συστηματος"

ΑΝΩΝΥΜΕ 27/5/19 13:12 ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ, ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΕ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ (ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ,ΤΗΛΕΟΑΡΑΣΗ) ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ). ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ.

ΚΟΥΡΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Χ.Α.

ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΜΠΑΜ... Είναι το Καζάνι που βράζει στην Μεσογείων...!! ΧΑΜΟΣ στην Χρυση΄Αυγή για τους Ελληνοποιημένους ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ στα ψηφοδέλτια της και ΑΠΕΙΛΕΣ κατά του «ΣΤΟΧΟΥ»...!!!

https://www.stoxos.gr/2019/05/blog-post_7295.html
https://youtu.be/J_aFvL42FfA?t=717 (ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ)


ΗΘΕΛΑ ΝΑ'ΞΕΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ;;;
ΜΠΕΤΟΝ ΑΡΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ.

Anonymous said...

το εχουν πει και αλλοι καλυτερα απο μενα... γενικα μιλωντας, το λειτουργικο συστημα στο μυαλο των ελληνων βγαζει αρκετους μαλθακους ανθρωπους, αγαθιαρηδες, με το σταυρο στο χερι.. αν και με φιλοτιμο και γενναιοτητα.. το ιδιο προβλημα εχουν καταγραψει και στη ρωσσια και στη ρουμανια και αλλου.. ειναι γενικο το προβλημα.. αλλα δεν πας μπροστα ετσι.. ενω αυτο δεν συμβαινει πχ με το προντεσταντικο OS..

οτιδηποτε εθνικιστικο υπηρχε, απο την ιδεα (μικρη και μεγαλη) του εθνους-κρατους, ξεριζωθηκε με τον διεθνιστικο ιο του μπεναρογια..

μετα το 2οΠΠ και την αμερικανικη επελαση του οδοστρωτηρα (που πριν εκανε κουμαντο η αγγλια και οι αλλες μεγαλες ευρωπαικες δυναμεις) οι ελληνες εγιναν ακομα χειροτερα.. σκαρτεψαμε λιγο ως λαος.. δεν ειναι τυχαιο οτι η εθνικη λεξη ειναι μαλακας

εκτοτε δεν υπαρχει εθνικιστικο κινημα στην ελλαδα.. η προσπαθεια του καρατζαγκιοζοφερη ηταν μαζωματα.. ο ανθρωπος απλως ηθελε να γινει αρχηγος, το εχει πει ξεκαθαρα

εδω κοτζαμ πλευρης και δεν πηρε ουτε 1%, ακομα και το γιο του τον εστειλε στη νδουλα

και αλλοι απο την επεν, εφαγαν τα μουτρα τους και βρεθηκαν σιγα σιγα στη νδουλα

ο σωρρας δεν ηταν σοβαρος, παροτι υπηρχε δεξαμενη ψηφοφορων για να μπει στη βουλη.. απο αρχαιοελληνοπρεπεις στην ψυχη.. και εγω θα ψηφιζα καποιον σε αυτη την κατηγορια, αφου δεν ειμαι Χ.Ο.

ο μιχαλολιακος ειχε πει οτι "ειμαστε η σπορα των ηττημενων". το ειπε για να ενωσει αλλα φοβισε κοσμο. εντωμεταξυ ειχα δει τη συνεντευξη της γυναικας του στην αρχη που ελεγε οτι ο μιχαλολιακος εχει επιβαλει να τον αποκαλουνε αρχηγο μεσα στο σπιτι του. ειχα δει και το ρεπορταζ του χασαποπουλου που ελεγε οτι ο μιχαλ. εχει προβλημα ανασφαλειας με οποιον τον απειλει να χασει το αρχηγιλικι. γιαυτο "εφαγε" τον περιανδρο κ τον καλετζη. κατεμε την ιδια μοιρα θα εχει και ο κασιδιαρης

για καποιον λογο η Ελλαδα δεν βγαζει εθνικιστες αρχηγους.. παλια η Ελλαδα ειχε το προβλημα των στρατιωτικων. αυτο λυθηκε, οι στρατιωτικοι "ευνουχηθηκαν". παλια η Ελλαδα ειχε και το προβλημα με τους φυτευτους αλλοδαπους βασιλιαδες που αγαπουσαν την Ελλαδα, αλλα οχι τους Ελληνες. και αυτο λυθηκε. τωρα εχει "φυτευτους" πρωθυπουργους απο τον κηπουρο της εσπεριας

ο τζημερος ειναι πολυ εξυπνος, δραστηριος, αντισυμβατικος και συνεπης ανθρωπος, βγηκε πολυ επιθετικα σαν θεριο ανημερο και φοβησε. ελεγε αυτα που ελεγε και ο στεφανος Μανος (αυτος που ηταν μονος), οποτε τι πολιτικο μελλον ειχε σε μια χωρα κρατισμου;; δεν εφταιξε τοσο αυτος, οσο οτι δεν ειχε δεξαμενη ψηφοφορων να αντλησει

οι λοιπες πατριωτικες πρωτοβουλιες (ευνουχισμενος εθνικισμος) ειναι νεροβραστες, διεσπαρμενες και ασυντονιστες..

μαλλον πρεπει να πιουμε ολο το φαρμακι αποτι φαινεται, μεχρι να γινει παλι κατι σαν μικρασιατικη καταστροφη και μετα να κυνηγησουμε τους φταιχτες. παντως ο παισιος, ακομα και αν ολο αυτο που πιστευε ειναι εφευρημα, παραμυθι, ο ανθρωπος ηταν πολυ διορατικος, για ιερομοναχος καταλαβαινε παρα πολλα και εβλεπε μακρια, γιατι αυτα που ελεγε βγαζουν νοημα, δεν ειναι μπαρουφες θρησκοληπτου

εγω εχω αφιερωσει χρονια απο τη ζωη μου φανταζομενος ολοκληρο εξαιρετικα αληφοφανες σεναριο στο μυαλο μου, με αφορμη την "κριση" που παθαμε, που αντι για τον καμμενο, εμφανιζεται ενας αγνος ικανοτατος εθνικιστης ηγετης (εστω με λιγα λεφτα για αρχη για να μην ειναι εξαρτημενος) και επιβαλλεται σιγα σιγα (με υποστηριξη και απο καποιους εφοπλιστες στην πορεια). δεν αστειευομαι, ολοκληρη χολιγουντιανη υπερπαραγωγη εφτιαξα. μεσα απο αυτο το σεναριο που επλασα στο μυαλο μου (με διαφορετικη οικονομια, αναπτυξιακο μοντελο, οπλα, συμμαχιες, νομισμα στηριγμενο σε υλικα της γης μας, μισθολογικο-ασφαλιστικο, κτλ) και μιλαμε για απιστευτες λεπτομερειες που τις εμπλουτιζω διαρκως με οτιδηποτε καινουργιο μαθαινω, καταλαβα πολλα για την πολιτικη πραγματικοτητα και τι ειναι εφικτο.. να φανταστεις οτι ειχα διαβασει μεχρι και το ιδρυτικο pdf του κομματος βελοπουλου οταν δημιουργηθηκε, για να καταλαβω πως φτιαχνεται ενα κομμα.. εκανα πολυ κοπο να βγαλω ακρη

Anonymous said...

δυστυχως τετοιος δεν υπαρχει. αλλα και να υπηρχε θα επρεπε να πει οτι ειναι Χ.Ο και να παει λαου-λαου και να εχει και κοινωνικη πολιτικη στο προγραμμα του, αλλιως δε θα επειθε. χωρια που η ελλαδα θα ηταν σε διεθνη απομονωση και αναγκαστικα θα συμμαχουσε με τους ρωσσους

οι ελληνες δειξαμε με το ΟΧΙ του δημοψηφισματος οτι ειχαμε ψυχικα αποθεματα για αντισταση, αλλα δεν ξερω αν θα αντεχαν τοσα χρονια δολιου πολεμου (καθε ειδους, νομισματικο, πυρκαγιες, κτλ..) απο τη δυση. γιατι αυτο θα κραταγε πολυ και θα ειχε επιπτωσεις, οποτε η εθνικιστικη κυβερνηση (ισως και με συνεργασια αριστερου κομματος πχ η ζωαρα που πιστευε το "οχι-σε-ολα") θα ειχε απωλειες στο χρονο.. μιας και θα επρεπε να σεβαστει το εκλογικο συστημα και να μη το γυρισει σε πραξικοπημα, απλα για να μη δωσει αλλοθι σε επεμβαση του νατο

με αλλα λογια κακος χαμος.. μπλεξαμε.. εξαιτιας της γεωπολιτικης και γεωστρατηγικης θεσης μας.. δλδ και ολα τα καλα να εχεις (εξυπναδα, πετρελαια, ευφορη γη να φτυνεις κουκουτσι και φυτρωνει δεντρο, αντε να τα κανεις αυτα στην ισλανδια πχ), τελικα ειναι δυσκολο να σηκωσεις κεφαλι..

λιγοι αιωνες ρωμαιοκρατιας (οπου δεν ισοπεδωθηκαμε τελειως) + 1100 χρονια χριστιανοκρατιας + 400 ανατολικοκρατιας (ισλαμοκρατιας) + 200 δυτικοκρατιας (χαζαροκρατιας των ταλμουδιστων σατανολατρων). ο ζωτικος μας χωρος πνιγεται απο δεξια και αριστερα και απο πανω και απο κατω.. γιαυτο δεν προκοβουμε.. ετεροπροσδιοριζομαστε απο τους εκαστοτε επικυριαρχους.. δεν ανθιζει ετσι ενας κηπος, πρεπει πρωτα να ξεχορταριασεις, να κανεις χωρο, και να πεταξεις και τα μπαζα.. να τραβηξεις εναν κυκλο με κεντρο τη Δηλο και να πεις οτιδηποτε μεσα στα 500+ χιλιομετρα αυτης της νοητης σφαιρας ειναι δικα μας, ολοδικα μας, θα ειναι ασυλο Ελληνων. να κυρηξεις Εθνοκρατια και να κανουμε οτι γουσταρουμε κ να συνεργαστουμε με οποιον γουσταρουμε. να φτιαξουμε καινουργο συνταγμα, να παραγουμε οτι χρειαζομαστε, να φτιαξουμε τη δικη μας εσωτερικη αγορα, να βαλουμε δασμους, και ας ζησουμε φτωχα, να επαναφερουμε και τα αρχαια ελληνικα σιγα σιγα ως παραλληλη επισημη γλωσσα και να κοψουμε τα καναλια των ξενων και τις πρακτορο-περαντζαδες τους.. σε οποιον δεν αρεγε ας εφευγε στο αμερικα κ στο τζερμανια.. νο προμπλεμ

εγω τον ποντιοαρμενιο ταγιπ τον ζηλευω, σκεφτομαι συχνα οτι και εγω τα ιδια θα εκανα λιγο-πολυ αν ημουν στη θεση του.. συχνα παω σε φορουμ που γραφουν τουρκοι στα αγγλικα και διαβαζω τα επιχειρηματα των υποστηρικτων του καθεστωτος ερντογαν.. δικιο εχουν.. νταξ εγω δε θελω ισλαμικη σουλτανοκρατια-χαλιφατο, ουτε χριστιανικη μονοκρατορια. ονειρευομαι Εθνοκρατια

ανταυτου εχουμε το σημερινο χαλι.. μακαρι να μη βγεις αληθινος σε αυτο που εγραψες, αλλα το φοβαμαι και εγω.. οσο για αυτο που λες για συνασπισμο εθνικιστων με μινιμουμ αρχων συνεργασιας, αυτο θα ηταν ονειρο αν γινοταν.. μακαρι!!!

αλλα οπως λες, παιζει να διασπαστει ο συριζα (κινηση 53), να φτασει παλι στο 3%, και οι πολλοι να χωθουνε παλι στο πασοκομαντρι.. αθανατο πασοκ.. εκανε μεγαλη ζημια στις ψυχες των ελληνων ο οβριοπαπατζης

για τους εκλογικους καταλαγους που γραφεις, δυστυχως δε το γνωριζω το θεμα, ουτε εχω καταλαβει τη μαιμουδια εχει παιχτει.. υποτιθεται οτι οι ελληνοποιημενοι αλλοδαποι ειναι 1 εκ. και οι περισσοτεροι απο αυτους αλμπανια, αλλα αντε βγαλε ακρη..

παντως οπου και αν διαβασω στο χωρο μας, βλεπω βουβαμαρα μεταξυ μας, επεσε πολυ πικρα στο ιντερνετ

τεσπα.. απλα η γνωμη μου.. και σορι για το σεντονι

Anonymous said...

"ΑΝΩΝΥΜΕ 27/5/19 13:12 ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ, ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΕ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ (ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ,ΤΗΛΕΟΑΡΑΣΗ) ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ). ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ."

δεν το ηξερα αυτο.. θενκς μαν... ωστε ετσι ε; και αφου εχει λεφτα με ουρα απο τσοντοκαναλα, τοτε τι καθεται και ξημεροβραδιαζεται πουλωντας κεραλοιφες (δηθεν απτο αγιο ορος);; και το παιζει και θρησκος.. ερε καραγκιοζηλικια.. τι ρωταω τωρα κι εγω.. ρητορικο

το μονο που ειχα ακουσει παλιοτερα, απο τον καρατζαφερη, οταν ο βελοπουλος τον πουλησε και εφυγε, ηταν οτι ειχε βιβλιοαποθηκη στη γερμανια και ότι χρωσταγε πολλα λεφτα, αλλα καποιοι προθυμοποιηθηκαν να του τα πληρωσουν (βλ. σαμαρα) για να αφησει τον καρατζαφερη..

Anonymous said...

ΚΥΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ του Παναγιώτη
276.586
ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ - ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Ιωάννη (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ)
228.768
ΒΟΖΕΜΠΕΡΓΚ - ΒΡΥΩΝΙΔΗ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ (ΕΛΙΖΑ) του Κυριάκου (ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΗΣ ΣΝΟΜΠ)
151.073
ΣΠΥΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ του Λεωνίδα (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΜΙΝΤΙΑ)
143.237
ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ του Κωνσταντίνου (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ)
111.972
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ - ΜΙΣΕΛ του Παναγιώτη (ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΗΣ ΣΝΟΜΠ)
107.613
ΚΥΡΤΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Χρήστου (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΜΙΝΤΙΑ & ΜΠΕΚΡΗΣ)
101.094

ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Χριστόδουλου (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
135.450
ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΕΛΕΝΑ του Αλεξάνδρου (ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ)
118.307
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Μιλτιάδη (ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ)
106.861
ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ (ΣΤΕΛΙΟΣ) του Δημητρίου (ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
99.670
ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Ιωάννη (ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ)
79.076
ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ του Σωκράτη (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
70.904

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Νικόλαος του Μαρίνου (ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
75.959
ΚΑΪΛΗ Ευδοξία-Εύα του Αλεξάνδρου (ΠΟΡΝΗ & ΑΘΕΗ)
64.341

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Αποστόλου (ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
30.446
ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ του Σταματίου (ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
22.990

ΛΑΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Ευαγγέλου
61.366
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Παναγιώτη
23.876

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ του Ιωσήφ (ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ)
69.424

ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΣΟΦΙΑ του Ηλία (ΑΡΙΣΤΕΡΗ & ΑΘΕΗ)
19.012


ΑΥΤΟΙ ΟΙ 21 ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΤΟ 85% ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΠΟΣΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ;

ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ, ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΟΦΑ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

*ΚΥΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ του Παναγιώτη
ΒΓΗΚΕ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.
* ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ - ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Ιωάννη (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ)
ΣΑΧΛΟΜΑΓΚΑΣ ΒΛΑΚΑΣ, ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ
* ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ του Κωνσταντίνου (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ)
ΚΡΗΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ
*ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ - ΜΙΣΕΛ του Παναγιώτη (ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΗΣ ΣΝΟΜΠ)
ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΒΡΑΙΑ. ΔΙΝΕΙ ΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ "ΣΑΧΛΟΚΟΥΔΟΥΝΟ"
*ΚΥΡΤΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Χρήστου (ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΜΙΝΤΙΑ & ΜΠΕΚΡΗΣ)
ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ, ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΟΓΟ

* ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΕΛΕΝΑ του Αλεξάνδρου (ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ)
ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ. ΟΤΙ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΙ.

* ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Νικόλαος του Μαρίνου (ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΩΝ & ΑΘΕΟΣ)
ΒΛΑΚΑΣ, ΠΟΛΥ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ.

* ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ του Ιωσήφ (ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ)
ΑΡΠΑΚΟΛΑΤΖΗΣ, ΠΩΛΗΤΗΣ , ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ. ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

* ΚΑΪΛΗ Ευδοξία-Εύα του Αλεξάνδρου (ΠΟΡΝΗ & ΑΘΕΗ)
ΣΤΑ ΑΡ@@@χΙ@@ΜΟΥ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΤΗΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. ΠΟΛΥ.

Anonymous said...

https://s10.postimg.cc/qv6qkkeuh/tela.png

Anonymous said...

https://ekloges.ypes.gr/current/e/home/parties/119/

Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό; Το «Ουράνιο Τόξο» είναι πολιτικό φαινόμενο μιας συγκεκριμένης, γεωγραφικής περιοχής. Σε κάθε πόλη υπάρχουν καμιά 50αρία προδότες που κυκλοφορούν ανάμεσά μας; Αρνούμαι, να το δεχτώ αυτό. Είτε η Singular Logic έχει χαλκέψει τα αποτελέσματα είτε αμείφθηκαν αλλοδαποί.

Ένα άλλο αξιοπερίεργο που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες τα αποτελέσματα είναι, ισομερώς, κατανεμημένα μεταξύ των κομμάτων, και ακόμα και η σειρά των μεγάλων κομμάτων είναι σχεδόν η ίδια. Πώς εξηγείται τέτοια ομοιογένεια; Κάθε πόλη είναι καρμπόν της άλλης; Γιατί δεν υπάρχουν τρανταχτές διαφορές; Πώς εξηγείται ακόμα και το τελευταίο χωριουδάκι των 50 κατοίκων να δίνει 1 ψήφο ακόμα και στην Ο.Κ.Δ.Ε; Αφού είμαστε τόσο διαφορετικοί, γιατί εκλεγουμε σε κάθε μέρος με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με τα ίδια ποσοστά και την ίδια σειρά; Δεν μπορεί να είμαι ο μόνος που με προβληματίζει αυτό.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

27/5/19 22:28

ΑΚΟΥΣΑΝ "ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ" ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ . ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΙΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΟΥΣ.

ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ . ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ
https://ekloges.ypes.gr/current/e/home/parties/73/

Anonymous said...

@ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ 27/5/19 15:33


Χωρις αστεια και πολυ σοβαρα σας λεω ,πως υπαρχουν ιστορικες πηγες και μαλιστα αξιοπιστες , οτι ο Χριστος εγραψε τουλαχιστον μια επιστολη σε καποιον ηγεμονα ενος κοντινου βασιλειου ονοματι Αβγκαρ - Αβγαρος στα Ελληνικα ο οποιος ενδιαφεροταν για τον Ιησου και πιστευε σε αυτον . Θελοντας λοιπον να τον δει απο κοντα εστειλε δικο ανθρωπο με γραμμα οπου προσκαλουσε τον Χριστο να ερθει στο βασιλειο του και μαλιστα τον προεοδοποιουσε πως θελουν να τον σκοτωσουν . Τοτε ο Χριστος ζητησε και εγραψε μια επιστολη οπου του Ελεγε πως δεν μπορει να ερθει σε αυτον γιατι επρεπε να επιτελεσει την αποστολη του ( σταυρικο θανατος και ανασταση ) και να ξαναγυρισει
στον πατερα του. Η ιστορια αυτη αναφερεται με πολλες λεπτομεριες απο τον αυτοκρατορα Κωνσταντινο πορφυρογεννητο . Επισης εχει γυριστει και ντοκιμαντερ γιαυτο το θεμα και απο οτι φαινεται δεν ειναι κανενας μυθος .

Anonymous said...

Με τους Τουρκόφωνους όντως δε συμβαίνει, λόγω θρησκείας.

Αλλα διαβάζω και αλλού τις ίδιες ανησυχίες που ανέφερα προηγουμένως. Υπάρχει μεγάλη αμφισβήτηση για τα αποτελέσματα της Singular Logic, η οποία πέρασε υπό τον έλεγχο του αμερικανικού fund KKR, και οι ιδιοκτήτες του είναι εβραϊκής καταγωγής.

1) Ο Jerome Kohlberg, Jr. που είναι ιδρυτής της και επίτιμος Πρόεδρός της και είναι Αμερικανός εβραϊκής καταγωγής.

2) Ο Henry Kravis που είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης και ενεργότατο μέλος της εβραϊκής κοινότητας στις ΗΠΑ και επίτιμο μέλος διοικητικών συμβουλίων και επιτροπών που έχουν δημιουργηθεί από το ίδρυμα David Rockefeller.

3) Τέλος ο George R. Roberts που και αυτός με τη σειρά του φέρει τον τίτλο του Διευθύνοντα Συμβούλου της KKR και φυσικά είναι παντρεμένος με την Conrad της Goldman Sachs και με πολλαπλές ιδιότητες στο εβραϊκό πολιτικό lobby των ΗΠΑ, αριθμώντας πάνω από 20 και επιπλέον ΜΚΟ που προσφέρουν έργο σε διάφορες κοινότητες.

Anonymous said...

https://www.koutipandoras.gr/giati-exase-o-syriza-evroekloges-kostas-vaxevanis

ΤΙΤΛΟΣ: Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΩΝ
ΥΠΕΡΤΙΤΛΟΣ: Η ΑΝΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟΨήΦΙΑΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

ΤΟ ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ. ΣΧΕΔΟΝ 1000 ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ "ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΟΡΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ, ΑΜΑ ΑΝΤΕΧΕΤΕ. ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟΥ. ΗΤΟΙ ΤΟΥ ΕΚΦΥΛΟΥ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΤΗ, ΝΑΡΚΟΜΑΝΗ, SELF HATING ΛΕΥΚΟΥ*. ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ· ΑΠ'ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΚΞΕΣ(ΒΑΝΙ). ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΝΔΙΑΝΙΚΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΙ ΛΕΤΣΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ.

ΤΙ ΠΤΑΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ;

ΦΤΑΙΝΕ:

ΟΙ ΑΛΛΟΙ
ΟΙ ΝΑΖΙ
ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ
ΟΙ ΚΕΝΤΡΩΟΙ
ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ "ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΙ"
ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ
ΟΙ ΚΚΕΔΕΣ
ΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ
ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Ο ΛΑΟΣ
Η ΕΛΙΤ
Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
ΤΑ ΜΜΕ
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΤΑ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ Δ.Υ.
Η ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ
Η ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ
Η ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΟΙ
ΟΙ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ
ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
Η ΑΠΕΙΡΙΑ
ΟΙ ΕΓΓΕΝΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ
Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ
Ο ΕΠΑΡΑΤΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ
Η ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΟ
Η ΜΗ ΩΘΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΑ
ΤΑ "ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ" ΤΥΠΟΥ ΤΕΡΛΙΚΙΑ
ΤΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Ο ΠΟΛΑΚΗΣ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ
Ο ΡΕΒΑΝΣΙΣΜΟΣ
Η ΑΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΩΝ
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ
Η ΔΥΣΤΟΚΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ
Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
Η ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΟ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ
Ο ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ
Ο ΜΙΚΡΟΜΕΓΑΛΙΣΜΟΣ
ΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ
ΟΙ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Η ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
Ο ΛΑΘΟΣ ΕΧΘΡΟΣ
ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ
Η ΑΝΕΡΓΙΑ
Ο ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ
Ο ΕΓΓΕΝΗΣ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΣ
Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ
ΤΑ FAKE NEWS
ΟΙ ΑΣΤΙΚΟΙ ΜΥΘΟΙ
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ
Η ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ
ΤΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
Η ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Η ΑΜΗΧΑΝΙΑ
Ο ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ
Η ΜΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ
Η ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ
Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ
ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Η ΑΠΟΧΗ
Η ΑΓΝΟΙΑ
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ΟΙ ΤΑΚΤΙΚΙΣΜΟΙ
Η ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ
ΟΙ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
ΤΑ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ
Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΑΤΟΛΜΙΑ
Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΥ ΦΟΒΙΖΕΙ
Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ
ΚΤΛ, ΚΤΛ, ΚΤΛ...

ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ:

ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ


*TERMS & CONDITIONS MAY APPLY

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

@ 27/5/19 22:52

ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ...
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΩ. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ.

ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ. ΟΥΤΕ Η ΦΥΣΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ, Η ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΗ ΕΝΝΟΩ, ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ. ΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ , ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΡΟΗ ΑΥΤΩΝ.

ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΑ ΠΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΕΟΣ. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΤΑΙ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ.

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΜΙΛΟΥΝ ΩΣΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΟΙ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΟΙ ΝΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΩΣ ΑΛΗΘΗ ΜΙΑ ΠΑΡΑΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΜΥΘΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΔΙΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ, ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΤΙΚΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΚΙΣΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΚΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΚΕΦΑΛΙ.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ said...

ΑΝΩΝΥΜΕ 27/5/19 22:52 ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΣ;;;

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟ 27/5/19 22:52


ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ.

ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ-ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ, ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΚΕΙΜΕΝΑ.

ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ Ή ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ 327 Μ.Κ.Ε ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΗΚΑΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΑΝ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΝΑΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΡΕΙΟΥ ΕΥΤΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ.

ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ, ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΠΑΡΑΦΥΑΔΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΚΟΠΤΩΝ, ΚΛΠ... ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΑΝ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΛΟΥΘΗΡΑΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ.

ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Α' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ, ΩΣ ΜΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΓΡΑΦΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΙ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.
Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΜΟΝΟΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΟΗΜΑ.

Η Α' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ, 327 Μ.Κ.Ε, ΤΙΣ ΚΑΤΕΤΑΞΕ ΣΤΑ ΑΠΟΚΡΥΦΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΙΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΥΟ.

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ, ΤΑΧΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΡΟΣ ΑΒΓΑΡΟ, ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΠΙΘΑΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ, ΑΛΛΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΑΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΥ (2ου Μ.Κ.Ε ΑΙΩΝΟΣ). Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ 114 ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΛΟΪΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ, ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΙΖONTEΣ, ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΕΣΤΑΤOΙ ΕΒΡΑΙΟΙ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΦΘΟΝΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.

ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΘΕΜΑΤΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΩΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΕΥΡΕΙΑΣ ΛΑΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΤΑΧΑ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΚΑΤ'ΟΝΟΜΑΝ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΚΤΑ ΣΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ, ΤΑΧΑ ΟΤΙ ΔΕΝΟΥΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ.


ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

@ ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ

ΑΠΛΑ ΛΙΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. ΕΞ ΑΥΤΗΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ, ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΝΗΣΙΑΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑΣ.

ΕΙΣΑΙ ΟΝΤΩΣ ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ ή ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ; ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ-ΤΙΤΛΟ-ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΑΤΩΘΙ:
http://www.iphicratisamyras.com/2012/12/blog-post_30.html

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΚΟΥΡΗΤΗ,


ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΔΥΣΒΑΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΟΣΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ, ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΜΑΣ. ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ, ΕΑΝ ΕΝΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΛΕΓΟΥΜΕ.


ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΙΕΡΟΦΑΝΤΗ

ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΣΑ. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Anonymous said...

Υπάρχουν τέτοιοι Έλληνες με έψιλον κεφαλαίο, όπως ο Ιεροφάντης; Κυκλοφορούν ανάμεσά μας; Και γιατί δεν τους βλέπουμε ποτέ στην καθημερινότητά μας;

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

30/5/19 13:51

ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΥΤΤΑΖΟΥΜΕ.

πρώην αριστερός said...

Φίλε, ήσασταν πολύ μπροστά. Διαβάζω πολύ ίντερνετ, όλες τις απόψεις. Δεν σας είχα εκτιμήσει στην αρχή όσο σας άξιζε. Ουκ εν τω πολλώ το ευ. Είσαι ψαγμένος, αλλα λιτός και αντικειμενικός. Να σχολιάζεις πιο συχνά. Δυστυχώς έχεις δίκιο. Και το λέω ως πρώην αριστερός.

Anonymous said...

https://www.triklopodia.gr/%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%cf%85%cf%84%ce%ae%cf%82-%cf%80%ce%b1/

Anonymous said...

αμετανοητος αριστερουλης ===> https://old-boy.blogspot.com/2019/05/blog-post.html

Anonymous said...

Εδώ που φτάσαμε, η μόνη αξιόλογη επιλογή στις εκλογές είναι ο Τζήμερος. Είναι ο μόνος ανεξάρτητος και ο μόνος που το σύστημα αγνοεί επιδεικτικά, επειδή δεν τον υπολογίζει αριθμητικά. Αν και υποθέτω ότι δε θα μπει στη κοινοβούλιο, επειδή η νοοτροπία του ραγιά στην ελληνική κοινωνία έχει βαθιές ρίζες και ο πολιτικός λόγος του Τζήμερου μάλλον φοβίζει τις πλατιές κοινωνικές μάζες. Όμως, αν το δούμε λογικά και μακροπρόθεσμα, η συμπεριφορά -όχι, η νοοτροπία- ενώ ουσιαστικά βελτιώνεται μόνο με τις φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις, συνήθως οι πολιτικές αντιδράσεις αυξάνονται βραχυπρόθεσμα. Αυτή είναι η ουσία του προβλήματος. Γιατί μόνο με την ατομική ιδιοκτησία οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι δεν συμφέρει κανέναν να είναι αγενής, τεμπέλης, εχθροπαθής, μισάνθρωπος κτλ και λειτουργούν πολιτισμένα. Σε βάθος χρόνου, αυτό αλλάζει τη γενετική δεξαμενή και ευνοεί την ευφυΐα, τον έλεγχο τον ορμών κτλ. Αλλά, βραχυπρόθεσμα, υπάρχουν συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες που εκλαμβάνουν πολύ εχθρικά την όλη αλλαγή. Υπάρχουν φτωχοί που αντιδρούν, επειδή απλά τα βρίσκουν δύσκολα και κάποιοι άλλοι που αντιδρούν, επειδή αντιλαμβάνονται ότι παίζουν το παιχνίδι του καπιταλισμού για να χάνουν. Υπάρχουν και οι πλούσιοι οι οποίοι σκέφτονται (κουτο)πόνηρα πως θα επωφεληθούν από ένα μεγαλύτερο Κράτος το οποίο θα τους απαλλάξει από τον φόβο του ανταγωνισμού. Ο Τζήμερος και όσα υγιώς πρεσβεύει, δεν έχει πολλές πιθανότητες να πείσει πλατιές μάζες. Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να δουλέψει ποτέ στο πολίτευμά μας. Η δημοκρατία (όπως και ο κομμουνισμός) οδηγεί στην απολυτοποίηση του Κράτους. Η δημοκρατία πρέπει να τελειώσει. Χρειαζόμαστε, επιγόντως, έναν Πινοσέτ.

Α.Π

Anonymous said...

Κουρήτη, υπάρχει δόση αλήθειας σε αυτό ή ο τίτλος είναι υπερβολικός;

https://typografeio.blogspot.com/2019/06/blog-post_73.html

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΗΛΗΡΙΑΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΞΑΓΕΙ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΠΕΣ. Η ΡΩΣΣΙΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΠΙΣΩ ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΜΙΗΝΩΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΠΡΟΙΝΤΩΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ Η ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΡΑΒΙΚΕΣ.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ. ΕΠΙΣΗΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΝΟΙ ΤΗΣ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ. Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ , ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΡΚΕΤΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΕΓΓΕΚΡΙΜΕΝΩΝ, ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.

Anonymous said...

Άσχετο, αλλά όσο ήταν κυβέρνηση ο απατεώνας, κάθε πρωί έβλεπα τον ουρανό γεμάτο λευκές "χαρακιές" νεφών (αποφεύγω σκοπίμως τους χαρακτηρισμούς). Τις τελευταίες εβδομάδες δε βλέπω ούτε μία. Πώς γίνεται αυτό; Υπόψιν, πρόκειται για απλή -κυριολεκτικώς- παρατήρηση. Άραγε σε τι να οφείλεται; Σταμάτησαν τα αεροπλάνα; Όχι. Δυστυχώς, δε γνωρίζω τι γίνεται σε άλλες περιοχές. Πάντως, είναι άξιο απορίας. Μάλλον κανένας δεν πρόκειται να μας απαντήσει. Ίσως είναι τυχαίο, ίσως όχι.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

14/7/19 11:10

ΠΑΝΤΩΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΟ 2015. ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠ.ΑΜ , ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΓΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΩΡΟ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ, ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΛ, ΠΟΥ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΡΩΤΟΥΝ.

Anonymous said...

το προσεξα και γω!! μπορω να το βεβαιωσω εδω στο βορρα που ειμαι. μαλιστα ειχα προσεξει οτι ποτε δεν εβλεπα τη νυχτα να ξεκαζουν. ποτε ομως!!! ποσο περιεργο ηταν αυτο;; εντελως!! εκτος απο τη νυχτα της γιουροβιζιον. εκεινη τη νυχτα εγινε κακος χαμος σε ολο το ιντερνετ.. αμα γκουγκλαρετε θα δειτε και τις φωτογραφιες. εγω κοιταζα τον ουρανο και δε το πιστευα, ηταν η πρωτη φορα που εβλεπα χημικους ψεκασμους τη νυχτα. και η τελευταια. τωρα δεν υπαρχει τιποτα. τι σκατα γινεται;; μυστηριο. https://www.youtube.com/watch?v=WBG81dXgM0Q

τεσπα.. κουρητη η ελλαδα μαλλον δε βγαζει αρχηγαρες πια, μονο αρχηγισκους. εχει σταματησει η παραγωγη. ολοι οι κατσικωμενοι σε αυτες τις θεσουλες, οι εμμονικοι ψυχοπαθεις, κανουν το παν για να κοψουν με καθε τροπο καθε αξιο ανθρωπο που θα μπορουσε να τους απειλησει. η ελληνικη κοινωνια δεν εκφραζεται πολιτικα. αλλο θελουν οι Ελληνες, και αλλο η αρχηγισκοι τους.. ο +καμμενος ηταν μια μαριονετα, επαιξε το ρολακι του και μετα τον εβαλαν στο ραφι μαζι με τα αλλα παιχνιδια... δυστυχως χασαμε. ζουμε ημερες εθνικης παρακμης.. οτι και να κανουμε το τρωει η μαρμαγκα. πριν λιγο διαβαζα ενα αριστερουλικο σαητ και απο οτι βλεπω ακομα και τα αμετανοητα κουμουνια εχουν απελπιστει. μεχρι και αυτοι εχουν αρχισει να ψιλοξυπνανε. εμεινα αναυδος απο την αναλυση τους. ο κοσμος καταλαβαινει οτι δεν υπαρχει ελπιδα. παιξαμε και χασαμε. οι πολιτικαντηδες αποδειχτηκαν κατωτεροι των περιστασεων.. το ιδιο και εμεις.. μονο για κανενα τοπικο πρωταθλημα β΄ ερασιτεχικης αξιζουμε.. το τσαμπιονσλιγκ το χασαμε απο τα αποδυτηρια.. το εργακι πρεπει να τερματισει μονο του, πριν γινει ρισετ και ξαναρχισει την ανοδο

Anonymous said...

https://infognomonpolitics.blogspot.com/2019/07/blog-post_894.html

Anonymous said...

https://www.liberal.gr/world/emfulios-gia-ti-meta-poutin-epochi/259696

Υπάρχει περίπτωση, ο Β.Πούτιν να παραιτηθεί; Γιατί, κουράστηκε; Δεν είναι λογικό να συνεχίσει; Γιατί να θέλει να δει τον κόπο, τόσων ετών, να καταρρέει; Εξάλλου, ποιος θα τον διαδεχτεί; Έχει νόημα αυτό;

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΒΙΟΣ Η ΘΕΣΗ. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΔΗ, ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ.
ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.

Anonymous said...

https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/789869_periodos-apologismoy-kai-aytokritikis-gia-ton-syriza-ehase-o-syriza-i

Τα συμπεράσματα των ζαίων. Αν τα πάρετε ένα προς ένα, αντικρούονται όλα. 4 χρόνια κοροϊδία. Για άλλα εκλεχτηκαν, άλλα έκαναν. Κανέναν δε ρώτησαν. Άλλα παρασκηνιακά, σιωνιστικά κέντρα πήραν αποφάσεις. Μας τύλιξαν σε μια κόλλα χαρτί. Χώρα-χώρος. Γρανάζι ενός απάνθρωπου πλανητικού μηχανισμού δουλείας που άρχεται από σατανολάτρες μισανθρώπους. Τελικά, ο κοσμάκης απελπίστηκε και ξαναγύρισε στους παλιούς ψεύτες, κλέφτες και προδότες που γνώριζε. Κληρονομική δημοκρατία. Από όπου και να το πιάσεις βρομάει. Αμόρφωτοι εμείς, στημένο το σύστημα, βαλτοί οι πολιτικάντηδες, κομμένος και ραμμένος ο εκλογικός νόμος, κάλπικη η καταμέτρηση, όλα δρομολογημένα. Τεράστιο show, υπερπαραγωγή διεθνών προδιαγραφών, σαν αυτά που κάποτε βλέπαμε στη Λατινική Αμερική. Κατάντια. Και έχει και πιο κάτω... προσεχώς πόλεμος!

Anonymous said...

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Ο ΜΗΛΙΟΣ; ΑΥΤΟΣ ΑΡΧΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΑΝΕ ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ. ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ; ΠΩΣ ΧΑΘΗΚΕ ΜΟΝΟΜΙΑΣ; ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙ ΕΝΑ 500ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΕ ΣΑΛΕ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ. ΠΟΥ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ; ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΙ ΗΤΑΝ; ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ; ΑΠΛΩΣ ΣΙΩΠΗΣΕ; ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΟΥΝ; ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

19/7/19 21:02

ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΠΑΝΤΩΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ" ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. http://www.jmilios.gr/ekloges-2019/


ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ... https://www.iefimerida.gr/news/188527/apo-gkstaant-stin-koymoyndoyroy-i-kori-toy-gianni-milioy-moni-sta-grafeia-toy-syriza

Anonymous said...

https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Danson

http://www.jmilios.gr/wp-content/uploads/2015/11/milios_logo_final.png

Anonymous said...

@14/7/19 11:10

https://www.triklopodia.gr/wp-content/uploads/2019/07/8hhk.png
https://www.youtube.com/watch?v=dJdIB0cWCko