Στην Κατηγορία 1 εντάσσονται τα τεχνικά προβλήματα και οι αστοχίες που μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την ασφάλεια των πτήσεων, την ακεραιότητα του αεροσκάφους και την αποτελεσματικότητα του κατά τις επιχειρήσεις.
Αυτό υποστηρίζεται σε μακροσκελές και λεπτομερές δημοσίευμα του Defense News, στο οποίο αναφέρεται ότι πέντε από τα 13 προβλήματα Κατηγορίας 1 που είχαν εντοπιστεί και καταγραφεί μέσω επίσημης αναφοράς από τον Ιούνιο του 2019, έχουν οριστικά επιλυθεί. Άλλα πέντε έχουν επιλυθεί σε βαθμό που να μην εντάσσονται πλέον στην Κατηγορία 1, ενώ παραμένουν σε εκκρεμότητα άλλα τρία… Κατά την διαδικασία επίλυσης των 13 προβλημάτων Κατηγορίας 1, εντοπίστηκαν τέσσερα ακόμη! Το Γραφείο του προγράμματος αρνήθηκε να αποδεσμεύσει λεπτομέρειες σχετικά με τη φύση και την έκταση των τεσσάρων νεοεντοπισθέντων αυτών προβλημάτων και αρκέστηκε να διαβεβαιώσει ότι μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού, θα αποκατασταθούν στο σύνολό τους μέχρι το τέλος του 2020. Σύμφωνα με αναφορά του GAO (Government Accountability Office), του ομοσπονδιακού αμερικανικού εποπτικού οργάνου, αναφορά η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2018, μέχρι και το τέλος του 2017, τα προβλήματα Κατηγορίας 1 στο πρόγραμμα του F-35 ήταν 111 συνολικά. Μέσω εντατικών προσπαθειών μέχρι το Μάιο του 2018, εντός εξαμήνου δηλαδή, ο αριθμός των προβλημάτων Κατηγορίας 1, είχε μειωθεί στα 64 από τα 913 συνολικά καταγεγραμμένα προβλήματα όλων των κατηγοριών. Εντός ενός έτους (Ιούνιος 2018 – Ιούνιος 2019) ο αριθμός των CAT 1 προβλημάτων μειώθηκε δραματικά σε 13.
Ιδού ποια είναι αυτά:
1. Το σύστημα αυτόματης καταγραφής δεδομένων και λογιστικής υποστήριξης του αεροσκάφους (ALIS–Autonomic Logistics Information System) δεν παρέχει στους ξένους χρήστες τη δυνατότητα απόκρυψης–απομόνωσης των ευαίσθητων για την εθνική τους ασφάλεια πληροφοριών, καθώς το σύστημα στέλνει αυτόματα ΟΛΑ τα δεδομένα κάθε πτήσης σε βάση δεδομένων στις ΗΠΑ. Αποτέλεσμα ήταν το αμερικανικό ΥΠΑΜ να αποφασίσει την αντικατάσταση του ALIS (με κόστος που επιβαρύνει επιπλέον το πρόγραμμα…) από το ODIN (Operational Data Integrated Network) σύμφωνα με δημοσίευμα του JANE’S, τον περασμένο Ιανουάριο.
2. Το σύστημα λογιστικής υποστήριξης (στο οποίο περιλαμβάνεται το ALIS) παρέχει σε πολλές περιπτώσεις λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα να ματαιώνονται εκπαιδευτικές ή επιχειρησιακές πτήσεις.
3. Απώλεια συμπίεσης του θαλάμου διακυβέρνησης με αποτέλεσμα την πρόκληση βαροτραύματος στους ιπταμένους. Δύο ιπτάμενοι της USAF αποκάλυψαν το πρόβλημα πετώντας με F-35A αρχικών παρτίδων παραγωγής, όταν ένιωσαν φοβερούς πόνους στο εσωτερικό των αυτιών τους και τα ιγμόρεια, λόγω απότομων αλλαγών στη συμπίεση του πιλοτηρίου. Οι πόνοι αυτοί δε, σύμφωνα με τις αναφορές και οι παρενέργειες, τους κράτησαν για μήνες εκτός πτήσεων! Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ότι οι αυξομειώσεις της στατικής πίεσης που καταγράφονται από εξωτερικούς αισθητήρες (static ports) ατμοσφαιρικής πίεσης, μεταφράζονται ως εντολές ακαριαίας αντίστοιχης αυξομείωσης της πίεσης στο εσωτερικό του πιλοτηρίου! Εργαστηριακές δοκιμές έχουν ήδη αποκαταστήσει το πρόβλημα σύμφωνα με τον διευθυντή της LM για το πρόγραμμα Creg Ulmer, αλλά εκκρεμούν οι πτητικές δοκιμές. Σύμφωνα με την LM το πρόβλημα θα αποκατασταθεί οριστικά εντός του 2021.
4. Υπό συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών (-1 βαθμοί Κελσίου/30 Φαρενάιτ), εμφανίζεται εσφαλμένη ένδειξη απώλειας μίας εκ των μπαταριών του αεροσκάφους, κάτι που έχει οδηγήσει σε ματαίωση πτήσεων.
5. Πτήσεις με ταχύτητες πλεύσης άνω του 1,2 mach, έχουν οδηγήσει σε καταστροφική αστοχία εξωτερικών τμημάτων και σε φούσκωμα των στρωμάτων της ειδικής βαφής, σε αεροσκάφη των εκδόσεων F-35B και F-35C.
6. Κατά την εκτέλεση συγκεκριμένων ελιγμών με αεροσκάφη των εκδόσεων F-35B και -C, τα πληρώματα αδυνατούν να ελέγξουν πλήρως τα αεροσκάφη και στους τρεις άξονες κίνησης (pitch, roll, yaw).
7. Στα αεροσκάφη των εκδόσεων F-35A και F-35B η απώλεια (κλατάρισμα) ενός ελαστικού κατά την προσγείωση, μπορεί να απενεργοποιήσει και τα δύο υδραυλικά συστήματα (πέδησης, κύριο και εφεδρικό), με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντικός κίνδυνος εξόδου από το διάδρομο και απώλειάς του.
8. Αντανακλάσεις πράσινης απόχρωσης εμφανίζονται πολλές φορές στη ζελατίνα της κάσκας του ιπταμένου από το προβολικό σύστημα (Helmet Mounted Display), με αποτέλεσμα να εξαφανίζονται οι ενδείξεις και να καθίσταται επικίνδυνη η προσνήωση των F-35C στα καταστρώματα των αεροπλανοφόρων. Τόσο η LM όσο και το JPO ανέμεναν την επίλυση του προβλήματος στις κάσκες με HMD τρίτης γενιάς (Gen III HMD), κάτι που δεν έχει όμως επιτευχθεί σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα του DefenseNews. Εντός του 2020 θα εφαρμοστούν τροποποιήσεις λογισμικού και υπολογίζεται ότι κατόπιν πτητικών δοκιμών το πρόβλημα θα επιλυθεί οριστικά εντός του 2021.
9. Υπό συνθήκες σκότους (νύχτα) χωρίς έναστρο ουρανό, η κάμερα υπερύθρων του αεροσκάφους που τροφοδοτεί με εικόνα και το HMD, παράγει πολλές φορές οριζόντιες πράσινες γραμμές που εμποδίζουν τον ιπτάμενο από το να διακρίνει τον ορίζοντα, με αποτέλεσμα και πάλι να καθίστανται επικίνδυνες οι προσεγγίσεις και προσνηώσεις σε αεροπλανοφόρα.
10. Όταν το ραντάρ AESA τύπου ΑΝ/APG-81 λειτουργεί σε διαμόρφωση έρευνας επιφανείας (sea search mode), καλύπτει μια στενή λωρίδα θάλασσας μπροστά από το αεροσκάφος. Και αυτό το πρόβλημα θα λυθεί με αναβάθμιση λογισμικού, ενώ το 2024 μέσω της υιοθέτησης νέας έκδοσης λογισμικού ενδέχεται να αλλάξει όλη η συγκεκριμένη λειτουργική διαμόρφωση…
11. Υπό συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών επιφανείας, οι κινητήρες αρχικής παραγωγής που είναι εγκατεστημένοι στα STOVL F-35B, δεν παράγουν αρκετή ώση κατά την κατακόρυφη κάθοδο για προσγείωση, με αποτέλεσμα “βαριές” προσγειώσεις.
Λείπουν δύο τα οποία δεν κατονομάζονται, όπως δεν κατονομάζονται και τα τέσσερα πρόσθετα που σύμφωνα με το JPO έχουν κυρίως να κάνουν με την διασυνδεσιμότητα (connectivity) αεροσκάφους και όπλων.
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.defence-point.gr/news/to-f-35-tis-lm-den-echase-ti-machi-apenanti-ston-koronoio-idoy-oi-exelixeis
ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (1, 2) , 21/11/18 ΕΓΓΡΑΦΑ:
"ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ F-35 (phone home) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΗΔΗ ΧΩΡΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ (ΙΣΡΑΗΛ)."
"ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ. ΣΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΥΠΟΚΛΑΠΕΙΣΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ, ΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ "beta edition" ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ "release candidate". ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ...(phone home) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ..."ΥΛΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ " ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ (final edition) ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ-ΤΕΛΙΚΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. (ΝΑΙ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ)"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: Το F-35 είναι "αόρατο" στα ραντάρ αλλά "ορατό" στις κυβερνοεπιθέσεις.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Αυτό υποστηρίζεται σε μακροσκελές και λεπτομερές δημοσίευμα του Defense News, στο οποίο αναφέρεται ότι πέντε από τα 13 προβλήματα Κατηγορίας 1 που είχαν εντοπιστεί και καταγραφεί μέσω επίσημης αναφοράς από τον Ιούνιο του 2019, έχουν οριστικά επιλυθεί. Άλλα πέντε έχουν επιλυθεί σε βαθμό που να μην εντάσσονται πλέον στην Κατηγορία 1, ενώ παραμένουν σε εκκρεμότητα άλλα τρία… Κατά την διαδικασία επίλυσης των 13 προβλημάτων Κατηγορίας 1, εντοπίστηκαν τέσσερα ακόμη! Το Γραφείο του προγράμματος αρνήθηκε να αποδεσμεύσει λεπτομέρειες σχετικά με τη φύση και την έκταση των τεσσάρων νεοεντοπισθέντων αυτών προβλημάτων και αρκέστηκε να διαβεβαιώσει ότι μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού, θα αποκατασταθούν στο σύνολό τους μέχρι το τέλος του 2020. Σύμφωνα με αναφορά του GAO (Government Accountability Office), του ομοσπονδιακού αμερικανικού εποπτικού οργάνου, αναφορά η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2018, μέχρι και το τέλος του 2017, τα προβλήματα Κατηγορίας 1 στο πρόγραμμα του F-35 ήταν 111 συνολικά. Μέσω εντατικών προσπαθειών μέχρι το Μάιο του 2018, εντός εξαμήνου δηλαδή, ο αριθμός των προβλημάτων Κατηγορίας 1, είχε μειωθεί στα 64 από τα 913 συνολικά καταγεγραμμένα προβλήματα όλων των κατηγοριών. Εντός ενός έτους (Ιούνιος 2018 – Ιούνιος 2019) ο αριθμός των CAT 1 προβλημάτων μειώθηκε δραματικά σε 13.
Ιδού ποια είναι αυτά:
1. Το σύστημα αυτόματης καταγραφής δεδομένων και λογιστικής υποστήριξης του αεροσκάφους (ALIS–Autonomic Logistics Information System) δεν παρέχει στους ξένους χρήστες τη δυνατότητα απόκρυψης–απομόνωσης των ευαίσθητων για την εθνική τους ασφάλεια πληροφοριών, καθώς το σύστημα στέλνει αυτόματα ΟΛΑ τα δεδομένα κάθε πτήσης σε βάση δεδομένων στις ΗΠΑ. Αποτέλεσμα ήταν το αμερικανικό ΥΠΑΜ να αποφασίσει την αντικατάσταση του ALIS (με κόστος που επιβαρύνει επιπλέον το πρόγραμμα…) από το ODIN (Operational Data Integrated Network) σύμφωνα με δημοσίευμα του JANE’S, τον περασμένο Ιανουάριο.
2. Το σύστημα λογιστικής υποστήριξης (στο οποίο περιλαμβάνεται το ALIS) παρέχει σε πολλές περιπτώσεις λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα να ματαιώνονται εκπαιδευτικές ή επιχειρησιακές πτήσεις.
3. Απώλεια συμπίεσης του θαλάμου διακυβέρνησης με αποτέλεσμα την πρόκληση βαροτραύματος στους ιπταμένους. Δύο ιπτάμενοι της USAF αποκάλυψαν το πρόβλημα πετώντας με F-35A αρχικών παρτίδων παραγωγής, όταν ένιωσαν φοβερούς πόνους στο εσωτερικό των αυτιών τους και τα ιγμόρεια, λόγω απότομων αλλαγών στη συμπίεση του πιλοτηρίου. Οι πόνοι αυτοί δε, σύμφωνα με τις αναφορές και οι παρενέργειες, τους κράτησαν για μήνες εκτός πτήσεων! Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ότι οι αυξομειώσεις της στατικής πίεσης που καταγράφονται από εξωτερικούς αισθητήρες (static ports) ατμοσφαιρικής πίεσης, μεταφράζονται ως εντολές ακαριαίας αντίστοιχης αυξομείωσης της πίεσης στο εσωτερικό του πιλοτηρίου! Εργαστηριακές δοκιμές έχουν ήδη αποκαταστήσει το πρόβλημα σύμφωνα με τον διευθυντή της LM για το πρόγραμμα Creg Ulmer, αλλά εκκρεμούν οι πτητικές δοκιμές. Σύμφωνα με την LM το πρόβλημα θα αποκατασταθεί οριστικά εντός του 2021.
4. Υπό συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών (-1 βαθμοί Κελσίου/30 Φαρενάιτ), εμφανίζεται εσφαλμένη ένδειξη απώλειας μίας εκ των μπαταριών του αεροσκάφους, κάτι που έχει οδηγήσει σε ματαίωση πτήσεων.
5. Πτήσεις με ταχύτητες πλεύσης άνω του 1,2 mach, έχουν οδηγήσει σε καταστροφική αστοχία εξωτερικών τμημάτων και σε φούσκωμα των στρωμάτων της ειδικής βαφής, σε αεροσκάφη των εκδόσεων F-35B και F-35C.
6. Κατά την εκτέλεση συγκεκριμένων ελιγμών με αεροσκάφη των εκδόσεων F-35B και -C, τα πληρώματα αδυνατούν να ελέγξουν πλήρως τα αεροσκάφη και στους τρεις άξονες κίνησης (pitch, roll, yaw).
7. Στα αεροσκάφη των εκδόσεων F-35A και F-35B η απώλεια (κλατάρισμα) ενός ελαστικού κατά την προσγείωση, μπορεί να απενεργοποιήσει και τα δύο υδραυλικά συστήματα (πέδησης, κύριο και εφεδρικό), με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντικός κίνδυνος εξόδου από το διάδρομο και απώλειάς του.
8. Αντανακλάσεις πράσινης απόχρωσης εμφανίζονται πολλές φορές στη ζελατίνα της κάσκας του ιπταμένου από το προβολικό σύστημα (Helmet Mounted Display), με αποτέλεσμα να εξαφανίζονται οι ενδείξεις και να καθίσταται επικίνδυνη η προσνήωση των F-35C στα καταστρώματα των αεροπλανοφόρων. Τόσο η LM όσο και το JPO ανέμεναν την επίλυση του προβλήματος στις κάσκες με HMD τρίτης γενιάς (Gen III HMD), κάτι που δεν έχει όμως επιτευχθεί σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα του DefenseNews. Εντός του 2020 θα εφαρμοστούν τροποποιήσεις λογισμικού και υπολογίζεται ότι κατόπιν πτητικών δοκιμών το πρόβλημα θα επιλυθεί οριστικά εντός του 2021.
9. Υπό συνθήκες σκότους (νύχτα) χωρίς έναστρο ουρανό, η κάμερα υπερύθρων του αεροσκάφους που τροφοδοτεί με εικόνα και το HMD, παράγει πολλές φορές οριζόντιες πράσινες γραμμές που εμποδίζουν τον ιπτάμενο από το να διακρίνει τον ορίζοντα, με αποτέλεσμα και πάλι να καθίστανται επικίνδυνες οι προσεγγίσεις και προσνηώσεις σε αεροπλανοφόρα.
10. Όταν το ραντάρ AESA τύπου ΑΝ/APG-81 λειτουργεί σε διαμόρφωση έρευνας επιφανείας (sea search mode), καλύπτει μια στενή λωρίδα θάλασσας μπροστά από το αεροσκάφος. Και αυτό το πρόβλημα θα λυθεί με αναβάθμιση λογισμικού, ενώ το 2024 μέσω της υιοθέτησης νέας έκδοσης λογισμικού ενδέχεται να αλλάξει όλη η συγκεκριμένη λειτουργική διαμόρφωση…
11. Υπό συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών επιφανείας, οι κινητήρες αρχικής παραγωγής που είναι εγκατεστημένοι στα STOVL F-35B, δεν παράγουν αρκετή ώση κατά την κατακόρυφη κάθοδο για προσγείωση, με αποτέλεσμα “βαριές” προσγειώσεις.
Λείπουν δύο τα οποία δεν κατονομάζονται, όπως δεν κατονομάζονται και τα τέσσερα πρόσθετα που σύμφωνα με το JPO έχουν κυρίως να κάνουν με την διασυνδεσιμότητα (connectivity) αεροσκάφους και όπλων.
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.defence-point.gr/news/to-f-35-tis-lm-den-echase-ti-machi-apenanti-ston-koronoio-idoy-oi-exelixeis
ΣΧΕΤΙΚΑ:
- Μόνιμοι περιορισμοί στις υπερηχητικές δυνατότητες των F-35B/C εξαιτίας ελαττώματος στο ουραίο τμήμα
- F-35 Lightning II: Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το αεροσκάφος
- https://www.defence-point.gr/news/programma-f-35-psachnontas-ta-provlimata-se-odigoyn-stin-quot-pigi-quot
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (1, 2) , 21/11/18 ΕΓΓΡΑΦΑ:
"ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ F-35 (phone home) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΗΔΗ ΧΩΡΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ (ΙΣΡΑΗΛ)."
"ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ. ΣΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΥΠΟΚΛΑΠΕΙΣΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ, ΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ "beta edition" ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ "release candidate". ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ...(phone home) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ..."ΥΛΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ " ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ (final edition) ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ-ΤΕΛΙΚΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. (ΝΑΙ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ)"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: Το F-35 είναι "αόρατο" στα ραντάρ αλλά "ορατό" στις κυβερνοεπιθέσεις.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Σε σχέση με το 5 προχθές διάβαζα ένα άρθρο ότι δεν είναι εφικτό να διορθωθεί το πρόβλημα οπότε απλά θα αλλάξουν τον φάκελο πτήσης του αεροσκάφους ώστε να πετάει λιγότερο σε υπερηχητικές ταχύτητες, και πάλι λέω εγώ η συντήρηση του θα είναι τρομερά κοστοβόρα. Χώρες σαν την ελλάδα θα έχουν πρόβλημα συντηρήσεως και κόστους πτήσης, χώρες σαν την τουρκία δεν θα έχουν (η οικονομία τους όλο καταρρέει κι όλο όμως παίρνουν όπλα).
ReplyDelete12G