30/10/2019

Οι "καλλιτέχνιδες" περί της επεμβάσεως τους στην παρέλαση της Ν.Φιλαδέλφειας

  • Στρατιωτάκια ακούνητα, μέρα ή νύχτα;
  • Στρατιωτάκια ακούρδιστα, μέρα ή νύχτα;
  • Πώς στα παιδικά παιχνίδια εμπλέκονται οι αρχηγοί, οι στρατοί και τα στρατιωτάκια τους;
Στρατοί που κάνουν πολέμους, βομβαρδισμούς, επεμβάσεις. Και εμείς επέμβαση εκτάκτου ανάγκης κάναμε, αλλά χωρίς την παραμικρή άσκηση βίας. Καλλιτεχνική επέμβαση, κάτι σαν παιχνίδι. Υπήρξαμε για λίγο στρατιωτάκια που αρχίζουν να ξεκουρδίζονται, να βραχυκυκλώνουν απέναντι στις διαταγές, τα παραγγέλματα, τα εμβατήρια. ίσως γιατί πλέον δεν μας πείθουν οι ιδέες που ενσαρκώνονται σε όλα αυτά.
  • Τι κοινό μπορεί να'χει ο μιλιταρισμός με την ελευθερία; 
  • Τι σχέση μπορεί να'χει η υπεράσπιση της ελευθερίας ενός λαού με τον πατριωτισμό που διδασκόμαστε από μικρά παιδιά; 
Στα σχολεία, στις παρελάσεις, παντού. Ο πόλεμος του ανθρώπου για την ελευθερία του δεν είναι έπος ούτε τραγωδία. Είναι η ίδια η ζωή εν κινήσει. Κίνηση που δεν μπορεί να ελεγχθεί και να μπει σε καλούπια. Γι' αυτό και εμείς μπήκαμε στην παρέλαση ακαλούπωτοι... Υπό την πνευματική μπαγκέτα του μεγάλου στρατάρχη της αγγλικής κωμωδίας, John Cleese και όσων μας έχουν διδάξει οι Monty Python. Με το δικό μας silly walk και ρυθμό. Στα μάτια των επισήμων και πολλών θεατών, είδαμε την περιέργεια, την έκπληξη αλλά και την υποτίμηση. Άλλοι μας γιούχαραν, άλλοι μας πέρασαν για "προβληματικά παιδιά". Αυτά ακριβώς είναι τα όρια του πατριωτισμού τους. Η πατρίδα των κανονικών, των προβλέψιμων, των άριστων.

Εμείς ήρθαμε από άλλες πατρίδες, τις πατρίδες των περιττών, των απρόβλεπτων, των ζωντανών. Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί ελευθερίας, λοιπόν.

Υ.Γ. Επιλέξαμε να πάμε στο δήμο της Ν. Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας σε μια γειτονιά χτισμένη από πρόσφυγες, τους κατεξοχήν περιττούς και απόβλητους της ελληνικής κοινωνίας και τότε και τώρα.

https://www.youtube.com/watch?v=JHS1RW7vS2c

ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΑΝΑΠΑΡΑΓΩ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ 2019 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ.

ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΠΩΣ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ.  ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΜΟΝΟΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΑΠΟΤΟΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΚΡΩΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΝΟΣΗΡΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ "ΕΠΙΣΗΜΟΙ" ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ, ΑΠΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΤΙ ΕΒΛΕΠΑΝ. ΔΕΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΕ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΑΘΛΙΕΣ. ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑ. ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ (ΝΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ, ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ) ΚΟΙΝΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ (ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ) ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΒΑΔΙΣΜΑ ΤΗΣ ...ΚΑΜΗΛΑΣ. Ο ΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ.

ΕΙΧΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΕΙ   ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ. ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΙΚΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΛΩΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ, ΑΡΚΕΙ.  ΠΑΝΤΩΣ, ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ "ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΥΚΛΥΝ" ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ: https://www.youtube.com/watch?v=qwyF89Ll6V8

4 comments :

  1. Καλη η προσπαθεια τους σε χωρα που δεν λειτουργει τιποτα.κουρητη για τα ατομα αυτα θελεις να βαλω το κορμι μου:

    ReplyDelete
  2. «Επιλέξαμε να πάμε στο δήμο της Ν. Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας σε μια γειτονιά χτισμένη από ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, τους κατεξοχήν ΠΕΡΙΤΤΟΥΣ και ΑΠΟΒΛΗΤΟΥΣ της ελληνικής κοινωνίας και τότε και ΤΩΡΑ»

    ΕΓΓΡΑΦΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΤΤΩΝ, ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΩΝ "ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ" (ΜΕΣΩ HOT SPOT Η' ΑΠΛΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ) ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ "ΑΚΟΥΡΔΙΣΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ" ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,
    https://www.youtube.com/watch?v=qkXOo64HT44ΟΥ

    ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ "ΑΛΛΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ" ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ "ΔΙΑΛΟΓΟΥ" ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ
    https://www.youtube.com/watch?v=RlNCVQGFrMU

    «Τι κοινό μπορεί να'χει ο μιλιταρισμός με την ελευθερία; »
    ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ....!

    INFOteller

    Υ.Γ. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ "ΑΚΟΥΡΔΙΣΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ" ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΡΗΖΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ!
    ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΕΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΓΟΝΙΔΙΑΚΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΣ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΟΜΗ!

    ReplyDelete
  3. 30/10/19 21:15

    ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ-ΑΛΛΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΝ.

    INFOteller

    Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΑΥΤΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.
    ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΛΙ, ΣΧΟΛΙΟ, ΤΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ: https://isxys.blogspot.com/2018/01/blog-post.html

    ReplyDelete
  4. Η Ιδεολογική αναπαραγωγή των "ακούρδιστων στρατιωτών" δεν έχει και ούτε μπορεί να έχει πρακτική εφαρμογή και διάδωση στους μουσουλμάνους μαθητές.
    Ούτε οι εκπαιδευτικοί θα το καταφέρουν λόγω ανοχής και σεβασμού στη διαφορετικότητα των μη λευκών αλλόθρησκων μαθητών/ριών, αλλά και στο ότι οι μουσουλμάνες συντηρητικές και πιστές στα πρότυπα και αξίες που επιβάλλει η θρησκεία τους, ξεκινάνε τα οικογενειακά τους καθήκοντα από την εφηβική ηλικία και εγκαταλείπουν το σχολείο!
    Οι δε μουσουλμάνοι μαθητές προερχόμενοι από πολυμελείς οικογένειες (5-20 τέκνων), οι γονείς τους δεν έχουν ούτε τον χρόνο ούτε το χρήμα να διδάξουν στα παιδιά τους τις αξίες κια πρότυπα των πολύπλοκων Δυτικών κοινωνιών. Οπότε η συντριπτική τους πλειοψηφία παραμένει σε χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, με ότι αυτό συνεπάγεται...

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΩΜΩΔΗΣΕΙ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!
    Η βιολογική και κατά συνέπεια ιδεολογική αναπαραγωγή της νεοαριστερής ιδεολογίας θα συρικνωθεί.
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μέλλον των νεοαριστερών είναι θεοκρατικό και θα συνεχίσουν το δειθνιστικό τους έργο ως καλοκουρδισμένοι στρατιώτες πλέον στα πρότυπα και αξίες του Ισλαμικού Χαλιφάτου.
    https://www.youtube.com/watch?v=5Pt7vvCsUQ4
    https://www.youtube.com/watch?v=cABzynh6lW4
    https://www.youtube.com/watch?v=wEamLhFqOXo

    TAQIYA
    Το θρησκετικό και ηθικό δικαίωμα των πιστών Μουσουλμάνων να λένε ψέματα και να κοροιδεύουν τους άπιστους, προκειμένου να τους εκμεταλλευτούν και να τους νικήσουν.
    https://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/taqiyya.aspx

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ
    4 από τις 5 χώρες του Συμβουλίου Ασφαλείας και 4 από τις 9 χώρες του Πυρηνικού club είναι/ήταν χριστιανικές!

    ReplyDelete