Στο τέλος Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα εισηγηθεί η Τράπεζα της Ελλάδος στην κυβέρνηση να αρθούν πλήρως οι περιορισμοί στην κίνηση κεφαλαίων (capital controls), σε ένα βήμα που αποσκοπεί –εκτός των άλλων– στην αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας, έτσι ώστε να φτάσει ταχύτερα σε επενδυτική βαθμίδα. Κυβέρνηση και κεντρική τράπεζα συμφωνούν ότι οι συνθήκες επιτρέπουν πλέον να πραγματοποιηθεί αυτό το τελευταίο βήμα, ενώ έχουν περάσει πάνω από τέσσερα χρόνια από την επιβολή των ελέγχων, τον Ιούνιο του 2015. Χθες ανακοινώθηκε ότι οι καταθέσεις ιδιωτών τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 1,7 δισ. ευρώ, με αποτέλεσμα το συνολικό απόθεμά τους να έχει φτάσει πλέον στα 136,9 δισ. ευρώ. Το ποσό παραμένει χαμηλότερο από τον Δεκέμβριο του 2014, όταν οι καταθέσεις ξεπερνούσαν τα 160 δισ. ευρώ, αλλά υψηλότερο από τα 120,8 δισ. ευρώ του Ιουνίου του 2015, όταν επιβλήθηκαν τα capital controls. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, η προετοιμασία έχει ξεκινήσει, καθώς απαιτούνται διαβουλεύσεις με τους εταίρους, ενδεχομένως δε και νομοθετική ρύθμιση, ενώ φυσικά η τελική απόφαση είναι της κυβέρνησης.
Η άρση των τελευταίων περιορισμών τοποθετείται στο τέλος Σεπτεμβρίου, ενόψει και των διαβουλεύσεων με τους δανειστές, οι οποίοι αναμένονται στην Αθήνα στα μέσα Σεπτεμβρίου προκειμένου να προετοιμάσουν την 4η έκθεση ενισχυμένης εποπτείας και με κύριο θέμα την προετοιμασία του προϋπολογισμού του επόμενου έτους και την έγκριση των φοροελαφρύνσεων. Εφόσον η κατάληξη των διαβουλεύσεων είναι θετική, το κλίμα για την άρση των capital controls θα είναι ευνοϊκό. Οι περιορισμοί έχουν σε μεγάλο βαθμό ήδη αρθεί, καθώς –μεταξύ άλλων– δεν υφίστανται έλεγχοι στις αναλήψεις καταθέσεων στο εσωτερικό και επιτρέπονται οι συναλλαγές νομικών προσώπων στο εξωτερικό έως 100.000 ευρώ (και για μεγαλύτερα ποσά με έγκριση από την Τράπεζα της Ελλάδος). Η πλήρης κατάργηση θα άρει και τους εναπομείναντες περιορισμούς στη μεταφορά κεφαλαίων προς το εξωτερικό από ιδιώτες και νομικά πρόσωπα. Στην Τράπεζα της Ελλάδος εκτιμούν ότι όχι μόνο δεν υπάρχει κίνδυνος να παρατηρηθεί νέα τάση φυγής κεφαλαίων στο εξωτερικό, αλλά προβλέπουν μάλλον το αντίθετο, δηλαδή επιστροφή κεφαλαίων, καθώς πλέον δεν θα υπάρχει αβεβαιότητα για το μέλλον και τη δυνατότητα επανεξαγωγής τους.
Η επαναφορά πάντως σε επενδυτική βαθμίδα, που πρωτίστως ενδιαφέρει την κυβέρνηση, εκτιμάται ότι θα πάρει αρκετούς μήνες ακόμη. Οι προβλέψεις την τοποθετούν στο β΄ εξάμηνο του 2020, καθώς η χώρα εξακολουθεί να απέχει 3-4 βαθμίδες από αυτή. Φυσικά, η άρση των capital controls είναι μόνο ένας από τους πολλούς παράγοντες που θα αξιολογήσουν οι οίκοι. Σημειώνεται ότι την ερχόμενη Παρασκευή 2 Αυγούστου αναμένεται η επόμενη αξιολόγηση από τη Fitch. Η αναβάθμιση σε επενδυτική βαθμίδα ενδιαφέρει και ενόψει της αναμενόμενης νέας ποσοτικής χαλάρωσης από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, από την οποία τα ελληνικά ομόλογα είναι αποκλεισμένα, ακριβώς λόγω της χαμηλής πιστοληπτικής αξιολόγησης της χώρας.
https://www.kathimerini.gr/1035414/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/plhrhs-arsh-twn-capital-controls-sta-telh-septemvrioy
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΜΕ ΔΑΝΕΙΣΜΟ , ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ. ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ. ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΣΕ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ.
1) ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ capital controls. Η ΑΡΣΗ ΑΥΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ.
2) ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "capital control". ΑΥΤΟΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΖΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΟΝΙΜΟ-ΗΜΙΜΟΝΙΜΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΔΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΑΣΧΕΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗΣ.
3) Η ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΙΣΕΛΘΟΝΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ "ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ", ΕΙΤΕ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ", ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΟΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΦΟΡΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΜΙΚΡΟΠΟΣΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ.
4) ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ή ΜΗ ΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΔΕΙΚΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2% ΕΑΝ ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΤΣΙΣΕΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΑΥΤΟΥ ΕΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Η άρση των τελευταίων περιορισμών τοποθετείται στο τέλος Σεπτεμβρίου, ενόψει και των διαβουλεύσεων με τους δανειστές, οι οποίοι αναμένονται στην Αθήνα στα μέσα Σεπτεμβρίου προκειμένου να προετοιμάσουν την 4η έκθεση ενισχυμένης εποπτείας και με κύριο θέμα την προετοιμασία του προϋπολογισμού του επόμενου έτους και την έγκριση των φοροελαφρύνσεων. Εφόσον η κατάληξη των διαβουλεύσεων είναι θετική, το κλίμα για την άρση των capital controls θα είναι ευνοϊκό. Οι περιορισμοί έχουν σε μεγάλο βαθμό ήδη αρθεί, καθώς –μεταξύ άλλων– δεν υφίστανται έλεγχοι στις αναλήψεις καταθέσεων στο εσωτερικό και επιτρέπονται οι συναλλαγές νομικών προσώπων στο εξωτερικό έως 100.000 ευρώ (και για μεγαλύτερα ποσά με έγκριση από την Τράπεζα της Ελλάδος). Η πλήρης κατάργηση θα άρει και τους εναπομείναντες περιορισμούς στη μεταφορά κεφαλαίων προς το εξωτερικό από ιδιώτες και νομικά πρόσωπα. Στην Τράπεζα της Ελλάδος εκτιμούν ότι όχι μόνο δεν υπάρχει κίνδυνος να παρατηρηθεί νέα τάση φυγής κεφαλαίων στο εξωτερικό, αλλά προβλέπουν μάλλον το αντίθετο, δηλαδή επιστροφή κεφαλαίων, καθώς πλέον δεν θα υπάρχει αβεβαιότητα για το μέλλον και τη δυνατότητα επανεξαγωγής τους.
Η επαναφορά πάντως σε επενδυτική βαθμίδα, που πρωτίστως ενδιαφέρει την κυβέρνηση, εκτιμάται ότι θα πάρει αρκετούς μήνες ακόμη. Οι προβλέψεις την τοποθετούν στο β΄ εξάμηνο του 2020, καθώς η χώρα εξακολουθεί να απέχει 3-4 βαθμίδες από αυτή. Φυσικά, η άρση των capital controls είναι μόνο ένας από τους πολλούς παράγοντες που θα αξιολογήσουν οι οίκοι. Σημειώνεται ότι την ερχόμενη Παρασκευή 2 Αυγούστου αναμένεται η επόμενη αξιολόγηση από τη Fitch. Η αναβάθμιση σε επενδυτική βαθμίδα ενδιαφέρει και ενόψει της αναμενόμενης νέας ποσοτικής χαλάρωσης από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, από την οποία τα ελληνικά ομόλογα είναι αποκλεισμένα, ακριβώς λόγω της χαμηλής πιστοληπτικής αξιολόγησης της χώρας.
https://www.kathimerini.gr/1035414/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/plhrhs-arsh-twn-capital-controls-sta-telh-septemvrioy
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΜΕ ΔΑΝΕΙΣΜΟ , ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ. ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ. ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΣΕ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ.
1) ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ capital controls. Η ΑΡΣΗ ΑΥΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ.
2) ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "capital control". ΑΥΤΟΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΖΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΟΝΙΜΟ-ΗΜΙΜΟΝΙΜΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΔΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΑΣΧΕΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗΣ.
3) Η ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΙΣΕΛΘΟΝΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ "ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ", ΕΙΤΕ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ", ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΟΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΦΟΡΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΜΙΚΡΟΠΟΣΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ.
4) ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ή ΜΗ ΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΔΕΙΚΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2% ΕΑΝ ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΤΣΙΣΕΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΑΥΤΟΥ ΕΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
No comments :
Post a Comment