Η Νορβηγική Πολεμική Αεροπορία φαίνεται πως κατέληξε στην απόφαση να αποσύρει πλήρος τα F-16 του στόλου της, αφού ολοκληρωθεί η άφιξη όλων των αεροσκαφών F-35. Το υπουργείο άμυνας της χώρας αποφάσεισε οτι δεν θέλει να μπεί στην διαδικασία περίπλοκων διαπραγματεύσεων για μεταπώληση των F-16 σε άλλη χώρα. Δεν είναι επίσης διατεθειμένη (σ.σ. η Νορβηγία) να πληρώνει το κόστος συντήρησης τους, για να τα κρατάει ως απόθεμα με αποτέλεσμα να καταλήγει στην απόφαση να κάνει παλιοσίδερα πάνω απο 50 αεροσκάφη F-16 Fighting Falcon. Η Νορβηγία σχεδιάζει λοιπόν να αντικαταστήσει 56 αεροσκάφη F-16 με 52 F-35A μέχρι το τέλος του 2021. Η Πολεμική Αεροπορία της χώρας θα πάρει τα πρώτα έξι F-35 το 2017, με τα τρία να πηγαίνουν στην βάση Luke της Αριζόνα οπου βρίσκεται το κέντρο εκπαίδευσης των εταίρων. Τα άλλα τρία αναμένεται να φτάσουν στη Νορβηγία στις αρχές Νοεμβρίου. Από το 2018 και μετά, τα αεροπλάνα θα πρέπει να παραδοθούν άμεσα στη Νορβηγία.
Τα F-16 θα εξακολουθούν να ανήκουν στην δύναμη της Νορβηγικής Αεροπορίας μέχρι το 2021, αλλά θα μειωθεί ο αριθμός των ωρών πτήσης τους. Ο σχεδιασμός λέει οτι τα F-16 (που τώρα έχουν περίπου 7000 ώρες πτήσης τον χρόνο) θα κάνουν μέχρι 3000 ώρες πτήσης ετησίως, ενώ οι πιλότοι τους θα είναι όλοι άνω των 40 ετών. Αυτό γίνεται για να εξασφαλίσει η Ν.Α οτι αρχικά τα F-16 θα έχουν έναν συγκεκριμένο πυρήνα πιλότων και δεύτερον για να εκπαιδευτούν όλοι οι νεότεροι στα αεροσκάφη F-35A. Ένας λόγος που η Νορβηγία αποφεύγει να μπεί στην διαδικασία μεταπώλησης είναι η δυσκολία της εκ νέου πώλησης με τις ΗΠΑ να έχουν βάλει κανονισμούς που δεν καθιστούν εύκολη μία τέτοια κίνηση. Επίσης μιλάμε για έναν απο τους γηραιότερους στόλους F-16 στον κόσμο με 10.000 ανά αεροσκάφος. Τέλος η ζήτηση F-16 έχει πέσει αισθητά, καθώς πολλές χώρες πλέον περιμένουν τα F-35A. Ελάχιστες χώρες θέλουν F-16 (Και πληρούν και τις απαιτήσεις των ΗΠΑ). Τα μεταχειρισμένα F-16 πλέον απευθύνονται σε χώρες που μπορούν οικονομικά να τα συντηρήσουν αλλά δεν μπορούν να τα αγοράσουν. Ακόμα και αυτές όμως (με τις περισσότερες να είναι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης) δεν θέλουν μεταχειρισμένα.
http://defencenews.gr/
Τα F-16 θα εξακολουθούν να ανήκουν στην δύναμη της Νορβηγικής Αεροπορίας μέχρι το 2021, αλλά θα μειωθεί ο αριθμός των ωρών πτήσης τους. Ο σχεδιασμός λέει οτι τα F-16 (που τώρα έχουν περίπου 7000 ώρες πτήσης τον χρόνο) θα κάνουν μέχρι 3000 ώρες πτήσης ετησίως, ενώ οι πιλότοι τους θα είναι όλοι άνω των 40 ετών. Αυτό γίνεται για να εξασφαλίσει η Ν.Α οτι αρχικά τα F-16 θα έχουν έναν συγκεκριμένο πυρήνα πιλότων και δεύτερον για να εκπαιδευτούν όλοι οι νεότεροι στα αεροσκάφη F-35A. Ένας λόγος που η Νορβηγία αποφεύγει να μπεί στην διαδικασία μεταπώλησης είναι η δυσκολία της εκ νέου πώλησης με τις ΗΠΑ να έχουν βάλει κανονισμούς που δεν καθιστούν εύκολη μία τέτοια κίνηση. Επίσης μιλάμε για έναν απο τους γηραιότερους στόλους F-16 στον κόσμο με 10.000 ανά αεροσκάφος. Τέλος η ζήτηση F-16 έχει πέσει αισθητά, καθώς πολλές χώρες πλέον περιμένουν τα F-35A. Ελάχιστες χώρες θέλουν F-16 (Και πληρούν και τις απαιτήσεις των ΗΠΑ). Τα μεταχειρισμένα F-16 πλέον απευθύνονται σε χώρες που μπορούν οικονομικά να τα συντηρήσουν αλλά δεν μπορούν να τα αγοράσουν. Ακόμα και αυτές όμως (με τις περισσότερες να είναι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης) δεν θέλουν μεταχειρισμένα.
http://defencenews.gr/
No comments :
Post a Comment