8.12.16

F-35B: "Απαιτούνται τριπλάσιες ώρες εργασιών συντήρησης, από οποιοδήποτε άλλο μαχητικό, μετά από μία ώρα πτήσης".

Τις ανθρωποώρες που θα απαιτηθούν μετα από τέσσερα περίπου χρόνια χρήσης του μαχητικού F-35 από τις Αμερικανικές Ένοπλες Δυνάμεις δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της η κρατική υπηρεσία Federal Business Opportunities (FBO) με βάση στοιχεία που αποδέσμευσε η US Naval Air Systems Command αναφορικά με την συχνότητα συντήρησης του νέου αεροσκάφους. Πιο αναλυτικά όπως αναφέρει η μελέτη που πραγματοποίησε η US Naval Air Systems Command μέχρι το 2019 για κάθε μια ώρα πτήσης των αεροσκαφών των αρχικών παραδόσεων στο Σώμα των Πεζοναυτών και του Ναυτικού θα απαιτούνται 41,75-50,1 ανθρωποώρες για την συντήρηση του αεροσκάφους, αριθμός που είναι τρείς φορές μεγαλύτερος από τις ανθρωποώρες που απαιτούνται για την συντήρηση των υπαρχόντων δυτικών μαχητικών μετα από μία ώρα επιχειρήσεων. Η μελέτη έγινε με βάση υπολογισμούς που πραγματοποιήθηκαν για τις απαιτήσεις συντήρησης που θα χρειαστούν τα αεροσκάφη την περίοδο 2015-2019.

Τα πρώτα F-35Β εντάχτηκαν σε υπηρεσία στην αεροπορική δύναμη του Σώματος των Πεζοναυτών τον Ιούλιο του 2015 και τα F-35A στην αεροπορική δύναμη του Ναυτικού τον Αύγουστο του 2016. Σύμφωνα με την μελέτη, ο στόλος των F-35 που θα έχουν κατασκευαστεί το 2018 θα φτάσει τα 597 αεροσκάφη και το 2019 τα 760 μαχητικά. Για τα αεροσκάφη αυτά θα απαιτηθούν μέχρι το 2019 συνολικά 17 εκατομμύρια ανθρωποώρες για την συντήρηση τους, αριθμός που αντιστοιχεί σε 12.527 ανθρωποώρες για κάθε αεροσκάφος τον χρόνο ή 1.043 ανθρωποώρες ανα αεροσκάφος το μήνα. Όπως αναφέρεται στην μελέτη τα αεροσκάφη αυτά πρόκειται να πραγματοποιήσουν κατά μέσο όρο 250 ώρες πτήσης το χρόνο μειωμένος κατά 50 ώρες που αρχικά είχε υπολογιστεί.

Ο μεγάλος αριθμός ανθρωποωρών που απαιτείται για την συντήρηση του αεροσκάφους μετα από μια ώρα επιχειρήσεων γίνεται αντιληπτός από το γεγονός ότι το μαχητό εναέριας υπεροχής F-22 Raptor απαιτεί σήμερα 11 χρόνια μετα την ένταξη του στο οπλοστάσιο της Αμερικανικής Αεροπορίας κατα μέσο όρο μόλις 12 ανθρωποώρες συντήρησης για κάθε μία ώρα επιχειρήσεων. Την επίδοση αυτή το F-22 Raptor την πέτυχε όταν ώς νέο οπλικό σύστημα έφτασε σε επίπεδο της τεχνολογικής-επιχειρησιακής του ωριμότητας, μετα από 100.000 ώρες πτήσεων αν και στο τέλος της πρώτης τριετίας χρήσης του αεροσκάφους, το 2008, σύμφωνα με υπολογισμούς της Αμερικανικής Αεροπορίας απαιτήθηκαν 18,1 ανθρωποώρες συντήρησης για κάθε ώρα πτήσης, οι οποίες ένα χρόνο αργότερα το 2009 μειώθηκαν στις 10,5 ανθρωποώρες ανα μία ώρα πτήσης. Όπως φαίνεται από τα παραπάνω δεδομένα, η χρήση του F-22 Raptor ανα ώρα πτήσης ακόμη και στα πρώτα χρόνια της χρήσης του δηλ. την περίοδο Δεκέμβριος 2005 – Δεκέμβριος 2008 απαιτούσε σαφώς λιγότερες ώρες συντήρησης από το F-35.

Αναμφίβολα οι χρήστες του νέου μαχητικού θα πρέπει να υπολογίσουν εκτός απο το κόστος απόκτησης του F-35 και το διαχρονικό κόστος χρήσης του ιδιαίτερα δε υπό το πρίσμα των στοιχείων που αναφέρθηκαν παραπάνω. Άλλωστε το διαχρονικό κόστος χρήσης ενός οπλικού συστήματος πόσο δε ένος μαχητικού είναι πολλαπλάσιο απο αυτό που καταβάλλεται για την αποκτησή του με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το ύψος των λειτουργικών δαπανών που θα πρέπει μια αεροπορική δύναμη να υπολογίζει κάθε έτος σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις χρήσεως των υπολοίπων αεροπορικών μέσων που διαθέτει.

http://www.viadiplomacy.gr/

13 comments :

Anonymous said...

Το άρθρο μιλάει για το Β που είναι αρκετά ποιο πολύπλοκο από το Α λόγο του δεύτερου ανεμιστήρα, της περιστροφής της εξαγωγής και των λοιπών έξτρα που χρειάζεται για τις κάθετες από-προσγειώσεις. Σίγουρα και τα Α θα θέλουν πολλές ώρες συντήρηση και θα είναι και ακριβή η συντήρηση τους, το πλεονέκτημα όμως που θα δώσουν στην τουρκία όταν θα τα χρησιμοποιήσει παράλληλα με τους δορυφόρους της για να βγάλει εκτός την αντιαεροπορική άμυνα θα είναι ανεκτίμητο.
Όσον αφορά την συντήρηση πάντως, κι επειδή και το blog έχει προτείνει πριν λίγο καιρό την απόκτηση ρωσικών αεροσκαφών, να μην ξεχνάμε και τα θέματα που πέρασαν οι ινδοί με τα Su30Mki καθώς και τους προβληματικούς γενικά κινητήρες των ρώσων.



12G

ΙΣΧΥΣ said...

ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΡΩΣΙΚΩΝ MIG, ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΤΙΝΑ "ΕΓΧΩΡΙΟΥ" ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΥΤΩΝ. (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΔΙΚΟΣ), ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.

ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟ F-35. ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣ ΑΓΟΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ "ΑΟΡΑΤΟΤΗΤΟΣ". ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ, ΟΧΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ. ΕΙΚΑΖΩ (ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ ΠΑΝΤΟΤΕ) ΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 19-20 ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΑΠΟ ΦΗΜΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ Η "ΓΚΡΙΝΙΑ" ΤΗΣ McDonnell Douglas ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΕΡΑ. ΩΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΟ F-35 ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ-ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ.

ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΡΑΝΤΑΡ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΣΑ ΚΙΝΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ 2-4 ΜΟΙΡΕΣ ΠΡΕΝΤΑΤΟΡ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΑΜΥΝΑ. ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΟΓΙΚΗ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΑΕΡΟΜΑΧΙΩΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. (ΝΟΜΙΖΩ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΠΕΙΣΤΩ).

Υ.Γ: ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΑΛΜΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ. ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ. ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ. ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ . ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΚΘΕΤΙΚΑ, ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.

Anonymous said...

ΦΙΛΕ 12G ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΤΟ F-35 ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ "ΠΑΤΑΤΑ"....ΟΥΤΕ ΚΑΝ STELTH ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΟ F-16 ΚΑΙ ΤΟΥ Α10 ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΞΑΝΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ....ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Δ-Ε-Ν ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ!!!ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΔΥΣΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ....ΑΟΡΑΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (ΑΣΕ ΤΙ ΛΕΝΕ) ΕΧΕΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΘΕΛΕΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ ΩΡΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟ....ΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ....ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ S-300 ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΟ ΠΟΙΑΝΟΥΝ ΑΝΕΤΑ.ΔΕΣ ΠΟΙΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ "ΠΑΤΑΤΑ"

1) PAK FA.
2) Su-35
3) Su-30 SM / 27 SM2
4) Rafale
5) EF
6) Gripen E
7) F-16 Block 60
8) Mirage 2000-5 Mk2
9) J-10
10) J-20

ΟΙ S-400 ΑΠΛΑ ΘΑ ΔΙΑΤΡΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΒΟΥΤΗΡΟ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ S-500 ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ 7ης ΓΕΝΙΑΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ. :)

https://www.youtube.com/watch?v=mxDSiwqM2nw

ΧΧΧΧ.

Anonymous said...

ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ STELTH ...ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ STELTH ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ...ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ IR ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΣΕ ΑΣΦΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ AIM-120.
ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ 35 ....ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΕ ΟΤΙ ΗΔΗ ΤΟ J-10A ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ STELTH ΤΗΣ ΗΠΑ ΤΟ FAIL-22 ΣΤΗΝ ΛΙΜΝΗ Fuzhu.ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ IR SENSOR ΑΡΑ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ.

ΧΧΧΧ.

Anonymous said...

Φίλε ΧΧΧΧ έχεις πει επανειλημμένα την άποψη σου περί πατάτας και δεν την σημερίζομε οπότε και δεν μπήκα στην συζήτηση, αφού επιμένεις όμως...

1) Τα F16 & A10 σίγουρα δεν είναι τα καλύτερα αεροσκάφη που έχουν σχεδιάσει οι αμερικανοί, είναι από τα καλύτερα στο είδος τους... ο sprey λοιπόν έχει πάρει την απάντηση του ακόμα και από πολέμιους του προγράμματος διότι έκανε το λάθος να τα βάλει γενικότερα με την στελθ τεχνολογία λέγοντας ότι είναι άχρηστη γενικότερα, βέβαια δεν μας είπε γιατί ρώσοι και κινέζοι παλεύουν να βγάλουν τα τελευταία τους αεροσκάφη σε στελθ και οι ρώσοι έκαναν το παν για να μειώσουν το Rcs των Su35... Η απάντηση είναι απλή, ΌΣΟ και αν εξελιχθούν τα αντίμετρα στο στελθ θα είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερα να είσαι μέσα σε στελθ όταν πηγαίνεις στον πόλεμο.
Πέραν αυτών, για όσους δεν γνωρίζουν, το αρχικό σχέδιο F16 του Sprey τροποποιήθηκε και δεν είναι αυτό που βγήκε τελικά στην παραγωγή (πληροφοριακά το λέω όχι υποτιμητικά).
Εδώ μία από τις απαντήσεις που πήρε ο sprey από έναν από τους μεγαλύτερους πολέμιους του προγράμματος F35, ο συντάκτης εξηγή ότι το στελθ είναι συνολικά τρόπος πολέμου και όχι πανάκεια αλλά σίγουρα όχι άχρηστο...
http://foxtrotalpha.jalopnik.com/pierre-spreys-anti-f-35-diatribe-is-half-brilliant-and-1592445665

2) Κανένα από τα μαχητικά που μου αναφέρεις δεν μπορεί να πάρει πρώτο παραμέτρους βολής για το F35 πριν πάρει αυτό, το Apg81 είναι το καλύτερο ρανταρ της αγοράς αυτή τη στιγμή αφού στοιχεία του προστέθηκαν στο Apg77 του F22 για να το βελτιώσουν στο air to ground, στο air to air το Apg77 παραμένει κορυφαίο με 1900+ GaAs modules την ίδια στιγμή που πληροφορίες για το Aesa που θα μπει στα pakfa μιλούν για πρώτης γενιάς 1500 modules...Apg81-1650 GaAs modules τρίτης γενιάς και για τα F35.
--Για τις δυνατότηες του Pesa Irbis-e των Su35 σε παραπέμπω στο βίντεο του κατασκευαστή όπου φένεται να πέρνει παραμέτρους βολής από αεροσκάφος με το Rcs F16 Blck50 στα 100km...
https://www.youtube.com/watch?v=cieLN4_tn0A

3) Το Ols του Su35 έχει 50km εμβέλεια σύμφωνα με τις αισιόδοξες προβλέψεις του κατασκευαστή...αυτό είναι μέσα στον φάκελο των Aim120 και ακόμα ποιο μέσα στους μέτεορ, για να πάρει δεν παραμέτρους βολής από το Ir θα πρέπει πρώτα να δει το αεροσκάφος στο ραντάρ και να σκανάρη την περιοχή που θα βρίσκεται, το Ols δεν σκανάρη με τον τρόπο που σκανάρουν τα ρανταρ, δεν μπορείς απλά σαρώνοντας τον ουρανό να βρεις στόχους με τα Ir συστήματα.

4) Οι S300-400 και το κάθε είδους αντιαεροπορικό μπορεί να αντιμετωπιστεί με δορυφορική εικόνα και βολές Jassm πλέον εκτός του βεληνεκούς του, εξού και οι ρώσοι παλεύουν να κάνουν στελθ στους δορυφόρους τα αντιαεροπορικά τους (και εκεί στελθ!) Αυτή η είδηση είχε ανέβει και σε αυτό το μπλογκ.

5) Συμφωνώ ότι η απάντηση μας στους τούρκους δεν γίνεται να είναι το F35, η δική μου γνώμη είναι συνδυασμός ρωσικών αντιαεροπορικών και Su35 αν και εφόσον ο R77 δουλεύει.
Διαφωνώ κάθετα με όσους λεν πατάτα όπλο που δεν έχει δοκιμαστή σε μάχη ακόμα...το σχέδιο για μαχητικά που δεν χρειάζεται να στρίψουν με πάνω από 2g για να κάνουν αερομαχίες υπήρχε χρόνια τώρα στα μυαλά των διευθυντών της Skunk works, δεν βγήκε κατά τύχη το F35 έτσι όπως βγήκε και για όσους ενδιαφέρεστε να διαβάσετε αυτό ακριβώς μπορείτε να το διαβάσετε στην βιογραφία του μπεν ριτς, πατέρα των F117 και πρώην διευθυντή..
http://www.goodreads.com/book/show/101438.Skunk_Works
...κατόπιν θα είναι ποιο εύκολο να αντιληφθείτε γιατί το 35άρι κατασκευάστηκε όπως κατασκευάστηκε. Αυτά.


12G

Anonymous said...

"Για τις δυνατότηες του Pesa Irbis-e των Su35 σε παραπέμπω στο βίντεο του κατασκευαστή όπου φένεται να πέρνει παραμέτρους βολής από αεροσκάφος με το Rcs F16 Blck50 στα 100km...
https://www.youtube.com/watch?v=cieLN4_tn0A "

ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ -ΖΩΝΤΑΝΑ- ΔΗΛΑΔΗ LIVE ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ IRBIS-E ΜΕΣΑ ΣΤΟ YOUTBE ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ.ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ....

"2) Κανένα από τα μαχητικά που μου αναφέρεις δεν μπορεί να πάρει πρώτο παραμέτρους βολής για το F35 πριν πάρει αυτό"

ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Η ΠΑΤΑΤΑ 35 ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΦΑΛ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ;;;ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;;

"3) Το Ols του Su35 έχει 50km εμβέλεια σύμφωνα με τις αισιόδοξες προβλέψεις του κατασκευαστή...αυτό είναι μέσα στον φάκελο των Aim120 "

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΑΙΜ-120 C7 ΕΧΕΙ 48 ΧΛΜ ΕΜΒΕΛΕΙΑ....ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ;;ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΑΣ R-77PD ΕΧΕΙ 250 ΧΛΜ ΕΜΒΕΛΕΙΑ..ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ;;ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ...300 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΛΜ.....ΟΠΟΤΕ ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ "STELTH" ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΕΙ....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ F-35 STELTH ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ...ΤΟ RCS ΤΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ 0.8m2 - 1m2....ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ STELTH....ΚΑΙ MIΛAME ΓIA ENA OXHMA KATΩTEΡOY AΠO TO ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ F-22 ΠΟΥ ΕΧΕΙ 0,4-0,7 m2 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ 0,0001m2....ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟ PAK FA ΕΧΕΙ 0,1m2 ΑΦΟΥ Η ΒΑΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ RAM COLOR ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΙΔΗ ΝΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ...ΑΡΑ ΤΟ F-35 ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ.


"5) Συμφωνώ ότι η απάντηση μας στους τούρκους δεν γίνεται να είναι το F35, η δική μου γνώμη είναι συνδυασμός ρωσικών αντιαεροπορικών και Su35 αν και εφόσον ο R77 δουλεύει. '

ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ Π.Α ΧΡΕΙΑΖΕΤAI TO S-35 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ...ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ R77 ΠΟΣΟΙ R77 ΕΚΤΟΞΕΥΘΗΚΑΝ;;;ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ;;ΚΑΙ ΠΟΙΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ;;ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ...ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ...ΕΚΤΟΞΕΥΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟ 3-4 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ MiG-29 ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΟΙΑΣΕ ΕΝΑ SU-35 ΠΟΥ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ....ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ MIG-29 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ Δ-Ι-Κ-Α ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ....ΚΑΙ ΑΡΑ Ε-Χ-Ε-Ι ΠΡΟΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑ(ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΚΕΙ) ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΜ-120 ΠΟΣΟΙ ΕΚΤΙΞΕΥΘΗΚΑΝ;;ΚΑΙ ΤΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΕΡΙΞΑΝ;; ΜΗΠΩΣ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΡΑΚ;;ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ;;ΜΗΠΩΣ MIG-29A (ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΙΠΑΝ ΠΟΛΛΑ).

" Η απάντηση είναι απλή, ΌΣΟ και αν εξελιχθούν τα αντίμετρα στο στελθ θα είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερα να είσαι μέσα σε στελθ όταν πηγαίνεις στον πόλεμο. "

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ STELTH.

OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ...ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΔΕΝ ΕΙΝ ΑΙ ΙΔΙΑ...ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΤΟ RDY-2 ΜΕ ΤΟ APG-68,ΤΟ CAPTOR , ΤΟ Irbis-E ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ....ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΑΝΤΑΡ...ΒΛΕΠΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ FLIR , L-Band ECM ΓΙΑ ΤΟ Su-35 / PAK FA...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΜ-120 (ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΓΙΑ BVR...ΑΠΟ ΤΑ 9 ΕΩΣ 36 ΧΛΜ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑ BVR ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑΣ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο AIM-9X ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ....ΟΠΟΤΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΤΑΙ AIM-120 C5 , C7 ,D(C8) ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ,ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΗΣ Δ-Υ-Σ-Κ-Ι-Ν-Η-Σ-Ι-Α-Σ.!Ο ΑΙΜ-120 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΣ ΑΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΠΟΤΕ...ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΜ-7 ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ.

ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΙ ΕΠΙ ΕΣΣΔ ΚΑΝΕΝΑ ΔΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΡΩΣΙΚΟ...ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΡΑΝΤΑΡ,ΕΧΟΝΤΑΣ Η ΡΩΣΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΑΝΤΑΡ ΣΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΤΗΣ,ΟΠΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Zhuk,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ''Fist Look - First Kill'' ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΑΝΕΤΑ...ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ''FIRST KILL" ΤΟ F-35 ΜΕ ΑΙΜ-120 ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ 47% kill rate;;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Anonymous said...

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΠΕΡΑ

F-22 / APG-77 : 200-240 km
(ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ AN/ALR-9 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ missile warning receiver )

Fail-35 / APG-81 : 150 - 160 Km ΚΑΙ

Sukhoi-35 / Irbis-E : 400 km (AESA ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ,ΟΤΙ ΤΟ ΑΕSA ΒΛΕΠΕΙ ΑΡΓΑ ΤΟ stealth ,ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΟΥ 1940-70 ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ stealth (ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ) ΑΠΟ ΤΑ 40-70 ΧΛΜ...ΠΑΛΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΤΩΝ AIM-120.

L- Band 400 ΚΑΙ ΒΑΛΕ 500;;ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ 600 ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ;;ΕΚΕΙ ΓΥΡΩ...ΤΟ Το L- Band ,ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ STELTH ΤΗΣ ΟΥΣΑΣ ΜΙΛΑΜΕ... H L-Band ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ .

OLS-35 IR sensor. ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ SU-35 ΒΛΕΠΕΙ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ) ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.

ECM ΚΑΙ ECCM.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ..ΜΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΜΠΟ/ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ΚΑΘΕΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩ radome...Ο ΑΙΜ-120 (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΝΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ) ΤΟ ECM/ECCM ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΥΛΩΝΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΕΡΙ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΤΑΕΙ ΚΟΥΜΠΙ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΤΟΥΣ.!!

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΦΙΛΕ 12G ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ F-35 ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΑΤΑ η ΟΧΙ...ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ..." Συμφωνώ ότι η απάντηση μας στους τούρκους δεν γίνεται να είναι το F35, η δική μου γνώμη είναι συνδυασμός ρωσικών αντιαεροπορικών και Su35" ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΛΛΑ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ "ΚΑΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ"...ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΟΓΚΡΕΣΟ ΠΕΙ ΟΧΙ ,ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙ...ΑΣΧΕΤΑ ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.

ΧΧΧΧ.

Anonymous said...

2) Βολές Bvr γίνονται όταν αεροσκάφη-πακέτα αεροσκαφών- σε απόσταση πλησιάζουν το ένα το άλλο, αυτό που περιγραφεις είναι κλειστεί αερομαχία, αν φτάσει το ραφαλ σε αυτό το σημείο το 35άρι δουλέυει με το das πλέον, αυτό είναι που δεν λέτε να καταλάβετε όσοι το λέτε κακό, αν θέλουν οι αμερικάνοι φτιάχνουν υπερευέλικτο αεροσκάφος με tvc και πάει λέγοντας, αν τους βγει το das όπως πρέπει και οι κλειστές αερομαχιές θα είναι έυκολες για το 35άρι.

Ελπίζω, από την στιγμή που μου ακυρώνεις έτσι το βίντεο, να έχεις στοιχεία για αυτά που λες.! Και εξηγούμαι...

3)Εσύ μου λες ότι ο ΑΙΜ έχει 48χλμ κι εγώ πρέπει να το πιστέψω επειδή? Με βάση ποιά στοιχεία το λές?Ο R77PD έχει σταματήσει να παράγεται 15 χρόνια τώρα, προφανώς δεν είχε την επυτιχία που αναμέναν, γενικότερα οι R77 ήταν αποτυχία αν κρίνουμε και την χιλιάδα που βγήκε σκάρτη στους ινδούς και αν κρινουμε και από τα αποτελέσματα των R27 -4%- ευστοχία. Ενδιαφέρων άρθρο για τους 77άρηδες εδω...
https://warisboring.com/russias-most-feared-air-to-air-missile-is-actually-kind-of-a-dud-ebebe8b28f4f#.58hl5vct7

Τα στοιχεία που υπάρχνουν για τις επιδόσεις του R27 από το wikipedia, αν έχεις καλύτερη πηγή δώσε την....
"In the 1999 Eritrean-Ethiopian War, Eritrean MiG-29s fought Ethiopian Su-27s both piloted by Russian mercenaries.[6] There were possibly as many as 24 R-27s fired by both sides. Only one R-27 fired by an Ethiopian Su-27 at an Eritrean MiG-29 proximity-fuzed near enough the MiG that the damaged aircraft eventually crashed on landing, giving the R-27 a hit ratio of only 4%."

Περί της παρτίδας R77 που πήραν οι ινδοί....
http://defence.pk/threads/india-reported-that-r-77-type-air-to-air-missile-there-is-a-serious-flaw.130147/

4)Τις "πραγματικές" τιμές Rcs για τα 22 & 35 που τις βρήκες? Εγώ δεν τις γνωρίζο, μπορώ όμως να σου δώσω σκαναρίσματα των πολύ παλαιότερων F117 σε μεγάλο έυρος συχνοτήτων -και στις περίφημες χαμηλές...-

http://www.hitechweb.genezis.eu/stealth2.files/lockheed_northrop_RCS_comparison.jpg

...αναμένω στοιχεία για τις τιμές που δίνεις εσύ. Εν το μεταξύ μιάς που ανέφερες το PakFa, δεν ξέρω τη μπορούν να κάνουν οι λεγόμενοι ¨νανίτες" στην επιφάνεια του αεροσκάφους, οι φτερωτές των κινητήρων όμως κυρίως, αλλά και γενικότερα το σχήμα εξωτερικά των εισαγωγών θα κάνει μπαμ στα εχθρικά ραντάρ...

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/i6wn1koksjosajbh4fmq.jpg

...σε περίπτωση που δεν σου είναι γνωστό, οι φτερωτές των κινητήρων είναι από τα ποιό αναγνωρίσημα σημεία στα μαχητικά αεροσκάφη για τα ραντάρ, εξού και στα F22 & 35 οι φτερωτές είναι θαμμένες πίσω από σωληνοτές εξαγωγές!
http://i.stack.imgur.com/mYA1W.jpg

Βγάλε τα φουγάρα που έχει από πίσω για εξαγωγές. Είναι φανερό ότι οι ρώσοι επέλεξαν την υπερευελιξία έναντι της χαμηλής παρατηρισιμότητας, εκτός κι αν ακόμα μέχρι και σήμερα δεν μπορούν να βρουν τα κατάλληλα υπλικά για να κατασκευάσουν ανθεκτικές εξαγωγές τύπου F22 όπως αναφέρει εδώ ο διευθηντής της Saturn καμπόσα χρόνια πίσω...
http://vayu-sena.tripod.com/interview-chepkin1.html

Όλο το άρθρο μιλάει περί των προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι ρώσοι στην προσπάθεια τους να αντιγράψουν τις εξαγωγές του ραπτορ, και βέβαια δεν σηκώνει αμφισβήτηση αφού το γράφει ο κατασκευαστής των κινητήρων.

12G

Anonymous said...

L-BAND, αυτό κι αν είναι ανέκδοτο! Φίλε μου, τα L-band με το ένα μέτρο κεραία στα φτερα δεν βλέπουν την τύφλα τους! L-band που να κάνει δουλειά είναι αυτό...
https://en.wikipedia.org/wiki/SMART-L
...και ζυγίζει τόνους, τα L-band που βάζουν οι ρώσοι στα αεροσκάφη τους δεν έχουν την ανάλυση που χρειάζεται για να κάνουν τίποτα παραπάνω από το να δείχνουν συγκεχυμένες μη αναγνωρίσιμες κουκκίδες στην οθόνη, δες τα χαρακτηριστικά του L-smart και θα καταλάβεις!


ΠΑΡΑΠΕΡΑ...

Απο την Lot 5 και μετά (τα περισότερα δλδ) τα ραπτορ έχουν το APG-77v1 GAas
"A range of 400 km or more, against a 1 m2 (11 sq ft) target, with the APG-77v1 with newer GaAs modules, is believed to be possible while using more narrow beams"

F35/APG81 AN/APG-81 has 1,676 GaAs T/R detects 1 m2 targets at 200km.

Για το L-band είναι αστείει οι υσχιρισμοί σου, πρέπει να δώσεις στοιχεία για το που τους βρήκες.

Τέλος μιας που μιλήσαμε τόσο για πυραύλους (κι έβγαλες μάπα τον ΑΙΜ120 με τις καταρρίψεις και τρομερό τον ανύπαρκτο R77), θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο μόνος πύραυλος σε μεγάλο βεληνεκές με καταγεγραμμένες καταρρίψεις είναι ο ΑΙΜ 54. Γι αυτόν αν θες στοιχεία και αποδείξεις θα σου δώσω την επόμενη φορά, ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ μου δείξεις κι εσύ από που βρήκες τα Rcs των αεροσκαφών και τα βεληνεκοί των L-band και λοιπά, ειδάλλως δεν έχει νόημα η συζήτηση.

12G

Anonymous said...

ΦΙΛΕ 12G....ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ ΣΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΦΑΡΣΙ....ONLY IN HOLLYWOOD USA HAS STEALTH!!ΟΤΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ "ΕΒΛΕΠΑΝ" ΤΟ stealth ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟ....

http://im.kommersant.ru/Issues.photo/OGONIOK/2014/041/KMO_144401_00033_1_t218_001921.jpg

http://www.ausairpower.net/VVS/KNIRTI-SAP-14-MiroslavGyurosi-1S.jpg

http://maks.sukhoi.ru/media/photo/maks2007/maks2007d3p195.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-e8ecPm3idiU/UhqhW-XWZLI/AAAAAAAAMgE/3CZH6mq1usU/s1600/IRST+Su-35.jpg

http://tinypic.com/view.php?pic=5d1l5g&s=6#.WExcRH2E2Yg

ΕΔΩ ΓΙΑ L-BAND
http://www.ausairpower.net/APA-2009-06.html

O Carlo Kopp KAI ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ 35
https://en.wikipedia.org/wiki/Carlo_Kopp

https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-35_Lightning_II

"Former RAND author John Stillion has written of the F-35A's air-to-air combat performance that it "can't turn, can't climb, can't run"

"Major Richard Koch, chief of USAF Air Combat Command’s advanced air dominance branch is reported to have said that "I wake up in a cold sweat at the thought of the F-35 going in with only two air-dominance weapons."

"U.S. defense specialist Winslow T. Wheeler and aircraft designer Pierre Sprey have commented of the F-35 being "heavy and sluggish" and possessing "pitifully small load for all that money","

ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΑ Rcs ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ....ΜΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ...ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ RCS ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MQ-1 Predator ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟ RCS....ΤΟΤΕ Π-Ω-Σ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (S-125) ΤΟ 2015;;;ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ 1961 ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ" ΤΟΥ 2015!!!ΤΟ F-35 ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑ ΑΠΟ ΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΤΕ ΣΕ dogfight ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑΣ ΤΟ S-35...KAI AYTOI ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ DOGFIGHT...ΤΟΤΕ Ο Iris-T / AIM-9X /ΑΙΜ-9 / Python ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ;;

"Τέλος μιας που μιλήσαμε τόσο για πυραύλους (κι έβγαλες μάπα τον ΑΙΜ120 με τις καταρρίψεις και τρομερό τον ανύπαρκτο R77), θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο μόνος πύραυλος σε μεγάλο βεληνεκές με καταγεγραμμένες καταρρίψεις είναι ο ΑΙΜ 54"

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ ΜΕΡΙΑ Ο R-74.!!...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ....ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ η ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.

ΦΙΛΙΚΑ ΧΧΧΧ.

Anonymous said...

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΩΣΟΙ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΕΖΑΚΙΑ "ΒΛΕΠΟΥΝ" ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ...ΘΑ ΤΟΥΣ "ΣΑΠΙΣΟΥΝ" ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΟΥΝ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΝΑΤΟ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ "ΚΟΡΟΙΔΑ" ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΝ "ΒΡΩΜΙΚΗ" ΔΟΥΛΕΙΑ....ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ "ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ"....ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ "ΑΧΙΛΛΕΑ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

https://news.usni.org/2014/07/29/chinese-russian-radars-track-see-u-s-stealth


ΕΔΩ ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΡΡΙΨΑΝ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.

https://www.google.gr/search?q=Serbs+shot+down+f-117&client=ubuntu&channel=fs&biw=1280&bih=926&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwigosDe1pTQAhUEmBoKHaauBvkQsAQIQA

ΧΧΧΧ.

Anonymous said...

Αφού σε ευχαριστήσω για τα θερμά σου λόγια περί της αγγλικής μου ας δούμε τη μας είπες...

Τη πιστεύει ο ένας και ο άλλος περί του 35αριού...!
F-15E Strike Eagles unable to shoot down the F-35s in 8 dogfights during simulated deployment
https://theaviationist.com/2016/03/01/heres-what-ive-learned-so-far-dogfighting-in-the-f-35-a-jsf-pilot-first-hand-account/

US Air Force Pilot: The F-35 Stealth Fighter Is the World's Best
https://theaviationist.com/2016/06/27/f-15e-strike-eagles-unable-to-shoot-down-the-f-35s-in-8-dogfights-during-simulated-deployment/

Here's what pilots who've flown the F-35 have to say about the most expensive weapons project in history
http://www.businessinsider.com/why-f-35-worth-every-penny-heritage-foundation-2016-8/#the-f-35a-has-superior-threat-detection-1

Norwegian F-35 Pilot Counters Controversial ‘Dogfighting’ Report
http://www.defensenews.com/story/defense/air-space/2016/03/01/norwegian-f-35-pilot-counters-controversial-dogfighting-report/81170580/

Don’t Think the F-35 Can Fight?
https://warisboring.com/don-t-think-the-f-35-can-fight-it-does-in-this-realistic-war-game-fc10706ba9f4#.1oz76xu6o

Απόψεις πολλές και διάφορες, εμπλέκονται και συμφέροντα και δεν έχει νόημα να τα παραθέτουμε, όσες βρεις εσύ κατά του άλλες τόσες μπορεί κανείς να βρει υπέρ του.!


Περί L-band, σε ρώτησα κάτι συγκεκριμένο και αν και διάβασα όλο το άρθρο στο λινκ που μου έδωσες, απάντηση δεν πήρα! Τη μας λένε λοιπόν περί του βεληνεκές...
"The absence of exact performance characteristics for the antenna element design employed necessarily constrains any estimation of detection range performance."

και πριν από τα γραφήματα -που μας δίνουν τελείως διαφορετικά νούμερα από αυτά που μου έδωσες- ο αρθρογράφος προειδοποιεί..

The model is based upon a series of reasonable assumptions about the radar design, but in the absence of hard design parameters disclosed by Tikhomirov NIIP, these are only assumptions - the actual performance of radar could be considerably better or worse depending on specific design choices and implementation constraints, including factors such as the absence or presence of STAP processing, and choices in FAR, Pd, and other cardinal parameters.

Πάρα τις παραπάνω υποθέσεις ας τα δούμε με καλή θέληση! Στην καλύτερη των περιπτώσεων στο γράφημα του εν λόγο άρθρου λοιπόν έχουμε εντοπισμό στόχου με Rcs 0.8-0.1 (αυτό που δίνεις εσύ για το F35) γύρω στα 40μίλια (κίτρινη καμπύλη-καλύτερη περίπτωση), έχουμε -εντοπισμό- ξανά λέω. Στη συγκεκριμένη απόσταση να κάνει τη το γεγονός ότι το εντόπισε? Θα συγκεντρώσει ο πιλότος όλη την ενέργεια του irbis πάνω του για να πάρει βολή στα 30 μίλια? Σε αυτή την απόσταση Ols δεν παίζει. Και όλα αυτά στην καλύτερη περίπτωση, αν δλδ το Rcs παίζει στα νούμερα του F117 σκαναρίσματα των οποίων σου έδωκα πριν, με βάση τις καμπύλες του άρθρου που μου έδωσες τα L-band είναι άχρηστα τελείως! Αν δεν κατάλαβα κάτι καλά από το άρθρο είσαι ευπρόσδεκτος να μου το εξηγήσεις! Ειδάλλως η απορία παραμένει...από που οι αποστάσεις που μας έδωσες? Όπως παραμένει και η απορία περί των Rcs, "ΜΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ", που φίλε μου, δείξε μου την δήλωση της LM ή άλλου επίσημου φορέα που τα έχει ανακοινώσει διότι εγώ δεν είμαι καλός στο ψάξιμο και θέλω να τα δω με τα μάτια μου, ειλικρινά και χωρίς ίχνος σαρκασμού η παραπάνω απορίες μου!
12G

Anonymous said...

Στα υπόλοιπα..

Περί κλειστείς αερομαχίας και F35 τα είπαμε ποιο πάνω, και βέβαια δεν αποκλείονται η κλειστές αερομαχίες και γι'αυτό και το Das, επιλογή της μίας εταιρίας το Tvc και η υπερευελιξία, επιλογή της άλλης να προσπαθεί να αλλάξει τον τρόπο του μάχεσθαι. Δεν ξέρουμε αν πέτυχε ή απέτυχε το project ακόμα.

Ο R73 έχει ήταν καλός πύραυλος, στον R74 ο αυστραλιανός ιστότοπος δίνει κάτω από 40χλμ βεληνεκές, δεν μιλάμε για Bvr πλέον, σε αυτό το άρθρο δε, έχει δώσει ρεσιτάλ αερολογίας και υποθέσεων ο αρθρογράφος, για κάτι τέτοια άρθρα τους έκραζαν οι απόστρατοι της RAAF.

-ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΩΣΟΙ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΕΖΑΚΙΑ "ΒΛΕΠΟΥΝ" ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ..

Εντελώς άσκοπο σχόλιο, και βέβαια τους βλέπουν, ξανά λέω ότι και 2 σχόλια ποιο πάνω...το στελθ δεν είναι πανάκια, ένα έξτρα είναι το οποίο αν δεν το ήθελαν ρώσοι και κινέζοι τα νέα αεροσκάφη τους θα συνέχιζαν να έχουν το επιτυχημένο σχέδιο της σειράς 27 της σουχόι ή του Mig 1.44 ή οτιδήποτε άλλο που να μην μοιάζει με F22-35. Άλλωστε γι'αυτό τα σχόλια μου περί της ελληνικής αεράμυνας έχουν να κάνουν με Su-35 παράλληλα με το S400 και κάποιο ραντάρ χαμηλών συχνοτήτων σαν το Nebo-M. Το κόστος μίας μεραρχίας S400 είναι γύρω στα 400εκ δολλαρια σύμφωνα με το wikipedia, δεν το έχω ψάξει παραπάνω για να ξέρω αν το νούμερο είναι σωστό, οικονομικά συμφέρει τη χώρα αφού σίγουρα οι τούρκοι δεν θα μπορούν να δουλέψουν τα F35 με τον τρόπο που θα τα δουλεύουν οι αμερικάνοι, με δορυφόρους F22 κι ένα κάρο αλληλοσυνδεόμενα συστήματα τα 35άρια θα είναι άλλο αεροσκάφος από αυτό που θα έχουν οι τούρκοι σε δυνατότητες!

Και εγώ σε ευχαριστώ για τον εποικοδομητικό διάλογο!

12G

Print Friendly Get PDF