«Δικαιοσύνη είναι να μην παραβαίνεις τους νόμους και τα έθιμα της πόλης, της οποίας είσαι πολίτης». (Αντιφών, απόσπ. 44Α)
Οι νόμοι επινοούνται, ψηφίζονται και τελικώς εφαρμόζονται για να καλύψουν ανάγκες και να ρυθμίσουν τις ζωές των ανθρώπων ώστε να μην επικρατεί χάος στις κοινωνίες. Το μεγάλο ερώτημα που απασχόλησε τους γίγαντες της παγκοσμίου σκέψεως είναι η σχέση νόμων και φύσης. Από τους σοφούς και τους σοφιστές μέχρι και τους στωικούς φιλοσόφους, έχουμε μια συνεχή αναζήτηση αυτής της σχέσεως και την διαπίστωση ότι όσο πιο πολύ ταυτίζονται φύση και νόμοι, τόσο πιο ευνομούμενη είναι η πολιτεία. Βέβαια ο Αντιφώντας, θέτει σωστά την έννοια της Δικαιοσύνης, αλλά ενδιαφέρον έχει να δούμε τι γίνεται στην περίπτωση κατά την οποία οι νόμοι και τα έθιμα δεν συμπίπτουν.
Ένα επίκαιρο ζήτημα που θα βοηθήσει στην αναζήτηση της απάντησης είναι η απόφαση της κυβέρνησης να φέρει προς ψήφιση στην Βουλή τον νόμο για την ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα. Ένας νόμος που τελικώς υπερψηφίστηκε ακόμα και από την αντιπολίτευση, με τον κ. Μητσοτάκη μάλιστα να θέτει θέμα κομματικής πειθαρχίας. Δεν θα σταθώ σε επιχειρήματα για τις συνέπειες που θα έχει για την ελληνική κοινωνία το ισλαμικό τέμενος. Αρκεί κάποιος να ρίξει μια ματιά στα κράτη της Ευρώπης και θα διαπιστώσει ότι, πέρα από την ισλαμική τρομοκρατία η οποία υποθάλπεται σε αυτούς τους χώρους, υπάρχει και κάτι το οποίο κατά την γνώμη μου είναι πιο μόνιμο: η αλλοίωση του χαρακτήρα των εθνών. Περισσότερα επιχειρήματα για το ζήτημα, μπορείτε να πάρετε από τους τέως «ισλαμοφάγους» βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, οι οποίοι υπήρξαν στο παρελθόν λαλίστατοι για το θέμα. Το Διαδίκτυο βρίθει συνεντεύξεων, τοποθετήσεων στην Βουλή και άρθρων τους για το ζήτημα. Δεν θα είναι υπερβολή να ισχυριστώ ότι στήριξαν τις πολιτικές τους καριέρες σε μια «αντι-ισλαμική» ατζέντα. Όλα αυτά μέχρι την περασμένη Πέμπτη όπου συναγωνίστηκαν επάξια και κέρδισαν τον τέως αρχηγό τους Γιώργο Καρατζαφέρη, στο «άθλημα» για το οποίο επί χρόνια, οι ίδιοι, τον κατηγορούσαν ως πρωταθλητή: αυτό της κωλοτούμπας!
Και για να επανέλθω στο ζήτημα των νόμων, το ερώτημα που πρέπει να μας απασχολήσει είναι ένα: Γιατί πρέπει να κατασκευαστεί τζαμί; Άλλαξε ξαφνικά η θρησκευτική σύνθεση του ελληνικού λαού; Είναι τόσοι πολλοί οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα που χρειάστηκε να ιδρυθεί τζαμί στην πρωτεύουσά της; Τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει. Η κύρια ύπαρξη μουσουλμανικού στοιχείου στην Ελλάδα βρίσκεται στην Θράκη και εκεί υπάρχουν αρκετά τζαμιά για να καλύπτουν τις θρησκευτικές τους ανάγκες. Άρα καταρρίπτεται εδώ και το επιχείρημα της ισλαμοφοβίας και την μη-ανεκτικότητας το οποίο χρησιμοποιείται κατά κόρον στα πλαίσια μιας αόριστης και αστείας «πολιτικής ορθότητας». Οι Έλληνες στην συντριπτική τους πλειοψηφία συνεχίζουν να είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και καμία ανάγκη ισλαμικού τεμένους δεν έχουν. Άρα ο νόμος, καθόλου σύμφωνος με τα έθιμα του ελληνικού λαού δεν είναι. Εν τέλει, το ουσιαστικό ζήτημα που τίθεται αφορά στις ανάγκες που έρχεται να καλύψει το ισλαμικό τέμενος και συνοψίζεται σε ένα ερώτημα: Για ποιους;
Η ίδρυση ισλαμικού τεμένους έρχεται να καλύψει ανάγκες ανθρώπων που βρίσκονται παράνομα στην χώρα. Η συγκέντρωσή τους, κατά κύριο λόγο στην Αττική, καθιστά την ύπαρξη λατρευτικού χώρου αναγκαία για αυτούς. Και έρχεται το πολιτικό σύστημα, το οποίο είναι το μόνο υπεύθυνο για την ύπαρξη αυτών των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, να τους παρέχει δικαιώματα από την τσέπη του ελληνικού λαού βεβαίως, τα οποία δεν δικαιούνται.Εκτός και αν πιστεύει κάποιος ότι οι νόμοι απλώς ψηφίζονται για να επινοούνται άλλοι νόμοι που θα τους καταργούν. Αντί τα εκατομμύρια λαθρομεταναστών να αντιμετωπίζουν την –σύμφωνα με το νόμο– κατηγορία της παράνομης εισόδου στην χώρα και να κινούνται οι διαδικασίες απέλασης, έρχεται το κράτος και νομιμοποιεί την παρανομία, παρέχοντας σε αυτούς τους ανθρώπους το δικαίωμα να παραμείνουν στην χώρα. Γιατί όταν τους φτιάχνεις λατρευτικό χώρο ή εντάσσεις τα παιδιά τους στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα δεν φαίνεται και τόσο προσωρινή η διαμονή τους.
Η ίδρυση ισλαμικού τεμένους, πέρα από τα τεράστια προβλήματα που θα δημιουργήσει, δείχνει την θέληση του πολιτικού συστήματος να προχωρήσει σταθερά και γρήγορα στην «σαλαμοποίηση» της ελληνικής κοινωνίας. Σίγουρος κερδισμένος από αυτήν την προοπτική είναι ήδη ο πανισλαμισμός, ο οποίος βλέπει τα τείχη της Ευρώπης να πέφτουν χωρίς πόλεμο αυτή την φορά. Η Ελλάδα ως ουραγός των διεθνών εξελίξεων, ακολουθεί κατά πόδας την Ευρώπη στην αυτοκτονία ψελλίζοντας αρλούμπες περί ανεκτικότητας και τα ρέστα. Ο ελληνικός λαός θα συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει, όταν θα πέσουν τα πρώτα κεφάλια στο όνομα του Αλλάχ.
ΥΓ1. Ο Πλούταρχος τον οποίο επικαλέστηκε ο κ. Γεωργιάδης (ο οποίος κάνει λάστιχο κατά το δοκούν τους αρχαίους Έλληνες) για να δικαιολογήσει την κωλοτούμπα του, δεν ζούσε τον 7ο μ.Χ. αιώνα για να γνωρίζει το Ισλάμ και τις διαθέσεις του.
ΥΓ2. Ο κ. Βορίδης είχε ψηφίσει ΝΑΙ στο μνημόνιο το 2012, ενάντια στην κομματική πειθαρχία που είχε επιβάλλει ο Καρατζαφέρης. Ένα ΝΑΙ, που δικαιολόγησε στα κανάλια μετά την διαγραφή του από τον ΛΑΟΣ, ότι το επέβαλε η συνείδησή του η οποία είναι πάνω από κάθε κομματική πειθαρχία. Την Πέμπτη η συνείδησή του πήγε περίπατο.
Νίκος Τζιόπας
http://www.elkosmos.gr/islamiko-temenos-i-nomimopiisi-tis-paranomias/
ΣΧΕΤΙΚΟ: Ανικανότητα και ιδεοληψίες υποθηκεύουν επικίνδυνα το μέλλον της Ελλάδος
Οι νόμοι επινοούνται, ψηφίζονται και τελικώς εφαρμόζονται για να καλύψουν ανάγκες και να ρυθμίσουν τις ζωές των ανθρώπων ώστε να μην επικρατεί χάος στις κοινωνίες. Το μεγάλο ερώτημα που απασχόλησε τους γίγαντες της παγκοσμίου σκέψεως είναι η σχέση νόμων και φύσης. Από τους σοφούς και τους σοφιστές μέχρι και τους στωικούς φιλοσόφους, έχουμε μια συνεχή αναζήτηση αυτής της σχέσεως και την διαπίστωση ότι όσο πιο πολύ ταυτίζονται φύση και νόμοι, τόσο πιο ευνομούμενη είναι η πολιτεία. Βέβαια ο Αντιφώντας, θέτει σωστά την έννοια της Δικαιοσύνης, αλλά ενδιαφέρον έχει να δούμε τι γίνεται στην περίπτωση κατά την οποία οι νόμοι και τα έθιμα δεν συμπίπτουν.
Ένα επίκαιρο ζήτημα που θα βοηθήσει στην αναζήτηση της απάντησης είναι η απόφαση της κυβέρνησης να φέρει προς ψήφιση στην Βουλή τον νόμο για την ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα. Ένας νόμος που τελικώς υπερψηφίστηκε ακόμα και από την αντιπολίτευση, με τον κ. Μητσοτάκη μάλιστα να θέτει θέμα κομματικής πειθαρχίας. Δεν θα σταθώ σε επιχειρήματα για τις συνέπειες που θα έχει για την ελληνική κοινωνία το ισλαμικό τέμενος. Αρκεί κάποιος να ρίξει μια ματιά στα κράτη της Ευρώπης και θα διαπιστώσει ότι, πέρα από την ισλαμική τρομοκρατία η οποία υποθάλπεται σε αυτούς τους χώρους, υπάρχει και κάτι το οποίο κατά την γνώμη μου είναι πιο μόνιμο: η αλλοίωση του χαρακτήρα των εθνών. Περισσότερα επιχειρήματα για το ζήτημα, μπορείτε να πάρετε από τους τέως «ισλαμοφάγους» βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, οι οποίοι υπήρξαν στο παρελθόν λαλίστατοι για το θέμα. Το Διαδίκτυο βρίθει συνεντεύξεων, τοποθετήσεων στην Βουλή και άρθρων τους για το ζήτημα. Δεν θα είναι υπερβολή να ισχυριστώ ότι στήριξαν τις πολιτικές τους καριέρες σε μια «αντι-ισλαμική» ατζέντα. Όλα αυτά μέχρι την περασμένη Πέμπτη όπου συναγωνίστηκαν επάξια και κέρδισαν τον τέως αρχηγό τους Γιώργο Καρατζαφέρη, στο «άθλημα» για το οποίο επί χρόνια, οι ίδιοι, τον κατηγορούσαν ως πρωταθλητή: αυτό της κωλοτούμπας!
Και για να επανέλθω στο ζήτημα των νόμων, το ερώτημα που πρέπει να μας απασχολήσει είναι ένα: Γιατί πρέπει να κατασκευαστεί τζαμί; Άλλαξε ξαφνικά η θρησκευτική σύνθεση του ελληνικού λαού; Είναι τόσοι πολλοί οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα που χρειάστηκε να ιδρυθεί τζαμί στην πρωτεύουσά της; Τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει. Η κύρια ύπαρξη μουσουλμανικού στοιχείου στην Ελλάδα βρίσκεται στην Θράκη και εκεί υπάρχουν αρκετά τζαμιά για να καλύπτουν τις θρησκευτικές τους ανάγκες. Άρα καταρρίπτεται εδώ και το επιχείρημα της ισλαμοφοβίας και την μη-ανεκτικότητας το οποίο χρησιμοποιείται κατά κόρον στα πλαίσια μιας αόριστης και αστείας «πολιτικής ορθότητας». Οι Έλληνες στην συντριπτική τους πλειοψηφία συνεχίζουν να είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και καμία ανάγκη ισλαμικού τεμένους δεν έχουν. Άρα ο νόμος, καθόλου σύμφωνος με τα έθιμα του ελληνικού λαού δεν είναι. Εν τέλει, το ουσιαστικό ζήτημα που τίθεται αφορά στις ανάγκες που έρχεται να καλύψει το ισλαμικό τέμενος και συνοψίζεται σε ένα ερώτημα: Για ποιους;
Η ίδρυση ισλαμικού τεμένους έρχεται να καλύψει ανάγκες ανθρώπων που βρίσκονται παράνομα στην χώρα. Η συγκέντρωσή τους, κατά κύριο λόγο στην Αττική, καθιστά την ύπαρξη λατρευτικού χώρου αναγκαία για αυτούς. Και έρχεται το πολιτικό σύστημα, το οποίο είναι το μόνο υπεύθυνο για την ύπαρξη αυτών των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, να τους παρέχει δικαιώματα από την τσέπη του ελληνικού λαού βεβαίως, τα οποία δεν δικαιούνται.Εκτός και αν πιστεύει κάποιος ότι οι νόμοι απλώς ψηφίζονται για να επινοούνται άλλοι νόμοι που θα τους καταργούν. Αντί τα εκατομμύρια λαθρομεταναστών να αντιμετωπίζουν την –σύμφωνα με το νόμο– κατηγορία της παράνομης εισόδου στην χώρα και να κινούνται οι διαδικασίες απέλασης, έρχεται το κράτος και νομιμοποιεί την παρανομία, παρέχοντας σε αυτούς τους ανθρώπους το δικαίωμα να παραμείνουν στην χώρα. Γιατί όταν τους φτιάχνεις λατρευτικό χώρο ή εντάσσεις τα παιδιά τους στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα δεν φαίνεται και τόσο προσωρινή η διαμονή τους.
Η ίδρυση ισλαμικού τεμένους, πέρα από τα τεράστια προβλήματα που θα δημιουργήσει, δείχνει την θέληση του πολιτικού συστήματος να προχωρήσει σταθερά και γρήγορα στην «σαλαμοποίηση» της ελληνικής κοινωνίας. Σίγουρος κερδισμένος από αυτήν την προοπτική είναι ήδη ο πανισλαμισμός, ο οποίος βλέπει τα τείχη της Ευρώπης να πέφτουν χωρίς πόλεμο αυτή την φορά. Η Ελλάδα ως ουραγός των διεθνών εξελίξεων, ακολουθεί κατά πόδας την Ευρώπη στην αυτοκτονία ψελλίζοντας αρλούμπες περί ανεκτικότητας και τα ρέστα. Ο ελληνικός λαός θα συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει, όταν θα πέσουν τα πρώτα κεφάλια στο όνομα του Αλλάχ.
ΥΓ1. Ο Πλούταρχος τον οποίο επικαλέστηκε ο κ. Γεωργιάδης (ο οποίος κάνει λάστιχο κατά το δοκούν τους αρχαίους Έλληνες) για να δικαιολογήσει την κωλοτούμπα του, δεν ζούσε τον 7ο μ.Χ. αιώνα για να γνωρίζει το Ισλάμ και τις διαθέσεις του.
ΥΓ2. Ο κ. Βορίδης είχε ψηφίσει ΝΑΙ στο μνημόνιο το 2012, ενάντια στην κομματική πειθαρχία που είχε επιβάλλει ο Καρατζαφέρης. Ένα ΝΑΙ, που δικαιολόγησε στα κανάλια μετά την διαγραφή του από τον ΛΑΟΣ, ότι το επέβαλε η συνείδησή του η οποία είναι πάνω από κάθε κομματική πειθαρχία. Την Πέμπτη η συνείδησή του πήγε περίπατο.
Νίκος Τζιόπας
http://www.elkosmos.gr/islamiko-temenos-i-nomimopiisi-tis-paranomias/
ΣΧΕΤΙΚΟ: Ανικανότητα και ιδεοληψίες υποθηκεύουν επικίνδυνα το μέλλον της Ελλάδος
No comments :
Post a Comment