Στα 45 εκατ. ευρώ ανέρχεται η προσφορά της ιταλικής Ferrovie για το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την οποία έκανε αποδεκτή το ΤΑΪΠΕΔ. Το Διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ αποσφράγισε νωρίτερα σήμερα την οικονομική προσφορά που κατέθεσε η ιταλική κρατική εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, και η οποία ανέρχεται στα 45 εκατ. ευρώ αρκετά πάνω από την αποτίμηση που έχουν κάνει ανεξάρτητοι εκτιμητές. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΤΑΪΠΕΔ αφού έλαβε υπόψη την θετική εισήγηση των συμβούλων του για την εγκυρότητα της υποβληθείσας προσφοράς, τις αποτιμήσεις, που εκπόνησαν δύο διαφορετικοί ανεξάρτητοι αποτιμητές και τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, έκανε αποδεκτή την προσφορά και ανακήρυξε την Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. ως προτιμητέο επενδυτή για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «το ΤΑΙΠΕΔ επιτυγχάνει να ολοκληρώσει μία διαδικασία, που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και διασφαλίζει όχι μόνο τη βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξή της. Με την εξέλιξη αυτή ουσιαστικά τίθενται οι βάσεις για το επιτυχές κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ.
Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και αναμένεται να μεταγγίσει τεχνογνωσία και εμπειρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εντάσσοντας την ελληνική εταιρεία στον πανευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη. Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί άμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, η δε σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών θα υπογραφεί μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές. Η Επενδυτική Τράπεζα της Ελλάδος και η Kantor ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, οι Μ&Π Μπερνίτσα και Hogan Lovells ως νομικοί σύμβουλοι και η Louis Berger ως τεχνικοί σύμβουλοι, για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ. Σημειώνεται ότι αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν εκδηλώσει προ εβδομάδων οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) και ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Το ΤΑΙΠΕΔ είχε δώσει τέσσερις παρατάσεις στην ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών.
http://www.iefimerida.gr/
15/07/2013: Ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το «προκλητικά χαμηλό τίμημα» των 300εκ
ΣΧΕΤΙΚΟ: Μία κωμωδία με πολλά δάκρυα
Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και αναμένεται να μεταγγίσει τεχνογνωσία και εμπειρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εντάσσοντας την ελληνική εταιρεία στον πανευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη. Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί άμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, η δε σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών θα υπογραφεί μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές. Η Επενδυτική Τράπεζα της Ελλάδος και η Kantor ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, οι Μ&Π Μπερνίτσα και Hogan Lovells ως νομικοί σύμβουλοι και η Louis Berger ως τεχνικοί σύμβουλοι, για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ. Σημειώνεται ότι αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν εκδηλώσει προ εβδομάδων οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) και ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Το ΤΑΙΠΕΔ είχε δώσει τέσσερις παρατάσεις στην ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών.
http://www.iefimerida.gr/
15/07/2013: Ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το «προκλητικά χαμηλό τίμημα» των 300εκ
ΣΧΕΤΙΚΟ: Μία κωμωδία με πολλά δάκρυα
ΔΗΛΑΔΗ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΟΣΕ, ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΣΟ 20 (ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ) ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΒΙΛΕΣ... ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ReplyDeleteΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΩΔΩΝΗ (ΠΑΓΩΤΑ ΚΛΠ) ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.
ReplyDeleteΣτα νύχια της Goldman Sachs και της Deutsche Bank η Παγωτά Δωδώνη:
http://www.dimokratianews.gr/content/64562/sta-nyhia-tis-goldman-sachs-kai-tis-deutsche-bank-i-pagota-dodoni