Η Euroconsumers, η ομάδα που έκανε τις αγωγές, δήλωσε την Τετάρτη ότι το ζήτημα αφορά την επιβράδυνση εκατομμυρίων συσκευών iPhone 6, 6 Plus, 6S και 6S Plus στο Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιταλία και την Πορτογαλία.
Η Els Bruggeman, βασικό μέλος της Euroconsumers, είπε ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως και οι καταναλωτές των ΗΠΑ, με σεβασμό και δικαιοσύνη. Η ομάδα είπε ότι οι εξωδικαστικές προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος με την Apple ήταν ανεπιτυχείς. Έτσι, στράφηκε στη νομική οδό και ζητά αποζημίωση 60 € (72,30 $) κατά μέσο όρο για κάθε καταναλωτή. Με βάση τις εκτιμήσεις της Euroconsumers, με αυτή την αποζημίωση και με τις συσκευές που έχουν επηρεαστεί, το κόστος για την Apple θα είναι περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ (217 εκατομμύρια δολάρια). “Οι καταναλωτές δεν δέχονται πλέον αυτού του είδους τη συμπεριφορά”, είπε η Bruggeman. “Όχι μόνο προκαλεί απογοήτευση και οικονομική ζημία, αλλά και από περιβαλλοντική σκοπιά είναι εντελώς ανεύθυνη πρακτική“.
Η Apple έχει έρθει αντιμέτωπη με διάφορες αντιδράσεις και αγωγές σε ολόκληρο τον κόσμο, αφού το 2017 παραδέχτηκε ότι οι ενημερώσεις λογισμικού που είχαν σχεδιαστεί για να αποτρέψουν τα προβλήματα στις μπαταρίες παλαιότερων iPhone, επιβράδυναν επίσης τις συσκευές. Τον Μάρτιο, είχαν γίνει αντίστοιχες νομικές διαδικασίες και στις ΗΠΑ που οδήγησαν σε διακανονισμό 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον περασμένο μήνα, η Apple πλήρωσε 113 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει μια έρευνα για το θέμα αυτό, που έγινε από 34 αμερικανικές πολιτείες, συμπεριλαμβανομένων των Καλιφόρνια και Αριζόνα. Μετά την κατακραυγή από τους δυσαρεστημένους χρήστες iPhone, η Apple ζήτησε συγγνώμη και έκανε τις αντικαταστάσεις της μπαταρίας φθηνότερες. Ωστόσο, τόσο η νέα όσο και κάποιες πιο παλιές αγωγές, αναφέρουν ότι η Apple επιβραδύνει σκόπιμα τα τηλέφωνα για να αγοράζουν οι χρήστες νέες συσκευές. Η εταιρεία αρνείται τις κατηγορίες.
Η Apple έχει αντιμετωπίσει πολλά νομικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο. Η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας είχε επιβάλει πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ (12 εκατομμύρια δολάρια) στην εταιρεία, το 2018, αφού διαπίστωσε ότι είχε παραπλανήσει τους καταναλωτές να εγκαταστήσουν ενημερώσεις λογισμικού σε παλαιότερα iPhone, χωρίς να τους προειδοποιήσει για την επίδραση στην απόδοση της συσκευής. Τον Μάιο, ένα δικαστήριο στην Ιταλία επιβεβαίωσε την κύρωση, αφού η Apple άσκησε έφεση.
https://www.secnews.gr/301126/apple-agwges-katanalwtes-eyrwph-epivradynsh-paliwn-iphones/
Η Els Bruggeman, βασικό μέλος της Euroconsumers, είπε ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως και οι καταναλωτές των ΗΠΑ, με σεβασμό και δικαιοσύνη. Η ομάδα είπε ότι οι εξωδικαστικές προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος με την Apple ήταν ανεπιτυχείς. Έτσι, στράφηκε στη νομική οδό και ζητά αποζημίωση 60 € (72,30 $) κατά μέσο όρο για κάθε καταναλωτή. Με βάση τις εκτιμήσεις της Euroconsumers, με αυτή την αποζημίωση και με τις συσκευές που έχουν επηρεαστεί, το κόστος για την Apple θα είναι περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ (217 εκατομμύρια δολάρια). “Οι καταναλωτές δεν δέχονται πλέον αυτού του είδους τη συμπεριφορά”, είπε η Bruggeman. “Όχι μόνο προκαλεί απογοήτευση και οικονομική ζημία, αλλά και από περιβαλλοντική σκοπιά είναι εντελώς ανεύθυνη πρακτική“.
Η Apple έχει έρθει αντιμέτωπη με διάφορες αντιδράσεις και αγωγές σε ολόκληρο τον κόσμο, αφού το 2017 παραδέχτηκε ότι οι ενημερώσεις λογισμικού που είχαν σχεδιαστεί για να αποτρέψουν τα προβλήματα στις μπαταρίες παλαιότερων iPhone, επιβράδυναν επίσης τις συσκευές. Τον Μάρτιο, είχαν γίνει αντίστοιχες νομικές διαδικασίες και στις ΗΠΑ που οδήγησαν σε διακανονισμό 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον περασμένο μήνα, η Apple πλήρωσε 113 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει μια έρευνα για το θέμα αυτό, που έγινε από 34 αμερικανικές πολιτείες, συμπεριλαμβανομένων των Καλιφόρνια και Αριζόνα. Μετά την κατακραυγή από τους δυσαρεστημένους χρήστες iPhone, η Apple ζήτησε συγγνώμη και έκανε τις αντικαταστάσεις της μπαταρίας φθηνότερες. Ωστόσο, τόσο η νέα όσο και κάποιες πιο παλιές αγωγές, αναφέρουν ότι η Apple επιβραδύνει σκόπιμα τα τηλέφωνα για να αγοράζουν οι χρήστες νέες συσκευές. Η εταιρεία αρνείται τις κατηγορίες.
Η Apple έχει αντιμετωπίσει πολλά νομικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο. Η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας είχε επιβάλει πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ (12 εκατομμύρια δολάρια) στην εταιρεία, το 2018, αφού διαπίστωσε ότι είχε παραπλανήσει τους καταναλωτές να εγκαταστήσουν ενημερώσεις λογισμικού σε παλαιότερα iPhone, χωρίς να τους προειδοποιήσει για την επίδραση στην απόδοση της συσκευής. Τον Μάιο, ένα δικαστήριο στην Ιταλία επιβεβαίωσε την κύρωση, αφού η Apple άσκησε έφεση.
https://www.secnews.gr/301126/apple-agwges-katanalwtes-eyrwph-epivradynsh-paliwn-iphones/
No comments :
Post a Comment