Η εκτελεστική αντιπρόεδρος, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, αρμόδια για την πολιτική ανταγωνισμού, είπε "η απόφαση αυτή θα επιτρέψει στην Ελλάδα να αποζημιώσει την Aegean Airlines για τις ζημίες που υπέστη άμεσα λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που απαιτήθηκαν για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορονοϊού. Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με τα κράτη μέλη για την εξεύρεση εφικτών λύσεων για τη στήριξη των επιχειρήσεων σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ".
Η Aegean Airlines πριν από την έξαρση του κορονοϊού εκτελούσε πτήσεις από την κύρια βάση της στην Αθήνα και από άλλους ελληνικούς αερολιμένες προς 155 εγχώριους και διεθνείς προορισμούς σε 44 χώρες. Από την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού, η Aegean μείωσε δραστικά τις υπηρεσίες της, με αποτέλεσμα να σημειώνει υψηλές λειτουργικές ζημίες. Η Ελλάδα κοινοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέτρο ενίσχυσης για την αποζημίωση της Aegean Airlines για τις ζημίες που υπέστη από τις 23 Μαρτίου 2020 έως τις 30 Ιουνίου 2020 λόγω των μέτρων ανάσχεσης και των ταξιδιωτικών περιορισμών που επέβαλε η Ελλάδα και άλλες χώρες προορισμού για την αναχαίτιση της εξάπλωσης του κορονοϊού. Η στήριξη θα λάβει τη μορφή άμεσης επιχορήγησης ύψους 120 εκατ. ευρώ, η οποία δεν υπερβαίνει την εκτιμώμενη ζημία που υπέστη άμεσα η αεροπορική εταιρεία κατά την περίοδο εκείνη.
Η Επιτροπή αξιολόγησε το μέτρο βάσει του άρθρου 107 παράγραφος 2 στοιχείο β) της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), το οποίο παρέχει στην Επιτροπή τη δυνατότητα να εγκρίνει μέτρα κρατικής ενίσχυσης που χορηγούν τα κράτη μέλη με σκοπό την αποζημίωση συγκεκριμένων επιχειρήσεων ή τομέων για ζημίες που προκαλούνται άμεσα από έκτακτα γεγονότα. Η Επιτροπή θεωρεί ότι η έξαρση του κορονοϊού έχει τα χαρακτηριστικά ώστε να μπορεί να θεωρηθεί έκτακτο και απρόβλεπτο γεγονός με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο. Ως εκ τούτου, δικαιολογούνται έκτακτες παρεμβάσεις από το κράτος μέλος για την αντιστάθμιση των ζημιών που συνδέονται με την πανδημία. Η Επιτροπή έκρινε ότι το ελληνικό μέτρο θα αντισταθμίσει τη ζημία που υπέστη η Aegean Airlines, η οποία συνδέεται άμεσα με την έξαρση του κορονοϊού. Θεώρησε επίσης ότι το μέτρο είναι αναλογικό, δεδομένου ότι η ενίσχυση δεν υπερβαίνει τα αναγκαία όρια για την αποκατάσταση της ζημίας. Σε αυτή τη βάση, η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό μέτρο αποζημίωσης των ζημιών συνάδει με τους κανόνες της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις.
ΑΜΠΕ
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΔΕΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ Η Ε.Ε ΤΗΝ Aegean, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΗΝ Aegean ΤΑ 120 ΕΚΑΤΟΜ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ.
ΟΙ ΥΓΙΕΙΝΟΜΙΚΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΑΝ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50 ΔΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2025 (ΤΟΤΕ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΟ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2025 ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΧΩΡΑ, (ΩΣ ΜΕΓΕΘΟΣ-ΕΚΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ), ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ.
Η Aegean Airlines πριν από την έξαρση του κορονοϊού εκτελούσε πτήσεις από την κύρια βάση της στην Αθήνα και από άλλους ελληνικούς αερολιμένες προς 155 εγχώριους και διεθνείς προορισμούς σε 44 χώρες. Από την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού, η Aegean μείωσε δραστικά τις υπηρεσίες της, με αποτέλεσμα να σημειώνει υψηλές λειτουργικές ζημίες. Η Ελλάδα κοινοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέτρο ενίσχυσης για την αποζημίωση της Aegean Airlines για τις ζημίες που υπέστη από τις 23 Μαρτίου 2020 έως τις 30 Ιουνίου 2020 λόγω των μέτρων ανάσχεσης και των ταξιδιωτικών περιορισμών που επέβαλε η Ελλάδα και άλλες χώρες προορισμού για την αναχαίτιση της εξάπλωσης του κορονοϊού. Η στήριξη θα λάβει τη μορφή άμεσης επιχορήγησης ύψους 120 εκατ. ευρώ, η οποία δεν υπερβαίνει την εκτιμώμενη ζημία που υπέστη άμεσα η αεροπορική εταιρεία κατά την περίοδο εκείνη.
Η Επιτροπή αξιολόγησε το μέτρο βάσει του άρθρου 107 παράγραφος 2 στοιχείο β) της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), το οποίο παρέχει στην Επιτροπή τη δυνατότητα να εγκρίνει μέτρα κρατικής ενίσχυσης που χορηγούν τα κράτη μέλη με σκοπό την αποζημίωση συγκεκριμένων επιχειρήσεων ή τομέων για ζημίες που προκαλούνται άμεσα από έκτακτα γεγονότα. Η Επιτροπή θεωρεί ότι η έξαρση του κορονοϊού έχει τα χαρακτηριστικά ώστε να μπορεί να θεωρηθεί έκτακτο και απρόβλεπτο γεγονός με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο. Ως εκ τούτου, δικαιολογούνται έκτακτες παρεμβάσεις από το κράτος μέλος για την αντιστάθμιση των ζημιών που συνδέονται με την πανδημία. Η Επιτροπή έκρινε ότι το ελληνικό μέτρο θα αντισταθμίσει τη ζημία που υπέστη η Aegean Airlines, η οποία συνδέεται άμεσα με την έξαρση του κορονοϊού. Θεώρησε επίσης ότι το μέτρο είναι αναλογικό, δεδομένου ότι η ενίσχυση δεν υπερβαίνει τα αναγκαία όρια για την αποκατάσταση της ζημίας. Σε αυτή τη βάση, η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό μέτρο αποζημίωσης των ζημιών συνάδει με τους κανόνες της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις.
ΑΜΠΕ
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΔΕΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ Η Ε.Ε ΤΗΝ Aegean, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΗΝ Aegean ΤΑ 120 ΕΚΑΤΟΜ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ.
ΟΙ ΥΓΙΕΙΝΟΜΙΚΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΑΝ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50 ΔΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2025 (ΤΟΤΕ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΟ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2025 ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΧΩΡΑ, (ΩΣ ΜΕΓΕΘΟΣ-ΕΚΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ), ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ.
No comments :
Post a Comment