Αν μια χώρα θέλει να έχει σοβαρές ανθυποβρυχιακές δυνατότητες και όχι απλά να συνεισφέρει υλικό σε συμμαχικές αποστολές, δεν αρκεί η αγορά Ρ-8 ή MH-60 και CAPTAS-4 , αλλά θα πρέπει να έχει ένα σοβαρό ωκεανολογικό ινστιτούτο να υποστηρίζει το ναυτικό, καλά εκπαιδευμένο προσωπικό και να μπορεί να συλλέγει απόρρητες πληροφορίες σχετικές με τις δυνατότητες των εχθρικών υποβρυχίων.
“Ο εντοπισμός ενός diesel υποβρυχίου που κινείται με την μπαταρία του σε παράκτια ύδατα όπου υπάρχει έντονη ναυτιλιακή δραστηριότητα είναι σαν να προσπαθείς να ανιχνεύσεις τον ήχο ενός κινητήρα αυτοκινήτου στην κίνηση μια μεγαλούπολης” (Rear Adm. Frank Drennan USN).
Στο πρώτο άρθρο της σειράς είχαμε κάνει μια εισαγωγή στη μοντέρνα χρήση των υποβρυχίων και στον ανθυποβρυχιακό πόλεμο. Στο δεύτερο συνεχίσαμε με το σόναρ και τους ηχοσημαντήρες.
Σε αυτό το άρθρο θα περάσουμε στο πλέον σημαντικό, αυτό του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο επιχειρούν τα υποβρύχια, το βυθό της θάλασσας, όπου οι “κανόνες” είναι διαφορετικοί από αυτούς που έχουμε συνηθίσει. ΔΙΑΒΑΣΤΕ: https://www.ptisidiastima.com/
“Ο εντοπισμός ενός diesel υποβρυχίου που κινείται με την μπαταρία του σε παράκτια ύδατα όπου υπάρχει έντονη ναυτιλιακή δραστηριότητα είναι σαν να προσπαθείς να ανιχνεύσεις τον ήχο ενός κινητήρα αυτοκινήτου στην κίνηση μια μεγαλούπολης” (Rear Adm. Frank Drennan USN).
Στο πρώτο άρθρο της σειράς είχαμε κάνει μια εισαγωγή στη μοντέρνα χρήση των υποβρυχίων και στον ανθυποβρυχιακό πόλεμο. Στο δεύτερο συνεχίσαμε με το σόναρ και τους ηχοσημαντήρες.
Σε αυτό το άρθρο θα περάσουμε στο πλέον σημαντικό, αυτό του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο επιχειρούν τα υποβρύχια, το βυθό της θάλασσας, όπου οι “κανόνες” είναι διαφορετικοί από αυτούς που έχουμε συνηθίσει. ΔΙΑΒΑΣΤΕ: https://www.ptisidiastima.com/
No comments :
Post a Comment