Το πρόγραμμα European Patrol Corvette στοχεύει στην ανάπτυξη ενός πρωτότυπου πλοίου-πλατφόρμας, με σπονδυλωτή σχεδίαση και δυνατότητα ευέλικτης ενσωμάτωσης αισθητήρων και οπλικών συστημάτων, ώστε να προσαρμόζεται σε ευρύ φάσμα καθηκόντων και αποστολών.
Σύμφωνα με το «EDR On-line», εκπρόσωποι του Ιταλικού Ναυτικού ανακοίνωσαν στην πρόσφατη εκδήλωση «OPV International 2020» την ένταξη της Πορτογαλίας με την ιδιότητα του παρατηρητή. Προηγουμένως στο πρόγραμμα, που είναι γνωστό και ως «Ευρωκορβέτα», συμμετείχαν η Ιταλία, ασκώντας χρέη συντονιστή, και η Γαλλία, η Ισπανία και η Ελλάδα, σαν απλά μέλη.Σαν αποτέλεσμα, αυξάνονται σε 5 οι άμεσοι ενδιαφερόμενοι για την πορεία του προγράμματος.
Η Ελλάδα εντάχθηκε στην Ευρωκορβέτα κάποια στιγμή τον περασμένο χειμώνα και ενδιαφέρεται για ένα καλά εξοπλισμένο πλοίο, αφού η πιθανή απόκτηση θα μπορούσε να εκτελεστεί στο πλαίσιο αντικατάστασης κύριων μονάδων μάχης, όπως οι φρεγάτες S.
Σύμφωνα με το «EDR On-line», στην εκδήλωση γνωστοποιήθηκε ότι η πιθανή ελληνική έκδοση θα είναι η βαρύτερα οπλισμένη και ότι αναμένεται να έχει σύστημα πρόωσης CODAD (COmbined Diesel And Diesel), που θα εξασφαλίζει μια μέγιστη ταχύτητα της τάξης των 28 κόμβων. Συγκριτικά, η έκδοση που προορίζεται για τις Ιταλία και Ισπανία, προβλέπεται να έχει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβους, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τη γαλλική έκδοση δεν ανακοινώθηκε, αλλά σίγουρα δεν θα φτάνει τους 28 κόμβους.
https://www.ptisidiastima.com/greece-eyes-a-higher-speed-and-probably-more-combat-capable-version-of-epc/
Σύμφωνα με το «EDR On-line», εκπρόσωποι του Ιταλικού Ναυτικού ανακοίνωσαν στην πρόσφατη εκδήλωση «OPV International 2020» την ένταξη της Πορτογαλίας με την ιδιότητα του παρατηρητή. Προηγουμένως στο πρόγραμμα, που είναι γνωστό και ως «Ευρωκορβέτα», συμμετείχαν η Ιταλία, ασκώντας χρέη συντονιστή, και η Γαλλία, η Ισπανία και η Ελλάδα, σαν απλά μέλη.Σαν αποτέλεσμα, αυξάνονται σε 5 οι άμεσοι ενδιαφερόμενοι για την πορεία του προγράμματος.
Η Ελλάδα εντάχθηκε στην Ευρωκορβέτα κάποια στιγμή τον περασμένο χειμώνα και ενδιαφέρεται για ένα καλά εξοπλισμένο πλοίο, αφού η πιθανή απόκτηση θα μπορούσε να εκτελεστεί στο πλαίσιο αντικατάστασης κύριων μονάδων μάχης, όπως οι φρεγάτες S.
Σύμφωνα με το «EDR On-line», στην εκδήλωση γνωστοποιήθηκε ότι η πιθανή ελληνική έκδοση θα είναι η βαρύτερα οπλισμένη και ότι αναμένεται να έχει σύστημα πρόωσης CODAD (COmbined Diesel And Diesel), που θα εξασφαλίζει μια μέγιστη ταχύτητα της τάξης των 28 κόμβων. Συγκριτικά, η έκδοση που προορίζεται για τις Ιταλία και Ισπανία, προβλέπεται να έχει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβους, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τη γαλλική έκδοση δεν ανακοινώθηκε, αλλά σίγουρα δεν θα φτάνει τους 28 κόμβους.
https://www.ptisidiastima.com/greece-eyes-a-higher-speed-and-probably-more-combat-capable-version-of-epc/
No comments :
Post a Comment