Με τα υπάρχοντα κριτήρια της USAF οι υποψήφιοι ιπτάμενοι πρέπει να έχουν ύψος 1.62 ως 1.95 (64-77 in.) όρθιοι και 0.86 ως 1 μέτρο (34-40 in.) καθήμενοι. H απαίτηση αυτή ως σήμερα οδηγούσε στην απόρριψη του 44% των υποψηφίων γυναικών ηλικίας 20-29 ετών, σύμφωνα με στοιχεία της Διοίκησης Εναέριας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Air Education and Training Command – AETC). Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το μέτρο σκοπεύει να “εντοπίσει και να άρει τα εμπόδια που εξαιρούν τους υποψηφίους από το να πυκνώσουν τις τάξεις της πολεμικής αεροπορίας, ειδικά τις γυναίκες και τις μειονότητες με χαμηλότερο παράστημα, που στο παρελθόν αποκλείονταν με την υπόθεση ότι δεν είχαν τα απαραίτητα προσόντα να έρθουν στις τάξεις μας”.Η ανακοίνωση προσθέτει πως η αεροπορία πασχίζει να ενισχύσει την κοινωνική διαφορετικότητα εντός του σώματος της Αεροπορίας ισορροπώντας την ώστε να ανταποκρίνεται στην εικόνα της αμερικανικής κοινωνίας.
Η Αμερικανική Αεροπορία σκοπεύει να εφαρμόσει ένα “πρόγραμμα ανθρωπομετρικής επιλογής” του υποψηφίου προσωπικού που θα μετρά το μήκος του σώματος και το ύψος σε καθημένη θέση και θα τους κατατάσσει ανάλογα με τις απαιτήσεις του αεροσκάφους στο οποίο θα μπορούν να χεριστούν με ασφάλεια. Μέχρι σήμερα οι υποψήφιοι αεροπόροι έπρεπε να υπογράψουν μια δήλωση παραίτησης κατά την έναρξη της αξιολόγησής τους καθώς νέες πληροφορίες συλλέγονταν για το άτομό τους. Η τωρινή διάταξη αφαιρεί αυτή την δήλωση. Οι δηλώσεις παραίτησης κατά τη φάση αυτή δεν είναι κάτι το νέο στην αεροπορία. Ως σήμερα, η αεροπορία απαιτούσε άτομα συγκεκριμένου μεγέθους για να μπουν στα αεροσκάφη της, προσαρμόζοντας τους ανθρώπους στα αεροπλάνα.
Το νέο μέτρο φιλοδοξεί να κάνει το αντίθετο: να προσαρμόσει τα αεροπλάνα στους διαφορετικούς ανθρώπους. Τα μέτρα που ίσχυαν ως σήμερα, για παράδειγμα, καθιστούσαν το ήμισυ του γυναικείου πληθυσμού ακατάλληλο για υπηρεσία πριν ακόμα αξιολογηθεί η ικανότητα ή η θέλησή τους να γίνουν αεροπόροι. Εκπρόσωποι της AETC αναφέρουν πως μεγάλο ποσοστό γυναικών που επιθυμούσαν να εισέλθουν στις τάξεις της αεροπορίας αποθαρρύνονταν από το να κάνουν αίτηση κατάταξης εξαιτίας των περιορισμών στο ύψος. Το AETC έχει αναθεωρήσει 223 αιτήσεις που απορρίφθηκαν για αυτόν τον λόγο από το 2015 ως το 2019 και έχει εγκρίνει το 87% από αυτές. Η κατάργηση της πρόνοιας κατωτάτου ύψους διευρύνει τη βάση των υποψηφίων και δίνει στην αεροπορία τη δυνατότητα να επιλέξει τα κατάλληλα άτομα για τα μελλοντικά της πληρώματα από έναν σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό ατόμων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την επάρκεια και ποιότητα του προσωπικού.
Αν και εν πρώτης όψεως το μέτρο δείχνει να εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο ισότητας των φύλων και ισότητας των ευκαιριών -και είναι ως ένα σημείο- οι τεράστιες ανάγκες σε προσωπικό που η πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ πρέπει να καλύψει σε σύντομο διάστημα είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από τα μέτρα του AETC. Η USAF “αιμορραγεί” από έμπειρα στελέχη και μετέρχεται αρκετών μέτρων για να καλύψει το κενό, μέτρων που περιλαμβάνουν προνόμια επιστροφής σε στελέχη της από αεροπορικές εταιρίες, στρατολόγηση από πανεπιστήμια και κολλέγια και επανένταξη εφέδρων. Ομάδες εργασίας εντός της αεροπορίας εργάζονται για να εξομαλύνουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα γυναικεία στελέχη, όπως το στάδιο της καριέρας τους κατά την εγκυμοσύνη και άλλα ζητήματα.
https://www.ptisidiastima.com/usaf-promotes-diversification-by-removing-lowest-height-requirement/
Η Αμερικανική Αεροπορία σκοπεύει να εφαρμόσει ένα “πρόγραμμα ανθρωπομετρικής επιλογής” του υποψηφίου προσωπικού που θα μετρά το μήκος του σώματος και το ύψος σε καθημένη θέση και θα τους κατατάσσει ανάλογα με τις απαιτήσεις του αεροσκάφους στο οποίο θα μπορούν να χεριστούν με ασφάλεια. Μέχρι σήμερα οι υποψήφιοι αεροπόροι έπρεπε να υπογράψουν μια δήλωση παραίτησης κατά την έναρξη της αξιολόγησής τους καθώς νέες πληροφορίες συλλέγονταν για το άτομό τους. Η τωρινή διάταξη αφαιρεί αυτή την δήλωση. Οι δηλώσεις παραίτησης κατά τη φάση αυτή δεν είναι κάτι το νέο στην αεροπορία. Ως σήμερα, η αεροπορία απαιτούσε άτομα συγκεκριμένου μεγέθους για να μπουν στα αεροσκάφη της, προσαρμόζοντας τους ανθρώπους στα αεροπλάνα.
Το νέο μέτρο φιλοδοξεί να κάνει το αντίθετο: να προσαρμόσει τα αεροπλάνα στους διαφορετικούς ανθρώπους. Τα μέτρα που ίσχυαν ως σήμερα, για παράδειγμα, καθιστούσαν το ήμισυ του γυναικείου πληθυσμού ακατάλληλο για υπηρεσία πριν ακόμα αξιολογηθεί η ικανότητα ή η θέλησή τους να γίνουν αεροπόροι. Εκπρόσωποι της AETC αναφέρουν πως μεγάλο ποσοστό γυναικών που επιθυμούσαν να εισέλθουν στις τάξεις της αεροπορίας αποθαρρύνονταν από το να κάνουν αίτηση κατάταξης εξαιτίας των περιορισμών στο ύψος. Το AETC έχει αναθεωρήσει 223 αιτήσεις που απορρίφθηκαν για αυτόν τον λόγο από το 2015 ως το 2019 και έχει εγκρίνει το 87% από αυτές. Η κατάργηση της πρόνοιας κατωτάτου ύψους διευρύνει τη βάση των υποψηφίων και δίνει στην αεροπορία τη δυνατότητα να επιλέξει τα κατάλληλα άτομα για τα μελλοντικά της πληρώματα από έναν σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό ατόμων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την επάρκεια και ποιότητα του προσωπικού.
Αν και εν πρώτης όψεως το μέτρο δείχνει να εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο ισότητας των φύλων και ισότητας των ευκαιριών -και είναι ως ένα σημείο- οι τεράστιες ανάγκες σε προσωπικό που η πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ πρέπει να καλύψει σε σύντομο διάστημα είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από τα μέτρα του AETC. Η USAF “αιμορραγεί” από έμπειρα στελέχη και μετέρχεται αρκετών μέτρων για να καλύψει το κενό, μέτρων που περιλαμβάνουν προνόμια επιστροφής σε στελέχη της από αεροπορικές εταιρίες, στρατολόγηση από πανεπιστήμια και κολλέγια και επανένταξη εφέδρων. Ομάδες εργασίας εντός της αεροπορίας εργάζονται για να εξομαλύνουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα γυναικεία στελέχη, όπως το στάδιο της καριέρας τους κατά την εγκυμοσύνη και άλλα ζητήματα.
https://www.ptisidiastima.com/usaf-promotes-diversification-by-removing-lowest-height-requirement/
No comments :
Post a Comment