Μία έρευνα που δημοσιεύτηκε από την Washington Post, αναφέρει ότι πολλές δημοφιλείς εφαρμογές στα iPhones, συμπεριλαμβανομένης ακόμα και της εφαρμογής της Washington Post, στέλνουν δεδομένα των χρηστών τους σε εταιρείες παρακολούθησης. Αυτό φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς της Apple πως «ότι συμβαίνει στο iPhone σας, μένει στο iPhone σας»
Στην έρευνα που διεξήχθη από κοινού, από τον Geoffrey Fowler της TWP και την εταιρία απορρήτου Disconnect, ανακαλύφθηκε ότι πολλές δημοφιλείς εφαρμογές όπως οι Microsoft OneDrive, Spotify, Nike και Weather Channel της IBM εκμεταλλεύονται το χαρακτηριστικό «Background App Refresh» στα iPhones ώστε να συλλέγουν και να στέλνουν δεδομένα των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού τηλεφώνου και των διευθύνσεις IP σε εταιρείες μάρκετινγκ και έρευνας. Το γεγονός ότι διάφορες εφαρμογές χρησιμοποιούν trackers για να λαμβάνουν δεδομένα των χρηστών χωρίς οι ίδιοι να το γνωρίζουν δεν είναι κάτι καινούριο. Ο λόγος που το κάνουν είναι όπως ισχυρίζονται για να βελτιώσουν τα προϊόντα που προσφέρουν στους καταναλωτές.
Ωστόσο ο ρυθμός που γίνεται αυτή η συλλογή δεδομένων είναι εξωπραγματικός.
Η Apple έχει αναπτύξει προηγμένη προστασία κατά της παρακολούθησης στο Safari, ενώ ταυτόχρονα παρέχει και μια επιλογή «Limit Ad Tracking» στα iPhone, που είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή. Το να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στα δεδομένα ενός iPhone είναι γενικά δύσκολο, αλλά εάν μία εφαρμογή μπορέσει να το κάνει, μετά κανείς δε μπορεί να γνωρίζει που πηγαίνουν αυτά τα δεδομένα. Ο Fowler προτείνει ότι η Apple θα μπορούσε να προσθέσει ελέγχους στο iOS για να υπάρχει διαφάνεια σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών και επίσης να υπάρχουν ετικέτες σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν trackers στο παρασκήνιο.
https://www.secnews.gr/182374/iphone-dedomena-diafimistes/
Στην έρευνα που διεξήχθη από κοινού, από τον Geoffrey Fowler της TWP και την εταιρία απορρήτου Disconnect, ανακαλύφθηκε ότι πολλές δημοφιλείς εφαρμογές όπως οι Microsoft OneDrive, Spotify, Nike και Weather Channel της IBM εκμεταλλεύονται το χαρακτηριστικό «Background App Refresh» στα iPhones ώστε να συλλέγουν και να στέλνουν δεδομένα των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού τηλεφώνου και των διευθύνσεις IP σε εταιρείες μάρκετινγκ και έρευνας. Το γεγονός ότι διάφορες εφαρμογές χρησιμοποιούν trackers για να λαμβάνουν δεδομένα των χρηστών χωρίς οι ίδιοι να το γνωρίζουν δεν είναι κάτι καινούριο. Ο λόγος που το κάνουν είναι όπως ισχυρίζονται για να βελτιώσουν τα προϊόντα που προσφέρουν στους καταναλωτές.
Ωστόσο ο ρυθμός που γίνεται αυτή η συλλογή δεδομένων είναι εξωπραγματικός.
- Η έρευνα του Fowler αποκάλυψε ότι 5.400 apptrackers ανίχνευσαν δεδομένα, μέσα σε μία μόλις εβδομάδα.
- Σύμφωνα με την Disconnect, ο αριθμός των δεδομένων που εντοπίζονται από τους trackers μέσα σε ένα μήνα είναι περίπου 1,5 GB, αριθμός που υποδηλώνει έναν τεράστιο όγκο δεδομένων.
- Η Yelp, η εφαρμογή υπηρεσίας καταλόγου επιχειρήσεων, βρέθηκε ότι στέλνει δεδομένα μέσω trackers κάθε πέντε λεπτά
- H Citizen, η εφαρμογή για αναφορές εγκλημάτων βάσει τοποθεσίας, στέλνει προσωπικά αναγνωριστικά στοιχεία που παραβιάζουν τις ίδιες τις πολιτικές απορρήτου της.
Η Apple έχει αναπτύξει προηγμένη προστασία κατά της παρακολούθησης στο Safari, ενώ ταυτόχρονα παρέχει και μια επιλογή «Limit Ad Tracking» στα iPhone, που είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή. Το να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στα δεδομένα ενός iPhone είναι γενικά δύσκολο, αλλά εάν μία εφαρμογή μπορέσει να το κάνει, μετά κανείς δε μπορεί να γνωρίζει που πηγαίνουν αυτά τα δεδομένα. Ο Fowler προτείνει ότι η Apple θα μπορούσε να προσθέσει ελέγχους στο iOS για να υπάρχει διαφάνεια σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών και επίσης να υπάρχουν ετικέτες σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν trackers στο παρασκήνιο.
https://www.secnews.gr/182374/iphone-dedomena-diafimistes/
No comments :
Post a Comment