Το άλμα απ’ ενα αεροπλάνο μπορεί να ειναι ένα συνηθισμένο τμήμα της εκπαίδευσης ενός αλεξιπτωτιστή, αλλά αν ο εξοπλισμός δεν λειτουργήσει σωστά, μπορεί να αποβεί θανατηφόρο. “Γενικά, υπάρχει μια χούφτα αλεξιπτωτιστών στατικού ιμάντα ανά έτος, οι οποίοι μπορεί να βρεθούν σε δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις,” δήλωσε ο Σάμιουελ Κόρνερ, υπεύθυνος έργου του Κέντρου Διεύθυνσης Αερομεταφοράς Στρατιώτη της Διοίκησης Έρευνας, Ανάπτυξης και Μηχανικής (RDECOM) του Στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (ΗΠΑ). “Το πρόγραμμα TJRS έχει λάβει θετική έγκριση απο το Στρατιωτικό
Συμβούλιο Αεροαποβάσεων,” δήλωσε ο Κόρνερ. “Το επόμενο βήμα ειναι να
εργαστούμε μαζί το Συμβούλιο και την TRADOC για να αναπτύξουμε μια
επίσημη απαίτηση για ένα σύστημα περισυλλογής αλεξιπτωτιστή. Μετά από
αυτό, το έργο θα μεταβεί στο Πρόγραμμα Διαχείρισης Ιματισμού και
Ατομικού Εξοπλισμού Στρατιώτη, στο πλαίσιο του γραφείου PEO Soldier.”
Μέχρι πρόσφατα, υπήρχαν δύο τρόποι για να βοηθήσεις έναν αλεξιπτωτιστή στατικού ιμάντα, οι οποίοι παρουσιάζονταν όταν ο στατικός ιμάντας -που ήταν γαντζωμένος στο συρματόσχοινο αγκίστρωσης του αεροπλάνου- μπλεκόταν στον αλεξιπτωτιστή και/ή τον εξοπλισμό του και το αλεξίπτωτο δεν άνοιγε – κόβοντας τον ιμάντα του αλεξιπτωτιστή ώστε ο στρατιώτης να μπορεί να ανοίξει το εφεδρικό αλεξίπτωτο ή ο στρατιώτης να περισυλλεχθεί πίσω στο αεροσκάφος. Και τα δύο σενάρια ειναι επικίνδυνα επειδή ο στρατιώτης σύρεται κατά μήκος ή πίσω από το αεροπλάνο μέχρι να αποδεσμευτεί ή περισυλλεχθεί πίσω στο εσωτερικό του αεροπλάνου.
Τον Μάρτιο του 2017, σε μια προσπάθεια να εξαλειφθεί η πιθανότητα μιας ανεπιθύμητης κατάστασης στατικού ιμάντα, η Ομάδα Τεχνολογίας Τεχνολογίας Ρίψης της Διεύθυνσης Αεροαποβάσεων υπέβαλλε πρόταση έργου στο γραφείο Προγράμματος Ξένων Συγκριτικών Δοκιμών, το οποίο ειναι ενσωματωμένο στο Γραφείο Καθολικών Τεχνολογιών της RDECOM, στο πλαίσιο της ετήσιας πρόσκλησης για προτάσεις. Η πρόταση επιλέχθηκε, επιτρέποντας την Ομάδα Τεχνολογίας Αεροπορικών Ρίψεων να αγοράσει δέκα Συλλογές Αποδέσμευσης Αλεξιπτώτου Hung Up, ή HUPRA απο την εταιρεία IrvinGQ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για δοκιμές και αξιολόγηση. Το HUPRA, περιλαμβάνει ένα εφεδρικό αλεξίπτωτο που αποδεσμεύεται από την στιγμή που ο υπεύθυνος ρίψης κόψει το συρματόσχοινο αγκίστρωσης του στατικού ιμάντα. Το HUPRA χρησιμοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο όπως επίσης από άλλες χώρες σε C-130 κι άλλα στρατιωτικά αεροπλάνα. Με την αγορά του συστήματος από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Στράτος των ΗΠΑ εξοικονόμησε περίπου $500000 σε εφάπαξ έξοδα μηχανίκευσης (NRE) και επιπρόσθετα έξοδα για να αναπτύξει, ενσωματώσει και αξιολογήσει το νέο σύστημα περισυλλογής.
“Οι δόκιμες, περιλαμβάνουν ώρες πτήσεις και ανθρώπινο δυναμικό για τον σχεδιασμό των δοκιμών αξιολογήσεις, ειναι πολύ ακριβές,” δήλωσε ο Κόρνερ. “Κατασκευάζουμε πάνω στις προσπάθειες του Ηνωμένου Βασιλείου χρησιμοποιώντας τα διδάγματα που αποκτήθηκαν για να επιταχύνουμε την διαδικασία μας και να μειώσουμε τα έξοδα”. Οι δοκιμές, οι οποίες εκτελέστηκαν στο πεδίο δοκιμών Γιουμα (YPG), στην Αριζόνα, χρησιμοποίησαν ανδρείκελα που “πήδηξαν” από τις πλευρικές θύρες και την ράμπα ενός αεροπλάνου. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν πάνω σε ένα αεροπλάνο C-130 και χωρίστηκαν σε εφτά φάσεις, ελάχιστες αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο σύστημα μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης. Πριν ένας στρατιώτης εκτελέσει άλμα από αεροπλάνο, ο υπεύθυνος ρίψης διενεργεί προσωπική επιθεώρηση στον εξοπλισμό πρόσδεσης, αποδέσμευσης και άλματος των στρατιωτών. Οι υπεύθυνοι ρίψης πρέπει να ολοκληρώσουν ενα αυστηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα πριν αναλάβουν τη διαχείριση αεροαποβατικών επιχειρήσεων.
Η πλήρης δοκιμή ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε στο Σύστημα Περισυλλογής Αλεξιπτωτιστή Στατικού Ιμάντα -TJRS (η ονομασία του Στρατού των ΗΠΑ για το ελαφρώς τροποποιημένο HUPRA) στο YPG, περιελάμβανε ανάπτυξη των διαδικασιών επί του αεροσκάφους, αξιολόγηση ασφάλειας, ανάπτυξη των διαδικασιών συναρμολόγησης για ρίψεις και δοκιμές απόδοσης. Ένας από τους στόχους των δοκιμών ήταν η εξασφαλίσει ότι το σύστημα ανακτήθηκε με μέγιστο Συνολικό Βάρος Υπό Φόρτωση (AUW) 400 λιβρών, ελαφρώς πάνω απο τις δυνατότητες της έκδοσης HUPRA του Ηνωμένου Βασιλείου. Το AUW περιλαμβάνει το βάρος του στρατιώτη, το βάρος του συστήματος αλεξίπτωτου, το οποίο ειναι περίπου 40 λίβρες, και το βάρος του εξοπλισμού που ο στρατιώτης χρειάζεται για μια αποστολή -εξαρτύσεις, σακίδια πλάτης, οπλισμό, πυρομαχικά, τροφή και νερό. Ενω οι Βασικές Οδηγίες Επιχειρήσεων (ΒΟΕ) αναπτύχθηκαν σύμφωνα με το αεροπλάνο C-130 το οποίο χρησιμοποιήθηκε κατά τις δοκιμές, ένα άλλο πακέτο ΒΟΕ αναπτύχθηκε για το αεροπλάνο C-17, το οποίο ειναι ένα πολύ μεγαλύτερο αεροπλάνο που χρησιμοποιεί ο Στρατός των ΗΠΑ.
http://www.proelasi.org/
Μέχρι πρόσφατα, υπήρχαν δύο τρόποι για να βοηθήσεις έναν αλεξιπτωτιστή στατικού ιμάντα, οι οποίοι παρουσιάζονταν όταν ο στατικός ιμάντας -που ήταν γαντζωμένος στο συρματόσχοινο αγκίστρωσης του αεροπλάνου- μπλεκόταν στον αλεξιπτωτιστή και/ή τον εξοπλισμό του και το αλεξίπτωτο δεν άνοιγε – κόβοντας τον ιμάντα του αλεξιπτωτιστή ώστε ο στρατιώτης να μπορεί να ανοίξει το εφεδρικό αλεξίπτωτο ή ο στρατιώτης να περισυλλεχθεί πίσω στο αεροσκάφος. Και τα δύο σενάρια ειναι επικίνδυνα επειδή ο στρατιώτης σύρεται κατά μήκος ή πίσω από το αεροπλάνο μέχρι να αποδεσμευτεί ή περισυλλεχθεί πίσω στο εσωτερικό του αεροπλάνου.
Τον Μάρτιο του 2017, σε μια προσπάθεια να εξαλειφθεί η πιθανότητα μιας ανεπιθύμητης κατάστασης στατικού ιμάντα, η Ομάδα Τεχνολογίας Τεχνολογίας Ρίψης της Διεύθυνσης Αεροαποβάσεων υπέβαλλε πρόταση έργου στο γραφείο Προγράμματος Ξένων Συγκριτικών Δοκιμών, το οποίο ειναι ενσωματωμένο στο Γραφείο Καθολικών Τεχνολογιών της RDECOM, στο πλαίσιο της ετήσιας πρόσκλησης για προτάσεις. Η πρόταση επιλέχθηκε, επιτρέποντας την Ομάδα Τεχνολογίας Αεροπορικών Ρίψεων να αγοράσει δέκα Συλλογές Αποδέσμευσης Αλεξιπτώτου Hung Up, ή HUPRA απο την εταιρεία IrvinGQ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για δοκιμές και αξιολόγηση. Το HUPRA, περιλαμβάνει ένα εφεδρικό αλεξίπτωτο που αποδεσμεύεται από την στιγμή που ο υπεύθυνος ρίψης κόψει το συρματόσχοινο αγκίστρωσης του στατικού ιμάντα. Το HUPRA χρησιμοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο όπως επίσης από άλλες χώρες σε C-130 κι άλλα στρατιωτικά αεροπλάνα. Με την αγορά του συστήματος από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Στράτος των ΗΠΑ εξοικονόμησε περίπου $500000 σε εφάπαξ έξοδα μηχανίκευσης (NRE) και επιπρόσθετα έξοδα για να αναπτύξει, ενσωματώσει και αξιολογήσει το νέο σύστημα περισυλλογής.
“Οι δόκιμες, περιλαμβάνουν ώρες πτήσεις και ανθρώπινο δυναμικό για τον σχεδιασμό των δοκιμών αξιολογήσεις, ειναι πολύ ακριβές,” δήλωσε ο Κόρνερ. “Κατασκευάζουμε πάνω στις προσπάθειες του Ηνωμένου Βασιλείου χρησιμοποιώντας τα διδάγματα που αποκτήθηκαν για να επιταχύνουμε την διαδικασία μας και να μειώσουμε τα έξοδα”. Οι δοκιμές, οι οποίες εκτελέστηκαν στο πεδίο δοκιμών Γιουμα (YPG), στην Αριζόνα, χρησιμοποίησαν ανδρείκελα που “πήδηξαν” από τις πλευρικές θύρες και την ράμπα ενός αεροπλάνου. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν πάνω σε ένα αεροπλάνο C-130 και χωρίστηκαν σε εφτά φάσεις, ελάχιστες αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο σύστημα μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης. Πριν ένας στρατιώτης εκτελέσει άλμα από αεροπλάνο, ο υπεύθυνος ρίψης διενεργεί προσωπική επιθεώρηση στον εξοπλισμό πρόσδεσης, αποδέσμευσης και άλματος των στρατιωτών. Οι υπεύθυνοι ρίψης πρέπει να ολοκληρώσουν ενα αυστηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα πριν αναλάβουν τη διαχείριση αεροαποβατικών επιχειρήσεων.
Η πλήρης δοκιμή ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε στο Σύστημα Περισυλλογής Αλεξιπτωτιστή Στατικού Ιμάντα -TJRS (η ονομασία του Στρατού των ΗΠΑ για το ελαφρώς τροποποιημένο HUPRA) στο YPG, περιελάμβανε ανάπτυξη των διαδικασιών επί του αεροσκάφους, αξιολόγηση ασφάλειας, ανάπτυξη των διαδικασιών συναρμολόγησης για ρίψεις και δοκιμές απόδοσης. Ένας από τους στόχους των δοκιμών ήταν η εξασφαλίσει ότι το σύστημα ανακτήθηκε με μέγιστο Συνολικό Βάρος Υπό Φόρτωση (AUW) 400 λιβρών, ελαφρώς πάνω απο τις δυνατότητες της έκδοσης HUPRA του Ηνωμένου Βασιλείου. Το AUW περιλαμβάνει το βάρος του στρατιώτη, το βάρος του συστήματος αλεξίπτωτου, το οποίο ειναι περίπου 40 λίβρες, και το βάρος του εξοπλισμού που ο στρατιώτης χρειάζεται για μια αποστολή -εξαρτύσεις, σακίδια πλάτης, οπλισμό, πυρομαχικά, τροφή και νερό. Ενω οι Βασικές Οδηγίες Επιχειρήσεων (ΒΟΕ) αναπτύχθηκαν σύμφωνα με το αεροπλάνο C-130 το οποίο χρησιμοποιήθηκε κατά τις δοκιμές, ένα άλλο πακέτο ΒΟΕ αναπτύχθηκε για το αεροπλάνο C-17, το οποίο ειναι ένα πολύ μεγαλύτερο αεροπλάνο που χρησιμοποιεί ο Στρατός των ΗΠΑ.
http://www.proelasi.org/
No comments :
Post a Comment