28/08/2018

Darpa - RF Backbone: Εκπομπή 100Gbps για αεροπορικούς αισθητήρες

Η Northrop Grumman και η υπηρεσία προηγμένων ερευνητικών προγραμμάτων άμυνας (DARPA) παρουσίασαν την ικανότητα ασύρματης εκπομπής 100 gigabits ανά δευτερόλεπτο σε μια απόσταση 20 χιλιομέτρων (12,4 μιλίων), μια εξέλιξη στη διασύνδεση δεδομένων διπλής κατεύθυνσης που η εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να επιτρέψει σε πανίσχυρους αεροπορικούς αισθητήρες να παρέχουν στο προσωπικό εδάφους με ενημερώσεις πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.  Η ζεύξη δεδομένων διπλής κατεύθυνσης, η οποία περιλαμβάνει την ενεργή στοχοποίηση και παρακολούθηση, παρουσιαστηκε την 19η Ιανουαρίου 2018 μεταξύ δύο επίγειων σταθμών στο Λος Άντζελες στο πλαίσιο του προγράμματος 100Gbps RF Backbone της DARPA, σύμφωνα με την Northrop Grumman, η οποία ανακοίνωσε τη δοκιμή την 22α Αυγούστου. Ο ρυθμός δεδομένων είναι αρκετά μεγάλος για να «κατεβεί» ένα βίντεο Blu-ray 50Gb. Η εκπομπή δεν ήταν κρυπτογραφημένη.

«Αυτή η δραματική βελτίωση στην απόδοση της εκπομπής δεδομένων μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον όγκο δεδομένων των αεροπορικών αισθητήρων που μπορεί να συλλεχθεί και να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται για την εκμετάλλευση των δεδομένων του αισθητήρα,» δήλωσε ο Λούις Κρίστεν, διευθυντής έρευνας και τεχνολογίας στην Northrop Grumman. «Οι αισθητήρες επόμενης γενιάς όπως οι υπερφασματικοί αισθητήρες εικόνας συνήθως συλλέγουν ταχύτερα τα δεδομένα και σε μεγαλύτερη ποσότητα από ότι μπορούν να μεταδώσουν με ευκολία οι περισσότερες ζεύξεις δεδομένων αέρος-εδάφους. Χωρίς αυτήν τη σύνδεση δεδομένων υψηλής ταχύτητας δεδομένων τα δεδομένα ζεύξης θα χρειαστεί να επαναξεταστούν μετά την προσγείωση του αεροσκάφους.»

Στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης του προγράμματος Backbone της DAPRA, το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο και είναι υπό εξέλιξη, η Northrop Grumman μελετά να παρουσιάσει την εκπομπή ως 100Gbps σε απόστασή 100 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας εξοπλισμό που θα πετάει στο αεροσκάφος επίδειξης τεχνολογίας Proteus της θυγατρικής εταιρείας Sealed Composite. Ο κατασκευαστής αεροσκαφών επιθυμεί να επιδείξει την ικανότητα εκπομπής σε ακόμα μεγαλύτερες αποστάσεις, αν και σε μικρότερους ρυθμούς δεδομένων. Για την ολοκλήρωση των ρυθμών εκπομπής, ο ιστότοπος της DARPA αναφέρει οτι το πρόγραμμα χρησιμοποιεί ραδιοσυχνότητες χιλιοστομετρικού μήκους κύματος για την παραγωγή φασματικών αποδόσεων στα 20 ή περισσότερα δυαδικά ψηφία ανά δευτερόλεπτο ανα Hz. Αναπτύσσονται επίσης αλγόριθμοι υπολογισμού αποτελεσματικής επεξεργασίας σήματος για να ικανοποιηθούν οι περιορισμοί μεγέθους, βάρους και ισχύος των πλατφορμών φιλοξενίας, οι οποίες θα είναι, κυρίως, αεροσκάφη μεγάλου υψομέτρου μεγάλης-αυτονομίας.

http://www.proelasi.org/

3 comments :

  1. Anonymous28/8/18 17:21

    ''Χωρίς αυτήν τη σύνδεση δεδομένων υψηλής ταχύτητας δεδομένων τα δεδομένα ζεύξης θα χρειαστεί να επαναξεταστούν μετά την προσγείωση του αεροσκάφους.''

    ΔΛΔ ΜΕ ΤΗΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ H ΟΠΟΙΑ ΕΝΤΟΠΙΖETAI ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ;

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  2. ΑΥΤΟ ΥΠΟΝΟΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ. ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΖΕΥΞΗΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΥ-ΧΑΜΗΛΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΚΑΙ ΟΓΚΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ "ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ" ΤΟΥΣ.

    ΣΕ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΕΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟΛΗΨΗΣ , Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΖΕΥΞΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ, ΤΩΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ, ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΥΠΟΝΟΕΙ.

    ReplyDelete
  3. Anonymous28/8/18 19:00

    ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΟΤΑΝ Η ΒΙΝΤΕΟΚΑΛΗΨΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ.ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete