19/05/2017

Germany: Father Tries to Have Own Daughter Arrested for Viewing Patriotic Websites

A man in Germany has recently gone to Reddit to post about “family issues,” describing his daughter as being involved online in German pro-White socialization, or browsing various German pro-White media. He then asks for legal advice, the primary purpose of his post, on how to sellout & have his daughter arrested.

There are few things more revolting than ethnic cuckoldry. But selling out your own children for the benefit of alien parasites, while getting nothing in return, definitely qualifies. Current day Germany is far more totalitarian than anyone even claims the Third Reich ever was. This level of snitch culture is mind-boggling. This is a perfect illustration of the current state of German mentality. These people are completely broken. His anger at his daughter and desire to “turn her in” is admittedly entirely based on selfish fear. The worse part is that the fear isn’t even really rational. Even as insane as the German thought-control laws are, they don’t lock-up minors for browsing naughty websites, obviously.

But this is what happens when you completely break down a people’s instincts for nationalism. Nationalism is nothing but the extension of the natural love a man feels for his family, his normal desire to protect those close to him. Our love extends outwards, from our immediate family, to our clan, nation and then our race. This is the root of nationalism. Only by replacing this natural love with fear and terror of the state can you stamp out patriotism and national pride. And the result of this is the disintegration of all social bonds, ultimately ending with the destruction of the family itself. Complete individualism.

While most of the West isn’t that far gone yet, it’s not for lack of trying on the part of the Jews. The new normal: pregnant men, tranny wives, race-mixing and selfish pleasure-seeking.

To have a strong nation, you need to have strong tribes. To have strong tribes, you need strong, close-knit families. Only similarity in blood, culture, history, language and spirit can bring people close together to the point where they’re ready to sacrifice for each other. This isn’t some ideology – it’s the law of the universe. Your cells cooperate with each other because they share the same DNA. If you introduce cells from a different organism in your body, they’ll be violently rejected.  Only similar cells can come together to form a higher organism, just like only people with similar blood can form a nation. 

Seeing a father attack his own child in order to save his skin is like seeing cells attacking each other within a human body.

https://www.dailystormer.com/germany-father-tries-to-have-own-daughter-arrested-for-viewing-patriotic-websites/

22 comments :

  1. Anonymous19/5/17 18:39

    Ωραιπ ποστ Ισχυς, ευχαριστουμε. Ισως ειναι καλυτερα λιγα ποστ και καλα, αλλα τουλαχιστον ενημερωναι μας και με το τι παιζετε με την συνεχιζομενη εισροη λαθρο στην Ελλαδα.
    Το αρθρο γραφει..
    His anger at his daughter and desire to “turn her in” is admittedly entirely based on selfish fear
    Εμενα μου ειρθε στο μυαλο, ο φοβος του θανατου, ο φοβος να χαθει το εγω. Θα ηθελα να ρωτησω πως μπορει κανεις να ξεπερασει τον φοβο του θανατου, και ας απαντησει οποιος θελει.

    ReplyDelete
  2. Anonymous19/5/17 19:45

    «Your cells cooperate with each other because they share the same DNA. If you introduce cells from a different organism in your body, they’ll be violently rejected. Only similar cells can come together to form a higher organism, just like only people with similar blood can form a nation.»

    Τα παραπάνω σχόλια σχετίζονται με την “Differential susceptibility hypothesis”, κατά την οποία κάθε άτομο έχει διαφορική ευαισθησία στις περιβαντολογικές επιδράσεις και παράγοντες, λόγω διαφορετικών φυσικών και επίκτητων χαρακτηριστικών.
    «...some individuals, due to their biological, temperamental and/or behavioural characteristics (i.e., "diathesis" or "risk 1"), are more vulnerable to the adverse effects of negative experiences (i.e., "stress" or "risk 2"), whereas others are relatively resilient with respect to them (see Figure 1, an adaptation of Bakermans-Kranenburg and van IJzendoorn's (2007) Figure 1).»
    https://en.wikipedia.org/wiki/Differential_susceptibility_hypothesis
    http://users.ugent.be/~wbeyers/scripties2011/artikels/Belsky,%20Pluess,%20Psych%20Bull%202009%20Differential%20susceptibility.pdf

    Αυτό έχει άμεση σχέση με το πως κάθε άτομο αντιλαμβάνεται και αλληλεπιδρά (ως transmitter + receiver) σε ψυχολογικό, κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο αναλόγως της βιολογικής (heritage) ιδιοσυγκρασίας του (βλ. φυλή, επίπεδο γονέων, κοκ) και της κοινωνικοποίησής του με τους εξωτερικούς παράγοντες, πχ. η Rap μουσική είναι ένας κατεξοχήν μουσικός κλάδος της μαύρης φυλής. Οποιαδήποτε εμπλοκή αλλότριων εκτός μαύρης φυλής (βλ. Eminem) είναι απλά μετριότητες. Όποιος αμφιβάλλει ή θέλει να προσάψει κατηγορίες για τα παραπάνω ας υποδείξει έναν διάσημο μαύρο μουσικοσυνθέτη κλασικής μουσικής, ή ας εξηγήσει για πιό ρατσιστικό λόγο τα ολυμπιακά αθλήματα έχουν ακόμα τις σεξιστικές κατηγορίες/διακρίσεις «ανδρών – γυναικών», ή για πιο ρατσιστικό λόγο η εγκληματολογία και η τεχνολογία χρησιμοποιούν βιομετρικά στοιχεία, για ν’ αποδείξουν την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ βιολογική κατασκευή/ταυτότητα και ύπαρξη του κάθε ατόμου!
    Θέλουμε Ισότητα; Ένα κοινό δακτυλικό αποτύπωμα και μία κοινή ταυτότητα για όλους!

    Η νεο-Αριστερά προσπαθώντας για μία ακόμα φορά να φτιάξει τον ιδεατό κατάλληλο άνθρωπο (βλ. Interracial weddings) σύμφωνα με τα ιδεολογικά και διεθνιστικοκαπιταλιστικά πρότυπα της και συμφέροντα, παραβλέπει την πραγματική φύση των ανθρώπων. Η φίμωση της ακαδημαικής κοινότητας και των σωμάτων/υπηρεσιών ασφαλείας (βλ. thought control μέσω αντιρατσιστικών νόμων) σχετικά με το άτοπο της όλης αυτής αθειστικής/υλιστικής επιχείρησης, θα οδηγήσει σε αποτυχία και σε διαφορετικά αποτελέσματα από τα αναμενόμενα. Η απόκρυψη των εγκληματικών πράξεων από τα ΜΜΕ και η αποποινικοποίηση όλων των ακραίων κοινωνικών και πολιτιστικών εθίμων, αξιών και προτύπων διαφορετικών κοινωνικών και θρησκευτικών συστημάτων – μέσω της περιβόητης «ανοχής στη διαφορετικότητα» - δεν είναι λύση!

    ReplyDelete
  3. Anonymous19/5/17 19:46

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
    Έχω τονίσει πολλές φορές μέσω αυτής της ιστοσελίδας την αδυναμία ή άγνοια της ΑΠΛΗΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ (βλ. γεννήσεις μουσουλμάνων, μη ενσωμάτωση τους στις τοπικές κοινωνίες κατόπιν παραινέσεών των, κοκ) και έχω παροτρύνει πολλάκις το ΙΣΧΥΣ ν’ αναλύσει το θεοκρατικό μέλλον των νεο-Αριστερών και νεο-Ελλήνων γενικά (θρησκευτικές υποχρεώσεις και προσευχή, αξιοπρεπής ενδυματολογικός κώδικας και συμπεριφορά, κοκ). Τα κενά που θα δημιουργηθούν μέσω της ιδεολογικής υλιστικής ασυδοσίας - άνευ βασικών αξιών και προτύπων - θα δημιουργήσουν πρόσφορο έδαφος για «ηθικές» θεοκρατικές αντιλήψεις, μελλοντικές «διασπάσεις» και «ριζοσπαστισμούς». Η ιστορία το έχει διδάξει: μαζικές αποδράσεις πολιτών από καταπιεστικά ολοκληρωτικά καθεστώτα, συγκρούσεις και ολοκληρωτική κατάρρευση τέτοιων συστημάτων.

    Επειδή τα σχόλια μου θα δημιουργήσουν ποικίλες αντιδράσεις, να έχετε υπόψιν σας ότι έιναι καλοπροαίρετα προς όλες τις πλευρές. Προσπαθώ απλά να επισημάνω τα προβλήματα και να ενημερώσω για τα επερχόμενα χαοτικά κενά. Η συνεννόηση και ο συμβιβασμός μεταξύ της Εθνικής Δεξιάς και της διεθνιστικής Νεο-Αριστεράς είναι απαραίτητη στο επίπεδο μίας «Νέας Γιάλτας»!

    Φυσικά η προώθηση του νεο-Αριστερών αντιλήψεων και μεθόδων (βλ. λαθρομετανάστευση, κοκ) - που κατά περίεργο λόγο έχουν ρατσιστική εφαρμογή μόνο στις κοινωνίες των λευκών - μπορεί να συνεχιστούν και να οδηγήσουν στην επίτευξη ενός κοινού μεσαιωνικού θεοκρατικού μοντέλου για πιο αποτελεσματικό έλεγχο και διοίκηση μίας πολυεθνικής και πολυπολιτισμικής κοινωνίας, αλλά αυτό θα είναι μία κακή λύση για τεχνολογικές καινοτομίες, δημόσια ασφάλεια και business γενικά!

    ReplyDelete
  4. ΑΝΩΝΥΜΕ 18:39

    Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΜΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ. Η ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΑΥΤΟΥ(*).

    ΟΙ ΔΥΟ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ. Η ΠΡΩΤΗ "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΣ" και/ή ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΕΩΣ Η ΔΕΥΤΕΡΗ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ" . (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ "ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ" ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ). ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ , ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.

    ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ (ΛΟΓΩ ΕΝΤΟΝΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ) ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΚΑΤΕΜΑΤΑ ΠΟΥ Η ΖΩΗ ΕΠΙΦΥΛΑΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    * ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΣΤΕΣ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ. ΟΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΟΠΟΥ ΜΕΣΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΒΙΟ ή ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΟΥΝ ΤΟ ΓΗΡΑΣΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ή ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΕΩΤΕΡΟ ΣΩΜΑ ΦΟΡΕΑ (ΚΥΡΙΩΣ ΝΕΟΓΝΟΥ).

    ReplyDelete
  5. ΑΝΩΝΥΜΕ 19:46

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ. Η ΙΣΧΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. ΕΙΝΑΙ (ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ) ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ). ΔΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΣΤΕΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ή ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ-ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΑ. ΣΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ Η ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΥΠΟΝΟΕΙΣ , ΟΤΙ ΔΛΔ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ Η ΙΣΧΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΟΥΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ.

    Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΓΑΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΑΙΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΑΝ. ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΙΟ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΑΦΗΣΑΝ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΦΥΛΕΣ (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ) ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΤΕ ΧΑΖΑΡΟΙ ΕΙΤΕ ΣΗΜΙΤΕΣ ΔΡΟΥΝ ΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ. ΒΟΗΘΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥΣ.

    ReplyDelete
  6. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΛΙΓΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΠΩΣ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ "ΑΝΑΝΗΨΟΥΜΕ". ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΠΤΑ ΕΤΗ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ . ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΦΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΘΕΜΑΤΑ. Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ. Η ΔΕ ..."ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΚΗ" ΣΧΕΔΟΝ, ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ.

    ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ..."ΡΙΞΟΥΜΕ" ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ "ΘΟΡΥΒΟ" ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΑΜΕ ΕΔΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΕΩΤΕΡΟΥ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ" ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ReplyDelete
  7. Anonymous19/5/17 23:16

    ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ (ΛΟΓΩ ΕΝΤΟΝΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ) ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΚΑΤΕΜΑΤΑ ΠΟΥ Η ΖΩΗ ΕΠΙΦΥΛΑΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    Μαρεσουν αυτα που λες.

    Προσωπικα πιστευω στο νομο των επαναγεννησεων και αυτο με εχει βοηθησει οσο αφορα την φοβία του θανατου. Σημαντικο πραγμα νομιζω ειναι πως θα πεθανεις. Και εδω σηκωνει μεγαλη συζητηση.
    Η νεα ταξη διαφημιζεται ως πανισχυρη και ισως ειναι, αλλα θα το παλεψουμε μεχρι τελους.
    Θεωρω οτι ο χρονος ειναι σπυροειδης. Ετυχε σαυτη τη ζωη να ζησουμε σε τυρρανικο καθεστως. Θα περασουμε απο ολες τις φασεις.
    Αυτα εχω αποσταξει, μπορει και να μην ισχυουν, το σημαντικο ειναι να συννεχισουμε τον αγωνα.

    ReplyDelete
  8. Anonymous20/5/17 00:06

    ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ

    εγω θα προτεινα το ακριβως αντιθετο...
    με δεδομενο οτι οι μαρξιστες εχουν συμμαχησει με τους ισλαμιστες εναντιον των ελληνων(οπως ειχαν συμαχησει το 22 με τους τουρκους, το 40 με γερμανους ιταλους αλβανους και βουλγαρους κατακτητες εναντιον των ελληνων )και παντα θα συμαχουν με καθε εχθρο του εθνους μας, πρεπει οπωσδηποτε και εμεις οι ελληνες να τους παρουμε μερικους συμμαχους τους -μουσουλμανους γυφτους αραπηδες τουρκαλβανους τσετσενους κ.λ.π ακομα και τουρκους,και να τους στρεψουμε εναντιον τους, μιας και οι αριστεροι ειναι ο υπερτατος εχθρος του εθνους μας σαυτον τον πλανητη!

    και εδω οποιος θελει να κατεβασει ενα πολυ καλο περιοδικο για τη γενοκτονια του ποντιακου ελληνισμου


    http://www.mediafire.com/file/a5a3q5a1rkitv85/Sfagi+pontion.rar

    ReplyDelete
  9. ΑΝΩΝΥΜΕ 23:16

    ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ "ΕΠΙΠΕΔΟ" ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΩΣ ΕΖΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΕΝ ΖΩΗ ΗΡΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ ή ΣΚΟΥΛΗΚΙ. ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.

    ΤΕΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ "ΖΥΓΙ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΛΟΥ -ΚΑΚΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ -ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΕΡΙ ΚΑΛΟΥ -ΚΑΚΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΕΞ ΥΜΩΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΠΙΒΛΗΘΗΣΑ ΑΝΑΛΟΓΗ. ΑΥΤΗ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ, ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΚΡΙΣΗ "ΧΤΙΖΕΤΑΙ" (ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ-ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ) ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΛΛΑ Η ΑΡΧΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ , ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΠΙΚΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΓΕΝΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ.

    Η ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΝΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΩΣ ΑΠΟΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΕΧΤΕΙ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΚΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ "ΑΠΟΣΚΕΥΗ" ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο "ΣΚΛΗΡΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ" ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΥΠΑΡΞΕΩΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΨΥΧΗ. ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΑΔΕΙΑ "ΑΠΟΣΚΕΥΗ" ΔΙΟΤΙ ΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΚΕΥΗΣ. ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΜΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΤΕΡΜΟΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΥΚΛΟ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΑΝΕ.

    ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ , ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ "ΞΕΦΥΓΑ", ΠΡΕΣΒΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΟΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΚΕΥΗΣ -ΨΥΧΗΣ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΑΓΙΔΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ή ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΜΑΝΤΡΩΝΕΙ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ("ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ" - "ΚΟΛΑΣΕΙΣ") ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ.

    ReplyDelete
  10. ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΙ ΩΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ. Ο ΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. Ο ΦΟΒΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΒΙΑΙΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΣ. ΟΛΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΛΥΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΒΩΝ ΣΟΥ.

    ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΟΙ ΑΦΟΒΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ή ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΧΗΣ. ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΠΛΑ.

    ΑΛΛΟ Ο ΦΟΒΟΣ ΑΛΛΟ Ο ΤΡΟΜΟΣ. Ο ΤΡΟΜΟΣ (ΤΟΝ ΟΡΙΖΩ ΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΦΟΒΟ) ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΥΤΙΚΟΣ. ΕΝΩ Ο ΦΟΒΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΤΑ ΑΥΤΗΣ. Ο ΤΡΟΜΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ , Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΟΓΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.

    ΤΕΛΟΣ Η ΣΥΝΕΧΗΣ, ΕΝΤΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ. Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΑΣ ΔΛΔ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ ΦΟΒΟ Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ "ΑΠΕΙΛΗΣ" ΚΑΙ Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ ΦΟΒΟ, ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ. ΗΡΩΑΣ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΩΤΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΕΤΣΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.

    ReplyDelete
  11. Anonymous20/5/17 13:22

    Ισχυς, συμφωνω σε ολα. Νομιζω οσο μιλαμε για τον θανατο τοσο τον γλυκαινουμε :)

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΩΣ ΕΖΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΕΝ ΖΩΗ ΗΡΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ ή ΣΚΟΥΛΗΚΙ.
    Μια απο τις φοβιες μου ειναι, μη καποια στιγμη μου ζητηθει να πουλησω την ψυχη μου.
    Απο την αλλη βλεπω στην Ελλαδα πολλους να ειναι ετοιμοι να το κανουν ή που το εχουν κανει, ολοι αυτοι που προβαλονται στα καναλια, οι πολιτικοι κτλ. Δυστηχως εχει επικρατησει το "ο θανατος σου η ζωη μου" και μεταξυ του απλου κοσμου. Επισης διακρινω πολυ ζηλοφθονια οσο φτωχενουμε. Δυστηχως η κοινωνια διαλλυεται. Με ενοχλει και εμενα η ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΚΗ" ΣΧΕΔΟΝ, ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΟΥΣΙΑ οπως λες. Καμια φορα το αποδιδω στο οτι εχουν καταλαβει τι φτωχεια που μας περιμενει και προσπαθουν να περασουν καλα οσο προλαβαινουν.
    Τελος νομιζω οτι διαφορετικα αντιμετωπιζεις τον θανατο οταν υπηρετεις συλλογικες οντοτητες, π.χ. οπως στην αρχαια Σπαρτη και αλλιως οταν ζεις σε μια ατομοκεντρικη κοινωνια.

    ReplyDelete
  12. Anonymous20/5/17 13:51

    87.1
    Κλῦθί μευ, ὃς πάντων θνητῶν οἴηκα κρατύνεις
    πᾶσι διδοὺς † χρόνον ἁγνόν †, ὅσων † πόρρωθ' ὑπάρχεις·
    σὸς γὰρ ὕπνος ψυχῆς θραύει καὶ σώματος ὁλκόν,
    ἡνίκ' ἂν ἐκλύηις φύσεως κεκρατημένα δεσμὰ
    87.5
    τὸν μακρὸν ζώιοισι φέρων αἰώνιον ὕπνον,
    κοινὸς μὲν πάντων, ἄδικος δ' ἐνίοισιν ὑπάρχων,
    ἐν ταχυτῆτι βίου παύων νεοήλικας ἀκμάς·
    ἐν σοὶ γὰρ μούνωι πάντων τὸ κριθὲν τελεοῦται·
    οὔτε γὰρ εὐχαῖσιν πείθηι μόνος οὔτε λιταῖσιν.
    87.10
    ἀλλά, μάκαρ, μακροῖσι χρόνοις ζωῆς σε πελάζειν
    87.11
    αἰτοῦμαι, θυσίαιςκαὶ εὐχωλαῖς λιτανεύων,
    ὡς ἂν ἔοι γέρας ἐσθλὸν ἐν ἀνθρώποισι τὸ γῆρας.

    ReplyDelete
  13. Anonymous20/5/17 15:08

    Ωραία όλα όσα γράφετε, αλλά ας ξαναγυρίσουμε λίγο στο θέμα της ανάρτησης που δυστυχώς προβλέπεται αληθινό ολοκαύτωμα για τα παιδιά:
    Έρευνα: Στην Κόλαση της Νορβηγίας [Πώς θα είναι αύριο η Ευρώπη]
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/blog-post_2870.html#ixzz4hcRQHsVl
    Το είχα ξαναδεί αυτό και σε άλλες ιστοσελίδες, αλλά η παραπάνω ανάρτηση έχει περισσότερες λεπτομέρειες, αρρωστημένες καταστάσεις δημιουργημένες από αρρωστημένα μυαλά. Εκεί έγινε πραγματικότητα, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες και κανείς δεν θα μπορεί να κάνει κουμάντο στα παιδιά του, τι θα μάθουν, πως θα συμπεριφερθούν, πως θα ντυθούν.
    Διαμορφώνουν παιδιά - ρομπότ, που δεν θα μαθαίνουν τίποτα, θα "καρφώνουν" τους γονείς τους, θα κλείνονται σε ιδρύματα για να συνετιστούν τα παιδιά ή οι γονείς...
    Για όσους δεν συμμορφώνονται υπάρχουν και τα εμβόλια:
    Απόφαση ΣΟΚ της κυβέρνησης για τα εμβόλια και όσους τα αρνούνται
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/blog-post_3065.html#ixzz4hcQEFVDU
    Άλλωστε το ζητούμενο είναι η δημιουργία υπάκουων δούλων και η εξόντωση του πληθυσμού που δεν "ενσωματώνονται" στα ήθη και έθιμα της ΝΤΠ.
    Α.Α.

    ReplyDelete
  14. Anonymous21/5/17 03:45

    « ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.»
    Τα σχόλια μου τεκμηριώνουν κάποιες θέσεις σας με κοινονιολογικό-ψυχολογικούς όρους/κανόνες και ορθολογικές διαπιστώσεις και παραδείγματα.

    «ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.»
    Ενημέρωση κάνω και κάποιες επισημάνσεις που χρήζουν βελτίωσης...
    Εάν δεν καταλαβαίνετε το βαθύτερο νόημα του κειμένου μου, είμαι σίγουρος ότι κάποιοι άλλοι το έχουν καταλάβει ήδη. Τα σχόλια μου φιλοξενούνται σε ιστοσελίδα (στη δικιά σας στην προκειμένη περίπτωση) και κατά συνέπεια οι αποδέκτες είναι πολλοί και όχι μόνο εσείς!

    «ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ»
    Θέλετε δε θέλετε, μπορεί να μη συνεννοείστε άμεσα με διεθνιστές, είστε όμως μέρος του παγκοσμιοποιημένου διεθνιστικού συστήματος αφού χρησιμοποιείτε τεχνολογίες και πιο συγκεκριμμένα ιστοσελίδα και διαδίκτυο.

    «ΔΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΣΤΕΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ή ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ-ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ»
    Η επερχόμενη σύγκρουση τελικά θα είναι φυλετική - όπως υποστηρίζατε παλαιότερα - ή ιδεολογική; Οι κομμουνιστές σε ποια φυλή ανήκουν;

    «...πρεπει οπωσδηποτε και εμεις οι ελληνες να τους παρουμε μερικους συμμαχους τους -μουσουλμανους γυφτους αραπηδες τουρκαλβανους τσετσενους κ.λ.π ακομα και τουρκους,και να τους στρεψουμε εναντιον τους, μιας και οι αριστεροι ειναι ο υπερτατος εχθρος του εθνους μας σαυτον τον πλανητη!»
    Ανώνυμε 20/5/17 00:06, διαπιστώνω ότι έχεις ήδη μία κοινή ιδεολογική θέση με αυτήν των νεο-Αριστερών. Σε λίγο καιρό θα έχεις μία μεγάλη ποικιλία από αυτούς όπως στο παρακάτω video, για να διαλέξεις όποιους και όσους συμμάχους θέλεις.
    https://www.youtube.com/watch?v=QyVlLoyYfag

    «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ»
    Απλά είστε λίγο πίσω ακόμα σε σχέση με άλλους και δεν έχετε αντιληφτεί και νιώσει περί τίνος πρόκειται.

    ReplyDelete
  15. ΑΝΩΝΥΜΕ 03:45

    1) ΤΟ ΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΟΥ (ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ-ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ, ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ή ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΣΕ ΜΕΤΡΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ..."ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΙ ΖΗΤΑΣ"

    2) Η ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΥΚΑΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΝΟΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΑΛΜΑ ΣΤΟ ...ΠΟΥΘΕΝΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΥΡΟΒΟΛΩΝ ΟΠΛΩΝ, ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΩΝ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, Κ,Λ,Π ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ή ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ-ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ή ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ.

    3) Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΛΕΤΙΚΗ. ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ. ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΑΚΟΜΗ. ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ "ΓΛΩΣΣΑΣ" ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ (ΧΡΟΙΑ, ΥΦΗ, ΤΟΝΙΣΜΟΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ). ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΟ ΕΥΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ (ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΛΗΝΕΣ) ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΟΥ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΤΗΤΑ. (ΟΜΟΓΓΛΩΣΣΟ, ΟΜΟΤΡΟΠΟ, ΟΜΟΘΡΗΣΚΟ). ΘΕΩΡΟΥΣΑΜΕ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΕΤΗ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ) ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    4) ΕΑΝ ΜΕΙΝΑΜΕ "ΠΙΣΩ" ΤΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΑΝ, ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΩΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ ΘΕΩΡΩ "ΒΡΑΧΟ" ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΠΑΕΙ Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ (ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ) ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ. Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΓΕΝΝΑ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ. ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟ-ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑ-ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙ-ΓΝΩΣΗ.

    ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ, ΚΑΛΛΙΣΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ "ΑΚΡΟΒΑΤΕΣ" (ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΙΣΤΕΣ) ή ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ΚΑΜΗΛΕΣ. ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΝΟΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΙΣΧΥΣ ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ 90% ΑΛΛΑ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΒΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.

    Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ, ΜΕ ΤΙΣ "ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ" ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ. Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΕΡΩΝ-ΤΜΗΜΑΤΩΝ-ΟΜΑΔΩΝ, ΚΑΤ ΟΝΟΜΑ ΜΟΝΟΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ", ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ.

    ReplyDelete
  16. Anonymous21/5/17 13:55

    3.45 ρωτας
    Οι κομμουνιστές σε ποια φυλή ανήκουν;

    στην ιδια που ανηκε και ο εφιαλτης....so what?
    εκτος απο την φυλη υπαρχει και η συνηδειση... αυτα ειναι η αλφαβητα ενος πολιτικοποιημενου εθνικιστη....
    οι αριστεροι οχι μονο δεν εχουν ελληνικη ή φυλετικη συνηδειση αλλα εχουν βαθυτατα μισελληνικη αντιφυλετικη. γιαυτο και για μας θεωρουνται ο υψιστος εχθρος του εθνους μας.
    το οτι θα παμε προσωρινα με μαυρους γιουφτους ισλαμιστας τουρκους προκειμενου να εξοντωσουμε τον υπερτατο εχθρο(τους αριστερους) δεν σημαινει οτι θα γινουμε φιλοι μαζι τους. μετα θα εξοντωσουμε και αυτους ενοειται...
    οπως τα ηρωικα ταγματα ασφαλειας πηραν οπλα απο τον γερμανο κατακτητη για να αντιεμτωπισουνε τον υπερτερο εχθρο τον εαμοβουλγαρο κομουνιστη γενοκτονο, μετα πολυ απλα και φυσικα θα εστρεφαν τα οπλα και εναντιον του γερμανου κατακτητη οπως παραδεχεται μετα απο αναμφισβητητη ιτορικη επιστημονικη ερευνα και ο κομουνιστης ιστορικος χαγκεν φλαισερ που ειναι το ειδωλο καθε αναρχοκομοαριστερου. αυτα θεωρουνται δεδομενα πλεον μονο η μαρξιστικη ιστοριογραφια τα αρνειται(για να καλυψει τις ασυλληπτες προδοσιες της)και η δικη μας ελληνικη ειναι ανυπαρκτη και δεν τα υποστηριζει...
    αρα επναλμβανω συμμαχουμε και με τον μαυρο διαβολο ενσντιον της σεκτας των φανατικων μισελληνων αριστερωνν και μετα συνεχιζουμε τον πολεμο εναντιον ολων!

    δηλαδη συμφωνα με τη δικη σας λογικη η ρεπουση και ο φιλης επειδη ειναι λευκοι πρεπει να παμε μαζι τους, συγχωρωντας τους (σαν ξεφτιλες χριστιανουλιδες-δεξιουλιδες) εναντιον των μαυρων? μα αφου αυτοι θα ειναι ΑΠΟ ΠΡΙΝ με τους μαυρους εναντιον των ελληνων!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Anonymous21/5/17 16:31

    «ΤΟ ΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΟΥ (ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ)»
    Επιτρέψτε μου ν’ αμφιβάλω ότι το έχετε καταλάβει. Μη το πάρετε ως προσβολή. Δεν είστε οι μόνοι αποδέκτες....

    «ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΣΕ ΜΕΤΡΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ..."ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΙ ΖΗΤΑΣ"
    Μέτρα-προτάσεις δεν συγκεκριμενοποιούνται, γιατί τα όποια μέτρα προτείνονται μέσα σε μία ανοιχτή ιστοσελίδα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αντίμετρα από οποιαδήποτε άλλη παράταξη για το αντίθετο ακριβώς αποτέλεσμα!

    «Η ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΥΚΑΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΝΟΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»
    Κατά συνέπεια είστε μέρος της παγκοσμιοποιημένου διεθνιστικού συστήματος! Τα ηλεκτρονικά σας ίχνη (συμπεριλμβανομένου και του email σας) υποδηλώνουν αυτομάτως και τις ταυτότητες σας.

    «ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΑΛΜΑ ΣΤΟ ...ΠΟΥΘΕΝΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΥΡΟΒΟΛΩΝ ΟΠΛΩΝ, ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΩΝ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, Κ,Λ,Π ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ή ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ-ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ή ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ. »
    Δε χρησιμοποίησα πουθενά το ρήμα «συνεννόηση». Η Γιάλτα ήταν οριοθέτηση των σφαιρών επιρροής με ποσοστά (για την Ελλάδα ήταν 90% - 10%). Είστε μέρος του συστήματος και μπορεί να μη συνενοείστε άμεσα και όσο και να μη το παραδέχεστε, καθοδηγείστε όμως από αυτούς που κατέχουν το Master plan. Κατέχουν τα μέσα, τους τρόπους και την εμπειρία να κατευθύνουν την δυναμική και ενεργητικότητά σας σε προκαθορισμένους στόχους, όποτε και εάν το θελήσουν αυτοί!
    «Χωρίς διευθυντική οργάνωση, η ενέργεια των μαζών θα διασκορπιζόταν όπως ο ατμός που δεν είναι κλεισμένος μέσα σ’ έναν κύλινδρο με έμβολο. Ωστόσο, η κίνηση δεν προέρχεται ούτε από τον κύλινδρο ούτε από το έμβολο. Προέρχεται από τον ατμό.» Leon TROTSKI.
    ....και συμπληρώνω: ο ατμός με την καθοδήγηση του εμβόλου παράγει συγκεκριμμένο έργο!
    Σας έχω παροτρύνει να διαβάσετε Οκτωβριανή επανάσταση....
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  18. Anonymous21/5/17 16:35

    (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
    «ΕΑΝ ΜΕΙΝΑΜΕ "ΠΙΣΩ" ΤΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ».
    Εάν το εύχεστε πραγματικά τότε συνεχίστε να πληρώνετε την λαθροεποίκιση σας μέσω δυσβάσταχτων φόρων που θα σας οδηγήσουν στην απώλεια/αποποίηση της ατομικής περιουσίας σας, την αύξηση της εγκληματικότητας, διακίνησης ναρκωτικών, trafficking, διαφόρων εθνοφυλετοθρησκευτικών συγκρούσεων στη γειτονιά σας, τρομοκρατικών ενεργειών γιας πάταξη του υγειούς και ποιοτικού τουρισμού του νησιού σας και πτώση των τιμών των ακινήτων σας, αντικατάσταση των μαθητικών εθνικών παρελάσεων με παρελάσεις τιμής, προώθηση της παιδοφιλικής ατζέντας ως σεβασμό και ανοχή προς την διαφορετικότητα των άλλων πολιτισμών και θρησκειών https://www.youtube.com/watch?v=KywP3WrgZms ,
    φορολόγηση της υγειονομικής σας ασφάλειας για να γεμίζουν τα μαιευτήρια σας με αλλοδαπές για δωρεάν παροχή υπηρεσιών, κοκ
    ΙΣΧΥΣ, το εύχεστε ακόμα ή θέλετε περισότερες διευκρινίσεις...?

    «ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ ΘΕΩΡΩ "ΒΡΑΧΟ" ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΠΑΕΙ Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ (ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ) ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.»
    Σας έχω επισημάνει ήδη την αδυναμία κατανόησης του κειμένου μου. Δεν είναι η απόγνωση που αναφέρεστε, αλλά μία πεσιμιστική αναφορά μου προς όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές σχετικά με το άτοπο της όλης αυτής αθειστικής/υλιστικής επιχείρησης γιατί θα οδηγήσει σε αποτυχία και σε διαφορετικά αποτελέσματα από τα αναμενόμενα (ΧΑΟΤΙΚΑ ΚΕΝΑ). Να το πω λακωνικά, σε κάποια κλιμάκια της ελίτ αυτή η αποτυχία είναι ήδη γνωστή και γίνονται αλλαγές. Η διεθνιστική ατζέντα θα συνεχιστεί με διαφορετικούς ρόλους, μέσα και τρόπους όμως. Οι βολεμένοι προς το παρόν αντιδρούν και γίνονται κάποιες σπασμωδικές συγκρούσεις σε χαμηλότερα κλιμάκια.

    «ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΝΟΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΙΣΧΥΣ ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ 90% ΑΛΛΑ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΒΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.»
    Σ΄ ευχαριστώ για το αξιόλογο σου παράδειγμα που αποδεικνύει ότι τουλάχιστον γνωρίζετε στην πράξη ότι οι ιδεολογίες έρχονται και παρέρχονται ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ! Για να γίνω πιο κατανοητός, αυτή τη στιγμή οι πιο εθνικόφρονες και αποτελεσματικοί ομοιδεάτες σας είναι πρώην κομμουνιστές από τα πρώην ανατολικά κομμουνιστικά κράτη!
    https://www.youtube.com/watch?v=a7xqwm_c1_k
    Υπάρχουν και άλλα links αλλά κρίνω σκόπιμο να μη τ΄αναφέρω, γιατί ούτε θέλω να να προκαλέσω ν’ ανοίξω άλλο κεφάλαιο, ούτε να σας προκαλέσω περισσότερο «θόρυβο».
    Η διατήρηση στην εξουσία κάθε άρχουσας τάξης επιβάλλει πρακτικές αποδυνάμωσης/διάσπασης των αντιπάλων ή/και της πληθώρας των ομοιδεατών τους στην κορυφή της ιεραρχικής πυραμίδας. Τυπικό παράδειγμα σε αυτό ήταν η διαμάχη μπολσεβίκων («πλειοψηφία», ή σκληρός πυρήνας επαναστατών) – μινσεβίκων («μειοψηφία», ιδεολόγων, ή αφισοκολλητών)
    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%83%CE%B5%CE%B2%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CE%B9
    Ένας από αυτούς ήταν και ο Trotski. Το τέλος του το ξέρετε. Ελπίζω τώρα όλοι σας να καταλαβαίνετε γιατί σας καλώ να διαβάσετε συγκεκριμμένα ιστορικά γεγονότα και εάν τα ξέρετε, να τ’ αναμεταδώσετε στους ιδεολογικούς αντιπάλους σας, για να ξέρουν το μέλλον τους. Εάν θυμάμαι καλά εσείς ήσασταν που τονίζατε ότι η Δύση δε πρέπει να εμπλακεί σε ανώφελους και ανούσιους πολέμους και συγκρούσεις!
    Ελπίζω να σας βοήθησα τώρα στην σκέψη σας και στους προβληματισμούς σας για το περιεχόμενο του κειμένου μου, το οποίο είναι ακόμα πιο περιεκτικό.

    ReplyDelete
  19. Anonymous21/5/17 18:20

    (ΔΙΟΡΘΩΣΗ)
    Δε χρησιμοποίησα πουθενά το ρήμα «συνεννόηση» ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ Σ’ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΙΛΙΑΣ Ή ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ ΑΛΛΑ Σ’ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΘΗΚΗΣ!

    ReplyDelete
  20. 1) ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ, ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΠΩΣ ΟΧΙ. ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ.

    2) ΘΕΛΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕΤΡΩΝ -ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ, ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ. ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

    3) Τα ηλεκτρονικά σας ίχνη (συμπεριλμβανομένου και του email σας) υποδηλώνουν αυτομάτως και τις ταυτότητες σας.

    ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΔΙΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΡΚΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟΙ. ΦΥΣΙΚΑ ΩΣ ΚΑΝΩΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΜΥΝΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΘΙΧΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΒΡΙΣΚΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΞΑΝΑ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΠΩΣ Η ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ.

    (ΔΛΔ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟ ΤΙΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟ ΤΙΜΗΜΑ; ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΙΓΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥΣ,ΤΟΜΕΙΣ, ΑΝΠΡΩΠΟΥΣ.

    4) Είστε μέρος του συστήματος και μπορεί να μη συνενοείστε άμεσα και όσο και να μη το παραδέχεστε, καθοδηγείστε όμως από αυτούς που κατέχουν το Master plan. Κατέχουν τα μέσα, τους τρόπους και την εμπειρία να κατευθύνουν την δυναμική και ενεργητικότητά σας σε προκαθορισμένους στόχους, όποτε και εάν το θελήσουν αυτοί!

    Η ΜΟΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ "ΧΑΟΤΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ", ΜΕΣΩ "ΧΑΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ" ΤΑ ΟΠΟΙΑ "ΚΕΝΑ" ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΟΓΙΖΕΙΣ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΑΠΕΥΚΤΑΙΑ. ΕΝΑ ΑΥΣΤΗΡΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ, ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ . ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΝΟΕΙΣ) ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕΡΩΝ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ , ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, (ΧΑΜΗΛΗ ΕΝΤΡΟΠΙΑ) ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΡΑΚΤΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ..."ΑΜΕΡΙΚΑΝ ΜΠΑΡ" ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ, ΟΧΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

    ReplyDelete
  21. 5) ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ... ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ "ΕΘΝΙΚΟΦΡΩΝ" ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΟΥ ΚΥΝΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ(ΒΑΣΙΛΙΕΙΑ) , ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ. ΤΩΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΓΑΓΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙΑΙΜΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΕ "ΧΤΥΠΗΜΑ" ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΛΟΓΙΚΑ. ΕΑΝ ΑΦΕΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ "ΠΙΣΤΩΝ" ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ. ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. (ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΞ ΑΛΛΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΝΩΝ ΦΥΛΗΣ- ΧΡΩΜΑΤΟΣ - ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ Κ.Λ.Π ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΛΔ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΠΟΛΩΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΟΥΔΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ "ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ , ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ , ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ. ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΔΛΔ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΧΗ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΑ ΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ Η ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ "ΑΛΟΓΟΥ" (ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ) ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΝΙΚΗΤΕΣ.

    6) ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΣΑΦΕΣ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΟΡΙΣΜΟΥΣ" ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ. ΦΟΡΟΥΣ-ΛΑΘΡΕΠΟΙΚΙΣΗ-ΕΙΣΒΟΛΗ-ΕΞΟΝΤΩΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ, ΥΦΙΣΤΑΜΕΘΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΣΚΑΙΩΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ. ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.

    ΑΥΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΜΑΣ (ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ή ΑΛΛΟΥΣ, ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΩΣ ΙΚΑΝΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ. ΜΑΚΑΡΙ ΔΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΕΔΩ, ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΠΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.

    7) ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΕΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ Ο ΛΕΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠΟΧΩΡΕΙ, ΧΑΝΕΙ ΕΔΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΟΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΑΛΛΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΦΥΛΩΝ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΛΕΥΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΗΤΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΜΜΕΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΚΟΡΕΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΕ ΟΔΥΝΗΡΕΣ ΗΤΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΥΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ Ο "ΠΟΛΕΜΟΣ" ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ (ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ. ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΥ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΕΠΟΙΚΟΙ-ΑΠΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ-ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ "ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ". Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2050 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ.

    ReplyDelete
  22. ΔΙΟΡΘΩΣΗ....
    Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ---ΑΠΟ ΤΟ 2050--- ΚΑΙ ΜΕΤΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2050) ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ.

    ReplyDelete