Όλες οι εκδόσεις του μαχητικού παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερο προβλήματα πρόκλησης υποξίας στους πιλότους ή απώλειας πίεσης στο πιλοτήριο. Τα συμβάντα αυτού του είδους έχουν πολλαπλασιαστεί κατά το τελευταίο έτος, με τους ειδικούς να μην έχουν φτάσει ακόμα σε καθορισμό των αιτιών. Τα φαινόμενα υποξίας παρουσιάζονται στις τελευταίες εκδόσεις των Super Hornet και Growler, ενώ οι απώλειες πίεσης στα πιλοτήρια αφορούν τα μοντέλα A και D. Σε ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 45 συμβάντα υποξίας ανά 100.000 ώρες πτήσης από 1 Νοεμβρίου 2015 έως 31 Οκτωβρίου 2016. Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του Bloomberg, το Αμερικανικό Ναυτικό έχει μελετήσει 383 συμβάντα υποξίας από το 2010 έως σήμερα. Στο πόρισμα αναφέρεται ότι αυτά οφείλονται στους ακόλουθους παράγοντες (μεμονωμένα ή συνδυαστικά), 130 εξ αυτών σε κάποιο είδος μόλυνσης, 114 βλάβη στο σύστημα περιβαλλοντικού ελέγχου, 91 στον ανθρώπινο παράγοντα, 50 σε βλάβες στο σύστημα παραγωγής οξυγόνου, 13 βλάβες εξαρτημάτων του συστήματος μεταφοράς οξυγόνου και 76 βλάβες σε συστήματα που αφορούν πρωτίστως άλλα συστήματα του αεροσκάφους.
Για το ζήτημα θα υπάρξει ακροαματική διαδικασία στην Επιτροπή Ενόπλων Δυνάμεων του Κονγκρέσσου, καθότι έχει φτάσει να είναι το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα, επηρεάζοντας τις διαθεσιμότητες και την επιχειρησιακή ικανότητα του στόλου.
https://defense3.com/
Για το ζήτημα θα υπάρξει ακροαματική διαδικασία στην Επιτροπή Ενόπλων Δυνάμεων του Κονγκρέσσου, καθότι έχει φτάσει να είναι το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα, επηρεάζοντας τις διαθεσιμότητες και την επιχειρησιακή ικανότητα του στόλου.
https://defense3.com/
No comments :
Post a Comment