ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ "ΕΙΔΙΚΟΥΣ" ΑΝΑΛΥΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ DRONE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΗΠΑ. ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ REAPER ΣΕ ΟΛΑ. ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΣΤΡΑΒΟΜΑΡΑ ΣΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ: https://isxys.blogspot.com/2011/11/blog-post_4823.html
Στις 27 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε παρθενική πτήση του πρώτου μη επανδρωμένου εναέριου οχήματος μάχης Wing-Loong II. Το Wing-Loong II αναπτύχθηκε από Chengdu το Ινστιτούτο έρευνας και σχεδίασης αεροσκαφών Chengdu (CADI) που ανήκει στην κρατικής αεροπορική βιομηχανία της Κίνας. Το Wing-Loong IΙ είναι μια περισσότερη εξελιγμένη έκδοση του υφιστάμενου Wing-Loong I με σχεδόν διπλάσια μεταφορική ικανότητα πολεμικού φορτίου και μεγαλύτερη εμβέλεια.
Ωστόσο ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι αν και είναι σχεδόν παραπλήσιο σε διαστάσεις και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με το διάσημο General Atomics MQ-9 Reaper, δεν μπορεί να θεωρηθεί 100% ανταγωνιστής του αμερικανικού drone. Αυτή η εκτίμηση βασίζεται στην τεχνολογική απόσταση που χωρίζει Κίνα και Η.Π.Α στους τομείς του λογισμικού πτήσης, συστημάτων ελέγχου, αισθητήρων και κινητήρων, η οποία αντικατοπτρίζεται με σαφήνεια στις διαφορές των επιχειρησιακών χαρακτηριστικών των 2 οπλισμένων drone: μέγιστη ταχύτητα 370km/hr και μέγιστο υψόμετρο πτήσης τα 30.000 ft. για το Wing-Loong IΙ και αντίστοιχα 480km/hr και 50.000 ft. για το MQ-9 Reaper.
Επίσης, η Κίνα δεν διαθέτει την μεγάλη δεξαμενή εξειδικευμένων χειριστών με εμπειρία στις πτήσεις οπλισμένων drone σε αποστολές μεγάλης χρονικής διάρκειας. Σε κάθε περίπτωση η παρθενική πτήση του κινέζικου Wing-Loong II σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο εξέλιξης της Κινεζικής Αμυντικής Βιομηχανίας στον τομέα των μη επανδρωμένων αεροχημάτων μεγάλης εμβέλειας για αποστολές αναγνώρισης και κρούσης.
Δείτε φωτογραφίες που φαίνονται ο σταθμός ελέγχου του Wing-Loong IΙ και ο περιστρεφόμενος πυργίσκος με τους αισθητήρες του: http://defencenews.gr/asfaleia/diethnis-asfaleia/5327-partheniki-ptisi-gia-to-kineziko-wing-loong-ii
ΔΙΑΒΑΣΤΕ: https://isxys.blogspot.com/2011/11/blog-post_4823.html
Στις 27 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε παρθενική πτήση του πρώτου μη επανδρωμένου εναέριου οχήματος μάχης Wing-Loong II. Το Wing-Loong II αναπτύχθηκε από Chengdu το Ινστιτούτο έρευνας και σχεδίασης αεροσκαφών Chengdu (CADI) που ανήκει στην κρατικής αεροπορική βιομηχανία της Κίνας. Το Wing-Loong IΙ είναι μια περισσότερη εξελιγμένη έκδοση του υφιστάμενου Wing-Loong I με σχεδόν διπλάσια μεταφορική ικανότητα πολεμικού φορτίου και μεγαλύτερη εμβέλεια.
Ωστόσο ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι αν και είναι σχεδόν παραπλήσιο σε διαστάσεις και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με το διάσημο General Atomics MQ-9 Reaper, δεν μπορεί να θεωρηθεί 100% ανταγωνιστής του αμερικανικού drone. Αυτή η εκτίμηση βασίζεται στην τεχνολογική απόσταση που χωρίζει Κίνα και Η.Π.Α στους τομείς του λογισμικού πτήσης, συστημάτων ελέγχου, αισθητήρων και κινητήρων, η οποία αντικατοπτρίζεται με σαφήνεια στις διαφορές των επιχειρησιακών χαρακτηριστικών των 2 οπλισμένων drone: μέγιστη ταχύτητα 370km/hr και μέγιστο υψόμετρο πτήσης τα 30.000 ft. για το Wing-Loong IΙ και αντίστοιχα 480km/hr και 50.000 ft. για το MQ-9 Reaper.
Επίσης, η Κίνα δεν διαθέτει την μεγάλη δεξαμενή εξειδικευμένων χειριστών με εμπειρία στις πτήσεις οπλισμένων drone σε αποστολές μεγάλης χρονικής διάρκειας. Σε κάθε περίπτωση η παρθενική πτήση του κινέζικου Wing-Loong II σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο εξέλιξης της Κινεζικής Αμυντικής Βιομηχανίας στον τομέα των μη επανδρωμένων αεροχημάτων μεγάλης εμβέλειας για αποστολές αναγνώρισης και κρούσης.
Δείτε φωτογραφίες που φαίνονται ο σταθμός ελέγχου του Wing-Loong IΙ και ο περιστρεφόμενος πυργίσκος με τους αισθητήρες του: http://defencenews.gr/asfaleia/diethnis-asfaleia/5327-partheniki-ptisi-gia-to-kineziko-wing-loong-ii
No comments :
Post a Comment