Περίπου 30 τεχνικοί και ειδικοί της κατασκευάστριας Lockheed Martin και τρία στελέχη της Αεροπορίας των ΗΠΑ (USAF), δύο πιλότοι και ένας εκπαιδευτής, πρόκειται να παραμείνουν στο Ισραήλ επ’ αόριστον με σκοπό να υποστηρίξουν την Αεροπορία του Ισραήλ στην επιχειρησιακή αξιοποίηση και συντήρηση των F-35I Adir, σύμφωνα με τον ψηφιακό βραχίονα της αμερικανικής αμυντικής επιθεώρησης «Defense News». Οι Αμερικανοί έχουν εγκατασταθεί στην αεροπορική βάση Nevatim στην έρημο Negev, όπου εδρεύει η 140η Μοίρα «Golden Eagles» («Χρυσαετοί») που στις 12 Δεκεμβρίου 2016 παρέλαβε τα δύο πρώτα F-35I Adir. Σύμφωνα με το δημοσίευμα που επικαλείται πηγές της Αεροπορίας του Ισραήλ και των ΗΠΑ τα τρία στελέχη της USAF θα παραμείνουν στο Ισραήλ για διάστημα περίπου έξι μηνών, ενώ το προσωπικό της Lockheed Martin για χρόνια μετά τα τέλη του 2017 όταν τα F-35I Adir θα αποκτήσουν αρχική επιχειρησιακή ικανότητα. Ο λόγος της μακρόχρονης αμερικανικής παρουσίας, είναι ότι η επιχειρησιακή αξιοποίηση και συντήρηση του πέμπτης γενεάς μαχητικού χαρακτηρίζεται από απότομη καμπύλη μάθησης στην αρχή του επιχειρησιακού του βίου καθώς θα πρέπει να συλλέγονται πολλά δεδομένα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πτήση. Ακόμη και όταν η Αεροπορία του Ισραήλ αφομοιώσει πλήρως τις διαδικασίες επιχειρησιακής αξιοποίησης, συντήρησης και υποστήριξης η παρουσία προσωπικού της κατασκευάστριας επιβάλλεται προκειμένου να εγκαθίστανται ομαλά οι νέες αναβαθμίσεις του λογισμικού του μαχητικού.
Στην πρωτόγνωρη, όχι μόνο για τα δεδομένα του Ισραήλ αλλά και για κάθε άλλη χώρα, συνεργασία και ταυτόχρονα εξάρτηση από την κατασκευάστρια του F-35 αναφέρεται, σύμφωνα με το δημοσίευμα και το επίσημο περιοδικό της Αεροπορίας του Ισραήλ. «Εξαρτόμαστε πολύ περισσότερο από τον κατασκευαστή ο οποίος μας παρέχει τον πλήρη φάκελο συντήρησης και λογιστικής υποστήριξης…Θα πρέπει να μάθουμε να εργαζόμαστε μαζί με ξένους ειδικούς που βρίσκονται εδώ και μας υποστηρίζουν», αναφέρει σε δήλωση του στο περιοδικό ο ταξίαρχος Ran Bashvitz, επικεφαλής του Κλάδου Εξοπλισμού της Αεροπορίας του Ισραήλ. «Συζητάμε για τεχνολογικές και μηχανικές προκλήσεις που μας υποχρεώνουν να αντιληφθούμε ότι υπάρχει γνώση που σε μας είναι άγνωστη… Αποτελεί μία πολύ περισσότερο περίπλοκη πρόκληση σε σχέση με όλες τις άλλες πλατφόρμες που κατά το παρελθόν έχουμε αφομοιώσει στις δυνάμεις μας επειδή η μηχανική είναι πολύ περισσότερο προστατευμένη και πολύ λιγότερο «ανοικτή» σε αλλαγές», συμπλήρωσε.
Επίσης στο ίδιο τεύχος, που είναι αφιερωμένο στην παραλαβή του F-35I Adir, ο ταξίαρχος Bashsvitz επισήμανε τον υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης της Αεροπορίας του Ισραήλ στην Αεροπορία των ΗΠΑ, τη Lockheed Martin και το Διακλαδικό Γραφείο Προγράμματος (Joint Program Office) για την αντιμετώπιση των μικροπροβλημάτων που έχουν και θα παρουσιαστούν κατά την εισαγωγή σε υπηρεσία και τα οποία αποδίδει στη διαδικασία ωρίμανσης. «Είναι αδύνατο να κάνεις ένα τεχνολογικό άλμα με άλλο τρόπο. Δεν υπάρχει μαγική λύση», ανέφερε χαρακτηριστικά. Παράλληλα η Αεροπορία του Ισραήλ συγκροτεί στην αεροπορική βάση Tel Nof, περίπου 30 λεπτά νότια του Τελ- Αβιβ, τρεις ειδικευμένες μονάδες συντήρησης του F-35 με αντικείμενο τη δομή, τη βαφή και τα σύνθετα υλικά. Η πλήρης δραστηριοποίηση των μονάδων αναμένεται να λάβει χώρα μέχρι το 2020. Σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση, ο ταξίαρχος Tal Kalman, επικεφαλής του Επιτελείου της Αεροπορίας του Ισραήλ δήλωσε στο επίσημο περιοδικού του Κλάδου ότι λόγω της υψηλής πιστότητας των εξομοιωτών της Lockheed Martin αναμένεται ότι οι νέοι πιλότοι θα πιστοποιούνται στον τύπο με λιγότερες ώρες πτήσης επί του αεροσκάφους. Κατά τον ίδιο σήμερα οι πιλότοι των F-15I και F-16I καταναλώνουν περί το 10% του χρόνου εκπαίδευσης στους εξομοιωτές και το 90% σε πτήσεις με τα μαχητικά, ενώ στην περίπτωση του Adir η αναλογία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 50:50.
http://www.defence-point.gr/news/?p=168509
Στην πρωτόγνωρη, όχι μόνο για τα δεδομένα του Ισραήλ αλλά και για κάθε άλλη χώρα, συνεργασία και ταυτόχρονα εξάρτηση από την κατασκευάστρια του F-35 αναφέρεται, σύμφωνα με το δημοσίευμα και το επίσημο περιοδικό της Αεροπορίας του Ισραήλ. «Εξαρτόμαστε πολύ περισσότερο από τον κατασκευαστή ο οποίος μας παρέχει τον πλήρη φάκελο συντήρησης και λογιστικής υποστήριξης…Θα πρέπει να μάθουμε να εργαζόμαστε μαζί με ξένους ειδικούς που βρίσκονται εδώ και μας υποστηρίζουν», αναφέρει σε δήλωση του στο περιοδικό ο ταξίαρχος Ran Bashvitz, επικεφαλής του Κλάδου Εξοπλισμού της Αεροπορίας του Ισραήλ. «Συζητάμε για τεχνολογικές και μηχανικές προκλήσεις που μας υποχρεώνουν να αντιληφθούμε ότι υπάρχει γνώση που σε μας είναι άγνωστη… Αποτελεί μία πολύ περισσότερο περίπλοκη πρόκληση σε σχέση με όλες τις άλλες πλατφόρμες που κατά το παρελθόν έχουμε αφομοιώσει στις δυνάμεις μας επειδή η μηχανική είναι πολύ περισσότερο προστατευμένη και πολύ λιγότερο «ανοικτή» σε αλλαγές», συμπλήρωσε.
Επίσης στο ίδιο τεύχος, που είναι αφιερωμένο στην παραλαβή του F-35I Adir, ο ταξίαρχος Bashsvitz επισήμανε τον υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης της Αεροπορίας του Ισραήλ στην Αεροπορία των ΗΠΑ, τη Lockheed Martin και το Διακλαδικό Γραφείο Προγράμματος (Joint Program Office) για την αντιμετώπιση των μικροπροβλημάτων που έχουν και θα παρουσιαστούν κατά την εισαγωγή σε υπηρεσία και τα οποία αποδίδει στη διαδικασία ωρίμανσης. «Είναι αδύνατο να κάνεις ένα τεχνολογικό άλμα με άλλο τρόπο. Δεν υπάρχει μαγική λύση», ανέφερε χαρακτηριστικά. Παράλληλα η Αεροπορία του Ισραήλ συγκροτεί στην αεροπορική βάση Tel Nof, περίπου 30 λεπτά νότια του Τελ- Αβιβ, τρεις ειδικευμένες μονάδες συντήρησης του F-35 με αντικείμενο τη δομή, τη βαφή και τα σύνθετα υλικά. Η πλήρης δραστηριοποίηση των μονάδων αναμένεται να λάβει χώρα μέχρι το 2020. Σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση, ο ταξίαρχος Tal Kalman, επικεφαλής του Επιτελείου της Αεροπορίας του Ισραήλ δήλωσε στο επίσημο περιοδικού του Κλάδου ότι λόγω της υψηλής πιστότητας των εξομοιωτών της Lockheed Martin αναμένεται ότι οι νέοι πιλότοι θα πιστοποιούνται στον τύπο με λιγότερες ώρες πτήσης επί του αεροσκάφους. Κατά τον ίδιο σήμερα οι πιλότοι των F-15I και F-16I καταναλώνουν περί το 10% του χρόνου εκπαίδευσης στους εξομοιωτές και το 90% σε πτήσεις με τα μαχητικά, ενώ στην περίπτωση του Adir η αναλογία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 50:50.
http://www.defence-point.gr/news/?p=168509
No comments :
Post a Comment