Επίσημες πτητικές δοκιμές ξεκινάει το νέο μαχητικό ελαφρού τύπου της Ρωσίας, το MiG-35, το οποίο προορίζεται για αντικαταστάτης όλων των «ελαφρών» μαχητικών της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας. Το νέο μαχητικό τζετ σύμφωνα με το RT, μπορεί να πετάξει με ταχύτητες άνω των 2.700 χιλιομέτρων/ώρα, να φτάσει σε ύψος τα 17.500 μέτρα ή διαφορετικά 57.400 πόδια. Η ακτίνα κρούσης του φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα και μάλιστα μπορεί να επαναληφθεί χωρίς ανεφοδιασμό μιας και υπάρχει επιλογή αντικατάστασης της θέσης του δεύτερου χειριστή με μια επιπλέον δεξαμενή καυσίμου. Σύμφωνα με τον επικεφαλή της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας, Viktor Bondarev, οι δοκιμές αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, ενώ αμέσως μετά αναμένεται να υπογραφεί σύμβαση μεταξύ της ΜIG και του Ρωσικού Υπουργείου Άμυνας για την προμήθεια αρχικών 30 αεροσκαφών. «Στη συνέχεια και σε σύντομο χρονικό διάστημα το αεροσκάφος θα αντικαταστήσει το σύνολο των ελαφρών μαχητικών που διαθέτουμε» τόνισε ο κ.Bondarev, λέγοντας ότι ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την αγορά 170 τέτοιων αεροσκαφών. Στη διεθνή πρεμιέρα του μαχητικού που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην ευρύτερη περιοχή της Μόσχας, ο επικεφαλής της Ρωσικής Π.Α. επισήμανε επίσης πως αμέσως μετά τις πτητικές δοκιμές το αεροσκάφος θα αναπτυχθεί και για δοκιμές όπλων λέιζερ, αλλά σύμφωνα με τους κατασκευαστές κάτι τέτοιο θα γίνει στο μέλλον.
Τα Βασικά σημεία αλλαγής του νέου Μig-35 είναι:
1. Nέο Cocpit με 3 οθόνες πολλαπλών λειτουργιών νέας γενιάς.
2. Νέοι κινητήρες Klimov RD-33. Οι Klimov RD-33 είναι εξοπλισμένα με διπλής κατεύθυνσης (2D) διανυσματικά ακροφύσια ώσης,που αυξάνουν την απόδοση στην εναέρια μάχη κατά 12% έως 15%. Συγκεκριμένα θα φέρουν τους RD-33MK "Morskaya Osa". Είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του κινητήρα RD-33 και διαθέτει 7% περισσότερη ισχύ σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο, ένεκα της χρήσης σύγχρονων υλικών στις ψυχόμενες λεπίδες, παρέχοντας ώθηση μεγαλύτερη των 9.000 kgf. Σε απάντηση ισχυρών επικρίσεων για το παλαιότερο μοντέλο, οι νέοι κινητήρες είναι άκαπνοι και περιλαμβάνουν συστήματα που μειώνουν το συνολικό οπτικό και υπέρυθρο ίχνος.
3. Νέο ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης (AESA) Phazotron Zhuk-AE. Το νέο ραντάρ Phazotron Zhuk-AE AESA προσφέρει μεγαλύτερη αντίσταση σε ηλεκτρονικά αντίμετρα (ECM), περισσότερο εύρος ανίχνευσης, ταυτόχρονη λειτουργία κατά στόχων αέρος και εδάφους με εμβέλεια ανίχνευσης τα 160 km (86 ναυτικά μίλια) για στόχους αέρα και τα 300 χιλιόμετρα (160 ναυτικά μίλια) για στόχους εδάφους-επιφάνειας πχ: πλοία.
4. Ένα νέο state-of-the-art ηλεκτρο-οπτικό σύστημα OLS-K. Το OLS-K είναι τοποθετημένο κάτω από την άτρακτο του δεξιού κινητήρα και είναι σχεδιασμένο για την αναζήτηση, και εντοπισμό σόχων, στο έδαφος ή στη θάλασσα. Το σύστημα OLS-K συνδυάζει έναν αισθητήρα υπερύθρων και μια τηλεοπτική κάμερα ώστε να ανιχνεύσει και να παρακολουθεί ένα όχημα στο έδαφος σε απόσταση 20 χιλιομέτρων και μια πχ. βάρκα στη θάλασσα σε απόσταση 40 χιλιομέτρων. Ένα αποστασιόμετρο/καταυγαστήρας λέιζερ επιτρέπει υπολογισμό απόστασης στόχων έως 20 χιλιομέτρων και τον φωτισμό του με ακτίνα λέιζερ για την εμπλοκή του με κατευθυνόμενα όπλα αέρος-εδάφους ή αέρος-επιφανείας.
5. Σύστημα MAWS SOAR. To σύστημα SOAR αποτελούνται από δυο αισθητήρες, ένας κάτω από την άτρακτο (φωτο) και ο δεύτερος στην κορυφή της ατράκτου, πίσω από τo Cocpit. Ανιχνεύει εκτοξεύσεις βλημάτων και δείχνει την κατεύθυνση από την οποία έρχεται το βλήμα. Μπορεί να ανιχνεύσει Stinger / Igla από 10 χιλιόμετρα, πυραύλους αέρος-αέρος από 30 χιλιόμετρα και μεγαλύτερης επιφάνειας πυραύλους από 50 χιλιόμετρα.
6. Mεγαλύτερο οπλικό φορτίο και εμβέλεια. Οι σταθμοί ανάρτησης οπλικού φορτίου αυξήθηκαν σε οκτώ (από έξι) και η εμβέλεια του αεροπλάνου έχει σχεδόν υπερδιπλασιαστεί. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω μεγαλύτερων εσωτερικών δεξαμενών καυσίμου και ικανότητας ανεφοδιασμού στον αέρα.
http://defencenews.gr/
ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ: https://isxys.blogspot.com/2016/11/russias-mig-35-fulcrum-f-ready-for.html
ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:
https://www.youtube.com/watch?v=tMlcagKCi7o
https://www.youtube.com/watch?v=kfAtSUlTjMM
Τα Βασικά σημεία αλλαγής του νέου Μig-35 είναι:
1. Nέο Cocpit με 3 οθόνες πολλαπλών λειτουργιών νέας γενιάς.
2. Νέοι κινητήρες Klimov RD-33. Οι Klimov RD-33 είναι εξοπλισμένα με διπλής κατεύθυνσης (2D) διανυσματικά ακροφύσια ώσης,που αυξάνουν την απόδοση στην εναέρια μάχη κατά 12% έως 15%. Συγκεκριμένα θα φέρουν τους RD-33MK "Morskaya Osa". Είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του κινητήρα RD-33 και διαθέτει 7% περισσότερη ισχύ σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο, ένεκα της χρήσης σύγχρονων υλικών στις ψυχόμενες λεπίδες, παρέχοντας ώθηση μεγαλύτερη των 9.000 kgf. Σε απάντηση ισχυρών επικρίσεων για το παλαιότερο μοντέλο, οι νέοι κινητήρες είναι άκαπνοι και περιλαμβάνουν συστήματα που μειώνουν το συνολικό οπτικό και υπέρυθρο ίχνος.
3. Νέο ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης (AESA) Phazotron Zhuk-AE. Το νέο ραντάρ Phazotron Zhuk-AE AESA προσφέρει μεγαλύτερη αντίσταση σε ηλεκτρονικά αντίμετρα (ECM), περισσότερο εύρος ανίχνευσης, ταυτόχρονη λειτουργία κατά στόχων αέρος και εδάφους με εμβέλεια ανίχνευσης τα 160 km (86 ναυτικά μίλια) για στόχους αέρα και τα 300 χιλιόμετρα (160 ναυτικά μίλια) για στόχους εδάφους-επιφάνειας πχ: πλοία.
4. Ένα νέο state-of-the-art ηλεκτρο-οπτικό σύστημα OLS-K. Το OLS-K είναι τοποθετημένο κάτω από την άτρακτο του δεξιού κινητήρα και είναι σχεδιασμένο για την αναζήτηση, και εντοπισμό σόχων, στο έδαφος ή στη θάλασσα. Το σύστημα OLS-K συνδυάζει έναν αισθητήρα υπερύθρων και μια τηλεοπτική κάμερα ώστε να ανιχνεύσει και να παρακολουθεί ένα όχημα στο έδαφος σε απόσταση 20 χιλιομέτρων και μια πχ. βάρκα στη θάλασσα σε απόσταση 40 χιλιομέτρων. Ένα αποστασιόμετρο/καταυγαστήρας λέιζερ επιτρέπει υπολογισμό απόστασης στόχων έως 20 χιλιομέτρων και τον φωτισμό του με ακτίνα λέιζερ για την εμπλοκή του με κατευθυνόμενα όπλα αέρος-εδάφους ή αέρος-επιφανείας.
5. Σύστημα MAWS SOAR. To σύστημα SOAR αποτελούνται από δυο αισθητήρες, ένας κάτω από την άτρακτο (φωτο) και ο δεύτερος στην κορυφή της ατράκτου, πίσω από τo Cocpit. Ανιχνεύει εκτοξεύσεις βλημάτων και δείχνει την κατεύθυνση από την οποία έρχεται το βλήμα. Μπορεί να ανιχνεύσει Stinger / Igla από 10 χιλιόμετρα, πυραύλους αέρος-αέρος από 30 χιλιόμετρα και μεγαλύτερης επιφάνειας πυραύλους από 50 χιλιόμετρα.
6. Mεγαλύτερο οπλικό φορτίο και εμβέλεια. Οι σταθμοί ανάρτησης οπλικού φορτίου αυξήθηκαν σε οκτώ (από έξι) και η εμβέλεια του αεροπλάνου έχει σχεδόν υπερδιπλασιαστεί. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω μεγαλύτερων εσωτερικών δεξαμενών καυσίμου και ικανότητας ανεφοδιασμού στον αέρα.
http://defencenews.gr/
ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ: https://isxys.blogspot.com/2016/11/russias-mig-35-fulcrum-f-ready-for.html
ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:
https://www.youtube.com/watch?v=tMlcagKCi7o
https://www.youtube.com/watch?v=kfAtSUlTjMM
No comments :
Post a Comment