Οι συνομιλίες για το Κυπριακό, μεταφέρονται στη Γενεύη και βρίσκονται στην τελική φάση τους με επίκεντρο τα κεφάλαια του εδαφικού και της ασφάλειας, στα οποία προμηνύονται κακά αποτελέσματα, λόγω των υποχωρήσεων απο τις αρχικές μας θέσεις. Στο εδαφικό, απο την την αρχική μας θέση γιά επιστροφή 100.000 προσφύγων, αποδεχθήκαμε μείωση κατα 20%. Στό κεφάλαιο της ασφάλειας, απο την αρχική μας θέση για μηδενικές εγγυήσεις και κατοχικά στρατεύματα, μετακινηθήκαμε στην αποδοχή συμμετοχής της Τουρκίας μαζί με άλλες χώρες σε εγγυήτριες δυνάμεις για την εφαρμογή της λύσης και στην αποδοχή παραμονής του 25% (περίπου 10.000) των Τουρκικών δυνάμεων κατοχής, γιά μεταβατική περίοδο απροσδιορίστου χρόνου. Αν τα κεφάλαια αυτά, έχουν την ίδια τύχη με εκείνο της διακυβέρνησης, για το οποίο καλλιεργήθηκε η ψευδαίσθηση στον λαό ότι υπάρχει πρόοδος που μας ικανοποιεί, τότε το Κυπριακό οδεύει προς καταστροφική λύση για τους Ελληνες της Κύπρου.
Τι συμφωνήθηκε στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης;
Πολιτική ισότητα και συγκυριαρχία του Ελληνοκυπριακού(ΕΚ) κρατιδίου με το τουρκοκυπριακό (ΤΚ) και καταστρατήγηση της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων. Συγκεκριμένα συμφωνήθηκε η εξίσωση του 82% των ΕΚ με το 18% των ΤΚ είτε με την αριθμητική ισότητα στην δικαστική εξουσία(4ΕΚ-4ΤΚ) και στην Γερουσία (20ΕΚ-20 ΤΚ) είτε με αθέατα ΒΕΤΟ στούς ΤΚ, στην εκτελεστική εξουσία (απαίτηση σύμφωνης γνώμης τουλάχιστον ενός ΤΚ) και τη βουλή των αντιπροσώπων (απαίτηση παρουσίας τουλάχιστον του 1/4 των βουλευτών κάθε κοινότητας) Πολύπλοκος, χρονοβόρος και αντιδημοκρατικός μηχανισμός επίλυσης αδιεξόδων, που θα προκύπτουν απο την αδυναμία λήψης απόφασης, λόγω καταστρατήγησης της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων. Ο μηχανισμός περιλαμβάνει την καταφυγή σε ξένο δικαστή στην δικαστική εξουσία και σε κλήρωση στην εκτελεστική και νομοθετική εξουσία.
Ποιές θα είναι οι επιπτώσεις απο τα συμφωνηθέντα στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης ;
1. Ενα δυσλειτουργικό κράτος, με δαιδαλώδεις, χρονοβόρες, αντιδημοκρατικές διαδικασίες, το οποίο θα αδυνατεί να λαμβάνει αποφάσεις και θα καταφεύγει σε ξένους δικαστές και κληρώσεις που προσβάλλουν το κύρος και την αυτονομία του . ¨Ενα κράτος το οποίο θα στερείται παντελώς πολιτικής ασφάλειας , πέραν της έλλειψης στρατιωτικής ασφάλειας, αφού δεν θα έχει δικαίωμα να έχει ένοπλες δυνάμεις.
2. Η απόκτηση του ελέγχου του Κυπριακού κράτους απο την Τουρκία, η οποία θα ολοκληρώσει την στοχοθεσια της για την Κύπρο, που τέθηκε απο την δεκαετία του 1950.
Συγκεκριμένα :
• To TK κρατίδιο εξηρτημένο πλήρως απο την Τουρκία λόγω πλειοψηφίας εποίκων και διμερών συμφωνιών εξάρτησης απο την Τουρκία σε όλους τους τομείς (οικονομία, ασφάλεια, επικοινωνίες, παιδεία, πολιτισμός, νερό, ρεύμα κ.α.) θα υποστηρίζει τα συμφέροντα της εν λόγω χώρας σε βάρος εκείνων της Κύπρου. Για παράδειγμα στα θέματα ΑΟΖ, φυσικού αερίου, FIR, στρατηγικών συνεργασιών Κύπρου με ξένες χώρες όπως η Αίγυπτος κ.α. Παραμένει το μεγάλο ερωτηματικό, γιατί η ΚΔ δεν προσέφυγε στο ΣΑ/ΟΗΕ για τη συστηματική παραβίαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της απο την Τουρκία με πράξεις όπως η μεταφορά νερού με αγωγό απο Τουρκία κ.α.
• Η Τουρκία μέσω του ΤΚ κρατιδίου και των συμφωνηθέντων στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης, όπου θα απαιτείται συναπόφαση των δύο κρατιδίων για όλα τα θέματα της εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας, θα επιβάλλει τις αποφάσεις στο Κυπριακό κράτος με την απειλή χρήσης ισχύος (στρατηγική του εξαναγκασμού).
• Θα αποκτήσει τον πολιτικό έλεγχο της Κύπρου και δεν θα χρειάζεται επεμβατικά δικαιώματα και στρατεύματα. Η Τουρκία όμως, επειδή βρίσκεται σε θέση ισχύος και έχει ένα αντίπαλο που ακολουθεί συνεχώς υποχωρητική πολιτική, θα επιδιώξει οφέλη και στα κεφάλαια του εδαφικού και της ασφάλειας. Να διαιωνίσει τη στρατωτική παρουσίας της στη Κύπρο που είναι θύμα της επεκτατικής πολιτικής της. Με την είσοδο του 2017 ο Ερτογάν, συνεπής προς την πολιτική αυτή, δήλωσε ότι η ασφάλεια της Τουρκίας ξεκινά πέραν απο τα σύνορα της, όπως είναι η Κύπρος , τα Βαλκάνια (προφανώς εννοεί την Ελλάδα) , ο Καύκασος, το ιράκ, η Συρία. Είναι τυχαίο ότι διατηρεί στρατεύματα εισβολής στη Κύπρο, το Ιράκ και την Συρία;
Συμπερασματικά και μόνο με τα συμφωνηθέντα στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης, είναι αρκετά για να μετατραπεί η Κύπρος σε ένα Τουρκικό προτεκτοράτο, στα πλαίσια μιας λύσης ΔΔΟ. Μόνο η έγκαιρη και αντικειμενική ενημέρωση του λαού, μπορεί να ανακόψει την καταστροφική πορεία, με την αρνητική ψήφο του σε ένα δημοψήφισμα για την λύση. Επειδή σε κανένα κράτος του κόσμου ή οργανισμό ή θεσμό ή επιτροπή σε ολη την πολιτική και κοινωνική διστρωμάτωση, δεν εφαρμόζεται η κλήρωση για την λήψη αποφάσεων, ο πρόεδρος της ΚΔ και οι σύμβουλοι του, οφείλουν να δώσουν μιά απάντηση στο λαό, για την αδικαιολόγητη υιοθέτηση αυτής της μεθόδου, που προσβάλλει τα δημοκρατικά θέσμια, τη σοβαρότητα και το κύρος του κράτους. Αλλά και ο πνευματικός κόσμος της Κύπρου και η πληθώρα των ακαδημαικών ιδρυμάτων της, που πρέπει να έχουν ένα καθοδηγητικό ρόλο προς τον λαό, γιατί ολιγωρούν και δεν αντιδρούν στην σύσταση ενός εφιαλτικού κράτους παράλυσης και παράδοσης στη Τουρκία;
ΣΧΕΤΙΚΟ: Πριν καν ξεκινήσει η Διάσκεψη της Γενεύης (Πέμπτη) η ελληνική και ελληνοκυπριακή διπλωματία, καταγράφουν ήδη την πρώτη δεινή ήττα
Τι συμφωνήθηκε στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης;
Πολιτική ισότητα και συγκυριαρχία του Ελληνοκυπριακού(ΕΚ) κρατιδίου με το τουρκοκυπριακό (ΤΚ) και καταστρατήγηση της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων. Συγκεκριμένα συμφωνήθηκε η εξίσωση του 82% των ΕΚ με το 18% των ΤΚ είτε με την αριθμητική ισότητα στην δικαστική εξουσία(4ΕΚ-4ΤΚ) και στην Γερουσία (20ΕΚ-20 ΤΚ) είτε με αθέατα ΒΕΤΟ στούς ΤΚ, στην εκτελεστική εξουσία (απαίτηση σύμφωνης γνώμης τουλάχιστον ενός ΤΚ) και τη βουλή των αντιπροσώπων (απαίτηση παρουσίας τουλάχιστον του 1/4 των βουλευτών κάθε κοινότητας) Πολύπλοκος, χρονοβόρος και αντιδημοκρατικός μηχανισμός επίλυσης αδιεξόδων, που θα προκύπτουν απο την αδυναμία λήψης απόφασης, λόγω καταστρατήγησης της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων. Ο μηχανισμός περιλαμβάνει την καταφυγή σε ξένο δικαστή στην δικαστική εξουσία και σε κλήρωση στην εκτελεστική και νομοθετική εξουσία.
Ποιές θα είναι οι επιπτώσεις απο τα συμφωνηθέντα στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης ;
1. Ενα δυσλειτουργικό κράτος, με δαιδαλώδεις, χρονοβόρες, αντιδημοκρατικές διαδικασίες, το οποίο θα αδυνατεί να λαμβάνει αποφάσεις και θα καταφεύγει σε ξένους δικαστές και κληρώσεις που προσβάλλουν το κύρος και την αυτονομία του . ¨Ενα κράτος το οποίο θα στερείται παντελώς πολιτικής ασφάλειας , πέραν της έλλειψης στρατιωτικής ασφάλειας, αφού δεν θα έχει δικαίωμα να έχει ένοπλες δυνάμεις.
2. Η απόκτηση του ελέγχου του Κυπριακού κράτους απο την Τουρκία, η οποία θα ολοκληρώσει την στοχοθεσια της για την Κύπρο, που τέθηκε απο την δεκαετία του 1950.
Συγκεκριμένα :
• To TK κρατίδιο εξηρτημένο πλήρως απο την Τουρκία λόγω πλειοψηφίας εποίκων και διμερών συμφωνιών εξάρτησης απο την Τουρκία σε όλους τους τομείς (οικονομία, ασφάλεια, επικοινωνίες, παιδεία, πολιτισμός, νερό, ρεύμα κ.α.) θα υποστηρίζει τα συμφέροντα της εν λόγω χώρας σε βάρος εκείνων της Κύπρου. Για παράδειγμα στα θέματα ΑΟΖ, φυσικού αερίου, FIR, στρατηγικών συνεργασιών Κύπρου με ξένες χώρες όπως η Αίγυπτος κ.α. Παραμένει το μεγάλο ερωτηματικό, γιατί η ΚΔ δεν προσέφυγε στο ΣΑ/ΟΗΕ για τη συστηματική παραβίαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της απο την Τουρκία με πράξεις όπως η μεταφορά νερού με αγωγό απο Τουρκία κ.α.
• Η Τουρκία μέσω του ΤΚ κρατιδίου και των συμφωνηθέντων στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης, όπου θα απαιτείται συναπόφαση των δύο κρατιδίων για όλα τα θέματα της εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας, θα επιβάλλει τις αποφάσεις στο Κυπριακό κράτος με την απειλή χρήσης ισχύος (στρατηγική του εξαναγκασμού).
• Θα αποκτήσει τον πολιτικό έλεγχο της Κύπρου και δεν θα χρειάζεται επεμβατικά δικαιώματα και στρατεύματα. Η Τουρκία όμως, επειδή βρίσκεται σε θέση ισχύος και έχει ένα αντίπαλο που ακολουθεί συνεχώς υποχωρητική πολιτική, θα επιδιώξει οφέλη και στα κεφάλαια του εδαφικού και της ασφάλειας. Να διαιωνίσει τη στρατωτική παρουσίας της στη Κύπρο που είναι θύμα της επεκτατικής πολιτικής της. Με την είσοδο του 2017 ο Ερτογάν, συνεπής προς την πολιτική αυτή, δήλωσε ότι η ασφάλεια της Τουρκίας ξεκινά πέραν απο τα σύνορα της, όπως είναι η Κύπρος , τα Βαλκάνια (προφανώς εννοεί την Ελλάδα) , ο Καύκασος, το ιράκ, η Συρία. Είναι τυχαίο ότι διατηρεί στρατεύματα εισβολής στη Κύπρο, το Ιράκ και την Συρία;
Συμπερασματικά και μόνο με τα συμφωνηθέντα στο κεφάλαιο της διακυβέρνησης, είναι αρκετά για να μετατραπεί η Κύπρος σε ένα Τουρκικό προτεκτοράτο, στα πλαίσια μιας λύσης ΔΔΟ. Μόνο η έγκαιρη και αντικειμενική ενημέρωση του λαού, μπορεί να ανακόψει την καταστροφική πορεία, με την αρνητική ψήφο του σε ένα δημοψήφισμα για την λύση. Επειδή σε κανένα κράτος του κόσμου ή οργανισμό ή θεσμό ή επιτροπή σε ολη την πολιτική και κοινωνική διστρωμάτωση, δεν εφαρμόζεται η κλήρωση για την λήψη αποφάσεων, ο πρόεδρος της ΚΔ και οι σύμβουλοι του, οφείλουν να δώσουν μιά απάντηση στο λαό, για την αδικαιολόγητη υιοθέτηση αυτής της μεθόδου, που προσβάλλει τα δημοκρατικά θέσμια, τη σοβαρότητα και το κύρος του κράτους. Αλλά και ο πνευματικός κόσμος της Κύπρου και η πληθώρα των ακαδημαικών ιδρυμάτων της, που πρέπει να έχουν ένα καθοδηγητικό ρόλο προς τον λαό, γιατί ολιγωρούν και δεν αντιδρούν στην σύσταση ενός εφιαλτικού κράτους παράλυσης και παράδοσης στη Τουρκία;
ΣΧΕΤΙΚΟ: Πριν καν ξεκινήσει η Διάσκεψη της Γενεύης (Πέμπτη) η ελληνική και ελληνοκυπριακή διπλωματία, καταγράφουν ήδη την πρώτη δεινή ήττα
No comments :
Post a Comment