Οι γονείς παρακολουθώντας τις εξελίξεις, μετά την συνάντηση με τον Περιφερειακό Δ/ντη εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου, τον Προϊστάμενο Π/θμιας εκπαίδευσης Δωδ/σου, και ενώ όλοι μας λένε ότι δεν προβλέπεται τίποτα ακόμα για το Ν. Αιγαίο όσον αφορά την εκπαίδευση προσφύγων/μεταναστών, και ο κ. Προϊστάμενος της Π/θμιας Δ/σου διαβεβαίωνε ότι ….δεν γνωρίζει τίποτε, ανησυχούμε και επανερχόμαστε, διότι όπως πληροφορηθήκαμε:
* Η κ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ πρωτοβάθμιας ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΑ και ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ άλλα ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ από διευθυντές.
* Άλλωστε ήδη δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τρία δημοτικά του νησιού (για αρχή προφανώς) που τα εντάσσουν άμεσα σε σχολεία για εκπαίδευση προσφύγων/ μεταναστών , επειδή έχουν τάξεις υποδοχής,
* Στην Λέσβο οι γονείς αιφνιδιάστηκαν με ένταξη σε πρωινά τμήματα
Άρα, θεωρούμε ότι μιλάμε για άμεση ένταξη και σε ΠΡΩΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ και σε ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ τμήματα! Για πρωινά τμήματα δήλωσε ο κ. Φίλης για όσους μένουν εκτός hot spot. Θυμίζουμε όμως ότι στην ΡΟΔΟ αποφασίστηκε τα μαθήματα να γίνονται ΕΝΤΟΣ του ΗΟΤ SPOT. Γιατί όχι και στην Κω για την οποία φαίνεται ότι προτιμούν την «λύση» της Λέσβου με πρωινά τμήματα;
Μετά από όλα αυτά και τους αρμοδίους να δηλώνουν άγνοια, ενώ συγχρόνως παραδέχονται ότι στην Κω Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΜΟΝΟ κέντρο ΠΡΩΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ και ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ διαμονής, ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ KAI ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ, για τους παρακάτω λόγους:
1. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Ως γονείς που συνδράμαμε τους πρόσφυγες/ μετανάστες χωρίς κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος , επιθυμούμε και απαιτούμε από την ελληνική πολιτεία εκπαίδευση για ΟΛΑ τα παιδιά. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες και οι ιδιαιτερότητες του κάθε τόπου, όπως τονίζει ο Συνήγορος του Πολίτη.
2. ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙ όσον αφορά μεταναστευτικό/προσφυγικό λόγω ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ του συστήματος.
Α. Τι να εμπιστευθούμε, όταν στην Κω προβλεπόταν κέντρο υποδοχής 800 ατόμων (προσωρινής διαμονής) και προχθές είχε 1959 άτομα, ενώ ο αριθμός αυξάνεται διαρκώς (και φέρνουν και από άλλα μέρη); Γιατί δεν έχει καταργηθεί το δημοσιευμένο σε ΦΕΚ hot spot του Λινοποτίου, ενώ και σε άλλα νησιά δεν έχουν τηρηθεί οι δεσμεύσεις;
Β. Πόσοι είναι τώρα οι μαθητές; Ποιες οι ηλικίες τους;
Γ. Πόσοι έχουν ταυτοποιηθεί ; Πόσοι είναι πρόσφυγες και πόσοι παράνομοι μετανάστες;
Δ. Όταν είναι απρόβλεπτες οι ροές από την γείτονα χώρα , όταν η Ευρώπη δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της και εγκλωβίζονται οι άνθρωποι εδώ, μήπως σε λίγο καιρό αυξηθεί πολύ παραπάνω ο αριθμός των παιδιών που θα είναι σε θέση να αντέξουν τα ελληνικά σχολεία;
3. ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ «ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ» και συνακόλουθο αίσθημα ανασφάλειας: Έχουν ελεγχθεί και από ποιόν οι ηλικίες αυτών που κατά δήλωσή τους καταχωρούνται ως ανήλικοι; Μήπως αρκετοί από αυτούς έχουν δηλώσει μικρότερες ηλικίες;Πως εξασφαλίζουμε ότι κάποιος π.χ. 18 ετών αλλά κατά δήλωση του 15 ετών, δεν θα φοιτά σε γυμνάσιο που φοιτούν και 13χρονα παιδιά; Μήπως όλα αυτά σε συνδυασμό με το ότι είμαστε από τις λίγες χώρες που δεν έχουν ψυχολόγους στα σχολεία , για τους έφηβους αυτούς που έχουν ζήσει σκληρές εμπειρίες ή τις κακουχίες ενός πολέμου δημιουργούν ανασφάλεια στους γονείς ;
4.ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΚΩ: Έχει γίνει ιατρικός έλεγχος και εμβολιασμός και μάλιστα από το ελληνικό κράτος και όχι από τις ΜΚΟ; Δεν είναι γνωστές οι ελλείψεις σε γιατρούς και υποδομές υγείας στην Κω; Υπάρχει παιδίατρος στο νοσοκομείο της Κω;
5. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Εδώ και πολλά χρόνια δεν φωνάζουμε για τις ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ σε αίθουσες, κτιριακές υποδομές , παράλληλη στήριξη, ειδικότητες, εξοπλισμό, μη φύλαξη σχολείων, ανεπαρκή καθαριότητα, την ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ εκπαίδευσης, την ανάγκη στήριξης των αλλοδαπών μαθητών που έχει σε μεγάλο ποσοστό η Κως (αγγίζει το 60% σε κάποια σχολεία), ώστε να μην υπάρχουν τμήματα δύο ταχυτήτων, καθώς και των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες; Ξεχνάνε ότι οι γονείς και οι σύλλογοι πληρώνουν τεράστια ποσά για φροντιστήρια και κάλυψη αναγκών; Μήπως τα στελέχη της εκπαίδευσης αγνοούν ότι το μεσημέρι στην Κω λειτουργούν ολοήμερα και παραχωρούνται χώροι στα σχολεία για δραστηριότητες των παιδιών; Πως μπορεί να αντέξει το ελλιπέστατο αυτό εκπαιδευτικό σύστημα και έναν αριθμό παιδιών που δεν μιλούν ελληνικά και που θα αυξάνεται διαρκώς καθώς οι ροές δεν σταματούν ; Δεν θα πάνε πίσω στα μαθήματα και οι δύο ομάδες παιδιών; Μήπως τελικά έτσι αδυνατούν να παρακολουθήσουν και περιθωριοποιηθούν τα παιδιά προσφύγων/ μεταναστών;
6. ΜΟΝΙΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στην Κω;
α. Όλοι βλέπουμε τον εγκλωβισμό προσφύγων/ μεταναστών και σύμφωνα με την Διεθνή Αμνηστία η παραμονή τους μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 18 χρόνια!
β. Με την ένταξη στα σχολεία, την παραχώρηση δημοσίων χώρων, την προβλεπόμενη χορήγηση βεβαιώσεων σπουδών και πιστοποιητικών επαγγελματικής κατάρτισης, σε συνδυασμό με την απόκτηση ιθαγένειας μέσω της ένταξης στο εκπαιδευτικό σύστημα, δεν δημιουργείται μόνιμη εγκατάσταση στην Κω, αντίθετα με τα όσα προβλέπονται; Και θυμίζουμε:
7. ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ: Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΜΟΝΟ κέντρο ΠΡΩΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ και ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ διαμονής, και όχι μόνιμης, άρα όσοι ταυτοποιούνται ως ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ πρέπει να πηγαίνουν σε μέρη που προβλέπεται μόνιμη φιλοξενία, ενώ όσοι δεν είναι πρόσφυγες θα ΕΠΑΝΑΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ. Είναι σαφές ότι στην εδώ και αιώνες πολυπολιτισμική, ανεκτική και φιλήσυχη Κω, με μεγάλο ποσοστό κατοίκων από άλλες χώρες, προβλέφθηκε προσωρινή μόνο διαμονή για λόγους εθνικής ασφαλείας και οικονομικής επιβίωσης του νησιού λόγω του τουρισμού. Δεν θα έχουν μεγάλο οικονομικό πρόβλημα φέτος οικογένειες στην Κω εξαιτίας και της προσφυγικής κρίσης ; Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα έπρεπε να διασφαλίζει την Κω από το να μην δημιουργηθούν συνθήκες μονιμότητας. Γιατί ΜΕΤΑΘΕΤΕΙ το πρόβλημα στις ΤΟΠΙΚΕΣ κοινωνίες και σε εμάς τους γονείς; (που βεβαίως ανησυχούμε για το μέλλον των οικογενειών μας) ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ για παραχώρηση σχολικών κτιρίων ενώ τα ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ανήκουν στους ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ. Εξαιτίας όλων των παραπάνω επιμένουμε στις αρχικές μας θέσεις,
δηλαδή:
- Δεχόμαστε την μία από τις προτάσεις του κ. Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου, δηλ. για κάλυψη προσωρινών αναγκών στηρίζουμε την εκπαίδευση των προσφύγων/μεταναστών αλλά μέσα στο Hot spot, όπως αποφασίστηκε και για την Ρόδο. Προσθέτουμε ότι για τους ταυτοποιηθέντες ως πρόσφυγες πρέπει να τηρούνται τα προβλεπόμενα για την Κω και να γίνεται μεταφορά τους σε μέρη μόνιμης φιλοξενίας, ώστε να έχουν καλύτερες συνθήκες και σταθερότητα στην εκπαίδευση.
- Αναμένουμε συναντήσεις με τον κ. Δήμαρχο και τον τοπικό μας βουλευτή κ. Η. Καματερό, όπως έχουμε ζητήσει (έχουμε ήδη συναντήσει μετά από πρόσκλησή μας τον κ. Έπαρχο.)
- Περιμένουμε την ανταπόκριση από τους αρμοδίους , οι οποίοι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να κρατούν σε αναστάτωση την κοινωνία. Αν αγνοηθούμε θα αντιδράσουμε δυναμικά.
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΩ
* Η κ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ πρωτοβάθμιας ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΑ και ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ άλλα ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ από διευθυντές.
* Άλλωστε ήδη δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τρία δημοτικά του νησιού (για αρχή προφανώς) που τα εντάσσουν άμεσα σε σχολεία για εκπαίδευση προσφύγων/ μεταναστών , επειδή έχουν τάξεις υποδοχής,
* Στην Λέσβο οι γονείς αιφνιδιάστηκαν με ένταξη σε πρωινά τμήματα
Άρα, θεωρούμε ότι μιλάμε για άμεση ένταξη και σε ΠΡΩΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ και σε ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ τμήματα! Για πρωινά τμήματα δήλωσε ο κ. Φίλης για όσους μένουν εκτός hot spot. Θυμίζουμε όμως ότι στην ΡΟΔΟ αποφασίστηκε τα μαθήματα να γίνονται ΕΝΤΟΣ του ΗΟΤ SPOT. Γιατί όχι και στην Κω για την οποία φαίνεται ότι προτιμούν την «λύση» της Λέσβου με πρωινά τμήματα;
Μετά από όλα αυτά και τους αρμοδίους να δηλώνουν άγνοια, ενώ συγχρόνως παραδέχονται ότι στην Κω Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΜΟΝΟ κέντρο ΠΡΩΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ και ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ διαμονής, ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ KAI ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ, για τους παρακάτω λόγους:
1. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Ως γονείς που συνδράμαμε τους πρόσφυγες/ μετανάστες χωρίς κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος , επιθυμούμε και απαιτούμε από την ελληνική πολιτεία εκπαίδευση για ΟΛΑ τα παιδιά. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες και οι ιδιαιτερότητες του κάθε τόπου, όπως τονίζει ο Συνήγορος του Πολίτη.
2. ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙ όσον αφορά μεταναστευτικό/προσφυγικό λόγω ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ του συστήματος.
Α. Τι να εμπιστευθούμε, όταν στην Κω προβλεπόταν κέντρο υποδοχής 800 ατόμων (προσωρινής διαμονής) και προχθές είχε 1959 άτομα, ενώ ο αριθμός αυξάνεται διαρκώς (και φέρνουν και από άλλα μέρη); Γιατί δεν έχει καταργηθεί το δημοσιευμένο σε ΦΕΚ hot spot του Λινοποτίου, ενώ και σε άλλα νησιά δεν έχουν τηρηθεί οι δεσμεύσεις;
Β. Πόσοι είναι τώρα οι μαθητές; Ποιες οι ηλικίες τους;
Γ. Πόσοι έχουν ταυτοποιηθεί ; Πόσοι είναι πρόσφυγες και πόσοι παράνομοι μετανάστες;
Δ. Όταν είναι απρόβλεπτες οι ροές από την γείτονα χώρα , όταν η Ευρώπη δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της και εγκλωβίζονται οι άνθρωποι εδώ, μήπως σε λίγο καιρό αυξηθεί πολύ παραπάνω ο αριθμός των παιδιών που θα είναι σε θέση να αντέξουν τα ελληνικά σχολεία;
3. ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ «ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ» και συνακόλουθο αίσθημα ανασφάλειας: Έχουν ελεγχθεί και από ποιόν οι ηλικίες αυτών που κατά δήλωσή τους καταχωρούνται ως ανήλικοι; Μήπως αρκετοί από αυτούς έχουν δηλώσει μικρότερες ηλικίες;Πως εξασφαλίζουμε ότι κάποιος π.χ. 18 ετών αλλά κατά δήλωση του 15 ετών, δεν θα φοιτά σε γυμνάσιο που φοιτούν και 13χρονα παιδιά; Μήπως όλα αυτά σε συνδυασμό με το ότι είμαστε από τις λίγες χώρες που δεν έχουν ψυχολόγους στα σχολεία , για τους έφηβους αυτούς που έχουν ζήσει σκληρές εμπειρίες ή τις κακουχίες ενός πολέμου δημιουργούν ανασφάλεια στους γονείς ;
4.ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΚΩ: Έχει γίνει ιατρικός έλεγχος και εμβολιασμός και μάλιστα από το ελληνικό κράτος και όχι από τις ΜΚΟ; Δεν είναι γνωστές οι ελλείψεις σε γιατρούς και υποδομές υγείας στην Κω; Υπάρχει παιδίατρος στο νοσοκομείο της Κω;
5. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Εδώ και πολλά χρόνια δεν φωνάζουμε για τις ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ σε αίθουσες, κτιριακές υποδομές , παράλληλη στήριξη, ειδικότητες, εξοπλισμό, μη φύλαξη σχολείων, ανεπαρκή καθαριότητα, την ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ εκπαίδευσης, την ανάγκη στήριξης των αλλοδαπών μαθητών που έχει σε μεγάλο ποσοστό η Κως (αγγίζει το 60% σε κάποια σχολεία), ώστε να μην υπάρχουν τμήματα δύο ταχυτήτων, καθώς και των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες; Ξεχνάνε ότι οι γονείς και οι σύλλογοι πληρώνουν τεράστια ποσά για φροντιστήρια και κάλυψη αναγκών; Μήπως τα στελέχη της εκπαίδευσης αγνοούν ότι το μεσημέρι στην Κω λειτουργούν ολοήμερα και παραχωρούνται χώροι στα σχολεία για δραστηριότητες των παιδιών; Πως μπορεί να αντέξει το ελλιπέστατο αυτό εκπαιδευτικό σύστημα και έναν αριθμό παιδιών που δεν μιλούν ελληνικά και που θα αυξάνεται διαρκώς καθώς οι ροές δεν σταματούν ; Δεν θα πάνε πίσω στα μαθήματα και οι δύο ομάδες παιδιών; Μήπως τελικά έτσι αδυνατούν να παρακολουθήσουν και περιθωριοποιηθούν τα παιδιά προσφύγων/ μεταναστών;
6. ΜΟΝΙΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στην Κω;
α. Όλοι βλέπουμε τον εγκλωβισμό προσφύγων/ μεταναστών και σύμφωνα με την Διεθνή Αμνηστία η παραμονή τους μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 18 χρόνια!
β. Με την ένταξη στα σχολεία, την παραχώρηση δημοσίων χώρων, την προβλεπόμενη χορήγηση βεβαιώσεων σπουδών και πιστοποιητικών επαγγελματικής κατάρτισης, σε συνδυασμό με την απόκτηση ιθαγένειας μέσω της ένταξης στο εκπαιδευτικό σύστημα, δεν δημιουργείται μόνιμη εγκατάσταση στην Κω, αντίθετα με τα όσα προβλέπονται; Και θυμίζουμε:
7. ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ: Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΜΟΝΟ κέντρο ΠΡΩΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ και ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ διαμονής, και όχι μόνιμης, άρα όσοι ταυτοποιούνται ως ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ πρέπει να πηγαίνουν σε μέρη που προβλέπεται μόνιμη φιλοξενία, ενώ όσοι δεν είναι πρόσφυγες θα ΕΠΑΝΑΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ. Είναι σαφές ότι στην εδώ και αιώνες πολυπολιτισμική, ανεκτική και φιλήσυχη Κω, με μεγάλο ποσοστό κατοίκων από άλλες χώρες, προβλέφθηκε προσωρινή μόνο διαμονή για λόγους εθνικής ασφαλείας και οικονομικής επιβίωσης του νησιού λόγω του τουρισμού. Δεν θα έχουν μεγάλο οικονομικό πρόβλημα φέτος οικογένειες στην Κω εξαιτίας και της προσφυγικής κρίσης ; Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα έπρεπε να διασφαλίζει την Κω από το να μην δημιουργηθούν συνθήκες μονιμότητας. Γιατί ΜΕΤΑΘΕΤΕΙ το πρόβλημα στις ΤΟΠΙΚΕΣ κοινωνίες και σε εμάς τους γονείς; (που βεβαίως ανησυχούμε για το μέλλον των οικογενειών μας) ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ για παραχώρηση σχολικών κτιρίων ενώ τα ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ανήκουν στους ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ. Εξαιτίας όλων των παραπάνω επιμένουμε στις αρχικές μας θέσεις,
δηλαδή:
- Δεχόμαστε την μία από τις προτάσεις του κ. Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου, δηλ. για κάλυψη προσωρινών αναγκών στηρίζουμε την εκπαίδευση των προσφύγων/μεταναστών αλλά μέσα στο Hot spot, όπως αποφασίστηκε και για την Ρόδο. Προσθέτουμε ότι για τους ταυτοποιηθέντες ως πρόσφυγες πρέπει να τηρούνται τα προβλεπόμενα για την Κω και να γίνεται μεταφορά τους σε μέρη μόνιμης φιλοξενίας, ώστε να έχουν καλύτερες συνθήκες και σταθερότητα στην εκπαίδευση.
- Αναμένουμε συναντήσεις με τον κ. Δήμαρχο και τον τοπικό μας βουλευτή κ. Η. Καματερό, όπως έχουμε ζητήσει (έχουμε ήδη συναντήσει μετά από πρόσκλησή μας τον κ. Έπαρχο.)
- Περιμένουμε την ανταπόκριση από τους αρμοδίους , οι οποίοι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να κρατούν σε αναστάτωση την κοινωνία. Αν αγνοηθούμε θα αντιδράσουμε δυναμικά.
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΩ
No comments :
Post a Comment