Το παρουσίασε η Bell Helicopter. Συνδυάζει τη δυνατότητα κάθετης ανύψωσης ενός ελικοπτέρου με την ταχύτητα και την εμβέλεια ενός συμβατικού αεροσκάφους και είναι ένα νέο μη επανδρωμένο αερόχημα κλινότων στροφείων (tilt-rotor)! Κατά την κατασκευάστρια, το νέο μη επανδρωμένο αερόχημα έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει, σε συνθήκες εκστρατείας, πρωτόγνωρες, μεγάλης αυτονομίας, δυνατότητες παραμένουσας επιτήρησης και κρούσης, χωρίς εξάρτηση από διαδρόμους απο-προσγείωσης και επιχειρησιακής λειτουργίας σε ναυτικά περιβάλλοντα. Μάλιστα, όπως σημειώνει στο σχετικό δελτίο τύπου η Bell Helicopter, το Bell V-247 Vigilant ικανοποιεί το πλήρες φάσμα δυνατοτήτων που περιγράφεται στο Σχέδιο Αεροπορίας του Σώματος των Πεζοναυτών για το 2016 και ότι είναι διαθέσιμο για παραγωγή το 2023. Ειδικότερα το Bell V-247 Vigilant έχει σχεδιαστεί για να ικανοποιήσει τις εξελισσόμενες απαιτήσεις στρατιωτικών χρήσεων και μεταφορών για μη επανδρωμένα αεροχήματα από ναυτικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων:
> Της απαίτησης επιχειρησιακής λειτουργίας χωρίς την ανάγκη διαδρόμων απο-προσγείωσης, όπως είναι τα ναυτικά περιβάλλοντα.
> Απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία σε περιοχές χωρίς διαθεσιμότητα ασφαλών διαδρόμων απο-προσγείωσης.
> Σημαντική απομείωση του λογιστικού αποτυπώματος με ταυτόχρονη υψηλές επιχειρησιακές επιδόσεις συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του ελικοπτέρου και του συμβατικού αεροσκάφους.
> Δυνατότητα 24ωρου αποτελεσματικού ελέγχου του χώρου μάχης λόγω της πρωτόγνωρης αυτονομίας και παραμένουσας δυνατότητας επιτήρησης.
Σύμφωνα με την ταξινόμηση του υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ το B-247 Vigilant ανήκει στο Group 5 (βάρος μεγαλύτερο των 599 κιλών και δυνατότητα πτήσης σε υψόμετρο μεγαλύτερο των 54,8 μέτρων) και με την ταχεία (plug-and-play) εναλλαγή φορτίων αποστολής. Επίσης, έχει δυνατότητα εκτέλεσης ευρέος φάσματος αποστολών συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικού πολέμου, συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης (ISR: Intelligence, Surveillance and Reconnaissance), συνοδείας, διοίκησης, ελέγχου, επικοινωνιών και υπολογιστών (C4: Command, Control, Communications and Computers) και παραμένουσας εγγύς αεροπορικής υποστήριξης.
Κατά τη Bell Helicopter, το V-247 Vigilante διαθέτει τα κάτωθι χαρακτηριστικά και δυνατότητες που το καθιστούν πρωτοποριακό:
> Ειδικά σχεδιασμένο για να επιχειρεί σε ναυτικά περιβάλλοντα, το μέγεθος του μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να καταστεί συμβατό με επιχειρήσεις από αντιτορπιλικά κατευθυνόμενων βλημάτων (DDG).
> Μονοκινητήριο μη επανδρωμένο αερόχημα κλινόντων στροφείων.
> Δυνατότητα παραμένουσας συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης για 24 ώρες με τη χρήση συστήματος δύο αεροχημάτων.
> Ταχύτητα πτήσης 250 κόμβων (463 χιλιόμετρα ανά ώρα), ταχύτητα μέγιστης αυτονομίας 180 κόμβοι (333,36 χιλιόμετρα ανά ώρα), ταχύτητα στη μέγιστη συνεχή ισχύ ανώτερη των 300 κόμβων (555,6 χιλιόμετρα ανά ώρα).
> Επιχειρησιακή εμβέλεια: 450 ναυτικά μίλια (833,4 χιλιόμετρα)
> Αυτονομία: 11 ώρες
> Φυσικά χαρακτηριστικά: βάρος κενό: 7.257 κιλά, μέγιστο μικτό βάρος απογείωσης 13.381 κιλά, εκπέτασμα 19,81μέτρα, διάμετρος ρότορα 9,144 μέτρα.
> Ωφέλιμο φορτίο αποστολής (συνδυασμός καυσίμου, οπλισμού και αισθητήρων): 5.897 κιλά.
> Η αναδίπλωση των ροτόρων και της πτέρυγας καθιστά δυνατή την αποθήκευση του αεροχήματος στο υπόστεγο αντιτορπιλικών κατευθυνόμενων βλημάτων (DDG), ενώ επιτρέπει την αερομεταφορά δύο αεροχημάτων από αεροσκάφος στρατηγικών μεταφορών C-17 Globemaster III.
> Υψηλή εκστρατευτική δυνατότητα λόγω μικρού λογιστικού αποτυπώματος.
> «Ανοικτή» αρχιτεκτονική και διεπαφές
> Δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού
> Σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής σύστημα μεταφοράς φορτίων αποστολής που παρέχει μέγιστη ευελιξία. Μεταξύ των φορτίων αποστολής που μπορούν να μεταφερθούν περιλαμβάνονται υψηλής ανάλυσης αισθητήρων, ηχοσημαντήρες, ραντάρ επιτήρησης επιφανείας ολοπεριμετρικής κάλυψης (360 μοίρες), αισθητήρες τεχνολογίας LIDAR (Light Detection and Ranging), τορπίλη Mk-50 ή βλήμα AGM-114 Hellfire ή JAGM (Joint Air-to-Ground Missile).
> Σύστημα κατανομής ισχύος ώστε να παρέχεται η μέγιστη δυνατότητα αποστολής
> Σύστημα ελέγχου πτήσης ανθεκτικό σε βλάβες, δυσλειτουργίες και ζημίες μάχης
> Ηλεκτρο-οπτικό σύστημα στοχοποίησης.
http://www.defence-point.gr/news/?p=163011
Vid: https://www.youtube.com/watch?v=wASVCQMP_0s
> Της απαίτησης επιχειρησιακής λειτουργίας χωρίς την ανάγκη διαδρόμων απο-προσγείωσης, όπως είναι τα ναυτικά περιβάλλοντα.
> Απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία σε περιοχές χωρίς διαθεσιμότητα ασφαλών διαδρόμων απο-προσγείωσης.
> Σημαντική απομείωση του λογιστικού αποτυπώματος με ταυτόχρονη υψηλές επιχειρησιακές επιδόσεις συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του ελικοπτέρου και του συμβατικού αεροσκάφους.
> Δυνατότητα 24ωρου αποτελεσματικού ελέγχου του χώρου μάχης λόγω της πρωτόγνωρης αυτονομίας και παραμένουσας δυνατότητας επιτήρησης.
Σύμφωνα με την ταξινόμηση του υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ το B-247 Vigilant ανήκει στο Group 5 (βάρος μεγαλύτερο των 599 κιλών και δυνατότητα πτήσης σε υψόμετρο μεγαλύτερο των 54,8 μέτρων) και με την ταχεία (plug-and-play) εναλλαγή φορτίων αποστολής. Επίσης, έχει δυνατότητα εκτέλεσης ευρέος φάσματος αποστολών συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικού πολέμου, συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης (ISR: Intelligence, Surveillance and Reconnaissance), συνοδείας, διοίκησης, ελέγχου, επικοινωνιών και υπολογιστών (C4: Command, Control, Communications and Computers) και παραμένουσας εγγύς αεροπορικής υποστήριξης.
Κατά τη Bell Helicopter, το V-247 Vigilante διαθέτει τα κάτωθι χαρακτηριστικά και δυνατότητες που το καθιστούν πρωτοποριακό:
> Ειδικά σχεδιασμένο για να επιχειρεί σε ναυτικά περιβάλλοντα, το μέγεθος του μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να καταστεί συμβατό με επιχειρήσεις από αντιτορπιλικά κατευθυνόμενων βλημάτων (DDG).
> Μονοκινητήριο μη επανδρωμένο αερόχημα κλινόντων στροφείων.
> Δυνατότητα παραμένουσας συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης για 24 ώρες με τη χρήση συστήματος δύο αεροχημάτων.
> Ταχύτητα πτήσης 250 κόμβων (463 χιλιόμετρα ανά ώρα), ταχύτητα μέγιστης αυτονομίας 180 κόμβοι (333,36 χιλιόμετρα ανά ώρα), ταχύτητα στη μέγιστη συνεχή ισχύ ανώτερη των 300 κόμβων (555,6 χιλιόμετρα ανά ώρα).
> Επιχειρησιακή εμβέλεια: 450 ναυτικά μίλια (833,4 χιλιόμετρα)
> Αυτονομία: 11 ώρες
> Φυσικά χαρακτηριστικά: βάρος κενό: 7.257 κιλά, μέγιστο μικτό βάρος απογείωσης 13.381 κιλά, εκπέτασμα 19,81μέτρα, διάμετρος ρότορα 9,144 μέτρα.
> Ωφέλιμο φορτίο αποστολής (συνδυασμός καυσίμου, οπλισμού και αισθητήρων): 5.897 κιλά.
> Η αναδίπλωση των ροτόρων και της πτέρυγας καθιστά δυνατή την αποθήκευση του αεροχήματος στο υπόστεγο αντιτορπιλικών κατευθυνόμενων βλημάτων (DDG), ενώ επιτρέπει την αερομεταφορά δύο αεροχημάτων από αεροσκάφος στρατηγικών μεταφορών C-17 Globemaster III.
> Υψηλή εκστρατευτική δυνατότητα λόγω μικρού λογιστικού αποτυπώματος.
> «Ανοικτή» αρχιτεκτονική και διεπαφές
> Δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού
> Σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής σύστημα μεταφοράς φορτίων αποστολής που παρέχει μέγιστη ευελιξία. Μεταξύ των φορτίων αποστολής που μπορούν να μεταφερθούν περιλαμβάνονται υψηλής ανάλυσης αισθητήρων, ηχοσημαντήρες, ραντάρ επιτήρησης επιφανείας ολοπεριμετρικής κάλυψης (360 μοίρες), αισθητήρες τεχνολογίας LIDAR (Light Detection and Ranging), τορπίλη Mk-50 ή βλήμα AGM-114 Hellfire ή JAGM (Joint Air-to-Ground Missile).
> Σύστημα κατανομής ισχύος ώστε να παρέχεται η μέγιστη δυνατότητα αποστολής
> Σύστημα ελέγχου πτήσης ανθεκτικό σε βλάβες, δυσλειτουργίες και ζημίες μάχης
> Ηλεκτρο-οπτικό σύστημα στοχοποίησης.
http://www.defence-point.gr/news/?p=163011
Vid: https://www.youtube.com/watch?v=wASVCQMP_0s
No comments :
Post a Comment