Έρχεται το πρόγραμμα F 16 ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ! Πρόκειται για το πρόγραμμα αναβάθμισης-εκσυγχρονισμού 155 μαχητικών αεροσκαφών F 16 της ΠΑ. Το όνομα του προγράμματος δεν ξέρουμε αν θα είναι αυτό τελικά αφού ακούστηκε αυθόρμητα σε “πηγαδάκι” της συνάντησης που είχαν υψηλόβαθμα στελέχη της Lockheed Martin στην Αθήνα με δημοσιογράφους, αλλά το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού να το θεωρούμε δεδομένο. Ο εκσυγχρονισμός των F-16, στο επίπεδο της έκδοσης F-16V θα είναι μια “τονωτική ένεση” κι όχι “ολοκληρωτική λύση”. Κάποια στιγμή και η Ελλάδα θα πρέπει να αποφασίσει και η Ελλάδα για το ποιο θα είναι το επόμενο αεροσκάφος της. Όπως έχουν κάνει όλες οι χώρες του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. Η αμερικανική πρόταση περιλαμβάνει εκσυγχρονισμό-αναβάθμιση 155 F-16. Όλα τα “50άρια” F-16 θα γίνουν F-16V και τα 30άρια θα αναβαθμιστούν σε block 50.
Πριν αρχίσουν οι “επιθέσεις” από “αντιμιλιταριστές” που δικαιολογημένα θα πουν ότι “εδώ δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε και μας μιλάτε για πρόγραμμα που θα κυμανθεί από 1 ως 1,5 δις δολάρια”, να επισημάνουμε ότι “δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε και επιχειρησιακά”! Αυτή είναι η αλήθεια, οφείλεται σε λάθη πολλών διαφορετικών κυβερνήσεων τον λογαριασμό των οποίων θα κληθούμε να πληρώσουμε εμείς οι πολίτες. Δεν είναι ευχάριστες οι διαπιστώσεις,αλλά είναι δυσάρεστη η πραγματικότητα που βιώνουμε. Και για να την αντιμετωπίσουμε πρέπει πρώτα απ΄ όλα να την αποδεχτούμε. Ποια είναι; Η Τουρκία περιμένει να παραλάβει το F 35. Παρά τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στο πρόγραμμα,αυτό θα γίνει. Η ψαλίδα στον αέρα -αλλά και στη θάλασσα- έχει αρχίσει να ανοίγει επικίνδυνα. Η κρίση ήταν η χαριστική βολή σε μια ήδη προβληματική κατάσταση. Συνεπώς είτε θα σοβαρευθούμε, αν θέλουμε να έχουμε την παρουσία που θέλουμε και πρέπει στο Αιγαίο, είτε θα …παραχωρήσουμε το security …αλλού. Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχουν υποστηρικτές της δεύτερης άποψης. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ίσως.
Προφανώς η πρόταση είναι ακόμη στα λόγια. Αλλά νομίζουμε ότι όπως έχει η κατάσταση,θα περάσουμε γρήγορα από τις κουβέντες στη πράξη.
Του ΠΑΡΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ
http://www.militaire.gr/
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΣΩΡΕΙΑ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΝΩΣ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΄12. ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ
https://isxys.blogspot.com/2012/06/f-16.html
https://isxys.blogspot.com/2013/03/usaf-viper-aesa.html
https://isxys.blogspot.com/2013/04/f-16-aesa.html
https://isxys.blogspot.com/2015/10/f-16v-h-viper-lockheed-martin.html
https://isxys.blogspot.com/2015/12/f-16.html
https://isxys.blogspot.com/2016/04/f-16.html
ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΤΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΙΣΩΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΕΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΑΠΟΦΑΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ "ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ" ΛΥΣΗ. ΤΟ 2020 ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΛΥΣΕΩΝ.
Πρόσφορο έδαφος στην Ελλάδα φαίνεται ότι βρίσκει η πρόταση για την αναβάθμιση όλων των τύπων F-16 που διαθέτει η χώρα μας, στο 4ης γενιάς F-16v. Η πρόταση της κατασκευάστριας εταιρίας Lockheed Martin για την Πολεμική Αεροπορία, παρουσιάστηκε σε συντάκτες του στρατιωτικού ρεπορτάζ στην Αθήνα και συνοψίζεται στην εικόνα που ακολουθεί. Περιλαμβάνει την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων, αναβαθμίσεις στο σύστημα απεικόνισης, ραντάρ AESA και άλλες αναβαθμίσεις στις ηλεκτrpoνικές οθόνες και στα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, τα οποία μπορείτε να δείτε στην απεικόνιση. Ο χρόνος καθήλωσης του κάθε αεροσκάφους εάν επιτευχθεί συμφωνία, αναμένεται να είναι από 8 έως 14 μήνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Ντένις Πλέσσα, ο οποίος έιναι Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Lockheed Martin. Για την επίτευξη συμφωνίας προτείνεται η διακρατική συμφωνία και για τον λόγο αυτό ο κ. Πλέσσας δεν ήταν σε θέση να κάνει εκτίμηση του κόστους. Ωστόσο τόνισε την ανάγκη της Πολεμικής Αεροπορίας να σχεδιάσει με βάση τις διαμορφούμενες μελλοντικές απειλές, σε βάθος 20ετίας και εκτίμησε ότι το αναβαθμισμένο F-16V είναι αεροσκάφος που μπορεί να στηρίξει αυτή την ανάγκη. Η πρόταση δεν περιλαμβάνει την αναβάθμιση και των εξομοιωτών, οι οποίοι ωστόσο είναι βέβαιο ότι εάν τρέξει το πρόγραμμα αναβάθμισης, θα χρειαστούν και αυτοί ανάλογο πρόγραμμα. Παρούσα ήταν και η αντιπρόεδρος του προγράμματος των F-16 της εταιρίας κ. Σούζαν Ουτς (Susan Ouzts), η οποία παρουσίασε τις εξελίξεις του αεροσκάφους σε όλο τον κόσμο.
http://www.onalert.gr/
Την πρόταση της για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του συνόλου των αεροσκαφών F-16 που διαθέτει η ελληνική Πολεμική Αεροπορία, χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, παρουσίασε στους στρατιωτικούς συντάκτες υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία της αμερικανικής κατασκευάστριας εταιρείας, Lockheed Martin. Η εταιρεία προτείνει την αναβάθμιση των αεροσκαφών F-16 (Block.50, Block.52+ και Block.52+ Adv) σε επίπεδο F-16V. Το κόστος του προγράμματος δεν έχει προσδιοριστεί, λόγω του πρωίμου σταδίου των συζητήσεων με την ελληνική πλευρά. Οι παλαιότεροι τύποι των αεροσκαφών (F-16 Block 30) προτείνεται να αναβαθμιστούν σε επίπεδο F-16M6, δηλαδή στο επίπεδο των πιο σύγχρονων ελληνικών F-16 Block.52+Adv-, μόνο με υφιστάμενο υλικό, που θα αφαιρεθεί από τα υπόλοιπα προαναφερθέντα ελληνικά F-16. Η αναβάθμιση όλων των αεροσκαφών προτείνεται να γίνει στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, λόγω της διαθέτουσας τεχνογνωσίας της. Υπενθυμίζεται πως τα αεροσκάφη F-16 έχουν αποκτηθεί από τέσσερις διαφορετικές κυβερνήσεις με ισάριθμους διαφορετικούς πρωθυπουργούς, μέσα σε μία 20ετία, (1989-2009).
http://armynews.gr/?p=46094
Πριν αρχίσουν οι “επιθέσεις” από “αντιμιλιταριστές” που δικαιολογημένα θα πουν ότι “εδώ δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε και μας μιλάτε για πρόγραμμα που θα κυμανθεί από 1 ως 1,5 δις δολάρια”, να επισημάνουμε ότι “δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε και επιχειρησιακά”! Αυτή είναι η αλήθεια, οφείλεται σε λάθη πολλών διαφορετικών κυβερνήσεων τον λογαριασμό των οποίων θα κληθούμε να πληρώσουμε εμείς οι πολίτες. Δεν είναι ευχάριστες οι διαπιστώσεις,αλλά είναι δυσάρεστη η πραγματικότητα που βιώνουμε. Και για να την αντιμετωπίσουμε πρέπει πρώτα απ΄ όλα να την αποδεχτούμε. Ποια είναι; Η Τουρκία περιμένει να παραλάβει το F 35. Παρά τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στο πρόγραμμα,αυτό θα γίνει. Η ψαλίδα στον αέρα -αλλά και στη θάλασσα- έχει αρχίσει να ανοίγει επικίνδυνα. Η κρίση ήταν η χαριστική βολή σε μια ήδη προβληματική κατάσταση. Συνεπώς είτε θα σοβαρευθούμε, αν θέλουμε να έχουμε την παρουσία που θέλουμε και πρέπει στο Αιγαίο, είτε θα …παραχωρήσουμε το security …αλλού. Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχουν υποστηρικτές της δεύτερης άποψης. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ίσως.
Προφανώς η πρόταση είναι ακόμη στα λόγια. Αλλά νομίζουμε ότι όπως έχει η κατάσταση,θα περάσουμε γρήγορα από τις κουβέντες στη πράξη.
Του ΠΑΡΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ
http://www.militaire.gr/
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΣΩΡΕΙΑ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΝΩΣ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΄12. ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ
https://isxys.blogspot.com/2012/06/f-16.html
https://isxys.blogspot.com/2013/03/usaf-viper-aesa.html
https://isxys.blogspot.com/2013/04/f-16-aesa.html
https://isxys.blogspot.com/2015/10/f-16v-h-viper-lockheed-martin.html
https://isxys.blogspot.com/2015/12/f-16.html
https://isxys.blogspot.com/2016/04/f-16.html
ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΤΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΙΣΩΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΕΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΑΠΟΦΑΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ "ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ" ΛΥΣΗ. ΤΟ 2020 ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΛΥΣΕΩΝ.
Πρόσφορο έδαφος στην Ελλάδα φαίνεται ότι βρίσκει η πρόταση για την αναβάθμιση όλων των τύπων F-16 που διαθέτει η χώρα μας, στο 4ης γενιάς F-16v. Η πρόταση της κατασκευάστριας εταιρίας Lockheed Martin για την Πολεμική Αεροπορία, παρουσιάστηκε σε συντάκτες του στρατιωτικού ρεπορτάζ στην Αθήνα και συνοψίζεται στην εικόνα που ακολουθεί. Περιλαμβάνει την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων, αναβαθμίσεις στο σύστημα απεικόνισης, ραντάρ AESA και άλλες αναβαθμίσεις στις ηλεκτrpoνικές οθόνες και στα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, τα οποία μπορείτε να δείτε στην απεικόνιση. Ο χρόνος καθήλωσης του κάθε αεροσκάφους εάν επιτευχθεί συμφωνία, αναμένεται να είναι από 8 έως 14 μήνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Ντένις Πλέσσα, ο οποίος έιναι Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Lockheed Martin. Για την επίτευξη συμφωνίας προτείνεται η διακρατική συμφωνία και για τον λόγο αυτό ο κ. Πλέσσας δεν ήταν σε θέση να κάνει εκτίμηση του κόστους. Ωστόσο τόνισε την ανάγκη της Πολεμικής Αεροπορίας να σχεδιάσει με βάση τις διαμορφούμενες μελλοντικές απειλές, σε βάθος 20ετίας και εκτίμησε ότι το αναβαθμισμένο F-16V είναι αεροσκάφος που μπορεί να στηρίξει αυτή την ανάγκη. Η πρόταση δεν περιλαμβάνει την αναβάθμιση και των εξομοιωτών, οι οποίοι ωστόσο είναι βέβαιο ότι εάν τρέξει το πρόγραμμα αναβάθμισης, θα χρειαστούν και αυτοί ανάλογο πρόγραμμα. Παρούσα ήταν και η αντιπρόεδρος του προγράμματος των F-16 της εταιρίας κ. Σούζαν Ουτς (Susan Ouzts), η οποία παρουσίασε τις εξελίξεις του αεροσκάφους σε όλο τον κόσμο.
http://www.onalert.gr/
Την πρόταση της για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του συνόλου των αεροσκαφών F-16 που διαθέτει η ελληνική Πολεμική Αεροπορία, χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, παρουσίασε στους στρατιωτικούς συντάκτες υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία της αμερικανικής κατασκευάστριας εταιρείας, Lockheed Martin. Η εταιρεία προτείνει την αναβάθμιση των αεροσκαφών F-16 (Block.50, Block.52+ και Block.52+ Adv) σε επίπεδο F-16V. Το κόστος του προγράμματος δεν έχει προσδιοριστεί, λόγω του πρωίμου σταδίου των συζητήσεων με την ελληνική πλευρά. Οι παλαιότεροι τύποι των αεροσκαφών (F-16 Block 30) προτείνεται να αναβαθμιστούν σε επίπεδο F-16M6, δηλαδή στο επίπεδο των πιο σύγχρονων ελληνικών F-16 Block.52+Adv-, μόνο με υφιστάμενο υλικό, που θα αφαιρεθεί από τα υπόλοιπα προαναφερθέντα ελληνικά F-16. Η αναβάθμιση όλων των αεροσκαφών προτείνεται να γίνει στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, λόγω της διαθέτουσας τεχνογνωσίας της. Υπενθυμίζεται πως τα αεροσκάφη F-16 έχουν αποκτηθεί από τέσσερις διαφορετικές κυβερνήσεις με ισάριθμους διαφορετικούς πρωθυπουργούς, μέσα σε μία 20ετία, (1989-2009).
http://armynews.gr/?p=46094
No comments :
Post a Comment