Μαγνητικές αντλίες χωρίς κινούμενα μέρη. Το ενδιαφέρον φαινόμενο να κινηθούν υποβρύχια με ηλεκτρομαγνητική ώθηση βασίζεται στην ανακάλυψη το 1964 από τον Alfred W. Richardson, και Κ. Gulia, δυο νεαρών μηχανικών βιοϊατρικής από την Ινδία. Οι δύο άνδρες που αναζητούσαν μια μέθοδο προσομοίωσης άντλησης αίματος μέσα από το ανθρώπινο σώμα ανακάλυψαν με ενδιαφέρον ότι Θα μπορούσαν να κάνουν τα ηλεκτρικά φορτισμένα άτομα να κινούνται σε μια κατεύθυνση με την εφαρμογή ενός μαγνητικού πεδίου με σωστό τρόπο. Στη συνέχεια, έκαναν μια δεύτερη σημαντική ανακάλυψη οταν μετακίνησαν τα άτομα μαζί με μόρια νερού. Ο Richardson και ο Guha ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι είχαν ανακάλυψη ενα νέου τύπου αντλίας. Τότε ένας εξωτερικός επιστήμονας από το Γραφείο Ναυτικών Ερευνών των ΗΠΑ πρότεινε να προσπαθήσουν να αντλήσουν θαλασσινό νερό. Η αντλία λειτούργησε καλύτερα από ποτέ. Η μορφή ηλεκτρομαγνητικής αντλίας, δεν είναι κάτι νέο. Μονάδες που εργάζονται στην ίδια αρχή έχουν χρησιμοποιηθεί για την άντληση υγρών μέταλλων, όπως νάτριο, μέσω των πυρηνικών αντιδραστήρων για σκοπούς ψυκτικού υγρού. Ωστόσο, ποτέ καμιά αντλία δεν είχε κατασκευαστεί για να μετακινήσει θαλασσινό νερό-ηλεκτρονικά, χωρίς κινούμενα μέρη, και χωρίς ήχο. Ήταν κάτι το πρωτοφανές και απόλυτος απόρρητο. Η κατασκευή απορρήτων αθόρυβων υπέρ ταχέων υποβρύχιων αντικείμενων ήταν προ τον πυλών.
Όπως έγραψε το επιστημονικό περιοδικό New Scientist, οι βασικές αρχές της Θεωρίας της "υπερσπηλαίωσης εξηγούν το πώς ένα αντικείμενο μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα του ήχου στο νερό (5.400 Km την ώρα, πενταπλάσια απ' ό,τι στον αέρα!). Κάποιοι ελπίζουν λέει το περιοδικό, να την ξεπεράσουν με υποβρύχια που θα κινούνται με 1,5 χιλιόμετρο το δευτερόλεπτο. Από το 1950 ξεκίνησαν οι πειραματισμοί σε υποβρύχια για μεγαλύτερες ταχύτητες. Το 1953 ναυπηγήθηκε το πειραματικό Αλμπακόρ που με βελτιωμένους ηλεκτροκινητήρες έφτασε επίσημα τα 45 Ν.Μ αλλά ανεπίσημα τα 80 Ν.Μ ! Το Αλμπακορ ήταν η αιτία να δημιουργηθούν ορολογίες όπως το "Υδροβατικος" που σήμαινε αυξημένη ευελιξία και ταχύτητα. Το 1960 δημιουργείται το πρώτο πειραματικό ηλεκτρομαγνητικό Υποβρύχιο που κατασκευάστηκε από το California University Santa Barbara. Πρόσφατα διέρρευσαν πληροφορίες για την έρευνα μιας κατηγορίας μικρών υποβρύχιων που θα μπορούν να ταξιδέψουν σε περισσότερους από 100 κόμβους (περίπου 115 μίλια ένα ώρα) σε ένα πρόγραμμα που είναι γνωστό ως "Υποβρύχια Express".
Η τεχνολογία, αν αναπτυχθεί, θα μπορούσε να φέρει επανάσταση μεταφορά των ωκεανών, αν και θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε εμπορικά και επιβατηγά πλοία. Το όχημα θα ταξίδευε μέσα σε μια μεγάλη φυσαλίδα αερίου που θα δημιουργείτο μέσα στο νερό, μια διαδικασία γνωστή ως supercavitation. Η φούσκα θα μειώνετε συρομένη δεδομένου ότι η έλξη είναι πολύ χαμηλότερη από ό, τι στον αέρα στο νερό, επιτρέποντας στο όχημα να ταξιδέψει σε υψηλές ταχύτητες. Η Supercavitation τεχνολογία δεν είναι νέα. Η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί σε όπλα, αλλά ποτέ για τη μεταφορά οχημάτων, σύμφωνα με την DARPA. Σήμερα έχουμε καταλήξει σε ένα τρόπο που να μπορούμε να αυξήσουμε δραματικά την αντοχή και την ευελιξία ενός οχήματος σε φάση " υπερσπηλαίωσης. Το πώς γίνεται ακριβώς αυτή η διαδικασία είναι ένα μυστικό. Είναι επαναστατική, αλλά δεν μπορούμε να σας πούμε τι είναι αυτό", δήλωσε η Jennifer Panosky, διευθυντής του προγράμματος των προηγμένων προγραμμάτων". Δεν είναι κάτι που θα θέλαμε να γνωρίζουν ακόμη οι άνθρωποι, δήλωσε ο Edson αλλά έχουμε αποδείξει ότι λειτουργεί. Ο σχεδιασμός ενός από τα συστήματα θα υπάγεται στην Northrop Grumman Electronic στο Μέριλαντ και το ταχύτατο καταδυόμενο όχημα επιλέχτηκε να είναι στο ένα τέταρτο του μεγέθους των μη επανδρωμένων οχημάτων, περίπου 8 πόδια η 4-5 μετρά σε μήκος - διάμετρο; Το απόρρητο όχημα έκανε μια επίδειξη την άνοιξη του 2010 στα ανοιχτά της Ρόουντ Αϊλαντ που περιλαμβάνε 10 λεπτά ταχύτητες έως και 100 κόμβων ! με ελιγμούς, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου βάθους, σύμφωνα με δήλωση DARPA.
http://www.apocalypsejohn.com/2013/02/aporrita-ypobrixia-yperixitika-mesa.html
Όπως έγραψε το επιστημονικό περιοδικό New Scientist, οι βασικές αρχές της Θεωρίας της "υπερσπηλαίωσης εξηγούν το πώς ένα αντικείμενο μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα του ήχου στο νερό (5.400 Km την ώρα, πενταπλάσια απ' ό,τι στον αέρα!). Κάποιοι ελπίζουν λέει το περιοδικό, να την ξεπεράσουν με υποβρύχια που θα κινούνται με 1,5 χιλιόμετρο το δευτερόλεπτο. Από το 1950 ξεκίνησαν οι πειραματισμοί σε υποβρύχια για μεγαλύτερες ταχύτητες. Το 1953 ναυπηγήθηκε το πειραματικό Αλμπακόρ που με βελτιωμένους ηλεκτροκινητήρες έφτασε επίσημα τα 45 Ν.Μ αλλά ανεπίσημα τα 80 Ν.Μ ! Το Αλμπακορ ήταν η αιτία να δημιουργηθούν ορολογίες όπως το "Υδροβατικος" που σήμαινε αυξημένη ευελιξία και ταχύτητα. Το 1960 δημιουργείται το πρώτο πειραματικό ηλεκτρομαγνητικό Υποβρύχιο που κατασκευάστηκε από το California University Santa Barbara. Πρόσφατα διέρρευσαν πληροφορίες για την έρευνα μιας κατηγορίας μικρών υποβρύχιων που θα μπορούν να ταξιδέψουν σε περισσότερους από 100 κόμβους (περίπου 115 μίλια ένα ώρα) σε ένα πρόγραμμα που είναι γνωστό ως "Υποβρύχια Express".
Η τεχνολογία, αν αναπτυχθεί, θα μπορούσε να φέρει επανάσταση μεταφορά των ωκεανών, αν και θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε εμπορικά και επιβατηγά πλοία. Το όχημα θα ταξίδευε μέσα σε μια μεγάλη φυσαλίδα αερίου που θα δημιουργείτο μέσα στο νερό, μια διαδικασία γνωστή ως supercavitation. Η φούσκα θα μειώνετε συρομένη δεδομένου ότι η έλξη είναι πολύ χαμηλότερη από ό, τι στον αέρα στο νερό, επιτρέποντας στο όχημα να ταξιδέψει σε υψηλές ταχύτητες. Η Supercavitation τεχνολογία δεν είναι νέα. Η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί σε όπλα, αλλά ποτέ για τη μεταφορά οχημάτων, σύμφωνα με την DARPA. Σήμερα έχουμε καταλήξει σε ένα τρόπο που να μπορούμε να αυξήσουμε δραματικά την αντοχή και την ευελιξία ενός οχήματος σε φάση " υπερσπηλαίωσης. Το πώς γίνεται ακριβώς αυτή η διαδικασία είναι ένα μυστικό. Είναι επαναστατική, αλλά δεν μπορούμε να σας πούμε τι είναι αυτό", δήλωσε η Jennifer Panosky, διευθυντής του προγράμματος των προηγμένων προγραμμάτων". Δεν είναι κάτι που θα θέλαμε να γνωρίζουν ακόμη οι άνθρωποι, δήλωσε ο Edson αλλά έχουμε αποδείξει ότι λειτουργεί. Ο σχεδιασμός ενός από τα συστήματα θα υπάγεται στην Northrop Grumman Electronic στο Μέριλαντ και το ταχύτατο καταδυόμενο όχημα επιλέχτηκε να είναι στο ένα τέταρτο του μεγέθους των μη επανδρωμένων οχημάτων, περίπου 8 πόδια η 4-5 μετρά σε μήκος - διάμετρο; Το απόρρητο όχημα έκανε μια επίδειξη την άνοιξη του 2010 στα ανοιχτά της Ρόουντ Αϊλαντ που περιλαμβάνε 10 λεπτά ταχύτητες έως και 100 κόμβων ! με ελιγμούς, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου βάθους, σύμφωνα με δήλωση DARPA.
http://www.apocalypsejohn.com/2013/02/aporrita-ypobrixia-yperixitika-mesa.html
No comments :
Post a Comment