09/07/2012

Το τουρκικό σενάριο για τη κατάρριψη του RF 4 αρχίζει να “καταρρίπτεται” και από τα τουρκικά ΜΜΕ αλλά και την ΜΙΤ.

Ειδικά μετά από μια σειρά φωτογραφιών που έδωσε στη δημοσιότητα του Τουρκικό Γενικό Επιτελείο από τα συντρίμμια του αεροσκάφους προκύπτει ότι το ενδεχόμενο να έχει καταρριφθεί το RF 4 από πύραυλο δεν είναι το επικρατέστερο.Και αυτό σημαίνει ότι το αεροσκάφος πετούσε πολύ κοντά στα παράλια της Συρίας. Επιπλέον η εφημερίδα ΧΟΥΡΙΕΤ αποκαλύπτει ποιος έδωσε την εντολή “πυρ” κατά του τουρκικού αεροσκάφους. Η εντολή δόθηκε από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Κέντρο Μάχης στην πόλη Χομς. Σύμφωνα με άρθρο του Μετεχάν Ντεμίρ στην εφημερίδα Χουριέτ, “το αεροπλάνο χτυπήθηκε από συστοιχία πυραύλων ‘Al Bassit’ και αντιαεροπορικών που βρίσκονται στην περιοχή Ρας Αλ Μπασίτ”. Όταν εντοπίστηκε το τουρκικό αεροσκάφος εντός του εναέριου χώρου της Συρίας “το προσωπικό στις συστοιχίες Al Bassit ρώτησε το Επιχειρησιακό Κέντρο στην Χομς σχετικά με το τι πρέπει να κάνει. Και από εκεί ήρθε η απάντηση:“Εσείς πρέπει να ξέρετε τι γίνεται όταν ένα αεροσκάφος παραβιάζει τον εναέριο μας χώρο”. Λίγο μετά το αεροσκάφος καταρρίφθηκε.

Οι Τούρκοι δημοσιογράφοι αμφισβητούν πια και αυτοί τη θεωρία ότι το RF 4 βλήθηκε από πύραυλο. Τα ερωτήματα που θέτουν οι δημοσιογράφοι της ΧΟΥΡΙΕΤ είναι:

• “Βλέποντας τα κομμάτια του αεροσκάφους που απέμειναν, και οι δύο ισχυρισμοί δημιουργούν ερωτήματα. Για αυτό θα είναι πολύ κρίσιμο στοιχείο η ενδελεχής εξέταση κάθε κομματιού του αεροσκάφους που θα ανελκυθεί από την θάλασσα. Σε πρώτο στάδιο τα ερωτήματα που τίθενται είναι τα εξής :

• Εάν χτυπήθηκε με πύραυλο στο σημείο εξόδου των καυσαερίων πως γίνεται και ο κινητήρας είναι τόσο ανέπαφος ;

• Εάν πάλι πύραυλος χτύπησε το αεροπλάνο τότε πως γίνεται και βρέθηκαν ανέπαφες μπότες, κάσκες, το πάνελ του αεροπλάνου ακόμη και γραπτό που έγραψαν με στυλό ;

• Στα κομμάτια του αεροσκάφους που βγήκαν από την θάλασσα υπήρχαν κομμάτια από πύραυλο ή από σφαίρες ;

• Εάν το αεροπλάνο χτυπήθηκε στα 13 μίλια και κατέπεσε στα 8,6, τότε ποιος πύραυλος και σε ποιο υψόμετρο πραγματοποίησε αυτό το χτύπημα ; Διότι αυτό απαιτεί μια στρατιωτική ικανότητα. Εάν το αεροπλάνο χτυπήθηκε με αντιαεροπορικό εμβέλειας 2,5 χλμ, τότε πως μπόρεσε και πέταξε πάνω από 10 χλμ και δεν χρησιμοποιεί την εκτίναξη ; Και για ποιο λόγο δεν έγινε ενημέρωση “χτυπηθήκαμε” ;

Εφημερίδα Milliyet:
- «Στα χέρια μας δεν έχουμε εικόνα πυραύλου» είναι ο τίτλος της Milliyet που αναφέρεται σε δηλώσεις του διευθυντή Διεύθυνσης Επικοινωνιών του τουρκικού Γενικού Επιτελείου Μπακί Καβούν.
- «Δεν διαθέτουμε εικόνες που να δείχνουν πως το αεροσκάφος χτυπήθηκε με πύραυλο. Εξετάζουμε και τα δεδομένα από το ραντάρ. Όταν ολοκληρωθούν οι έρευνες και στην άτρακτο θα έχουμε σίγουρα δεδομένα αναφέρει ο Καβούν.
- Ο ίδιος αποκαλύπτει πως το τουρκικό RF-4 διέθετε σύστημα προειδοποίησης πυραύλων «θα έπρεπε να είχε λειτουργήσει το σύστημα, αυτό πιστεύουμε» αναφέρει ο τούρκος αξιωματικός.

MIT "το αεροσκάφος μας δεν χτυπήθηκε με πύραυλο: "Ακόμη και οι μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας ΜΙΤ φαίνεται πως έχουν την άποψη πως το τουρκικό RF-4 δεν χτυπήθηκε με πύραυλο της Δαμασκού γεγονός που δείχνει πως πετούσε κοντά στις ακτές της Συρίας. Το ψέμα της τουρκικής διπλωματίας δεν το πίστεψαν ούτε στη ΜΙΤ. «Επιστροφή στην πραγματικότητα από τον ισχυρισμό του πυραύλου» είναι ο τίτλος της Radikal η οποία γράφει πως «μετά το τουρκικό γενικό επιτελείο και η ΜΙΤ δηλώνει πως δεν υπάρχουν ενδείξεις πως το αεροσκάφος χτυπήθηκε με πυραύλους». Η τουρκική εφημερίδα αναφέρει πως ούτε τα δεδομένα των ραντάρ αλλά ούτε και οι φωτογραφίες του σκάφους που εντόπισε το RF-4 δεν δείχνουν πως το αεροσκάφος καταρρίφθηκε με πυραύλους. Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα, η Άγκυρα αλλάζει τους ισχυρισμούς της και ενώ δήλωνε πως «το αεροσκάφος χτυπήθηκε στον διεθνή εναέριο χώρο, τώρα αναφέρει πως η Συρία παραβίασε τους διεθνής κανόνες». Τούρκοι διπλαωμάτες αναφέρουν πως η Άγκυρ έκανε λάθος στο θέμα και τονίζουν πως δεν θα έπρεπε να είχε δώσει έμφαση στο σημείο που χτυπήθηκε το αεροσκάφος.

No comments :

Post a Comment