ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ... ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΣΙΝΟΤΑΤΑΡΟΜΟΓΓΟΛΙΑ ΣΑΣ ΒΡΩΜΟΟΡΚΣ...
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΛΑΡΑΤΟΙ ΓΑΛΟΝΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΦΑΓΗ...
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΛΑΡΑΤΟΙ ΓΑΛΟΝΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΦΑΓΗ...
Πακιστανός αξιωματικός της PAF (Pakistan Air Force) και μάλιστα εκπαιδευτής ήταν ο ένας από τους δύο χειριστές, οι οποίοι σκοτώθηκαν κατά την χθεσινή πτώση του εκπαιδευτικού αεροσκάφους της τουρκικής Αεροπορίας T-37C το οποίο συνετρίβη στο Αιγαίο, στο ύψος της Σμύρνης. Το αεροσκάφος πραγματοποιούσε εικονικές διεισδύσεις στο Αιγαίο και ασκήσεις ναυτιλίας σε χαμηλό ύψος.
Πρόκειται για τον επισμηναγό Μασούντ Χουσάιν Τσαχάρ, ο οποίος ήταν εκπαιδευτής, με εκπαιδευόμενο τον νεαρό χειριστή, υποσμηναγό Σερκάν Σαγκίρ, μόλις 23 ετών, καταγόμενο από την Ανατολία και την επαρχία Ερζινκάν, ο οποίος είχε προσφάτως αποφοιτήσει. Τα συντρίμμια βρέθηκαν (φωτό από την ανέλκυση), αλλά οι σωροί του Πακιστανού και του Τούρκου που ήθελαν να κάνουν κολπάκια στο Αιγαίο δεν έχουν μετά απο δύο ημέρες ερευνών βρεθεί.
Ο Πακιστανός επισμηναγός εκπαίδευε τον νεαρό Τούρκο στο πλαίσιο διμερούς προγράμματος – συμφωνίας στρατιωτικών ανταλλαγών, ανάμεσα στην Τουρκία και το Πακιστάν, κάτι που καταδεικνύει τις στενές σχέσεις των δύο χωρών (αλήθεια οι ανίκανοι πολιτικοί μας ταγοί πόσο έχουν εκμεταλλευθεί την αντιπαλότητα Ινδίας-Πακιστάν με την ανάπτυξη των ελληνο-ινδικών σχέσεων;) και μάλιστα δείχνει ότι το Πακιστάν συμμετέχει κανονικά στην πολεμική προπαρασκευή της γειτονικής χώρας.
Το αεροσκάφος το οποίο κατέπεσε τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στις 16.04 ανοικτά των ακτών της πόλης Φώκαια, ανήκε στην 122ης Μοίρας εκπαίδευσης Akrep (Scorpion) και η βάση του ήταν στο αεροδρόμιο του Cigli πλησίον της Σμύρνης. Η τουρκική Αεροπορία διαθέτει 55 Cessna T-37B/C Tweety Birds τα οποία πρόκειται σύντομα να αντικατασταθούν από τα 40+15 KAI/TAI KT-1T. Πρόκειται για το δεύτερο αεροσκάφος του ιδίου τύπου που χάνει η τουρκική Αεροπορία απο τα μέσα Ιουλίου του 2011 όταν ένα T-37C είχε πέσει στον κόλπο της Σμύρνης με την απώλεια και των δύο πιλότων. Στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης συμμετέχουν ένα αεροσκάφος CN-235, ένα ελικόπτερο Cougar και τρία σκάφη της Τουρκικής Ακτοφυλακής.
Μάλλον είναι ο πρώτος Πακιστανός αξιωματικός της Αεροπορίας που σκοτώνεται στο Αιγαίο, ενώ εκτελούσε ασκήσεις που στόχο έχουν την Ελλάδα....
Τμήμα ειδήσεων defencenet
Πρόκειται για τον επισμηναγό Μασούντ Χουσάιν Τσαχάρ, ο οποίος ήταν εκπαιδευτής, με εκπαιδευόμενο τον νεαρό χειριστή, υποσμηναγό Σερκάν Σαγκίρ, μόλις 23 ετών, καταγόμενο από την Ανατολία και την επαρχία Ερζινκάν, ο οποίος είχε προσφάτως αποφοιτήσει. Τα συντρίμμια βρέθηκαν (φωτό από την ανέλκυση), αλλά οι σωροί του Πακιστανού και του Τούρκου που ήθελαν να κάνουν κολπάκια στο Αιγαίο δεν έχουν μετά απο δύο ημέρες ερευνών βρεθεί.
Ο Πακιστανός επισμηναγός εκπαίδευε τον νεαρό Τούρκο στο πλαίσιο διμερούς προγράμματος – συμφωνίας στρατιωτικών ανταλλαγών, ανάμεσα στην Τουρκία και το Πακιστάν, κάτι που καταδεικνύει τις στενές σχέσεις των δύο χωρών (αλήθεια οι ανίκανοι πολιτικοί μας ταγοί πόσο έχουν εκμεταλλευθεί την αντιπαλότητα Ινδίας-Πακιστάν με την ανάπτυξη των ελληνο-ινδικών σχέσεων;) και μάλιστα δείχνει ότι το Πακιστάν συμμετέχει κανονικά στην πολεμική προπαρασκευή της γειτονικής χώρας.
Το αεροσκάφος το οποίο κατέπεσε τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στις 16.04 ανοικτά των ακτών της πόλης Φώκαια, ανήκε στην 122ης Μοίρας εκπαίδευσης Akrep (Scorpion) και η βάση του ήταν στο αεροδρόμιο του Cigli πλησίον της Σμύρνης. Η τουρκική Αεροπορία διαθέτει 55 Cessna T-37B/C Tweety Birds τα οποία πρόκειται σύντομα να αντικατασταθούν από τα 40+15 KAI/TAI KT-1T. Πρόκειται για το δεύτερο αεροσκάφος του ιδίου τύπου που χάνει η τουρκική Αεροπορία απο τα μέσα Ιουλίου του 2011 όταν ένα T-37C είχε πέσει στον κόλπο της Σμύρνης με την απώλεια και των δύο πιλότων. Στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης συμμετέχουν ένα αεροσκάφος CN-235, ένα ελικόπτερο Cougar και τρία σκάφη της Τουρκικής Ακτοφυλακής.
Μάλλον είναι ο πρώτος Πακιστανός αξιωματικός της Αεροπορίας που σκοτώνεται στο Αιγαίο, ενώ εκτελούσε ασκήσεις που στόχο έχουν την Ελλάδα....
Τμήμα ειδήσεων defencenet
http://amethystosbooks.blogspot.com/2012/01/blog-post_9510.html
ReplyDelete