ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΣΤΡΕΦΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΩΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΦΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΕΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΑΛΛΟΥ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗΣ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Κακός χαμός έγινε στην ετήσια συνέλευση του Συμβουλίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ λόγω της εμμονής του γενικού γραμματέα του Οργανισμού Μπαν Κι Μουν, να φέρει προς συζήτηση θέμα αναγνώρισης των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων και των διαφυλικών ατόμων. Ο Κορεάτης αξιωματούχος είπε στους συνέδρους ότι ήρθε η ώρα να δράσουν, λέγοντας ότι «απειλούνται ζωές και είναι καθήκον του ΟΗΕ να προστατεύσει τα δικαιώματα κάθε ανθρώπου, όπου και αν ζει αυτός». Μάλιστα, υπογράμμισε: «Θέλω να πω στις λεσβίες, τους ομοφυλόφιλους, τους αμφισεξουαλικούς και τους διαφυλικούς ότι δεν είναι μόνοι», πρόσθεσε.
Οι διαμαρτυρίες από των αντιπροσώπων από τα μέλη του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας, αλλά και των αφρικανικών χωρών, ήταν πολύ έντονες και στο τέλος, οι παραπάνω αποχώρησαν όλοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μεθόδευση, που ακολούθησε ψήφισμα που είχε καταθέσει η Νότια Αφρική. Οι δε υπεύθυνοι του Συμβουλίου επέμειναν και η Ύπατη Αρμοστής του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Νάβι Πιλάι παρουσίασε έρευνα σύμφωνα με την οποία, τουλάχιστον 76 χώρες έχουν ακόμη νόμους που επιβάλλουν διακρίσεις εις βάρος των ομοφυλόφιλων. Όμως, πήρε την απάντηση των μουσουλμάνων αντιπροσώπων, που της είπαν με εμφατικό τρόπο η μεθόδευση αυτή «να είναι και η τελευταία». Ο δε πρεσβευτής του Πακιστάν δήλωσε ότι «η νομιμοποίηση της ομοφυλοφιλίας είναι απαράδεκτη» και ότι μπορεί να προκαλέσει κοινωνικά προβλήματα και να εξελιχθεί σε παιδεραστία ή αιμομιξία, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία και αποδυναμώνει τον θεσμό της οικογένειας.
Ο Πακιστανός αξιωματούχος εζήτησε και κάτι πολύ λογικό: να ληφθούν υπόψη οι «πολιτισμικές ευαισθησίες» και οι «τοπικές αξίες» και «να αποφεύγεται η συζήτηση για την ατομική συμπεριφορά ορισμένων προσώπων». Τα ίδια είπε και ο εκπρόσωπος της Σενεγάλης, ζητώντας «να γίνουν σεβαστές οι πολιτισμικές διαφορές» και μιλώντας για απόπειρα «να χρησιμοποιηθεί το σύστημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για να επιβληθεί μια αντίληψη που βασίζεται στη συμπεριφορά ορισμένων ατόμων».
Η συζήτηση αυτή οργανώθηκε μετά από ένα ψήφισμα που είχε καταθέση η Νότια Αφρική, το οποίο υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο τον Ιούνιο του 2011. Τελικά, η Ισλαμική Διάσκεψη τείνει να εξελιχθεί σε ένα ανάχωμα στην εξάπλωση της παρακμιακής κουλτούρας της Δύσης σε όλο τον πλανήτη, μιας και οι χριστιανικές εκκλησίες έχουν πλέον αγκαλιάσει την πολιτική ορθότητα και δεν μιλούν για τα παραπάνω θέματα.
http://www.elkosmos.gr/international-news/international-news/asia-africa/10628-2012-03-07-17-46-31.html
Ενδιαφέρον. Ο αριστοτέλης στα ηθικά νικομάχεια αναφέρει ότι οι κρήτες για τον ίδιο λόγω είχαν επιβάλη την ομοφυλοφυλία δια νόμου. Το κατά πόσο το συγκεκριμένο εδάφιο είναι αληθές δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζο.
ReplyDeleteΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ) ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΛΛΑ ΔΙΩΚΕΤΟ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ. ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΕΙΤΟ.
ReplyDeleteΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΠΛΗΘΟΣ ΣΩΖΩΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ...ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.