Το τουρκικό αερόχημα που κωδικό «1453TB2», δηλαδή συνδυασμό του έτους Άλωσης της Κωνσταντινούπολης και του τύπου του αεροχήματος, δείχνει να εκπέμπει σήμα δυτικότερα της Ξάνθης και κοντά στα σύνορα με την Δράμα στον ποταμό Νέστο. Το Flightradar24 παρουσιάζει σε κάποια χρονική στιγμή το αερόχημα να κινείται εντός του εθνικού εναέριου χώρου σε ύψος περίπου 17.000 ποδών (5.181 μέτρα) και με ταχύτητα 192 κόμβων (355 χλμ./ώρα).
Πηγές του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ), υποστηρίζουν πως η καταγραφή της ιστοσελίδας δεν αποτυπώνει την πραγματική θέση και πορεία του αεροχήματος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρεται ότι ο κωδικός του αναμεταδότη είναι άκυρος («invalid transponder code»). Επιπρόσθετα, η ταχύτητα του αεροχήματος που αναφέρει το flightradar24 (192 κόμβοι) είναι κατά 50% μεγαλύτερη από τη μέγιστη ταχύτητα που επιτυγχάνει το Bayraktar TB2, ενώ και η πορεία που απεικονίζεται είναι ανακόλουθη.
Ωραία να μας πουν τότε μέχρι που έφτασε το τουρκικό UAV και αν το κατέγραψε η αεράμυνα μας... για να μην πάρουμε ανάποδες που μας περνάνε για ηλίθιους...
[Σημειώνεται ότι η καταγραφή της πορείας στο Flightradar24 προκύπτει από τη σύνδεση σημάτων που λαμβάνονται από ένα μεγάλο δίκτυο (περί τις 20.000 σε όλο τον κόσμο) επίγειων δεκτών ADS-B, που διαθέτουν εθελοντές και φίλοι της αεροπορίας. Οι δέκτες ADS-B συλλέγουν πληροφορίες (αριθμός νηολογίου, ταχύτητα, ύψος πτήσης, θέση κ.λπ.) από τον αναμεταδότη κάθε αεροσκάφους που υπερίπταται της περιοχής όπου βρίσκονται και τις μεταβιβάζουν σε αληθή χρόνο στο Flightradar24. Προϋπόθεση για την ακριβή απεικόνιση της πορείας της πτήσης είναι να είναι ενεργοποιημένος ο αναμεταδότης (transponder) επί του αεροχήματος, ώστε να μεταβιβάζει τις πληροφορίες στους δέκτες. ]
https://www.stoxos.gr/2021/06/uav_10.html
Πηγές του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ), υποστηρίζουν πως η καταγραφή της ιστοσελίδας δεν αποτυπώνει την πραγματική θέση και πορεία του αεροχήματος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρεται ότι ο κωδικός του αναμεταδότη είναι άκυρος («invalid transponder code»). Επιπρόσθετα, η ταχύτητα του αεροχήματος που αναφέρει το flightradar24 (192 κόμβοι) είναι κατά 50% μεγαλύτερη από τη μέγιστη ταχύτητα που επιτυγχάνει το Bayraktar TB2, ενώ και η πορεία που απεικονίζεται είναι ανακόλουθη.
Ωραία να μας πουν τότε μέχρι που έφτασε το τουρκικό UAV και αν το κατέγραψε η αεράμυνα μας... για να μην πάρουμε ανάποδες που μας περνάνε για ηλίθιους...
[Σημειώνεται ότι η καταγραφή της πορείας στο Flightradar24 προκύπτει από τη σύνδεση σημάτων που λαμβάνονται από ένα μεγάλο δίκτυο (περί τις 20.000 σε όλο τον κόσμο) επίγειων δεκτών ADS-B, που διαθέτουν εθελοντές και φίλοι της αεροπορίας. Οι δέκτες ADS-B συλλέγουν πληροφορίες (αριθμός νηολογίου, ταχύτητα, ύψος πτήσης, θέση κ.λπ.) από τον αναμεταδότη κάθε αεροσκάφους που υπερίπταται της περιοχής όπου βρίσκονται και τις μεταβιβάζουν σε αληθή χρόνο στο Flightradar24. Προϋπόθεση για την ακριβή απεικόνιση της πορείας της πτήσης είναι να είναι ενεργοποιημένος ο αναμεταδότης (transponder) επί του αεροχήματος, ώστε να μεταβιβάζει τις πληροφορίες στους δέκτες. ]
https://www.stoxos.gr/2021/06/uav_10.html
No comments :
Post a Comment