11/04/2021

Τurboprop STV-100TP: Ο πρώτος κινητήρας από Ελληνικά χέρια.

Τον νέο της Τurboprop κινητήρα πρόκειται να δοκιμάσει επί μετασκευασμένου υπερελαφρού αεροσκάφους η εταιρεία ελληνικών συμφερόντων Stuttgart Engineering*. Πρόκειται για τον κινητήρα STV-100TP με ισχύ 130 hp που βρίσκεται στο στάδιο προπαραγωγής, έχοντας ολοκληρώσει τις στατικές δοκιμές και αναμένεται να αρχίσει τις πτητικές δοκιμές μέσω ενός ειδικά μετασκευασμένου υπερελαφρού αεροσκάφους.

Ο κινητήρας STV-100TP είναι το μοναδικό δείγμα στη κατηγορία αυτή και δίνει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους αντίστοιχης ισχύος κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα πλεονεκτήματα αυτά είναι:
  • Αποδεδειγμένα μεγαλύτερη αξιοπιστία έναντι των εμβολοφόρων
  • Μεγαλύτερους ενδιάμεσους χρόνους συντήρησης
  • Χαμηλότερο κόστος συντήρησης
  • Διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου
  • Υπερδιπλάσια επιχειρησιακή οροφή
  • Μικρότερο από το μισό βάρος συγκριτικά με αντίστοιχους εμβολοφόρους
  • Χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τη διανυθείσα απόσταση και χρόνο λόγο της ικανότητας να ενσωματώνει συστήματά collective pitch propellers αξιοποιώντας τη σταθερή ροπή του σε όλο το φάσμα στροφών
  • Λειτουργία σε ακραίες καιρικές συνθήκες
  • Πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία άναυσης και διακοπής της λειτουργίας με αυτοματοποιημένες δικλίδες ασφαλείας.
  • Συμβατότητα με όλα τα σύγχρονα συστήματά EFIS και Glass cockpits.
  • Επιτρέπει τη δημιουργία νέων σχεδίων ελαφρών αεροσκαφών καθόσον και δημιουργία δικινητήριων ελαφρών αεροσκαφών ικανών να πετούν σε μεγάλα ύψη
  • Κόστος κτήσης αντίστοιχο με αυτό των εμβολοφόρων


Ο κινητήρας Τurboprop STV-100TP
  • Έχει μήκος 555 χιλιοστά, διάμετρο 280 χιλιοστά και βάρος μόλις 23 κιλά, το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία του διεθνώς, αφού είναι κατά 2/3 ελαφρότερος από τους υπάρχοντες διεθνώς κινητήρες.
  • Αποδίδει 130 ίππους στις 2.400 στροφές το λεπτό και μπορεί να λειτουργεί σε ύψος μέχρι και 9.000 μέτρα (29.527 πόδια). [Η εταιρεία εργάζεται για την ανάπτυξη και άλλων κινητήρων Τurboprop διαφορετικής ιπποδύναμης αποσκοπώντας στην κάλυψη των διεθνών αναγκών τόσο στον τομέα των υπερελαφρών αεροσκαφών όσο και στον τομέα των μεγάλου βάρους UAV.]
  • Η στατική κατανάλωση καυσίμου στο επίπεδο της θάλασσας είναι 27 λίτρα την ώρα και του λιπαντικού 145 γραμμάρια την ώρα. Το καύσιμο που μπορεί να χρησιμοποιήσει είναι τύπου Jet A1, Κηροζίνη Αεροπορίας, απλή Κηροζίνη, Diesel, και Βιοκαύσιμο.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές σε ολόκληρο τον κόσμο, από τις πλέον θερμές μέχρι τις πλέον ψυχρές του πλανήτη και χάρις στην σταθερή του ισχύ επιτρέπει την απογείωση των ελαφρών αεροσκαφών και αεροχημάτων ακόμη και από μικρούς σε μήκος διαδρόμους προσγείωσης/απογείωσης.

*[Η Stuttgart Engineering, είναι μια νέα εταιρία υψηλής τεχνολογίας με έδρα τη Γερμανία, που δημιουργήθηκε από Έλληνες ιδιοκτήτες και μηχανικούς με σκοπό την κατασκευή τεχνολογικά καινοτόμων προϊόντων. Η εταιρία αξιοποιεί την εμπειρία 40 και πλέον ετών στο χώρο της ανάπτυξης ελαφρών στροβιλοκινητήρων και αεροπορικών κατασκευών και ως ντεμπούτο της στην παγκόσμια αγορά ετοιμάζεται να παρουσιάσει τον καινοτόμο κινητήρα Τurboprop STV-100TP]

https://www.viadiplomacy.gr/apoklistiko-stv-100tp-o-protos-ellinikos-kinitiras-turboprop-ine-gegonos/

ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΟΣ Τurboprop: https://www.youtube.com/watch?v=teICr3Yg14U ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΑΔΑΟΥΣ... ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Τurboprop ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΟΥΝ ΕΠΙ ΑΛΛΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ; ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.

2 comments :

  1. Anonymous11/4/21 20:24

    ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:

    - ΕΙΝΑΙ ΘΟΡΥΒΩΔΕΙΣ.

    - ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΓΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΚΑΖΙΟΥ.

    -Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΡΟΦΩΝ ΑΞΟΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΡΟΧΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ.

    -ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΜΩΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΤΟΥΝ. ΩΣΤΟΣΟ, Η LOCKHEED MARTIN ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ "ΚΑΠΩΣ".

    -Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΑΡΚΕΤΑ dB ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΟΥΔΟΥΝΙ.

    - ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ.

    Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ RPM ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΤΕΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΡΟΒΙΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ. Η ΧΡΗΣΗ ΜΕΙΩΤΙΚΩΝ ΓΡΑΝΑΖΙΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΑ RPM ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗ ΡΟΠΗ (ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ TURBO ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΑ M1 ABRAMS;;; OΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΡΟΠΗ).

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΛΗΡΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΣΑΝ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ. ΩΣΤΟΣΟ, Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΜΒΟΛΩΝ. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΙΣΩΣ.

    ΣΤΕΝΤΩΡ

    ReplyDelete