Το νέο νομοσχέδιο περί επιτήρησης, εάν εγκριθεί, θα παραδώσει στην Αυστραλιανή Ομοσπονδιακή Αστυνομία (AFP) και στην Αυστραλιανή Επιτροπή Ποινικών Πληροφοριών (ACIC) τρία νέα εντάλματα για την αντιμετώπιση του διαδικτυακού εγκλήματος.
Σύμφωνα με το Γραφείο του Αυστραλιανού Επιτρόπου Πληροφοριών (OAIC), οι εξουσίες που δίνονται με τα τρία νέα εντάλματα, είναι «ευρείας κλίμακας και έχουν καταναγκαστική φύση».
“Η OAIC αναγνωρίζει τη σημασία των εξουσιοδοτημένων υπηρεσιών επιβολής του νόμου να ανταποκρίνονται σε σοβαρά εγκλήματα του κυβερνοχώρου. Ωστόσο, οι προτεινόμενες εξουσίες του νομοσχεδίου είναι ευρείας εμβέλειας και καταναγκαστικής φύσης“, δήλωσε η επιτροπή. Ανέφερε για παράδειγμα, ότι στην Αυστραλία τα εντάλματα διακοπής δεδομένων και δραστηριότητας δικτύου ενδέχεται να επιτρέπουν την είσοδο σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, την αφαίρεση υπολογιστών ή δεδομένων και την αναχαίτιση των επικοινωνιών.
“Αυτές οι εξουσίες ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την ιδιωτική ζωή μεγάλου αριθμού ατόμων, συμπεριλαμβανομένων ατόμων που δεν είναι ύποπτα για συμμετοχή σε εγκληματική δραστηριότητα, και ως εκ τούτου πρέπει να υπόκεινται σε προσεκτική και κριτική αξιολόγηση της αναγκαιότητας, του εύλογου και της αναλογικότητάς τους“, ανέφερε η Κοινοβουλευτική Μικτή Επιτροπή Πληροφοριών και Ασφάλειας (PJCIS). Επιπλέον, δεδομένου του αντίκτυπου αυτών των εξουσιών επιβολής του νόμου στην ιδιωτική ζωή σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων και δικτύων, θα πρέπει να συνοδεύονται από κατάλληλες διασφαλίσεις απορρήτου.“
Η OAIC πιστεύει ότι το νομοσχέδιο απαιτεί περαιτέρω εξέταση για να διασφαλιστεί καλύτερα ότι τυχόν αρνητικές επιπτώσεις στην ιδιωτικότητα των ατόμων στην Αυστραλία, που προκύπτουν από αυτές τις καταναγκαστικές εξουσίες ελαχιστοποιούνται και ότι οι πρόσθετες προστασίες της ιδιωτικής ζωής περιλαμβάνονται στην πρωτογενή νομοθεσία.
Σε ένα άλλο σημείο, ο επίτροπος ζήτησε την τροποποίηση του νομοσχεδίου ώστε να επιτρέπει μόνο δικαστική εποπτεία και έγκριση ενταλμάτων που εκδίδονται βάσει αυτού. Μεταξύ των συστάσεων είναι και η εντολή για την καταστροφή των πληροφοριών εντός των απορριφθέντων ενταλμάτων, καθώς και η απαίτηση των οργανισμών να εξετάσουν τη χρησιμότητα των συλλεγόμενων πληροφοριών και να λάβουν ενεργά μέτρα για την καταστροφή τους, όταν δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς των ερευνών.
https://www.secnews.gr/327476/australia-arxes-logariasmoi/
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ. ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ; ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΛΕΩΝ, ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ, ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ, ΠΟΛΕΙΣ ;;;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ "να συλλέγουν πληροφορίες από συσκευές... που ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν από εκείνους που υπόκεινται στο ένταλμα" ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΑΠΟ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ; ΑΡΑ ΤΙ ΘΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ; ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΦΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ; ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ; ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ;
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕ/ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ/ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΗΔΗ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.
- Το πρώτο από τα εντάλματα είναι για την διακοπή πρόσβασης, η οποία σύμφωνα με το επεξηγηματικό σημείωμα του νομοσχεδίου, προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για να αποτρέψει τη “συνέχιση της εγκληματικής δραστηριότητας από τους συμμετέχοντες και είναι η ασφαλέστερη και πιο πρόσφορη επιλογή όταν αυτοί οι συμμετέχοντες βρίσκονται σε άγνωστες τοποθεσίες ή ενεργούν υπό ανώνυμες ή ψευδείς ταυτότητες“.
- Το δεύτερο είναι ένα ένταλμα δραστηριότητας δικτύου που θα επιτρέπει στα AFP και ACIC να συλλέγουν πληροφορίες από συσκευές που χρησιμοποιούνται ή ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν από εκείνους που υπόκεινται στο ένταλμα.
- Το τρίτο ένταλμα αφορά την ανάληψη λογαριασμού και θα επιτρέπει στις εταιρείες να αναλάβουν τον έλεγχο ενός λογαριασμού και να μπορούν να "κλειδώσουν" ένα άτομο έξω από τον λογαριασμό του.
Σύμφωνα με το Γραφείο του Αυστραλιανού Επιτρόπου Πληροφοριών (OAIC), οι εξουσίες που δίνονται με τα τρία νέα εντάλματα, είναι «ευρείας κλίμακας και έχουν καταναγκαστική φύση».
“Η OAIC αναγνωρίζει τη σημασία των εξουσιοδοτημένων υπηρεσιών επιβολής του νόμου να ανταποκρίνονται σε σοβαρά εγκλήματα του κυβερνοχώρου. Ωστόσο, οι προτεινόμενες εξουσίες του νομοσχεδίου είναι ευρείας εμβέλειας και καταναγκαστικής φύσης“, δήλωσε η επιτροπή. Ανέφερε για παράδειγμα, ότι στην Αυστραλία τα εντάλματα διακοπής δεδομένων και δραστηριότητας δικτύου ενδέχεται να επιτρέπουν την είσοδο σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, την αφαίρεση υπολογιστών ή δεδομένων και την αναχαίτιση των επικοινωνιών.
“Αυτές οι εξουσίες ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την ιδιωτική ζωή μεγάλου αριθμού ατόμων, συμπεριλαμβανομένων ατόμων που δεν είναι ύποπτα για συμμετοχή σε εγκληματική δραστηριότητα, και ως εκ τούτου πρέπει να υπόκεινται σε προσεκτική και κριτική αξιολόγηση της αναγκαιότητας, του εύλογου και της αναλογικότητάς τους“, ανέφερε η Κοινοβουλευτική Μικτή Επιτροπή Πληροφοριών και Ασφάλειας (PJCIS). Επιπλέον, δεδομένου του αντίκτυπου αυτών των εξουσιών επιβολής του νόμου στην ιδιωτική ζωή σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων και δικτύων, θα πρέπει να συνοδεύονται από κατάλληλες διασφαλίσεις απορρήτου.“
Η OAIC πιστεύει ότι το νομοσχέδιο απαιτεί περαιτέρω εξέταση για να διασφαλιστεί καλύτερα ότι τυχόν αρνητικές επιπτώσεις στην ιδιωτικότητα των ατόμων στην Αυστραλία, που προκύπτουν από αυτές τις καταναγκαστικές εξουσίες ελαχιστοποιούνται και ότι οι πρόσθετες προστασίες της ιδιωτικής ζωής περιλαμβάνονται στην πρωτογενή νομοθεσία.
Σε ένα άλλο σημείο, ο επίτροπος ζήτησε την τροποποίηση του νομοσχεδίου ώστε να επιτρέπει μόνο δικαστική εποπτεία και έγκριση ενταλμάτων που εκδίδονται βάσει αυτού. Μεταξύ των συστάσεων είναι και η εντολή για την καταστροφή των πληροφοριών εντός των απορριφθέντων ενταλμάτων, καθώς και η απαίτηση των οργανισμών να εξετάσουν τη χρησιμότητα των συλλεγόμενων πληροφοριών και να λάβουν ενεργά μέτρα για την καταστροφή τους, όταν δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς των ερευνών.
https://www.secnews.gr/327476/australia-arxes-logariasmoi/
ΚΟΥΡΗΤΗΣ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ. ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ; ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΛΕΩΝ, ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ, ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ, ΠΟΛΕΙΣ ;;;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ "να συλλέγουν πληροφορίες από συσκευές... που ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν από εκείνους που υπόκεινται στο ένταλμα" ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΑΠΟ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ; ΑΡΑ ΤΙ ΘΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ; ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΦΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ; ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ; ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ;
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕ/ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ/ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΗΔΗ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.
ΑΝΟΗΣΙΕΣ.ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ ΚΑΙ ΚΕΙ;
ReplyDelete-ΔΗΜΗΤΡΑ-
Το τριτο σημαινει υποκατασταση του ατομου, πλαστοπροσωπια δηλαδη. Γιατι ειναι αδιαφορο?
ReplyDeleteΑΔΙΑΦΟΡΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ "ΖΗΜΙΑΣ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΗ, ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΟΣΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ.
DeleteΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΜΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΤΟΤΕ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ "ΧΤΥΠΗΜΑ".
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ -ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ή ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ , Η ΑΛΛΗ/ΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ.
ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩ ΟΤΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ..."ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΚΑΤΙ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΩ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΛΛΕΣ - ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ"
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ , ΕΝΑ ΑΛΛΟ "ΠΡΟΦΙΛ", ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ" (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ) ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ. ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΕΡΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ, ΟΠΟΤΕ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΚΡΙΣΙΜΗ.
ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΕΣΧΑΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ, Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ.
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ 1'.
DeleteΓΙΑ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΧΕΤΕ, ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:
"-Έχουμε εξαιρετική συνδεσιμότητα
μπορείς να δουλεύεις από παντού στη Ελλάδα...
-Πάγωσε η εικόνα
-Μάλλον έχουμε ένα πρόβλημα στη σύνδεση.
Δεν γίνονται αυτά."
https://twitter.com/JeronymoBoss/status/1367046005066260481