Η Rosoboronexport, μέλος της Ρωσικής κρατικής κοινοπραξίας Rostec State Corporation, έχει ξεκινήσει να προωθεί στη διεθνή αγορά το αυτοκινούμενο ραντάρ υψηλής κινητικότητας P-18-2 Prima αναγνώρισης και προσδιορισμού στόχου που έχει αναπτυχθεί και κατασκευάζεται από τη NITEL PJSC και την NPO Almaz PJSC.
Το ραντάρ “Prima” είναι κατασκευασμένο με μια σύγχρονη βάση στοιχείων με ψηφιακή επεξεργασία και διαμόρφωση σήματος καθώς και υψηλή διακριτική ικανότητα κι απομόνωση «θορύβου». Διαθέτει στέρεη κεραία ενώ προορίζεται για τον εντοπισμό, την παρακολούθηση, τη μέτρηση συντεταγμένων και τον προσδιορισμό της εθνικότητας εναέριων στόχων κάθε είδους ακόμα και σε περιβάλλον ενεργών και παθητικών παρεμβολών. Η μέγιστη εμβέλεια αποκάλυψης στόχων είναι 320 χιλιόμετρα.
Το P-18-2 διαφέρει από τους περισσότερους σταθμούς ραντάρ στην αγορά όσον αφορά την υψηλή του κινητικότητα, που επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση όλου του εξοπλισμού και της κεραίας σε ένα όχημα μεταφοράς. Το πλήρωμα του σταθμού αποτελείται από μόλις δύο άτομα που μπορούν να το χειριστούν τόσο από την κατάλληλα εξοπλισμένη καμπίνα όσο και από απομακρυσμένους σταθμούς εργασίας. Διακρίνεται για τον υψηλό βαθμό αυτοματισμού αφού ο χρόνος αυτόματης αναδίπλωσης και ανάπτυξης του σταθμού και των υποσυστημάτων είναι περίπου 5 λεπτά.
https://www.ptisidiastima.com/h-rosoboronexport-prima-anti-stealth/
Το ραντάρ “Prima” είναι κατασκευασμένο με μια σύγχρονη βάση στοιχείων με ψηφιακή επεξεργασία και διαμόρφωση σήματος καθώς και υψηλή διακριτική ικανότητα κι απομόνωση «θορύβου». Διαθέτει στέρεη κεραία ενώ προορίζεται για τον εντοπισμό, την παρακολούθηση, τη μέτρηση συντεταγμένων και τον προσδιορισμό της εθνικότητας εναέριων στόχων κάθε είδους ακόμα και σε περιβάλλον ενεργών και παθητικών παρεμβολών. Η μέγιστη εμβέλεια αποκάλυψης στόχων είναι 320 χιλιόμετρα.
Το P-18-2 διαφέρει από τους περισσότερους σταθμούς ραντάρ στην αγορά όσον αφορά την υψηλή του κινητικότητα, που επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση όλου του εξοπλισμού και της κεραίας σε ένα όχημα μεταφοράς. Το πλήρωμα του σταθμού αποτελείται από μόλις δύο άτομα που μπορούν να το χειριστούν τόσο από την κατάλληλα εξοπλισμένη καμπίνα όσο και από απομακρυσμένους σταθμούς εργασίας. Διακρίνεται για τον υψηλό βαθμό αυτοματισμού αφού ο χρόνος αυτόματης αναδίπλωσης και ανάπτυξης του σταθμού και των υποσυστημάτων είναι περίπου 5 λεπτά.
https://www.ptisidiastima.com/h-rosoboronexport-prima-anti-stealth/
Δεν είδα την τιμή του πουθενά. Θυμάμαι το nebo-m κάπου στα 500 εκκατομυρια ρούβλια.
ReplyDelete12G
5.5 ΕΚΑΤΟΜ /ΕΥΡΩ ΔΛΔ Η ΜΟΝΑΔΑ; ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΠΕΡΙΣΥ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 1,5 ΕΚΑΤΟΜ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ.
DeleteΕν το μεταξύ κι επειδή πρόκειται περί στελθ θέματος, διαβάζω αριστερά δεξιά περί f35 για τα ΗΑΕ. Έχοντας διαβάσει γύρω από τους ας πούμε πολέμους στο Ιράκ τα αμερικανικά μαχητικά έδειχναν να έχουν πολλά προβλήματα με την σκόνη σε αυτές τις περιοχές. Πώς διάολο θα δουλέψει το υπερευαισθητο 35αρι εκεί πέρα?
ReplyDelete12G
ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΕΤYΧΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Η ..."ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ" ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ή ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ (ΣΚΟΝΗ) ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ή ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Delete