Ο χρόνος ανταπόκρισης όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί, αλλά έχει επιβαρυνθεί. Απαντητικό mail δημόσιας υπηρεσίας (έγινε viral στα κοινωνικά δίκτυα), προς πολίτη, που του ζητούσε να ξαναστείλει το mail, διότι είχε φτάσει τη υπηρεσία εκτός ωραρίου. Δεκάδες τα παραδείγματα που δείχνουν ότι το gov.gr έχει μετατραπεί στα χέρια των δημοσίων υπαλλήλων, σε μια ασπίδα. Μια ασπίδα, πίσω από τη οποία κρύβονται και δεν κάνουν τη δουλειά τους. Μια ασπίδα που τους προφυλάσσει από την φυσική επαφή με τους πολίτες και την πίεση που τους ασκούν για την ταχύτατη διεκπεραίωση των θεμάτων τους.
Έτσι σήμερα, υποβάλλοντας ένα αίτημα, δεν λαμβάνεις το στοιχειώδες απαντητικό mail, δεν γνωρίζεις ποιος το χρεώνεται, ποιος θα το διεκπεραιώσει και το πότε θα εκδοθεί. Το gοv.gr θα μπορούσε να είναι το απόλυτο όπλο στη αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Διότι τα ψηφιακά αποτυπώματα των αιτημάτων, των επεξεργασιών και των απαντήσεων, θα ήταν το καλύτερο υλικό, για τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά που παρουσιάζει ο κάθε εργαζόμενος στο δημόσιο. Πότε παρελήφθη το mail; Ποιος το χρεώθηκε; Πότε θα απαντηθεί; Πότε απαντήθηκε; Έμεινε ικανοποιημένος ο πολίτης; Ήταν πλήρης η απάντηση; Χρειάστηκε να επανέλθει ο πολίτης; Τι προβλήματα προέκυψαν; Πως μπορούν να ξεπεραστούν;
Η δουλειά του Κυριάκου Πιερακάκη σταματάει στη δημιουργία της πλατφόρμας και στη διασύνδεση των αρχείων μεταξύ τους. Και αυτή η ομολογουμένως εξαιρετική δουλειά, στα χέρια των «υπηρεσιών» και των υπαλλήλων εκλαμβάνεται ως απλή κατάργηση της φυσικής επαφής πολίτη – δημοσίου υπαλλήλου και ως δημιουργία συνθηκών νιρβάνα στη διεκπεραίωση των καθηκόντων των υπαλλήλων του κράτους.
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.liberal.gr/apopsi/to-dimosio-echei-katebasei-ta-molubia/342632
Έτσι σήμερα, υποβάλλοντας ένα αίτημα, δεν λαμβάνεις το στοιχειώδες απαντητικό mail, δεν γνωρίζεις ποιος το χρεώνεται, ποιος θα το διεκπεραιώσει και το πότε θα εκδοθεί. Το gοv.gr θα μπορούσε να είναι το απόλυτο όπλο στη αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Διότι τα ψηφιακά αποτυπώματα των αιτημάτων, των επεξεργασιών και των απαντήσεων, θα ήταν το καλύτερο υλικό, για τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά που παρουσιάζει ο κάθε εργαζόμενος στο δημόσιο. Πότε παρελήφθη το mail; Ποιος το χρεώθηκε; Πότε θα απαντηθεί; Πότε απαντήθηκε; Έμεινε ικανοποιημένος ο πολίτης; Ήταν πλήρης η απάντηση; Χρειάστηκε να επανέλθει ο πολίτης; Τι προβλήματα προέκυψαν; Πως μπορούν να ξεπεραστούν;
Η δουλειά του Κυριάκου Πιερακάκη σταματάει στη δημιουργία της πλατφόρμας και στη διασύνδεση των αρχείων μεταξύ τους. Και αυτή η ομολογουμένως εξαιρετική δουλειά, στα χέρια των «υπηρεσιών» και των υπαλλήλων εκλαμβάνεται ως απλή κατάργηση της φυσικής επαφής πολίτη – δημοσίου υπαλλήλου και ως δημιουργία συνθηκών νιρβάνα στη διεκπεραίωση των καθηκόντων των υπαλλήλων του κράτους.
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.liberal.gr/apopsi/to-dimosio-echei-katebasei-ta-molubia/342632
Μπούρδες, αντιπολίτευση προς το δημόσιο από αυτούς που θέλουν όλα να γίνουν δημόσιο. Ότι δουλειά έκανα τους τελευταίους έξι μήνες έγινε μπάλα μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ότι σκατα κυβέρνηση γερμανοτσολιάδων και μασόνων κι αν είναι και αυτή τουλάχιστον αυτό το έκαναν κάπως καλά, και για να λέμε την αλήθεια αν δεν ήταν ο κορονοιος αυτές τις υπηρεσίες θα τις είχαμε στην Ελλάδα του 2050.
ReplyDelete12G
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΡΝΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΑΔΕ ...
Delete