Πριν από πέντε χρόνια είχε τεθεί η ιδέα ενός προγράμματος για την κατασκευή του ευρωπαϊκού μη επανδρωμένου αεροσκάφους. Μετά από σειρά διαπραγματεύσεων, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία έδωσαν το πράσινο φως για την ανάπτυξη του προγράμματος EuroMale. Η OCCAR (Κοινή Οργάνωση Συνεργασίας στον τομέα των Εξοπλισμών) ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων και, τις επόμενες εβδομάδες, θα υπογραφεί η σύμβαση για την κατασκευή των πρώτων 20 εξοπλισμένων μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων UCAV. Από τις πληροφορίες που διέρρευσαν, το EUROMALE θα έχει βάρος απογείωσης 11 τόνων, άνοιγμα φτερών 26 μέτρων και μήκος 16 μέτρων. Η μέγιστη ταχύτητά του θα είναι περίπου 500 km / h. Το EUROMALE θα είναι εξοπλισμένο με 4 σημεία προσάρτησης πτερυγίων για τη μεταφορά όπλων (πιθανώς την εγκατάσταση ανεξάρτητων πυραύλων) και λοβό για επιτήρηση.
"Πάνω απ' όλα, οι διαφορές στις απαιτήσεις μεταξύ της Γερμανίας (ηγετική χώρα στο έργο) και της Γαλλίας επιβράδυναν την έναρξη του προγράμματος. Τελικά, κέρδισε το Βερολίνο, το οποίο εστίασε στη δημιουργία ενός twin-turboprop UCAV με μια πολύ παραδοσιακή αεροδυναμική φόρμουλα. Το πρόβλημα είναι ότι στο τέλος θα έχουμε κάτι περισσότερο από ένα REAPER, πολύ μακριά από την απόδοση του RQ-4 GLOBALHAWK. Αυτό που πραγματικά χρειάζεται η Ευρώπη, λαμβάνοντας υπόψη τα επιχειρησιακά σενάρια που προκύπτουν, θα ήταν ένα έργο, ίσως μικρότερο σε μέγεθος, με έναν μόνο κινητήρα τζετ και μια αεροδυναμική γραμμή stealth", αναφέρει ο σχολιαστής στην ιταλική ιστοσελίδα για την ευρωπαϊκή Άμυνα.
The Hellenic Information Team
"Πάνω απ' όλα, οι διαφορές στις απαιτήσεις μεταξύ της Γερμανίας (ηγετική χώρα στο έργο) και της Γαλλίας επιβράδυναν την έναρξη του προγράμματος. Τελικά, κέρδισε το Βερολίνο, το οποίο εστίασε στη δημιουργία ενός twin-turboprop UCAV με μια πολύ παραδοσιακή αεροδυναμική φόρμουλα. Το πρόβλημα είναι ότι στο τέλος θα έχουμε κάτι περισσότερο από ένα REAPER, πολύ μακριά από την απόδοση του RQ-4 GLOBALHAWK. Αυτό που πραγματικά χρειάζεται η Ευρώπη, λαμβάνοντας υπόψη τα επιχειρησιακά σενάρια που προκύπτουν, θα ήταν ένα έργο, ίσως μικρότερο σε μέγεθος, με έναν μόνο κινητήρα τζετ και μια αεροδυναμική γραμμή stealth", αναφέρει ο σχολιαστής στην ιταλική ιστοσελίδα για την ευρωπαϊκή Άμυνα.
The Hellenic Information Team
No comments :
Post a Comment