21/03/2020

ΗΠΑ: Ενεργοποιείται ο Νόμος περί Αμυντικής Παραγωγής

Ο νόμος αυτός ανάγεται στην εποχή του Πολέμου της Κορέας, τη δεκαετία του 1950 και δίνει στον πρόεδρο ευρύτερες εξουσίες ώστε να «επιταχύνει και να επεκτείνει τον εφοδιασμό» από τις αμερικανικές βιομηχανίες προς τον στρατό και τα προγράμματα εσωτερικής ασφάλειας, ενέργειας και διαστήματος.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι θέτει σε εφαρμογή τον Νόμο περί Αμυντικής Παραγωγής, ένα μέτρο που είχε προαναγγείλει στις αρχές της εβδομάδας. Όταν ρωτήθηκε γιατί ενεργοποιεί τώρα τον νόμο αυτόν, ο Αμερικανός πρόεδρος απάντησε στους δημοσιογράφους ότι θα χρησιμοποιηθεί για να διασφαλιστεί ότι οι Πολιτείες θα έχουν τις μάσκες και τον εξοπλισμό που χρειάζονται για να καταπολεμήσουν τον ιό. Αναφερόμενος στη λήψη περισσότερων μέτρων, ο Τραμπ εκτίμησε ότι δεν θα χρειαστεί να κηρυχθεί όλη η χώρα σε καραντίνα.

Παράλληλα, οι ΗΠΑ θα κλείσουν τα σύνορα με το Μεξικό, όπως έχει ήδη γίνει και με τον Καναδά. Ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος είπε ότι θα επικαλεστεί έναν νόμο για τη δημόσια υγεία ώστε να εμποδίσει τους μετανάστες να μπαίνουν παράνομα στα σύνορα, τονίζοντας ότι η παράτυπη μετανάστευση «απειλεί να δημιουργήσει την τέλεια καταιγίδα».Ο υπουργός Εξωτερικών Μάικ Πομπέο εξήγησε ότι ΗΠΑ και Μεξικό αποφάσισαν να απαγορεύσουν τα μη αναγκαία ταξίδια στα σύνορά τους, ενώ ο Τσαντ Γουλφ, που είναι αρμόδιος για θέματα Εσωτερικής Ασφάλειας, τόνισε ότι το μέτρο αυτό δεν αφορά το «νόμιμο εμπόριο».

ΑΜΠΕ

ΚΟΥΡΗΤΗΣ: Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΑΦΟΡΜΗ.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΕ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΡΟ ΕΤΩΝ, ΝΑ ΛΕΓΩ ΣΕ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΠΩΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ.
Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ. ΥΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ  ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ "ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ" ή ΑΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ "ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ". ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΒΠΠ ΔΕΝ ΞΕΦΥΓΑΝ ΟΥΤΕ Η ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΗΠΑ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΡΩΣΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
ΤΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΕΑΝ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΧΕ ΤΕΛΙΚΩΣ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΝΑΖΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ.
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ, ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΟΒΙΕΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΕΙΡΗΝΗΣ. ΟΜΟΙΩΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ (ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ) ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΚΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΡΟΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΝΙΚΗ. ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΩ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΑΡΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥ.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ-ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ. ΑΝΑΡΧΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ, ΟΥΤΕ ΟΜΑΛΩΣ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΣΦΟΔΡΑ) ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ. ΑΝΗΣΥΧΩ, ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΙΟ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ, ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ "ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΟΥ", (ΟΠΩΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ) ΚΑΙ  ΕΚΠΟΝΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΧΕΔΙΑ ΑΡΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ, ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΣΑΝ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΑΒΟΥΛΟ ΔΟΥΛΟ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ. ΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ...

7 comments :

  1. Anonymous21/3/20 17:46

    Συμφωνω απολυτως. Μαζι σου.

    ReplyDelete
  2. Anonymous21/3/20 18:12

    Θέλεις να πεις πως θα βγαίνεις κανονικά έξω ας πούμε;Εγώ τους γράφω στ'αρχίδια μου και βγαίνω κανονικά πάντως.

    ReplyDelete
  3. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ, ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ, ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ή ΑΛΛΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΟΥ , ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ , ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΟΥ , ΑΠΕΙΛΕΣ Κ.Λ.Π ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ή ΜΗ ΚΑΛΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ , ΟΠΩΣ... "ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΟΥ". ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ "ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΤΩΡΑ.

    ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ, ΕΥΦΥΗΣ, ΕΝΗΛΙΞ , ΕΧΩ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ , ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΟΥΝ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΤΙ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟ.
    ΩΣ ΠΟΛΕΜΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΩ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ (ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΦΟΡΜΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ.

    ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...

    ReplyDelete
  4. Anonymous21/3/20 19:03

    Αυτά ήθελα ν'ακούσω.Μαζί σου!

    ReplyDelete
  5. https://scontent.fskg1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/90103401_774587309731618_6380421669101502464_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=x6vLO9rNKvoAX9snVww&_nc_ht=scontent.fskg1-2.fna&oh=f6d3acd3845353fcfa454e356308609d&oe=5E9D2A1E

    ReplyDelete
  6. Anonymous22/3/20 10:44

    Από την αρχή που «βγήκε» το ζήτημα του «Κορωνοϊού», ήχησαν κάποια καμπανάκια στ' αυτιά μας. Το πρώτο πράγμα που τα έκανε να ηχήσουν, είναι το απόλυτα δικαιολογημένο εκ πείρας αίσθημα καχυποψίας που έχουμε απέναντι στην εκάστοτε δική μας κυβέρνηση, (αλλά και το κυριότερο) απέναντι στην διεθνή αλητεία της νέας τάξης.

    https://ellinikiafipnisis.blogspot.com/2020/03/blog-post_964.html

    ReplyDelete