16/01/2020

Θ. Καρυώτης: Κι όμως, οι τουρκικοί χάρτες, ελλείψει ελληνικών, δημιουργούν τετελεσμένο

Εάν τελικά πάμε στη Χάγη οι δικαστές θα ζητήσουν από την Τουρκία και την Ελλάδα να δείξουν τους χάρτες που θα φαίνονται τα όρια των θαλασσίων ζωνών τους. Η Άγκυρα θα δείξει τους πολυάριθμους τουρκικούς χάρτες που έχει δημοσιεύσει από το 1974 και εμείς θα δείξουμε τον μοναδικό χάρτη που έχουμε δημοσιεύσει το 2011! Από την ημέρα που ψηφίσθηκε το Δίκαιο της Θάλασσας, το 1982, η Ελλάδα έχει παρουσιάσει έναν μόνο επίσημο χάρτη που να δείχνει τα θαλάσσια σύνορά μας. Και αυτός δείχνει μόνο θαλάσσια σύνορά μας στην Δύση και όχι στην Ανατολή! Ο μόνος τρόπος να δείξει ένα κράτος τα θαλάσσια σύνορά του είναι με χάρτες και γεωγραφικές συντεταγμένες.

Αυτή η στάση της Αθήνας, εάν συνεχίσει την σιωπή χαρτών, θα έχει μεγάλες αρνητικές συνέπειες λες και η Ελλάδα δεν διαθέτει θάλασσα. Εκτός εάν ισχύει ακόμα αυτό που είχε κάποτε αναφέρει ο προηγούμενος Έλληνας πρωθυπουργός εάν δηλαδή η Ελλάδα διαθέτει θαλάσσια σύνορα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ: https://slpress.gr/ethnika/ki-omos-oi-toyrkikoi-chartes-elleipsei-ellinikon-dimioyrgoyn-tetelesmeno/

1 comment :

  1. Anonymous16/1/20 13:56

    Θυμάμαι πιτσιρικάς καθισμένος στο χαλί να παρακολουθώ την βουλή σε μία από τις πρώτες έγχρωμες τηλεοράσεις-μπαούλο, έτσι ενστικτωδώς μου έβγαινε να θέλω να βλέπω το τι συζητούσαν οι "ηγέτες" της εποχής - μητσοτάκης/παπανδρέου, μου άρεσε και το θαύμαζα τότε, σήμερα πλέον δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου τη μάνα μου που από την κουζίνα μου φώναζε με την βαριά κρητική προφορά της..."κλείσε επιτέλους τους κερατάδες να μην τους ακούω μα αυτοί τα έχουν ξεπουλήσει όλα!"
    Μέσα στην αγραμματοσύνη της, που ένεκα των καιρών είχε βγάλει δύο τρεις τάξης στο δημοτικό μόνο, μπορούσε να καταλάβει κάτι που πολλοί γραμματιζούμενοι δεν έλεγαν και δεν ήθελαν να καταλάβουν, και δεν μιλώ γι'αυτούς που έχουν συμφέρων μόνο αλλά και γι αυτούς που πραγματικά πίστεψαν στο πολιτικό μας σύστημα. Τα έχουν ξεπουλήσει όλα, χρόνια τώρα, διότι ανήκουν σε λέσχες τις οποίες βάζουν πάνω από πατρίδες και λαούς, τώρα άρχισα να καταλαβαίνω κι εγώ το μέγεθος της προδοσίας, τόσα χρόνια μετά τα σοφά λόγια της αγράμματης μάνας μου!


    12G

    ReplyDelete