Το πρότζεκτ εγχώριων υποβρυχίων ξεκίνησε το 2004, ωστόσο πλέον αρχίζει ο σχεδιασμός των κατασκευών, σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή των Ναυπηγείων του τουρκικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, Μεχμέτ Σάρι, ο οποίος δήλωσε πρόσφατα ότι το πρόγραμμα υποβρυχίων έχει ανατεθεί σε εξειδικευμένες ομάδες. Ο σχεδιασμός θα βασιστεί σε τεχνολογία από τη Γερμανία, με την οποία η Τουρκία είχε κατασκευάσει από κοινού το Υποβρύχιο 214. Η γερμανική εταιρεία Howaldtswerke-Deutsche Werft ανέθεσε την κατασκευή έξι υποβρυχίων, στα τουρκικά ναυπηγεία Γκολτσούκ του Κοτζαέλι. «Το πρόγραμμα θα είναι ένα αντίγραφο της γερμανικής σύμβασης», δήλωσε ειδικός ναυτικού στην Άγκυρα, σημειώνοντας ότι το συμβόλαιο του 2011 ανήλθε σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο ιστότοπος Navy Recognition ανέφερε ότι το πρώτο υποβρύχιο MILDEN αναμένεται να ολοκληρωθεί «στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2030», αλλά οι ημερομηνίες που δίνουν άλλα δημοσιεύματα κυμαίνονται από το 2030 έως το 2040. Το υποβρύχιο αναμένεται να διαθέτει ένα σύστημα προώθησης που τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου, επιτρέποντάς του να παραμένει βυθισμένο για εβδομάδες.
ΑΜΠΕ
Ο ιστότοπος Navy Recognition ανέφερε ότι το πρώτο υποβρύχιο MILDEN αναμένεται να ολοκληρωθεί «στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2030», αλλά οι ημερομηνίες που δίνουν άλλα δημοσιεύματα κυμαίνονται από το 2030 έως το 2040. Το υποβρύχιο αναμένεται να διαθέτει ένα σύστημα προώθησης που τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου, επιτρέποντάς του να παραμένει βυθισμένο για εβδομάδες.
ΑΜΠΕ
No comments :
Post a Comment