ΣΧΟΛΙΟ "ΚΟΥΡΗΤΗΣ": ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΗΠΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ: Επιβολή επιπλέον δασμών ύψους 200 δισ. δολαρίων στην Κίνα ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ, ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΙΘΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΟΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ: ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΟΧΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ:
Κάλεσε, ωστόσο, τον ιδιωτικό τομέα της χώρας να κινηθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση και να μην περιορίσει ούτε τις επενδύσεις ούτε την παραγωγή. Προειδοποίησε πως η κυβέρνηση δεν θα δείξει ανοχή σε όσες επιχειρήσεις επιλέγουν να συσσωρεύσουν πλούτο αντί να επενδύσουν. Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες του νέου μεσοπρόθεσμου οικονομικού προγράμματος της κυβέρνησης Ερντογάν, θα τις παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα ο υπουργός Οικονομικών και γαμπρός του Ερντογάν, Μπεράτ Αλμπαϊράκ. Εχει, πάντως, ήδη δεσμευθεί πως θα προχωρήσει στον εξορθολογισμό των δαπανών του κράτους και στη λήψη μέτρων που θα μειώσουν το κόστος των έργων.
Ο Τούρκος πρόεδρος επανήλθε, στο θέμα των επιτοκίων δηλώνοντας την αντίθεσή του στην απόφαση της κεντρικής τράπεζας. «Μιλάει για ανεξαρτησία, είναι λοιπόν ανεξάρτητη, θα δούμε τώρα τα αποτελέσματα της ανεξαρτησίας της», τόνισε αναφερόμενος στην κεντρική τράπεζα και αφήνοντας να εννοηθεί ότι διαφωνεί με την απόφασή της. Επαναλαμβάνοντας τη γνωστή του ρητορική κατά των επιτοκίων, τα οποία χαρακτήρισε ξανά «εκμετάλλευση», προσέθεσε πως «σε αυτή τη φάση» έχει υπομονή αλλά «η υπομονή φθάνει έως ένα σημείο».
Ο Ερντογάν δεν παρέλειψε, πάντως, να επαναλάβει την έκκλησή του προς τον τουρκικό λαό να μετατρέψει τις αποταμιεύσεις του σε τουρκικές λίρες για να στηρίξει το νόμισμα και απέδωσε μία ακόμη φορά τα δεινά της τουρκικής οικονομίας σε συνωμοσία ξένων κέντρων.
ΑΜΠΕ
Η Τουρκία δεν εγκαταλείπει τα σχέδιά της για τη δημιουργία του καναλιού της Κωνσταντινούπολης, μία διώρυγας μήκους 45 χιλιομέτρων που θα διέρχεται παράλληλα με το Βόσπορο, δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος της γειτονικής χώρας, παρά τη μείωση των δαπανών εν μέσω νομισματικής κρίσης. Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν το 2018 για το Kanal Istanbul, ένα φαραωνικό έργο που υποστηρίχθηκε από τον πρόεδρο Tayyip Erdogan. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Αστικού Περιβάλλοντος Murat Kurum δήλωσε ότι το υπουργείο προχωρεί για να απαλλοτριώσει γη κατά μήκος της διώρυγας και να εκπονήσει σχέδια από κοινού με τις κατασκευαστικές εταιρείες. «Το Kanal Istanbul είναι το πιο σημαντικό έργο στο 100 ημερών του σχεδίου δράσης του υπουργείου μας», ανέφερε, σύμφωνα με δημοσίευμα του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Anadolu. Το κανάλι, το οποίο θα συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα και τη Θάλασσα του Μαρμαρά βόρεια και νότια της Κωνσταντινούπολης, αποσκοπεί στην ελάφρυνση της κυκλοφορίας στο στενό του Βοσπόρου, μια σημαντική παγκόσμια ναυτιλιακή λωρίδα. Θα ανασυνθέσει επίσης τον χάρτη μιας από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, μετατρέποντας τη δυτική πλευρά της Κωνσταντινούπολης σε νησί. Οι περιβαλλοντολόγοι αμφισβητούν την ανάγκη για την πλωτή οδό, λέγοντας ότι η κατασκευή του θα καταστρέψει τις δεξαμενές νερού που προμηθεύουν την πόλη με γλυκό νερό και θα μεταβάλλουν τα επίπεδα οξυγόνου στις θάλασσες.
http://bankingnews.gr/index.php?id=383893
ΠΡΟΣΘΗΚΗ: ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΟΧΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ:
- 10/8/18: ΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΙ ΔΑΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΟΙ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ "ΦΡΕΣΚΟ ΧΡΗΜΑ" ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΑΝΟΙΓΜΑΤΩΝ.
- 16/8/18: ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΜΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΚΟΣΤΟΒΟΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΕ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΙΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ.
Κάλεσε, ωστόσο, τον ιδιωτικό τομέα της χώρας να κινηθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση και να μην περιορίσει ούτε τις επενδύσεις ούτε την παραγωγή. Προειδοποίησε πως η κυβέρνηση δεν θα δείξει ανοχή σε όσες επιχειρήσεις επιλέγουν να συσσωρεύσουν πλούτο αντί να επενδύσουν. Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες του νέου μεσοπρόθεσμου οικονομικού προγράμματος της κυβέρνησης Ερντογάν, θα τις παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα ο υπουργός Οικονομικών και γαμπρός του Ερντογάν, Μπεράτ Αλμπαϊράκ. Εχει, πάντως, ήδη δεσμευθεί πως θα προχωρήσει στον εξορθολογισμό των δαπανών του κράτους και στη λήψη μέτρων που θα μειώσουν το κόστος των έργων.
Ο Τούρκος πρόεδρος επανήλθε, στο θέμα των επιτοκίων δηλώνοντας την αντίθεσή του στην απόφαση της κεντρικής τράπεζας. «Μιλάει για ανεξαρτησία, είναι λοιπόν ανεξάρτητη, θα δούμε τώρα τα αποτελέσματα της ανεξαρτησίας της», τόνισε αναφερόμενος στην κεντρική τράπεζα και αφήνοντας να εννοηθεί ότι διαφωνεί με την απόφασή της. Επαναλαμβάνοντας τη γνωστή του ρητορική κατά των επιτοκίων, τα οποία χαρακτήρισε ξανά «εκμετάλλευση», προσέθεσε πως «σε αυτή τη φάση» έχει υπομονή αλλά «η υπομονή φθάνει έως ένα σημείο».
Ο Ερντογάν δεν παρέλειψε, πάντως, να επαναλάβει την έκκλησή του προς τον τουρκικό λαό να μετατρέψει τις αποταμιεύσεις του σε τουρκικές λίρες για να στηρίξει το νόμισμα και απέδωσε μία ακόμη φορά τα δεινά της τουρκικής οικονομίας σε συνωμοσία ξένων κέντρων.
ΑΜΠΕ
Η Τουρκία δεν εγκαταλείπει τα σχέδιά της για τη δημιουργία του καναλιού της Κωνσταντινούπολης, μία διώρυγας μήκους 45 χιλιομέτρων που θα διέρχεται παράλληλα με το Βόσπορο, δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος της γειτονικής χώρας, παρά τη μείωση των δαπανών εν μέσω νομισματικής κρίσης. Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν το 2018 για το Kanal Istanbul, ένα φαραωνικό έργο που υποστηρίχθηκε από τον πρόεδρο Tayyip Erdogan. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Αστικού Περιβάλλοντος Murat Kurum δήλωσε ότι το υπουργείο προχωρεί για να απαλλοτριώσει γη κατά μήκος της διώρυγας και να εκπονήσει σχέδια από κοινού με τις κατασκευαστικές εταιρείες. «Το Kanal Istanbul είναι το πιο σημαντικό έργο στο 100 ημερών του σχεδίου δράσης του υπουργείου μας», ανέφερε, σύμφωνα με δημοσίευμα του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Anadolu. Το κανάλι, το οποίο θα συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα και τη Θάλασσα του Μαρμαρά βόρεια και νότια της Κωνσταντινούπολης, αποσκοπεί στην ελάφρυνση της κυκλοφορίας στο στενό του Βοσπόρου, μια σημαντική παγκόσμια ναυτιλιακή λωρίδα. Θα ανασυνθέσει επίσης τον χάρτη μιας από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, μετατρέποντας τη δυτική πλευρά της Κωνσταντινούπολης σε νησί. Οι περιβαλλοντολόγοι αμφισβητούν την ανάγκη για την πλωτή οδό, λέγοντας ότι η κατασκευή του θα καταστρέψει τις δεξαμενές νερού που προμηθεύουν την πόλη με γλυκό νερό και θα μεταβάλλουν τα επίπεδα οξυγόνου στις θάλασσες.
http://bankingnews.gr/index.php?id=383893
No comments :
Post a Comment