Εκτιμάται ότι βασίζεται στον υπολογιστή CFCC της BAE Systems,τον οποίο τοποθέτησαν οι Τούρκοι σε μιας μικρής έκτασης εκσυγχρονισμό των F16 block 30. O OZGUR δοκιμάζεται σε F16 block 30 ώστε να αποτελέσει τον πυρήνα βάση του οποίου θα ολοκληρωθούν οι αισθητήρες και τα όπλα του τουρκικού εθνικού μαχητικού TF-X. Μεθοδικότητα, επιμονή, αφιέρωση μεγάλων κονδυλίων στην έρευνα και ανάπτυξη των εθνικών ερευνητικών ιδρυμάτων, αξιοποίηση επιστημονικού δυναμικού και αμοιβαία επωφελής συνεργασία με τα παγκόσμια brand names της αμυντικής τεχνολογίας είναι τα απλά και αυτονόητα πράγματα που διαθέτει το τακτικό και στρατηγικό δόγμα κάθε σοβαρής χώρας που αναπτύσει βιώσιμη αμυντική βιομηχανία. Και όταν σε λίγα χρόνια το τουρκικό μαχητικό TF-X θα κάνει την πρώτη του πτήση, θα αναρωτιόμαστε πως στο καλό τα κατάφεραν πάλι...
http://defencenews.gr/
Η Sierra Nevada Corporation (SNC) γνωστή για το αεροδιαστημοπλάνο της Dream Chaser αλλά και άλλες διαστημικές εφαρμογές φαίνεται να μπαίνει στην κούρσα του διαγωνισμού νέου εκπαιδευτικού της USAF Τ-Χ με την εικονιζόμενη σχεδίαση γνωστή ως Freedom Trainer. Η πρόταση της SNC μάλιστα γίνεται σε συνεργασία με την Τουρκική Αεροπορική Βιομηχανία ΤΑΙ. Ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην αμερικανική εταιρία και την TAI είναι ότι οι ιδιοκτήτες της πρώτης Fatih και Eren Ozmen είναι Αμερικανοί τουρκικής καταγωγής και η συμμαχία με την ΤΑΙ αντλεί από την τουρκική εμπειρία με το T-38 και το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού που έχει υλοποιήσει στα Talon η τουρκική βιομηχανία. Το Freedom Trainer χρησιμοποιεί κινητήρα Williams International FJ44-4M, των 3.600 λιβρών που έχει υιοθετηθεί για τον εκσυγχρονισμό των Aero Vodochody L-39NG και από το Leonardo/Alenia Aermacchi M-345 που επίσης μετέχει στον T-X ως T-100. H SNC υποστηρίζει ότι θα προσφέρει μια εξαιρετικά οικονομική λύση στην κτήση και ειδικά στην χρήση. Μήπως στο Freedom Trainer βλέπουμε και το μελλοντικό εκπαιδευτικό της THK;
http://www.defence-point.gr/news/?p=167373
http://defencenews.gr/
Η Sierra Nevada Corporation (SNC) γνωστή για το αεροδιαστημοπλάνο της Dream Chaser αλλά και άλλες διαστημικές εφαρμογές φαίνεται να μπαίνει στην κούρσα του διαγωνισμού νέου εκπαιδευτικού της USAF Τ-Χ με την εικονιζόμενη σχεδίαση γνωστή ως Freedom Trainer. Η πρόταση της SNC μάλιστα γίνεται σε συνεργασία με την Τουρκική Αεροπορική Βιομηχανία ΤΑΙ. Ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην αμερικανική εταιρία και την TAI είναι ότι οι ιδιοκτήτες της πρώτης Fatih και Eren Ozmen είναι Αμερικανοί τουρκικής καταγωγής και η συμμαχία με την ΤΑΙ αντλεί από την τουρκική εμπειρία με το T-38 και το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού που έχει υλοποιήσει στα Talon η τουρκική βιομηχανία. Το Freedom Trainer χρησιμοποιεί κινητήρα Williams International FJ44-4M, των 3.600 λιβρών που έχει υιοθετηθεί για τον εκσυγχρονισμό των Aero Vodochody L-39NG και από το Leonardo/Alenia Aermacchi M-345 που επίσης μετέχει στον T-X ως T-100. H SNC υποστηρίζει ότι θα προσφέρει μια εξαιρετικά οικονομική λύση στην κτήση και ειδικά στην χρήση. Μήπως στο Freedom Trainer βλέπουμε και το μελλοντικό εκπαιδευτικό της THK;
http://www.defence-point.gr/news/?p=167373
No comments :
Post a Comment