Το Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών δε σκοπεύει κατά τα φαινόμενα να εγκαταλείψει το μαχητικό F/A-18 Super Hornet, αλλά αντιθέτως θα το διατηρήσει στις τάξεις του μαζί με τα F-35, με τον επικεφαλής των αεροπορικών δυνάμεων του Κλάδου να δηλώνει, ότι κατά τη γνώμη του έχουν και τα δύο θέση και ρόλο στον σχεδιασμό…
Ο αντιναύαρχος Μάικ Σούμεϊκερ, χαρακτήρισε τις τελευταίες εκδόσεις των F/A-18 Super Hornet ως μαχητικά μεταξύ τέταρτης και πέμπτης γενιάς, μιλώντας στο φημισμένο CSIS (Center for Strategic and International Studies) της Ουάσιγκτον, σηματοδοτώντας έτσι τη διάθεση που επικρατεί στην ηγεσία. Ταυτόχρονα επισήμανε, ότι σε καμία περίπτωση οι αναφορές του δεν θα πρέπει να ερμηνευτούν ότι το Ναυτικό δεν χρειάζεται τα F-35, αλλά ότι η πραγματική επιχειρησιακή ανάγκη είναι να συνδυάσει τα δυο μαχητικά, τα οποία κατά τη γνώμη του δρουν συμπληρωματικά. Η αναφορά του ναυάρχου σημαίνει ότι το Ναυτικό σκοπεύει να τοποθετήσει παραγγελίες για επιπλέον μαχητικά F/A-18 Super Hornet, αν και δεν προέβη σε αποκαλύψεις αναφορικά με τον αριθμό που απαιτείται για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, πέραν της ενδιάμεσης περιόδου, έως ότου τα F-35 αρχίσουν να παραδίδονται κανονικά και επιλυθούν όλα τα προβλήματα του προγράμματος.
Η κατασκευάστρια εταιρία Boeing έχει δηλώσει, ότι χρειάζεται παραγγελίες 24 αεροσκαφών σε ετήσια βάση για να διατηρηθεί ανοικτή η γραμμή παραγωγής μετά το 2020. Οι περικοπές στον αμυντικό προϋπολογισμό είναι προφανώς το κίνητρο πίσω από την τοποθέτηση των Επιτελείων στις ΗΠΑ για επίσπευση των εγκρίσεων εξαγωγής των μαχητικών – και άλλων προηγμένων οπλικών συστημάτων – στις χώρες που τα ζητούν. Με αυτό τον τρόπο και θα μείνουν οι γραμμές παραγωγής ανοιχτές και τα Επιτελεία δεν θα αναγκάζονται να αλλάζουν τις δικές τους εξοπλιστικές προτεραιότητες. Ένα παράδειγμα του προβλήματος που αντιμετωπίζεται, είναι ότι το Ναυτικό έχει χρήματα για παραγγελία δύο μόλις F/A-18 Super Hornet το 2017 και για 14 το 2018. Με αυτό το σκεπτικό, η έγκριση της εξαγωγής τους στο Κουβέιτ που ζητούσε 28 με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 12, θα επέλυε εν μέρει το πρόβλημα. Το ζήτημα είναι αν τα θέλουν ακόμα, καθώς η αμερικανική καθυστέρηση οδήγησε σε συμβόλαιο για την προμήθεια 28 EF-2000 Typhoon (Eurofighter).
http://www.defence-point.gr/news/?p=158983
Ο αντιναύαρχος Μάικ Σούμεϊκερ, χαρακτήρισε τις τελευταίες εκδόσεις των F/A-18 Super Hornet ως μαχητικά μεταξύ τέταρτης και πέμπτης γενιάς, μιλώντας στο φημισμένο CSIS (Center for Strategic and International Studies) της Ουάσιγκτον, σηματοδοτώντας έτσι τη διάθεση που επικρατεί στην ηγεσία. Ταυτόχρονα επισήμανε, ότι σε καμία περίπτωση οι αναφορές του δεν θα πρέπει να ερμηνευτούν ότι το Ναυτικό δεν χρειάζεται τα F-35, αλλά ότι η πραγματική επιχειρησιακή ανάγκη είναι να συνδυάσει τα δυο μαχητικά, τα οποία κατά τη γνώμη του δρουν συμπληρωματικά. Η αναφορά του ναυάρχου σημαίνει ότι το Ναυτικό σκοπεύει να τοποθετήσει παραγγελίες για επιπλέον μαχητικά F/A-18 Super Hornet, αν και δεν προέβη σε αποκαλύψεις αναφορικά με τον αριθμό που απαιτείται για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, πέραν της ενδιάμεσης περιόδου, έως ότου τα F-35 αρχίσουν να παραδίδονται κανονικά και επιλυθούν όλα τα προβλήματα του προγράμματος.
Η κατασκευάστρια εταιρία Boeing έχει δηλώσει, ότι χρειάζεται παραγγελίες 24 αεροσκαφών σε ετήσια βάση για να διατηρηθεί ανοικτή η γραμμή παραγωγής μετά το 2020. Οι περικοπές στον αμυντικό προϋπολογισμό είναι προφανώς το κίνητρο πίσω από την τοποθέτηση των Επιτελείων στις ΗΠΑ για επίσπευση των εγκρίσεων εξαγωγής των μαχητικών – και άλλων προηγμένων οπλικών συστημάτων – στις χώρες που τα ζητούν. Με αυτό τον τρόπο και θα μείνουν οι γραμμές παραγωγής ανοιχτές και τα Επιτελεία δεν θα αναγκάζονται να αλλάζουν τις δικές τους εξοπλιστικές προτεραιότητες. Ένα παράδειγμα του προβλήματος που αντιμετωπίζεται, είναι ότι το Ναυτικό έχει χρήματα για παραγγελία δύο μόλις F/A-18 Super Hornet το 2017 και για 14 το 2018. Με αυτό το σκεπτικό, η έγκριση της εξαγωγής τους στο Κουβέιτ που ζητούσε 28 με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 12, θα επέλυε εν μέρει το πρόβλημα. Το ζήτημα είναι αν τα θέλουν ακόμα, καθώς η αμερικανική καθυστέρηση οδήγησε σε συμβόλαιο για την προμήθεια 28 EF-2000 Typhoon (Eurofighter).
http://www.defence-point.gr/news/?p=158983
No comments :
Post a Comment