Το έλλειμμα σε πιλότους μαχητικών που αντιμετωπίζει η αμερικανική Αεροπορία και το οποίο υπολογίζεται σε 700 περίπου πιλότους, οδηγεί στη λύση να στρατολογηθούν εταιρίες που παρέχουν πιλότους οι οποίοι θα παίζουν τον ρόλο του επιτιθέμενου για να εκπαιδεύονται οι πιλότοι της USAF (US Air Force). Τις σκέψεις αυτές που βρίσκονται μάλιστα σε προχωρημένο στάδιο, αποκάλυψε η υπουργός υπεύθυνη για τα θέματα της Αεροπορίας Ντέμπορα Λι Τζέιμς. Αυτό θα απελευθερώσει πιλότους από τον ρόλο της υποστήριξη της εκπαίδευσης, που έχει αποδειχθεί κοστοβόρα επιλογή. Αυτό θα επιτρέψει μάλιστα και την εκπαίδευση των πιλότων σε πραγματικές συνθήκες, αφού δεν θα χρησιμοποιούνται τα απαρχαιωμένα T-38 Talon όπως συμβαίνει σήμερα αλλά πιο σύγχρονα αεροσκάφη. Βεβαίως, υπάρχουν και οι μοίρες «επιτιθέμενων» (Aggressors) που χρησιμοποιούν F-16 (στο παρελθόν χρησιμοποιούσαν και F-15 πρακτική που εγκαταλείφθηκε το 2014) τα οποία επιχειρούν από τη βάση Νέλις της Νεβάδα.
Υπενθυμίζεται, ότι επί εποχής Ψυχρού Πολέμου, η αμερικανική Αεροπορία είχε καταφέρει να διαθέτει μαχητικά σοβιετικής κατασκευής (MiG-17, MiG-23) τα οποία επιχειρούσε από βάση στην έρημο της Αριζόνα για να εκπαιδεύονται οι Αμερικανοί πιλότοι στην αντιμετώπισή τους. Όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ το Defense One, η λίστα των εταιριών που μπορούν να παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες είναι μικρή με την Draken International με έδρα το Μαϊάμι και οι καναδέζικες CAE και Discovery Air, που έχουν ήδη συμβόλαια με την καναδέζικη και τη γερμανική Αεροπορία. Πλέον, στη διεθνή αγορά εισέρχεται και η Textron Airborne Solutions που εξαγόρασε την Airborne Tactical Advantage Company, η οποία διαθέτει μάλιστα αεροσκάφη τα οποία διαθέτει στο οπλοστάσιό της η αμερικανική Αεροπορία, ενώ συχνά ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί πεπαλαιωμένα αεροσκάφη, όπως K-21 Kfir, A-4 Skyhawk, Mk-58 Hawk Hunter και L-39 Albatros.
http://www.defence-point.gr/news/?p=157196
Υπενθυμίζεται, ότι επί εποχής Ψυχρού Πολέμου, η αμερικανική Αεροπορία είχε καταφέρει να διαθέτει μαχητικά σοβιετικής κατασκευής (MiG-17, MiG-23) τα οποία επιχειρούσε από βάση στην έρημο της Αριζόνα για να εκπαιδεύονται οι Αμερικανοί πιλότοι στην αντιμετώπισή τους. Όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ το Defense One, η λίστα των εταιριών που μπορούν να παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες είναι μικρή με την Draken International με έδρα το Μαϊάμι και οι καναδέζικες CAE και Discovery Air, που έχουν ήδη συμβόλαια με την καναδέζικη και τη γερμανική Αεροπορία. Πλέον, στη διεθνή αγορά εισέρχεται και η Textron Airborne Solutions που εξαγόρασε την Airborne Tactical Advantage Company, η οποία διαθέτει μάλιστα αεροσκάφη τα οποία διαθέτει στο οπλοστάσιό της η αμερικανική Αεροπορία, ενώ συχνά ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί πεπαλαιωμένα αεροσκάφη, όπως K-21 Kfir, A-4 Skyhawk, Mk-58 Hawk Hunter και L-39 Albatros.
http://www.defence-point.gr/news/?p=157196
No comments :
Post a Comment