Η χώρα μας σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους χρήστες αρμάτων μάχης Leopard 2HEL στον κόσμο και διαθέτει την πιο εξελιγμένη τεχνολογικά τεχνολογική υποδομή που βρίσκεται εγκατεστημένη στο Κέντρο Εξομοίωσης (ΚΕΞ) στην Αλεξανδρούπολη, στην XXIII Τεθωρακισμένη Ταξιαρχία.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Leopard 2HEL
Προέλευση: Γερμανία
Πλήρωμα: 4 (Αρχηγός –ΑΠΜΑ, Πυροβολητής, Γεμιστής, Οδηγός)
Μήκος: 11,06 μ.
Πλάτος: 3,81 μ.
Ύψος: 3,1 μ.
Βάρος Μάχης: 63 τόνοι
Ισχύς Κινητήρα: 1.500 ίπποι
Εδαφική ανοχή: 0,49 μ.
Χωρητικότητα καυσίμου: 1.200 λίτρα
Μέγιστη Ταχύτητα: 68 χλμ./ώρα
Αυτονομία: 340 – 450 χλμ.
Αναρριχητική Ικανότητα: 60 %
Υδάτινο Κώλυμα: 1,2 μ.
Κάθετο Εμπόδιο: 1,1 μ.
Διάβαση Τάφρου: 3 μ.
Πλευρική Κλίση: 30 %
ΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΚΟΠΕΥΣΗΣ
Πυροβόλο: διαμέτρημα 120 χλστ. /μήκος σωλήνα 55 διαμετρημάτων (L55) με αναχορηγία 42 βλήματα (APFSDS-T, HEAT-MP-T)
Αντιαεροπορικό Πολυβόλο: 7,62 χλστ.
Συζυγές Πολυβόλο: 7,62 χλστ.
Λοιπός οπλισμός: 12 Εκτοξευτές καπνού – βομβίδων
Τηλέμετρο: λέιζερ
Κύριο σκοπευτικό όργανο: EMES 15A2
Τηλεσκοπική διόπτρα: FERO Z-18 Α2
Σύστημα Ελέγχου Πυρός: με σταθεροποίηση οργάνων
Περισκόπιο ΑΠΜΑ: PERI 17 Α2
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Leopard 2HEL
Προέλευση: Γερμανία
Πλήρωμα: 4 (Αρχηγός –ΑΠΜΑ, Πυροβολητής, Γεμιστής, Οδηγός)
Μήκος: 11,06 μ.
Πλάτος: 3,81 μ.
Ύψος: 3,1 μ.
Βάρος Μάχης: 63 τόνοι
Ισχύς Κινητήρα: 1.500 ίπποι
Εδαφική ανοχή: 0,49 μ.
Χωρητικότητα καυσίμου: 1.200 λίτρα
Μέγιστη Ταχύτητα: 68 χλμ./ώρα
Αυτονομία: 340 – 450 χλμ.
Αναρριχητική Ικανότητα: 60 %
Υδάτινο Κώλυμα: 1,2 μ.
Κάθετο Εμπόδιο: 1,1 μ.
Διάβαση Τάφρου: 3 μ.
Πλευρική Κλίση: 30 %
ΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΚΟΠΕΥΣΗΣ
Πυροβόλο: διαμέτρημα 120 χλστ. /μήκος σωλήνα 55 διαμετρημάτων (L55) με αναχορηγία 42 βλήματα (APFSDS-T, HEAT-MP-T)
Αντιαεροπορικό Πολυβόλο: 7,62 χλστ.
Συζυγές Πολυβόλο: 7,62 χλστ.
Λοιπός οπλισμός: 12 Εκτοξευτές καπνού – βομβίδων
Τηλέμετρο: λέιζερ
Κύριο σκοπευτικό όργανο: EMES 15A2
Τηλεσκοπική διόπτρα: FERO Z-18 Α2
Σύστημα Ελέγχου Πυρός: με σταθεροποίηση οργάνων
Περισκόπιο ΑΠΜΑ: PERI 17 Α2
Λοιπές Δυνατότητες
Θερμικό Περισκόπιο ΠΑΜΑ,
Ανεξάρτητο Θερμικό Περισκόπιο ΑΠΜΑ,
Ηλεκτροκίνηση Πύργου,
Επιπρόσθετη Θωράκιση, «HUNTER-KILLER»,
Βοηθητικός κινητήρας,
Σύστημα προστασίας ΠΒΧ άμυνας,
Σύστημα Διοίκησης & Ελέγχου (ΣΔΕ) ΗΝΙΟΧΟΣ
http://www.defence-point.gr/news/?p=69629
ΜΗΠΩΣ-ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ"-ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ;ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ;ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ;
ReplyDeleteΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ!ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ;
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.
Και η πραγματικότητα τώρα. Βλήματα πήρε ο φραγκούλης πριν 5-6 μήνες. Η αυτονομία και τα νούμερα των επιδόσεων είναι άσχετα με την πραγματικότητα λόγω νοθείας των καυσίμων και ελειπούς συντήρησης, που όταν γίνετε την κάνουν άσχετοι. Το επιτελείο είχε διαφωνήση με την αγορά τους εξ'αρχής διότι αν και είναι απ'τα καλύτερα άρματα δεν είναι κατάληλο για την μορφολογία εδάφους του έβρου, το '99 είχαν τεσταριστή στο λιτώχορο μαζί με τα γαλλικά, ρώσικα και βρετρανικά, άλλα ως συνήθως επεκράτησαν οι μίζες.
ReplyDelete