Η υψηλή ταχύτητα είναι η κυριότερη επιχειρησιακή απαίτηση του αμερικανικού Στρατού για το αερόχημα που θα αντικαταστήσει τα ελικόπτερα γενικής χρήσης UH-60 Blackhawk. Συγκεκριμένα, στις υπό τελική διαμόρφωση προδιαγραφές επιχειρησιακής απόδοσης για το πρόγραμμα του «μεσαίου μελλοντικού κάθετης ανύψωσης γενικής χρήσης αεροχήματος» (FVL-M: Future Vertical Lift – Medium), η ταχύτητα πτήσης αυξήθηκε στους 230 κόμβους. Αρχικά η απαίτηση ήταν για 170 κόμβους που ας σημειωθεί είναι υψηλότερη από την ταχύτητα που επιτυγχάνουν σήμερα τα εν υπηρεσία ελικόπτερα (του Blackhawk είναι 150 κόμβοι). Ήδη για τη συγκεκριμένη φάση του προγράμματος έχουν ανατεθεί συμβάσεις στις AVX Aircraft, Bell-Boeing, Boeing και Sikorsky, όπως επίσης και σε μία κοινοπραξία κρατικών κέντρων ανάπτυξης, για τη σύνταξη μελετών διαμόρφωσης, που αναμένεται να ολοκληρωθούν σε δύο ως τρεις μήνες.
Πάντως με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις τις προδιαγραφές επιχειρησιακής απόδοσης μπορούν να ικανοποιήσουν αεροσκάφη περιστρεφόμενων πτερύγων (tilt-rotor) ή τα αποκαλούμενα «μικτά» ελικόπτερα (compound helicopter, δηλαδή ελικόπτερα με βοηθητικό σύστημα πρόωσης το οποίο παρέχει ώση μεγαλύτερη από εκείνη που παρέχει το κύριο στροφείο επιτρέποντας αυξημένες ταχύτητες στην εμπρόσθια πτήση). Με βάση τις ίδιες ενδείξεις το βάρος του αεροχήματος εκτιμάται στις 30.000 λίβρες (13.600 κιλά), σημαντικά μικρότερο από την αρχική εκτίμηση των 40.000 λιβρών (18.150 κιλά), αλλά και σημαντικά μεγαλύτερο από τις 22.000 λίβρες (9.980 κιλά) του Blackhawk.
Πάντως με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις τις προδιαγραφές επιχειρησιακής απόδοσης μπορούν να ικανοποιήσουν αεροσκάφη περιστρεφόμενων πτερύγων (tilt-rotor) ή τα αποκαλούμενα «μικτά» ελικόπτερα (compound helicopter, δηλαδή ελικόπτερα με βοηθητικό σύστημα πρόωσης το οποίο παρέχει ώση μεγαλύτερη από εκείνη που παρέχει το κύριο στροφείο επιτρέποντας αυξημένες ταχύτητες στην εμπρόσθια πτήση). Με βάση τις ίδιες ενδείξεις το βάρος του αεροχήματος εκτιμάται στις 30.000 λίβρες (13.600 κιλά), σημαντικά μικρότερο από την αρχική εκτίμηση των 40.000 λιβρών (18.150 κιλά), αλλά και σημαντικά μεγαλύτερο από τις 22.000 λίβρες (9.980 κιλά) του Blackhawk.
Αυξάνουν οι ενδείξεις για την ανάπτυξη από την αμερικανική Αεροπορία δύο νέων οπλικών συστημάτων που χρηματοδοτούνται από τις περιβόητες «μαύρες» πιστώσεις του Πενταγώνου, που για το οικονομικό έτος 2013 ανέρχονται σε 11,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ.
- Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα νέο μη επανδρωμένο αεροσκάφος επιτήρησης, αναγνώρισης και συλλογής πληροφοριών που αναπτύσσεται από τη Northrop Grumman και ενός πρωτοτύπου επίδειξης τεχνολογίας νέου βομβαρδιστικού που την ανάπτυξη του έχει αναλάβει η Lockheed Martin. Η σύμβαση για το πρώτο ανατέθηκε στη Northrop Grumman το 2008 και εικάζεται ότι την παρούσα χρονική περίοδο το μη επανδρωμένο αεροσκάφος βρίσκεται στη φάση διεξαγωγής πτητικών δοκιμών.
- Το δεύτερο, το οποίο φέρει την ονομασία «Βομβαρδιστικό Επόμενης Γενιάς» (NGB: Next Generation Bomber) εικάζεται ότι κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Lockheed Martin, στο Palmdale της Καλιφόρνια. Η συγκεκριμένη ονομασία είχε χρησιμοποιηθεί για το πρόγραμμα του νέου βομβαρδιστικού των ΗΠΑ παλαιότερα, ενώ τώρα το συγκεκριμένο πρόγραμμα χαρακτηρίζεται ως «βομβαρδιστικό κρούσης μεγάλης εμβέλειας (Long Range Strike Bomber). Η χρήση της παλαιότερης ονομασίας εκτιμάται ότι η ανάπτυξη είχε αρχίσει περί τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.
Στην ανάπτυξη και διαχείριση των δύο προγραμμάτων, φέρεται να εμπλέκεται, σύμφωνα με την εβδομαδιαία αμερικανική επιθεώρηση Aviation Week & Space Technology (AWST), το Γραφείο Ταχείας [Ανάπτυξης] [Επιχειρησιακών] Δυνατοτήτων (RCO: Rapid Capabilities Office) της αμερικανικής Αεροπορίας. Το έμβλημα του Γραφείου που φέρει ρητό στα λατινικά που μεταφράζεται ως «εκτελώντας το έργο του Θεού με τα χρήματα άλλων ανθρώπων» (!!!!), σύμφωνα με το AWST, υποδεικνύει ότι το χρηματοδοτικό μοντέλο που ακολουθείται συνδέει τον τελικό χρήστη (επιχειρησιακό φορέα της USAF ή υπηρεσία της κοινότητας πληροφοριών των ΗΠΑ) με την τεχνολογία που αναπτύσσεται.
http://www.defence-point.gr/
- Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα νέο μη επανδρωμένο αεροσκάφος επιτήρησης, αναγνώρισης και συλλογής πληροφοριών που αναπτύσσεται από τη Northrop Grumman και ενός πρωτοτύπου επίδειξης τεχνολογίας νέου βομβαρδιστικού που την ανάπτυξη του έχει αναλάβει η Lockheed Martin. Η σύμβαση για το πρώτο ανατέθηκε στη Northrop Grumman το 2008 και εικάζεται ότι την παρούσα χρονική περίοδο το μη επανδρωμένο αεροσκάφος βρίσκεται στη φάση διεξαγωγής πτητικών δοκιμών.
- Το δεύτερο, το οποίο φέρει την ονομασία «Βομβαρδιστικό Επόμενης Γενιάς» (NGB: Next Generation Bomber) εικάζεται ότι κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Lockheed Martin, στο Palmdale της Καλιφόρνια. Η συγκεκριμένη ονομασία είχε χρησιμοποιηθεί για το πρόγραμμα του νέου βομβαρδιστικού των ΗΠΑ παλαιότερα, ενώ τώρα το συγκεκριμένο πρόγραμμα χαρακτηρίζεται ως «βομβαρδιστικό κρούσης μεγάλης εμβέλειας (Long Range Strike Bomber). Η χρήση της παλαιότερης ονομασίας εκτιμάται ότι η ανάπτυξη είχε αρχίσει περί τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.
Στην ανάπτυξη και διαχείριση των δύο προγραμμάτων, φέρεται να εμπλέκεται, σύμφωνα με την εβδομαδιαία αμερικανική επιθεώρηση Aviation Week & Space Technology (AWST), το Γραφείο Ταχείας [Ανάπτυξης] [Επιχειρησιακών] Δυνατοτήτων (RCO: Rapid Capabilities Office) της αμερικανικής Αεροπορίας. Το έμβλημα του Γραφείου που φέρει ρητό στα λατινικά που μεταφράζεται ως «εκτελώντας το έργο του Θεού με τα χρήματα άλλων ανθρώπων» (!!!!), σύμφωνα με το AWST, υποδεικνύει ότι το χρηματοδοτικό μοντέλο που ακολουθείται συνδέει τον τελικό χρήστη (επιχειρησιακό φορέα της USAF ή υπηρεσία της κοινότητας πληροφοριών των ΗΠΑ) με την τεχνολογία που αναπτύσσεται.
http://www.defence-point.gr/
No comments :
Post a Comment