19/10/2012

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΙ: ΣΆΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ! ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !

Σ' αυτήν την στιγμή Πατρίδα μου, Μητέρα μου, Ψυχή μου, ακούω τον σπαραγμό σου, ακούω την σιωπηλή κραυγή σου και το παράπονο σου.... Βλέπω όμως και την λάμψη σου, την υπερηφάνεια σου την ασύγκριτη Ομορφιά σου... Ανήκω σε σένα, ανήκεις σε μένα, ανήκεις στα παιδιά σου! Κι αν οι νόμοι δεν τηρούνται σήμερα για την υπεράσπιση σου, υπάρχουν και εκείνοι οι άγραφοι, οι χαραγμένοι στις ψυχές μας, που θα πάρουν εκδίκηση...

2 comments :

  1. ΕΠΕΙΔΗ-ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ-Μ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ "ΦΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΜΑΣ" ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90(ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ "ΚΑΛΠΙΚΗ ΔΕΚΑΡΑ",ΠΟΥ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ)ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΕ ΠΟΙΑΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ;Σ' ΑΥΤΗ ΤΩΝ "ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ" Η Σ'ΑΥΤΗ ΤΩΝ "ΧΑΤΖΗΕΛΛΗΝΩΝ";Η ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ "ΠΑΤΡΙΔΑ" ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΖΥΓΟ" ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΣΠΕΡΝΩ ΔΙΧΟΝΟΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ-ΕΓΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΟΥΣ!ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝ!

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.

    ReplyDelete
  2. Μασονοι ειναι με αλλο προσωπιο κι αλλοι ιδεοπληκτοι φανατισμενοι απο το ψευτικο τυπωμενο χρημα που ρεει για να κανουν τα βιντεακια τους και τις τελετες τους. Μια τελετη κι ενα εστω εμμεσο δωρο δεν εχουν κανει στην μανα που τους γεννησε (αλλα την μισουν) και ψαχνουν να κανουν τελετες σε φανταστικους θεους. Αν ειναι ετσι λοιπον, ζητω ο πατερ παστιτσιος!

    ReplyDelete