Οι γείτονες μας πανηγυρίζουν με τα πρώτα δείγματα των ερευνών φυσικού αερίου στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας.Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τουρκικής Εταιρείας Eρευνών Πετρελαίου (ΤPAO), στην περιοχή της δυτικής Μαύρης Θάλασσας σε βάθος 3600 μέτρων βρέθηκε φυσικό αέριο. Τους επόμενους μήνες θα εξακριβωθεί η ποσότητα του για να οριστικοποιθεί αν η συγκεκριμένη πηγή είναι αξιοποιήσιμη. Πάντως για τη συγκεκριμένη περιοχή ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει και οι υπεύθυνοι της εταιρείας Shell οι οποίοι είχαν επισκεφθεί τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και είχαν συζητήσει τους τρόπους εκμετάλλευσης των πιθανών κοιτασμάτων στην Μαύρη Θάλασσα.
MANΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=18054
Τα ναυπηγεία RMK Marine της Τουρκίας, καθέλκυσαν στις 13 Σεπτεμβρίου το τέταρτο σκάφος έρευνας και διάσωσης, που ναυπηγούν για λογαριασμό της Τουρκικής Ακτοφυλακής. Το TCSG Yaşam προέρχεται από σχεδίαση της ιταλικής Fincantieri, που δεν είναι άλλη από την κλάση Sirio. Τα υπόλοιπα τρία είναι σε φάση δοκιμών ή σε φάση θαλασσίων δοκιμών αποδοχής.
Με τη ναυπήγησή τους, η Τουρκική Ακτοφυλακή θα είναι σε θέση να επιχειρεί σε κατάσταση θαλάσσης 5. Αυτό σημαίνει ότι η Τουρκία θα μπορεί να ασκεί ολοκληρωμένο έλεγχο των θαλασσίων οδών και δραστηριοτήτων, αλλά και να ελέγχει και την ένταση των κρίσεων που ίσως να θελήσει να δημιουργήσει. Δηλαδή, σε μία κρίση η Άγκυρα θα μπορεί να στέλνει ένα σκάφος της ακτοφυλακής, ενώ η Ελλάδα ελλείψη τέτοιων, θα πρέπει να στέλνει πολεμικά πλοία. Αυτό σημαίνει ότι η κλιμάκωση της κρίσης, λόγω των στρατιωτικών μέσων, θα βαρύνει τη χώρα μας. Εφόσον προκύψει κάτι τέτοιο στο μέλλον, φυσικά.
http://www.defence-point.gr/news/?p=58223
Τα ναυπηγεία RMK Marine της Τουρκίας, καθέλκυσαν στις 13 Σεπτεμβρίου το τέταρτο σκάφος έρευνας και διάσωσης, που ναυπηγούν για λογαριασμό της Τουρκικής Ακτοφυλακής. Το TCSG Yaşam προέρχεται από σχεδίαση της ιταλικής Fincantieri, που δεν είναι άλλη από την κλάση Sirio. Τα υπόλοιπα τρία είναι σε φάση δοκιμών ή σε φάση θαλασσίων δοκιμών αποδοχής.
Με τη ναυπήγησή τους, η Τουρκική Ακτοφυλακή θα είναι σε θέση να επιχειρεί σε κατάσταση θαλάσσης 5. Αυτό σημαίνει ότι η Τουρκία θα μπορεί να ασκεί ολοκληρωμένο έλεγχο των θαλασσίων οδών και δραστηριοτήτων, αλλά και να ελέγχει και την ένταση των κρίσεων που ίσως να θελήσει να δημιουργήσει. Δηλαδή, σε μία κρίση η Άγκυρα θα μπορεί να στέλνει ένα σκάφος της ακτοφυλακής, ενώ η Ελλάδα ελλείψη τέτοιων, θα πρέπει να στέλνει πολεμικά πλοία. Αυτό σημαίνει ότι η κλιμάκωση της κρίσης, λόγω των στρατιωτικών μέσων, θα βαρύνει τη χώρα μας. Εφόσον προκύψει κάτι τέτοιο στο μέλλον, φυσικά.
http://www.defence-point.gr/news/?p=58223
No comments :
Post a Comment