Ο γερμανικός κολοσσός στον τομέα του αυτοκινήτου, η Volkswagen, φέρεται να έπεσε θύμα βιομηχανικής κατασκοπείας στην Κίνα, όχι από κάποια κινεζική υπηρεσία πληροφοριών, αλλά από τον ίδιο της τον τοπικό συνεργάτη, τον κινεζικό όμιλο FAW, με τον οποίο έχει συσταθεί κοινοπραξία… Την είδηση έφερε στο φως της δημοσιότητας η επιχειρηματική εφημερίδα της Γερμανίας, η Handelsblatt. Η γερμανική πλευρά πιστεύει ότι οι Κινέζοι έχουν κατορθώσει να αντιγράψουν, με τη μέθοδο της «αντίστροφης μηχανικής», έναν κινητήρα της εταιρίας, ενώ μιλούν για συστηματική και σχεδιασμένη κατασκοπεία. Ο κινεζικός όμιλος σχεδιάζει να προωθεί στη ρωσική αγορά ένα μοντέλο αυτοκινήτου με τον εν λόγω κινητήρα, ώστε να αποσπάσει ικανό μερίδιο αγοράς από τις ανταγωνίστριες, τη Skoda και την ίδια τη Volkswagen, δηλαδή τον εταίρο της!
Στελέχη της γερμανικής εταιρίας φέρονται να κάνουν λόγο για ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Και πώς να διαφωνήσεις όταν η εταιρία πούλησε την περασμένη χρονιά στην Κίνα 2,26 εκατομμύρια αυτοκίνητα! Το κινεζικό κόλπο είναι απλό: Οι Κινέζοι δεν αφήνουν τις ξένες εταιρίες να φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους δημιουργώντας γραμμές παραγωγής στη χώρα, αλλά τις υποχρεώνουν να προχωρούν στη σύσταση κοινοπραξιών–κοινών εταιριών (joint ventures). Γιατί το κάνουν αυτό; Πολύ απλά, διότι εκεί μεταφέρεται η τεχνογνωσία η οποία ενδιαφέρει τους Κινέζους… Και η καταστροφή για τους Γερμανούς είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι αντανακλάται στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ, εάν αναλογιστεί κανείς πόσες κοινοπραξίες έχουν συστήσει οι αφελείς «ηγέτες» της Ευρώπης στην Κίνα για διάφορες τεχνολογίες.
Να αναφέρουμε για παράδειγμα το ενδιαφέρον των Κινέζων για τον αεροναυτικό τομέα; Για το πώς η ευρωπαϊκή Airbus και η αμερικανική Boeing έσπευσαν να συνεργαστούν με τους Κινέζους προσβλέποντας στην τεράστια αγορά της χώρας; Ξαφνικά οι Κινέζοι συνεργάστηκαν στενά και με τη βραζιλιάνικη Embraer; Δηλαδή πόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβουν ότι οι Κινέζοι θα παίρνουν ότι μπορούν από όπου μπορούν και σκοπεύουν να καλύψουν τις ανάγκες από δικές τους εταιρίες στη μισή τιμή, καταστρέφοντας τον ανταγωνισμό; Αντιμετωπίζουν τον κόσμο σα να ήρθαν μόλις… χθες και σα να μην έχουν ακούσει τίποτα για τους αιώνες διεθνών και διακρατικών σχέσεων που έχουν προηγηθεί και αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο της κατασκοπείας σε όλα τα επίπεδα.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ: http://isxys.blogspot.com/2012/07/northrop-grumman.html
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": Ο ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ DEFENCE-POINT. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΧΩΡΙΣ "joint ventures" ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΤΑΣΚΟΠΙΑ;;; ΑΦΕΛΗΣ ΑΠΟΨΗ. ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ (joint ventures) ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΗΘΕΛΑΝ (ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ) ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ... ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΣΜΟ (ΕΜΠΟΡΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, κ.α) Η "ΔΥΣΗ" ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η W.T.O (GATT) ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ "ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΟΛΑΓΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ.
No comments :
Post a Comment