Η προοπτική μιας άνευ προηγουμένου οικονομικής άνθησης της Ευρασίας που θα διαρκέσει στον επόμενο αιώνα και πέρα υφίσταται. Τα πρώτα έργα για την σύνδεση του τεράστιου οικονομικού χώρου κατασκευάζονται, με μικρή δημοσιότητα, με σιδηροδρομικές γραμμές που συνδέουν την Κίνα, τη Ρωσία, το Καζακστάν και μέρη της Δυτικής Ευρώπης. Καθίσταται σαφές στους περισσότερους ανθρώπους στην Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ευρασία, συμπεριλαμβανομένων της Κίνας και της Ρωσίας, ότι η φυσική τάση τους να αναπτύξουν αυτές τις αγορές αντιμετωπίζει μόνο ένα σοβαρό εμπόδιο: Το ΝΑΤΟ και την πλήρη εμμονή για κυριαρχία του Πενταγώνου των ΗΠΑ. Η σιδηροδρομική υποδομή αποτελεί μείζον κλειδί για την οικοδόμηση τεράστιων νέων οικονομικών αγορών σε όλη την Ευρασία. Η Κίνα και η Τουρκία είναι σε διαπραγματεύσεις για την κατασκευή μιας νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης υψηλής ταχύτητας σε ολόκληρή την Τουρκία. Αν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της χώρας που έγινε ποτέ, ακόμη και συμπεριλαμβανομένης της προ του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου σιδηροδρομικής σύνδεσης Βερολίνο-Βαγδάτη. Το έργο ήταν ίσως το πιο σημαντικό σημείο της ημερήσιας διάταξης, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τη Συρία, κατά τη διάρκεια των συνομιλιών στο Πεκίνο μεταξύ του πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και της κινεζικής ηγεσίας στις αρχές Απριλίου.
Η προτεινόμενη σιδηροδρομική σύνδεση θα ξεκινήσει από το Καρς στα ανατολικά σύνορα με την Αρμενία, θα διασχίσει την Τουρκίας, και θα καταλήξει στην Κωνσταντινούπολη όπου θα συνδεθεί με τη σιδηροδρομική σήραγγα Marmaray που βρίσκεται τώρα υπό κατασκευή και που περνά κάτω από το στενό του Βοσπόρου. Στη συνέχεια, θα συνεχίσει προς Αδριανούπολη κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Θα κοστίσει (εκτίμηση) 35 δισεκατομμύρια δολάρια. Η υλοποίηση του τουρκικού συνδέσμου θα ολοκληρώσει μια κινεζική δια-ευρασιατική σιδηροδρομική γραμμή που θα φέρει εμπορεύματα από την Κίνα προς την Ισπανία και την Αγγλία (1). Η γραμμή Καρς-Αδριανούπολη θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού στην Τουρκία κατά τα δύο τρίτα από 36 ώρες σε 12. Βάσει συμφωνίας που υπογράφηκε μεταξύ της Κίνας και της Τουρκίας τον Οκτώβριο του 2010, η Κίνα συμφώνησε να χορηγήσει δάνεια 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη κατασκευή της προγραμματισμένης σιδηροδρομικής γραμμής. (2) Επιπλέον, μια σιδηροδρομική γραμμή Μπακού-Τιφλίδα-Καρς (BTK) που θα συνδέσει τη πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν Μπακού στο Καρς είναι υπό κατασκευή, και θα αυξήσει σημαντικά τη στρατηγική σημασία της γραμμή Αδριανούπολη-Καρς. Για την Κίνα θα θέσει μια κρίσιμη νέα σύνδεση στην υποδομή των σιδηροδρόμων της σε ολόκληρη την Ευρασία για τις αγορές της Ευρώπης και πέραν αυτής.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΠΟΧΑΥΝΩΤΙΚΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ, ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΝΑ ..."ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΕΙ" ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ.
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΜΗΜΑ ΜΟΝΟΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΡΘΡΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=30575
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2012/04/blog-post_7959.html
Η προτεινόμενη σιδηροδρομική σύνδεση θα ξεκινήσει από το Καρς στα ανατολικά σύνορα με την Αρμενία, θα διασχίσει την Τουρκίας, και θα καταλήξει στην Κωνσταντινούπολη όπου θα συνδεθεί με τη σιδηροδρομική σήραγγα Marmaray που βρίσκεται τώρα υπό κατασκευή και που περνά κάτω από το στενό του Βοσπόρου. Στη συνέχεια, θα συνεχίσει προς Αδριανούπολη κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Θα κοστίσει (εκτίμηση) 35 δισεκατομμύρια δολάρια. Η υλοποίηση του τουρκικού συνδέσμου θα ολοκληρώσει μια κινεζική δια-ευρασιατική σιδηροδρομική γραμμή που θα φέρει εμπορεύματα από την Κίνα προς την Ισπανία και την Αγγλία (1). Η γραμμή Καρς-Αδριανούπολη θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού στην Τουρκία κατά τα δύο τρίτα από 36 ώρες σε 12. Βάσει συμφωνίας που υπογράφηκε μεταξύ της Κίνας και της Τουρκίας τον Οκτώβριο του 2010, η Κίνα συμφώνησε να χορηγήσει δάνεια 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη κατασκευή της προγραμματισμένης σιδηροδρομικής γραμμής. (2) Επιπλέον, μια σιδηροδρομική γραμμή Μπακού-Τιφλίδα-Καρς (BTK) που θα συνδέσει τη πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν Μπακού στο Καρς είναι υπό κατασκευή, και θα αυξήσει σημαντικά τη στρατηγική σημασία της γραμμή Αδριανούπολη-Καρς. Για την Κίνα θα θέσει μια κρίσιμη νέα σύνδεση στην υποδομή των σιδηροδρόμων της σε ολόκληρη την Ευρασία για τις αγορές της Ευρώπης και πέραν αυτής.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΠΟΧΑΥΝΩΤΙΚΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ, ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΝΑ ..."ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΕΙ" ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ.
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΜΗΜΑ ΜΟΝΟΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΡΘΡΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=30575
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2012/04/blog-post_7959.html
No comments :
Post a Comment