
Η προτεινόμενη σιδηροδρομική σύνδεση θα ξεκινήσει από το Καρς στα ανατολικά σύνορα με την Αρμενία, θα διασχίσει την Τουρκίας, και θα καταλήξει στην Κωνσταντινούπολη όπου θα συνδεθεί με τη σιδηροδρομική σήραγγα Marmaray που βρίσκεται τώρα υπό κατασκευή και που περνά κάτω από το στενό του Βοσπόρου. Στη συνέχεια, θα συνεχίσει προς Αδριανούπολη κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Θα κοστίσει (εκτίμηση) 35 δισεκατομμύρια δολάρια. Η υλοποίηση του τουρκικού συνδέσμου θα ολοκληρώσει μια κινεζική δια-ευρασιατική σιδηροδρομική γραμμή που θα φέρει εμπορεύματα από την Κίνα προς την Ισπανία και την Αγγλία (1). Η γραμμή Καρς-Αδριανούπολη θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού στην Τουρκία κατά τα δύο τρίτα από 36 ώρες σε 12. Βάσει συμφωνίας που υπογράφηκε μεταξύ της Κίνας και της Τουρκίας τον Οκτώβριο του 2010, η Κίνα συμφώνησε να χορηγήσει δάνεια 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη κατασκευή της προγραμματισμένης σιδηροδρομικής γραμμής. (2) Επιπλέον, μια σιδηροδρομική γραμμή Μπακού-Τιφλίδα-Καρς (BTK) που θα συνδέσει τη πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν Μπακού στο Καρς είναι υπό κατασκευή, και θα αυξήσει σημαντικά τη στρατηγική σημασία της γραμμή Αδριανούπολη-Καρς. Για την Κίνα θα θέσει μια κρίσιμη νέα σύνδεση στην υποδομή των σιδηροδρόμων της σε ολόκληρη την Ευρασία για τις αγορές της Ευρώπης και πέραν αυτής.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΠΟΧΑΥΝΩΤΙΚΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ, ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΝΑ ..."ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΕΙ" ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ.
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΜΗΜΑ ΜΟΝΟΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΡΘΡΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=30575
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2012/04/blog-post_7959.html
No comments :
Post a Comment