Στην ομάδα κατασκευής του, εργάζονται σχεδιαστές παιχνιδιών, γνωστικοί ψυχολόγοι και ειδικοί στην ανάλυση πληροφοριών. Μετρώντας την εμπλοκή του χρήστη, θα σχεδιάσουν ένα παιχνίδι σχετικό, που θα εμπλέκει αναγκαστικά τον χρήστη.
Η εκπαίδευση θα επικεντρώνεται σε έξι διαφορετικούς τύπους υποκειμενικότητας που συχνά επηρεάζουν τη διαδικασία λήψης απόφασης, όπως:
• Υποκειμενικότητα επιβεβαίωσης. Δηλαδή, η προσπάθεια ερμηνείας της πληροφορίας κατά τρόπο που επιβεβαιώνει τις προκαταλήψεις / προ-αντιλήψεις.
• Υποκειμενικότητα τυφλού σημείου. Το να γνωρίζει κάποιος λιγότερα για τις γνωστικές του υποκειμενικές αντιλήψεις, απ’ ότι των άλλων.
• Θεμελιώδες χαρακτηριστικό λάθος. Να δίνεται μεγάλη έμφαση στην επιρροή επί της συμπεριφοράς των στοιχείων της προσωπικότητας ή του χαρακτήρα.
• Αγκυρωμένη υποκειμενικότητα. Να δίνει υπερβολικό βάρος σε ένα στοιχείο της προσωπικότητας ή σε μια πληροφορία.
• Αντιπροσωπευτική υποκειμενικότητα. Να αξιολογείται η πιθανότητα μιας υπόθεσης από το πως επηρεάζεται από τα άμεσα διαθέσιμα στοιχεία.
• Προβαλλόμενη υποκειμενικότητα. Να θεωρείται ότι και οι άλλοι μοιράζονται τα ίδια συναισθήματα, αξίες και σκέψεις ενός άλλου ατόμου.
• Υποκειμενικότητα επιβεβαίωσης. Δηλαδή, η προσπάθεια ερμηνείας της πληροφορίας κατά τρόπο που επιβεβαιώνει τις προκαταλήψεις / προ-αντιλήψεις.
• Υποκειμενικότητα τυφλού σημείου. Το να γνωρίζει κάποιος λιγότερα για τις γνωστικές του υποκειμενικές αντιλήψεις, απ’ ότι των άλλων.
• Θεμελιώδες χαρακτηριστικό λάθος. Να δίνεται μεγάλη έμφαση στην επιρροή επί της συμπεριφοράς των στοιχείων της προσωπικότητας ή του χαρακτήρα.
• Αγκυρωμένη υποκειμενικότητα. Να δίνει υπερβολικό βάρος σε ένα στοιχείο της προσωπικότητας ή σε μια πληροφορία.
• Αντιπροσωπευτική υποκειμενικότητα. Να αξιολογείται η πιθανότητα μιας υπόθεσης από το πως επηρεάζεται από τα άμεσα διαθέσιμα στοιχεία.
• Προβαλλόμενη υποκειμενικότητα. Να θεωρείται ότι και οι άλλοι μοιράζονται τα ίδια συναισθήματα, αξίες και σκέψεις ενός άλλου ατόμου.
No comments :
Post a Comment